Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Výzva Bushovi: 100 dolarů za každou sekundu, kdy vydržíte waterboarding

Demokrat z amerického státu Rhode Island Rod Driver poslal exprezidentu Georgi W. Bushovi dopis, v němž ho vyzývá, aby podstoupil mučení waterboardingem. Za každou sekundu, kterou to vydrží, dám sto dolarů na charitu, napsal Driver.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

JÚLINEK.ŠÍŠAL

souzi a soušky křováci a křovandy,

tak vám zase ta bezpečnost povyrostla ... v bagdádské zelené zoně přišli o kejhák dva amíci (jeden prý záhadně) a v afg byl jeden střelený tomík ....

0/0
23.5.2009 18:06

Hillar

Re: souzi a soušky křováci a křovandy,

Kam se ti amici hrabou za Stalinem R^

0/0
23.5.2009 18:14

JÚLINEK.ŠÍŠAL

Re: souzi a soušky křováci a křovandy,

von stalin byl svobodný, demokratický a prosperující taky? ....8-o

0/0
23.5.2009 19:34

Antivirus

Poškození mozku při "waterboarding"

Je zřejmé, že při tomto způsobu výslechů dochází, podobně jako u utonutí k trvalému poškození mozku, v důsledku nedostatku kyslíku. Je to stejně kruté, jako středověké metody mučení, vplétaní do kola, či natahování rozžhavenými kleštěmi atd...!!!

0/0
23.5.2009 13:28

JÚLINEK.ŠÍŠAL

Re: Poškození mozku při "waterboarding"

nojo ... a von křovák v rámci výcviku na pilota národní gardy byl vuotrbórdován ...  to by vyvětlio jeho omezenost ... ovšem nilokiliv, proč  leketří další z us.admin se chtějí šířit

0/0
23.5.2009 13:52

brnl

Re: Poškození mozku při "waterboarding"

Jo, jo kdyby jim dali osvědčenou elektriku namísto těchle experimentů tak by jim mozkovou činnost povzbuzovali a nikoliv  takto zločinně umrtvovat. :-)

Zdá se že ty bys tu elektriku potřeboval taky ten mozek zdá se máš z devadesáti procent nefunkční. Nelidské a kruté je z těchle fanatiků nevyrazit všechny informace co se vyrazit dají a nechat zase někde uhořet v mrakodrapu tisíce příslušnů naší civilizace  zaživa. ;-€

0/0
23.5.2009 20:07

JÚLINEK.ŠÍŠAL

Re: Poškození mozku při "waterboarding"

proč jen tisíce? ...proč ne rovnou miliony či miliardy? ...oslíku

0/0
23.5.2009 20:23

Antivirus

Re: Poškození mozku při "waterboarding"

Zřejmě by jsi rád rozhodaval o tom, kdo má mozek funkční a nefunkční, a pak tyto lidi posílal na elektrické křeslo? V zájmu naší civilizace? To samé se dělo i při středověkých mučeních.:-©

0/0
26.5.2009 19:46

slava_m

me zajima

kdy bude bushik nasliedovat Sadama?

0/0
23.5.2009 7:45

JohnyYossarian

Na vlastní kůži

Mrkněte se na toto video. Konzervativní rozhlasový komentátor nejdřív všude prohlašoval, že waterboarding není žádné mučení, až si to vyzkoušel na vlastní kůži. Vydržel šest sekund a pak viditelně otřesený přiznal, že to bylo daleko horší než čekal, že to nerad říká, ale JE TO MUČENÍ a že kdyby věděl, co ho čeká, nikdy by to nepodstoupil:

 

http://www.youtube.com/watch?v=qUkj9pjx3H0

0/0
23.5.2009 1:35

dislektik-idnes si na mě zasedla

toto nevrhnout bývalému alkoholikovi no nevím nevím

kdo by to zvládnul lépe;-D;-D

0/0
22.5.2009 19:12

JohnyYossarian

Re: toto nevrhnout bývalému alkoholikovi no nevím nevím

Jo, ale museli by místo vody použít whisky... ;-D

0/0
23.5.2009 1:38

mrsjames

Re: toto nevrhnout bývalému alkoholikovi no nevím nevím

;-DR^

0/0
23.5.2009 1:39

mrsjames

Re: toto nevrhnout bývalému alkoholikovi no nevím nevím

S ledem

0/0
23.5.2009 1:40

rbursik

j to dne sdobré

kolikrát diskuse o ničem a dnes to má smysl, děkuji. Má osobní zkušenost nejagresivnější v davu jsou ti co nejméně něco mohou přinést pozitivního jiným.

