- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Aspoň mne nebude moct každej "blbej měšťák" buz..at za to, že nepřecházím po přechodu.... když nejbližší bude nějakejch x00 metrů od nás ...
Zrychlí se doprava, auta nemusí u přechodů zastavovat !
Zrychlí se pohyb chodců, kteří si budou muset při přecházení ulice zvyknout na
rychlejší pohyb ! Je to jistě cesta správným směrem !
by bylo efektivní drobně upravit - v místě křížení s kolejemi pruhy vyznačit odlišnou, třeba červenou, barvou, příp. doplnit nápisy "Pozor tram" (takové už ostatně někde jsou). Chodcům by se touto malou úpravou vodorovného značení přednost tramvají připomněla.
Některé zbytečné přechody (blízko řízená křižovatka, nadchod, podchod) je podle místní situace asi možné zrušit, ostatní se můžou nechat tak, jak jsou.
En bloc rušení je nesmysl (bezpečnostní důvody), stejně jako masové osazování světly (finanční, provozní příčiny).
Škoda jen, že se magistrátní dopravní "expert" pan radní Šteiner, opět probudil ze zimního spánku tak pozdě... Jsem zvědavý, co se stejně vynalézavým ministerstvem dopravy vyjedná.
Takové přechody jsou v Praze běžně podbarvovány modrou barvou. Ale ani ty neodpovídají novému zákonu a také tak nemohou být provedeny všechny přechody najednou.
Pokud je v zákoně napsáno, že chodec smí přecházet vozovku, jen pokud s ohledem na vzdálenost a
rychlost jízdy přijíždějících aut nedonutí řidiče k náhlé změně směru
nebo rychlosti, tak to rozhodně žádná "přednost chodců" není, natož absolutní. Na přechodu prostě chodec nesmí skákat pod auta a auta nesmějí najíždět do lidí - tak je to správné a tak to má být, na přechodu i mimo přechod. Řidičům, kteří to nechápou, by měl být nadoživotí odebrán řidičák, a chodci, kteří to nechápou, by neměli vycházet z domu bez doprovodu svéprávné osoby.
Trubte na poplach - zrušte poplach - trubte na poplach - zrušte poplach. No, hlavně že nás to nic nestojí