Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vláda kvůli nedostatkům zamítla návrh zvýšit rychlost na 160 km/h

Vláda zamítla změnu zákona, která navrhovala zvýšit na vybraných úsecích dálnic povolenou rychlost až na 160 km/h. Návrh tří poslanců má prý "legislativní nedostatky".

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

surfer27

rychlost

...kdo porusovat chce ten porusovat bude takze je v skutecnosti jedno kolik si tam odsouhlasi...

0/0
26.5.2009 14:33

aaa-aaa-aaa

No snad se ti podaří ve sněmovně!

0/0
26.5.2009 9:13

Bob Harwey

Je

vidět, že jsou v koncích, když uvádějí, že řidič bude muset sdělit, kdo vozidlo řídil. Tím je zcela pošlapána zásada obhajovací, jak stanoví zákon. Jde o pošlapání základních lidských práv.

0/0
26.5.2009 8:38

dislektik-idnes si na mě zasedla

Re: Je

ale nikde není psáno že nemůžeš svému psovy půjčit auto že !

0/0
26.5.2009 8:39

paskundilek

Re: Je

A co kočkovy? ;-D

0/0
26.5.2009 8:47

dislektik-idnes si na mě zasedla

Re: Je

:-) ti mají smůlu ti se hned střílí ;-D

0/0
26.5.2009 9:18

dislektik-idnes si na mě zasedla

hlavním nedostatkem je mozek českého řidiče

!!!

0/0
26.5.2009 8:29

MartinB

Muj nazor

Podle me je nebezpecnejsi stara skdovka ktera jede 130, nez napriklad nova fabia, ktera jede 160, podle me nebezpecnejsi na dalnici ridic, ktery se pri zmene smeru nepodiva do zrcatka a nevyhodi blinkr, nez clovek, ktery jede 160, Podle me je nebezpecnejsi stary ridic ktery jede 100 nediva se do zrcatek a jede ve stare skodovce. Nez mlady ridic, ktery jede 160. Je mi 22, jezdim autem sluzebne za rok uz mam najeto 60tisic. Treba dnes me malem srazil nemec, ktery se do zrcatek nepodival. Tech pripadu je podle me vic. Na dalnici proste 130 nedodrzuju pokud neni zacpa nebo nevidim vylozene neaky duvod proc jet pomaleji. (je to sobecke a proti pravidlum), ale zas nadruhou stranu ve meste 50 proste dodrzuju.

160 je mozna chyba odsouhlasit tak jak to chteli, ale vidim to jako nutnost, stejne tak, dvrde postihovat ridice co nevyhazuji blinkr a nekoukaji do zrcatek a nebo jezdi na dalnici v levem pruhu, ikdyz v pravo maji volno. Ti jsou podle me nebezpecnejsi.

0/0
25.5.2009 23:06

individual

Re: Muj nazor

100% souhlas a to jsem o vic nez 10 let starsi a mam najezdeno pres pul milionu km v osobaku bez zavinene nehody a bez trestnych bodu.

.

Bohuzel jsou mezi nama i taci, kteri treba jizdu 135 km/h po prazdne suche dalnici za slunneho dne povazuji za naprosto zasadni zlocin a obrovske ohrozeni, zatimco sami sebe obhajuji, ze 60 km/h ve meste je v naprostem poradku, nerizikove, omluvitelne...

0/0
26.5.2009 8:37

u.boat

Re: Muj nazor

Na druhou stranu si uvědom, že je to zákon na h*vno, jelikož je v něm 160ka podmíněna tolika fakty, že budeme rádi pokud v celé ČR budou dva úseky každý po 300m kde to bude povoleno.

0/0
26.5.2009 16:45

rentier

na Prahu

jezdím na R1 299Kmh. Super jízda.

0/0
25.5.2009 21:50

rentier

Re: na Prahu

Jen ty plechovky jsou vykulený.;-D

0/0
25.5.2009 21:53

singlemalt

Vláda řeší nedostatky zamítnutím?

0/0
25.5.2009 21:40

Zlý Soused - citlivá duše

Neschválit!

české dálnice jsou už dnes dost nebezpečné a tohleto by to ještě zhoršilo. 

0/0
25.5.2009 20:56

honza158

Re: Neschválit!

A co nebezpecne neni ??? pokud se citite za volantem ohrozen tak radeji nikam nejezdete, tim se vase "bezpecnost" zvyssi. Hysterie ktera se tu neustale prizivuje uz zacina byt pro nektere jedince maximalni, panicka hruza ze 160 je vyslovene smesna ..

http://www.autoweb.cz/auto-blog/manipulace-verejnym-minenim-na-novinky-cz/16762

 

0/0
25.5.2009 21:31

honza2007

Re: Neschválit!

co tu všichni blázníte, vždyť se dneska běžně na dálnicích těch 160 už jezdí...;-D

0/0
25.5.2009 21:36

individual

Re: Neschválit!

Asi tak. Navic za vedome tolerance ze strany policie... Oficialnim povolenim 160 km/h by se fakticky nezmenilo nic, jen by se odstranilo stavajici pokrytectvi.