Radim buršík

0/0
22.5.2009 18:39

tučňák v exilu

Re: j to dne sdobré

Jo, docela se teď zadařilo, škoda že už taky musím pryč... Přispíváte často zajímavými pohledy z různých "neobvyklých" úhlů pohledu (neobvyklých v tom smyslu, že se tak často nevyskytují, ne neobvyklých ve smyslu "na hlavu", aby nedošlo k omylu ;)). Doufám, že se zase někdy zadaří podebatit :)

Marek

0/0
22.5.2009 19:14

brnl

Koukám že i v USA mají své hlupce

"Pokud by to někdo vyzkoušel na mně, přiznal bych se i k zářijovým útokům z roku 2001, jen aby toho nechali," uvedl Driver. "

To snad ten hloupý senátor si myslí že jim dávali ten mokrý hadr přes papulu aby z nich dostali takovéto doznání k ničemu ?8-o

Já bych řekl že tam nešlo ani tak o nějaké hloupé doznání ale o informace které by pomohli v boji s terorismem a zachránili nevinné oběti. Sám hloupý senátor potvrzuje účinnost téhle metody když říká že by takto vyzvonil všechno co by věděl. :-)

Kdyby ten člověk byl frajer tak těch 100 dolarů za tohle nabídne komukoliv, kdyby to vyplácel na ruku zájemcům tak bych řekl že by určitě přišel na mizinu, těch zájemců by bylo určitě hafo.   

0/0
22.5.2009 17:55

Catumbelan

Re: Koukám že i v USA mají své hlupce

Podívej se na ten klip, ať víš o čem mluvíš, gumo!

0/0
22.5.2009 18:21

JÚLINEK.ŠÍŠAL

Re: Koukám že i v USA mají své hlupce

inu ... vono to b\lo ve spěchu a určitě i překladem .... von měl určitě na myśli, že by vyzvonil všechno, co by věděl i nevěděl, ale řekli mu výslýchající, že chtějí slyšet  ... ty bys určitě taky zpíval, jak by ti vyšetřovatel pískal .... a určitě i víc, .... takže ta sázka platí, že? ....

0/0
22.5.2009 18:30

tučňák v exilu

Re: Koukám že i v USA mají své hlupce

Jenže takhle to prrávě nefunguje, vyšetřovatelé získané informace prověřují z různých zdrojů, ptají se i na věci co už vědí (ale o kterých vyslýchaný neví, že je vědí) a tak dál... To není jako vymlacování přiznání pro demonstrativní monstrproces kde jde o to aby obviněný "sám rád" přiznal vinu, ale třeba jeko použití odposlechů Německých zajatců Brity při pátrání po Ádových tajných zbraních.

0/0
22.5.2009 18:40

Tajné

Re: Koukám že i v USA mají své hlupce

No jo, ale co když nevíš?

0/0
22.5.2009 18:50

tučňák v exilu

Re: Koukám že i v USA mají své hlupce

Tak zjistí, že nevíš. Ovšem těžko budeš "nevědět" o něčem, k čemu mají vyšetřovatelé třeba nepřímý důkaz z odposlechnutého telefonátu.

0/0
22.5.2009 19:09

Yaroukh

Re: Koukám že i v USA mají své hlupce

Myslím, že tu marníš čas a házíš perly sviním.

0/0
22.5.2009 20:46

tučňák v exilu

Re: Koukám že i v USA mají své hlupce

Náhodou teď ke konci jsme si tu hezky a rozumně popovídali :-)

0/0
22.5.2009 21:13

rbursik

to je ale pěkná blbost

a co takhle za každou sekundu co člověk žije s podřízlým krkem či při cíleném pádu letadla plného cestujících na  budovu. Mají to popletené. Musí si ujasnit co chtějí, já třeba nevykrvácet podřízlý či rozmetaný na kousky nějakou bombou nastraženou v kavárně či vlaku.

radim buršík

0/0
22.5.2009 17:09

JÚLINEK.ŠÍŠAL

Re: to je ale pěkná blbost

co ale komu zaléží na tom, co se s tebou stane? ...;-D vždyť víš-li, kolik keců tvých bližních oovstane, když se tak stane a ty tak vykrvácíš? ...