0/0
26.5.2009 8:39

komár.

na motorce

jezdím rychlejc.

0/0
25.5.2009 19:19

brekebrekeke

Re: na motorce

no jeste aby pomalej :-P

0/0
25.5.2009 19:29

Lanta2004

Re: na motorce

No to seš frajer.Tak už se někde vymázni o dálniční pilíř at už je od tebe na silnici klid:-)

0/0
25.5.2009 19:45

STAVA79

zvláštní je

že blbosti kolem měření radare, projdou  hned, ale o 160 km/h se mluví minimálně 5 let a ani na zkoušku to nezavedou jako třeba zmíněné měření, jednou Městská smí, pak nesmí, pak smí se značkou, ale neví se s jakou atd.

0/0
25.5.2009 18:56

individual

No vida, pokrytectvi tedy pokracuje

Na ceskych dalnicich se 150-160 km/h jezdi uz dnes naprosto bezne, presto policie proti tomu nijak nezasahuje. Bylo by naivni si myslet, ze o tom nevi, ale proste to toleruji.

.

Zavedeni oficialni rychlosti 160km/h na nekterych usecich by nebylo nicim jinym, nez legalizaci soucasneho stavu.

.

Zamitnutim navrhu bude pokracovat pokrytecka situace, kdy vsichni vcetne policie vedi, ze se jezdi mnohem rychleji nez 130 km/h, ale priviraji nad tim oci.

0/0
25.5.2009 18:50

H75

Re: No vida, pokrytectvi tedy pokracuje

Problém je v tom, že jak se povolí 160, budou někteří zakomplexovaní čecháčci jezdit 200. A to je na dálnicích stavěné na žigulíky docela problém. Ledaže by stát chtěl ušetřit na důchodech.......:-/

0/0
25.5.2009 18:52

individual

Re: No vida, pokrytectvi tedy pokracuje

S timhle argumentem nesouhlasim. Ti, kteri by chteli jet 200 km/h tak mohou jet i dnes a riziko ze strany policie, ktera je na dalnicich notoricky nepritomna, jim hrozi minimalni. Mezi 160 km/h a 200 km/h je prece jen oproti rozdilu 130 vs 160 km/h zasadne vetsi skok v manevrovatelnosti auta, hluku uvnitr, spotrebe, relativni rychlostni rozdil od ostatnich aut atd.

.

Ja se stosedesatky za priznivych podminek take nestitim, ale rychleji bych nejel i kdybych mohl. Casto jezdim do nebo pres Nemecko a jen vyjimecne jedu rychleji, i kdyz bych na mnohych usecich legalne mohl.

0/0
25.5.2009 19:10

Ahasver

Re: No vida, pokrytectvi tedy pokracuje

R^

0/0
25.5.2009 19:45

H75

Re: No vida, pokrytectvi tedy pokracuje

Ano, ale ve vašem konstruktu je jedna chyba - předpokládáte, že jsou všichni řidiči slušní a inteligentní, jako vy. Typický český řidič si totiž řekne - teď, když jsem si "líznul" tu oktávku s "turbodýzlem", to můžu zkusit i u nás - rozdíl v postihu za překročení o 40 km/h nebo 70 km/h je velký, teď to však riskne. Váš názor logicky sedí, ale zapomínáte na českou mentalitu a myšlení, či spíše nemyšlení......[>-]

0/0
25.5.2009 22:19

individual

Re: No vida, pokrytectvi tedy pokracuje

A proto take (v jinem prispevku) pisu, ze ruku v ruce s tim by MUSEL prijit stav, kdy policie KONECNE zacne alespon trochu delat svou praci a zacne postihovat nebezpecne (opakuji nebezpecne) chovani na silnicich a dalnicich, jako je nedavani blinkru, predjizdeni pres plnou caru, bezduvodna jizda v levem pruhu, lepeni se na zadek aut, nespravne najizdeni na dalnici z pripojovaciho pruhu atd. atd.

.

Jinak souhlas.

0/0
26.5.2009 8:42

honza2007

Re: No vida, pokrytectvi tedy pokracuje

R^ přesně tak

0/0
25.5.2009 21:37

Franta 1

Proč ne ?

Rozdíl na tachometru mazi 130 a 160 km/hod. a na silnici už moc poznat není.Dost často se mi stane,že se mi tam těch 160 km/hod. objeví, tak nevím proč to nepovolit.Je pravda,že pokud budou  takovou rychlost chtít vyzkoušet majitelé Favoritů,Felicií , Fabií 1,2 a dalších lehkých maloobjemových aut, tak to nebezpaečné být může.

0/0
25.5.2009 18:43

STAVA79

Re: Proč ne ?

max. rychlost Fabie 1,2 je 155 km/h

0/0
25.5.2009 18:58

TClovek

Re: Proč ne ?

Protoze az nekde povoli 160, tak se ti tam nejspis "bude objevovat" 200 :-)

0/0
25.5.2009 19:25

individual

Re: Proč ne ?

To je z vice duvodu nesmysl. Viz ma reakce vyse.

0/0
25.5.2009 19:31

Lanta2004

Re: Proč ne ?

Říká ti něco kinetická energie vozu?Říká ti něco slovo fyzika?Pochybuju.Jinak bys takovou blbost nenapsal.

Jen tak pro informaci si nastuduj graf z tohoto blogu

http://limbursky.blog.idnes.cz/c/85232/Bude-dovoleno-jezdit-rychlosti-volneho-padu-z-35-patra.html

:-)

0/0
25.5.2009 19:44

individual

Re: Proč ne ?

Kdyz zase poucujes ostatni, znas ty rozdil v brzdne draze ze 60 km/h a z 50 km/h, kdyz se tak chlubis, ze v obci klidne jezdis 60 km/h a napovazujes to za poruseni zakona ani zdraveho rozumu?

0/0
25.5.2009 19:50

Lanta2004

Re: Proč ne ?

Nikdy jsem netvrdil,že nejde o porušení zákona a nikdy jsem netvrdil,že jezdím 60km v obci svévolně.Nelži!Napsal jsem ti snad jasně,že jedu rychleji jen pokud nechci brzdit kolonu,pokud jede celá rychleji:-)

0/0
25.5.2009 20:21

individual

Re: Proč ne ?

A ja se te uz asi poseste ptam, kdo jiny nez ty slape na plynovy pedal tveho auta, pripadne jestli ti nekdo drzi pistoli u hlavy nebo ti nekdo technicky upravil auto tak, ze to nejsi ty, kdo urcuje jeho rychlost atd.?

.

Touhle obhajobou, ze za tve poruseni predpisu, ktere tak sam plamenne kritizujes, muze nekdo jiny, jen dokazujes svou hloupost.

.

Rikas, ze ten, kdo jede po prazdne suche dalnici s perfektni viditelnosti rychlosti 135 km/h je kreten a nebezpecny pirat silnic. Zaroven obhajujes jizdu 60 km/h obci. Co je z pohledu bezpecnosti jednoznacne rizikovejsi chovani je jasne kazdemu cloveku schopnemu pouzit mozek.

0/0
26.5.2009 8:49

Franta 1

Re: Proč ne ?

Určitě máš trochu pravdu,ale dnešní moderní auta od nižší střední třídy výše jsou poměrně dost dobře vybavena brzdovýmy systémy,oproti starším  a levným modelům nejnižší třídy.Povolená rychlost tak je stejná pro vše co se na silnici pohybuje a doufám,že nabude nikdo srovnávat brzdný účinek třeba Š120 a Superbu.

0/0
25.5.2009 20:11

Lanta2004

Re: Proč ne ?

To nikdo nezpochybnuje.Superb určitě btŕzdí mnohem líp než Š120.Nicméně kinetická energie funguje stále stejně bez ohledu na brzdový systém.Nikdy s autem nezabrzdíš na místě:-)

0/0
25.5.2009 20:23

daadyy

Re: Proč ne ?

O pilíř jo R^

0/0
25.5.2009 22:21

Lanta2004

Re: Proč ne ?

Pravda.V tom případě tě už ale kinetická energie moc zajímat nebude;-D

0/0
25.5.2009 22:38

Z-S

Re: Proč ne ?

no a co? z toho grafu leda plyne ze se spolehlive rozmaznes i ve 130.

0/0
25.5.2009 21:40

dívenka prostá

Re: Proč ne ?

samozřejmě- nad vosumdesat už je to jedno*

0/0
26.5.2009 8:27

daemon

No sláva, vláda má rozum

Že by pokutu zaplatil majitel vozidla, to tak to si snad předkladatel dělá srandu. A kde je výchovný efekt pokuty ? A co body ? Takže ředitel firmy dostane bodový postih za zaměstance ?

0/0
25.5.2009 18:01

cepij

Re: No sláva, vláda má rozum

Ale neblázni, tady nejde o žádný výchovný efekt pokuty, ale o prachy. Nějak musí přece vydělat na dálniční Pařáty a podobnou veteš...

0/0
25.5.2009 18:32

ČeStNý PřEdSeDa

Re: No sláva, vláda má rozum

o co jde, peníze jsou přeci až na prvním místě :-)

0/0
25.5.2009 18:32

TClovek

Re: No sláva, vláda má rozum

Pokud je to jeho zamestnanec, tak mu to muze treba strhnout z platu.

0/0
25.5.2009 19:26

u.boat

Re: No sláva, vláda má rozum

Provozovatel vozidla. Kdyby to opravdu schválili na majitele - to by měly leasingovky radost ;-D

0/0
26.5.2009 16:40

Lanta2004

Tohle je rozumná vláda

Škoda,že nemůžu volit v dalších volbách vládu jako celek.Dostali by můj hlasR^

0/0
25.5.2009 17:27

oId fashioned Vince III..

zhulenec Šeich vostrouhal

:-)R^

0/0
25.5.2009 17:23

brekebrekeke

co by nezamitla? vsak oni muzou !

;-€ to jen ti ostatni ne! :-/

0/0
25.5.2009 17:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.