0/0
22.5.2009 17:14

rbursik

Re: to je ale pěkná blbost

Julku dne sje to slabší na vedoucho to není ale možná příště.

Máte internet můžete vidět exekuce a číst, mne nebaví jak takové nesmylsy plodíte. Celkem o ničem.

Radim Buršík

0/0
22.5.2009 17:17

JÚLINEK.ŠÍŠAL

Re: to je ale pěkná blbost

kdepak, já takové jednostranné informace nežeru ... ty se tak hodí pro vás ....

0/0
22.5.2009 17:23

rbursik

Re: to je ale pěkná blbost

Julku, dnes je to opravdu slabé utočíte, mne těší, že se snažíte o nestranost, konkrétně a k k tématu bych prosil. Tak já si traky rýpnu, kterým zahraničním médium dáváte přednost, děkuji možná je neznám, rád  si i v nich počtu, děkuji.

Radim Buršík

0/0
22.5.2009 17:58

Parcival

Tučňák v Exilu

To přirovnání s použitím jaderné zbraně mi nesedí. Byla to ukázka vojenské převahy spojenců, ovšem při konvenčním bombardování např. Drážďan nebo Tokia bylo zabito mnohem více civilistů než v Hirošimě a Nagasaki dohromady. A mrtvým je jedno jestli byli zabiti zápalnou nebo atomovou pumou, nemyslíte?

0/0
22.5.2009 16:57

JÚLINEK.ŠÍŠAL

Re: Tučňák v Exilu

inu, ale hlavně nebyli to spojenci, co vyhlášením totální války mlátili prázdnou slámu ....

0/0
22.5.2009 17:03

Parcival

Re: Tučňák v Exilu

Souhlas

0/0
22.5.2009 17:12

tučňák v exilu

Re: Tučňák v Exilu

V Drážďanech rozhodně ne... Ale i to posiluje argument proti přísnému srovnání "pokud používáme prostředky jako nepřítel, nejsme o nic lepší" - Němci a Japonci také bombardovali města, ale dělali to neefektivně (převážně z technických důvodů), Spojenci bombardovali města podstatně intenzivněji... Atomové bombardování bylo jen vrcholek pyramidy... Nebyla to nijak hezká záležitost, ale pravděpodobně ušetřila mnoho životů jak Spojeneckých vojáků, tak Německýcha a Japonských vojáků i civilistů, nemluvě o příslušnících porobených národů. Takže tady je přesně ta šedá morální zóna, kdy je nutno zvážit kdy je ten samý čin přijatelný a kdy ne...

0/0
22.5.2009 17:05

Parcival

Re: Tučňák v Exilu

No, a tady mi nesedí to přirovnání s mučením. Ačkoli se za II. sv. války dělo, nebylo to legálně. A jeho legalizace je nemorální. Ostatně, pokud přijmeme a zlegalizujeme mučení "nepřátelských civilistů" když je zároveň nezákoné mučit vlastní občany, není to přiznání, že považujeme cizí občany za lidi nižší kategorie?

0/0
22.5.2009 17:11

tučňák v exilu

Re: Tučňák v Exilu

Technická - většina států považuje cizince za nižší kategorii a odepírá jim řadu občanských práv (třeba možnost účastnit se voleb nebo kandidovat) ;) Jinak to co se stalo v USA nebyla legalizace, ale zaručení beztrestnosti v několika specifických případech. I to je už dost, ale na druhou stranu její nezaručení by taky nebylo ideální a každopádně pokud waterboarding v oněch případech probíhal se souhlasem "shora", bylo od těch "nahoře" férové zajistit, že za to ti, co dělali "špinavou práci", nebudou stíháni.

0/0
22.5.2009 17:18

Parcival

Re: Tučňák v Exilu

Za chvilku bychom se shodli, ale bohužel zbaběle odejdu na pivko, neb je pátek, malý svátek:-/ Omlouvám se z další diskuze. Vždy mě potěší diskuze která není výrobou hesel, ale která obohatí obě starny (teď mluvím jen za sebe - žádné chvástání) Chápu proč udělali co udělali a vy asi chápete co se mi na tom nelíbí.

0/0
22.5.2009 17:24

tučňák v exilu

Re: Tučňák v Exilu

Pivko přeji dobře vychlazené a zase někdy, i kdybychom se zcela neshodli, je radost si podiskutovat když to má hlavu a patu :-)R^

0/0
22.5.2009 17:27

JÚLINEK.ŠÍŠAL

Re: Tučňák v Exilu

však taky o to jde, aby žoržík s čejným, rumíkem, rýží a póvlem ten blivajz, do kterého svobodu s demokracií a prosperitou dostali, si také  doživotně odseděli ...jinými slovy se tomu říká odpovědnost politiků ... vorem je například norimberský proces ...:-P

0/0
22.5.2009 17:28

JÚLINEK.ŠÍŠAL

Re: opráf

vzorem ....:-P

0/0
22.5.2009 17:29

rbursik

Re: Tučňák v Exilu

mám pocit plete někoilk věcií dohromady. Co Coventry a další věci jakákoliv náslilná smrt je špatná  ale kobercové nálety v Evropě za zanamenaly menší ztráty  v konečných součtech. Nemyslíte Zrovna jak Hirošima či Nagasaki jsem si jist kdyby byla atomová bomba na světě dříve, byla  by použita i v Evropě. Nemyslíte?

Radim Buršík 

0/0
22.5.2009 17:14

Parcival

Re: Tučňák v Exilu

Ano, jsitě že by byla použita dříve. Ovšem k jejímu sestrojení došlo za války PRÁVĚ PROTO, že ji před válkou nikdo nepotřeboval. O možnosti vojenského využití štěpení atomu vědělo v roce 1932 jen cca 30 vědců. Jeden z nich byl třeba Heisenberg.

Ale aby bylo jasno, vzhledem k faktu, že obětí kobercových bombardování bylo více než atomových, nevidím v použití atomovky za II. sv. války nic zásadně nemravného.

0/0
22.5.2009 17:20

JÚLINEK.ŠÍŠAL

Re: Tučňák v Exilu

jistě - kór kdyby ji vlastnili náckové ...a ty bys dnes nemusel naříkat, že nechceš vykrvácet, ... vždyť ty bys vůbec nemusel být ....

0/0
22.5.2009 17:21

rbursik

Re: Tučňák v Exilu

já bych nebyl já jsme produkt ač mlád v kombinaci německé klrve s tou českou v poválečném vývoji, zrovna jak většina ostatních jen mám tu výhodu u nás se strom rodiny asi víc bere než jinde.  omlouvám se, Čechům asi jim víc kazím čistotu rasy.  Má to výhody v duchu se směji vždy na taškařive na téma jsem Čech kdo je víc, taky znám to z pohledu své rodiny od začátku až  po koneci odsun časti naší rodiny, na to by byl málo kdo hrdý za Čechy a dnes to občas již probleskuje jasný ti lidé jsou po většinou již mrtvý. tím chci říct, Benešovi deklkrety je svinstvo a to si přečtětěte jejich znění a ne keci zdejších politiků co počítají z vaší neznalostí jich. Komunisti to bylo jen pokračování ti rabovali i valstní lidi a kradli pod rouškou znárodnění a zakrývali závist, tu rozdmýchávají do dnes, těží s ní a převzal to i Paribek do svých  projevů.

Je doba kdy něco umět je spíše trest. Někteří lidé počítají s notou  všicni máme nic:

Radim buršík

0/0
22.5.2009 17:33

JÚLINEK.ŠÍŠAL

Re: Tučňák v Exilu

s tím stromem coby rodinou se pleteš ... jste nanejvýš větvička ... jistě jsi něčí občan  ... alespoň světoobčan ...  a rabování není hezká věc, to většinou dělaj jen křováci ... jestli ona ta vaše hořkost není tím, že doba se změnila, takže rabují poněkud jiní, o kterých jste si to předtím vůbec nepomyslel  ....

0/0
22.5.2009 17:43

rbursik

Re: Tučňák v Exilu

já jsem jen soiučásti toho sttromu a to  prd,  píši si se Skotkou a ta zná své kořeny do roku 1700 jasně to se rozrůstá jak nahoru tak dolů, Ona ta debilní doba co se střídala víc stmelila rodinu, já nevím proč bych měl nadávat na Němce, to ať se na mne někdo zlobí či ne i oni přiesli tomuto státu mnoho a mohl bych se rozepsat, já nemohu napsat, že by s nimi bylo lépe, to je historie, já jí neměním já jsem jen její účastník maličká nenánapadná součást. sešrotuje nás všechny čas, myslím kdo si vzpomene na vysokého od dubu z roku 1121 dnes?

Radim Buršík. 

0/0
22.5.2009 17:51

tučňák v exilu

Re: Tučňák v Exilu

Ono přísně vzato koneckonců Němci měli na Sudety morální právo, jejich připojení k ČSR byl akt mocností, mapy se kreslily bez toho, že by je Němci mohli nějak ovlivnit (a to v době, kdy se všude propagoval princip sebeurčení) a vzniku jejich samostatných států zabránilo Československo vojenskou silou (proto taky často ryju do hlasatelů "ilegálního státu Izrael" a "i. s. Kosovo" vzniklých "jen zásahy velmocí" tím, že poukazuji na to že podle jejich standardů je ČR jak nástupce ČSR taky ilegální stát vzniklý rozhodnutím velmocí). Jen pak holt vsadili na špatného koně nacionalistického populismu (zase, ne všichni, ale většina těch, co šli k volbám ano) a volání "Heims in Reich" se ošklivě vrátilo (a bohužel semlelo i nevinné, nezúčastněné nebo i jeho oponenty). Jak říkám, není to rozhodně hezká kapitola historie ČSR.

0/0
22.5.2009 18:58

tučňák v exilu

Re: Tučňák v Exilu

Čistota rasy u Čechů? Myslím, že není co kazit :-) Bojovníci za rasovou čistotu by asi zbledli kdyby jim někdo rozebral rodokmen vzhledem k tomu jak se na této křižovatce obchodních i migračních cest národy mísily jako divé :-)  Tak rasově nejčistší (díky staleté nucené izolaci od společnosti) tu byli asi Židé, ale i tam to přestalo fungovat jakmile byla zrušena omezení a mohli se začít asimilovat do společnosti (tragický paradox - Prusko a později Německo bylo z hlediska přístupu k židům a jejich asimilace do společnosti vzorem pro Evropu, obešlo se bez Hilsneriád a Dreyfussových afér... Až do příchodu toho pána s knírkem...).

0/0
22.5.2009 17:49

rbursik

Re: Tučňák v Exilu

neblněte pořad s tou rasou je 21. století.

Radim Buršík

0/0
22.5.2009 18:17

tučňák v exilu

Re: Tučňák v Exilu

Vždyť já neblbnu, naopak píšu o tom že i když někdo na rasy věří, je blbost s tím operovat v reálném světě kde se člověci míchají jedna radost, zvlášť třeba ve Střední Evropě :-) Koneckonců se stačí kouknout na "ryze Česká" příjmení jako Bayer nebo Künzel u nás nebo naopak "ryze Německá" jako Kropatschek a Prohaska v Německu a Rakousku :-) Obávám se, že možná ne zcela plně vyznívá sarkasmus, co v těchto otázkách často uplatňuji, holt nevýhoda psaní po netu, není slyšet tón hlasu a vidět výraz tváře neboli hezky česky ksichtu :-)

0/0
22.5.2009 18:34

tučňák v exilu

Re: Tučňák v Exilu

Ad odsun, nebylo dobrých řešení... Plošný odsun nebyla pěkná věc, bohužel pokud by k němu nedošlo, obávám se, že by tu zavládla balkanizace, Německá menšina by dostala status "občanů druhé kategorie" a bylo by zaděláno na další spory, a na zlatou střední cestu spočívající v odsunu jen těch nebezpečných tenkrát bohužel nebyla jak nálada ve společnosti, tak politická atmosféra. Ostudné samozřejmě je to, že byli vyháněni i aktivní bojovníci proti nacismu...

0/0
22.5.2009 17:53





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.