Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Prima vzdala boj s Novou, lituje odvolaný šéf zpráv Zuna

Pavel Zuna skončil na Primě ze dne na den. "Mirka Čejková to čekala, ale ne takto," říká o svém pracovním dvojčeti v rozhovoru iDNES.cz. Odvolaný šéfredaktor a moderátor zpráv odmítl v rámci úspor propouštět. Škrty televizi vyčítá, podle něj už rezignovala na boj s nejsledovanější Novou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ziggi

Nova Zunu vynesla.

On si teď chudák myslí, že už bude navždy nepostradatelný.

0/0
24.5.2009 15:35

444.444

tele Z. hořkne, pomlouvá, mudruje a se vychvaluje....

teleti Z je tedˇ najednou jasno - je definitivní šmitec (i s platem, i s image).. a to ho štve..jistě najde nějaký džob muvčího ale toť vše - pokadil si to, kde mohl, tlučhuba a vždy, když odešel, to bylo lepší (až na Rusko, tam krachlo s ním asi všechno)....ted začíná tele kopat kolem sebe a pomlovat a tlučhubovat, že je tak dobrý!!!.....jsou lidé, kteří se neučí z chyb ˇ- a tele Z. je jedním z nich....zakládal si na bývalé image u ještě hloupěších, než on sám a naletěli mu.....no nic , druhý problém je, že prima nemá výrazný koncept a tak bude nadále čučkovat se singrem nemasná neslaná stále někde mezi ČT a Novou....ono těch neschopných je tam totiž více než jej jeden Zuna...

0/0
22.5.2009 15:20

salinka

už je tu přezunováno

Primu by nezměnila ani šmuclerová. Je to plitná nevýrazná televize 3. jakosti. A zuna by si měl dát už voraz nebo na něj budou všichni za chvíli alergický.8-o

0/0
22.5.2009 11:39

Uwe Ampler

Zaplať Pánbůh

za rapidshare..

0/0
22.5.2009 11:16

chytrejkluk

Jánošík !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0/0
22.5.2009 10:39

TAPKIN

Zlatý časy když TV nebyla

poslouchali jsme rádio a u toho šlo i něco užitečného dělat.

0/0
22.5.2009 10:26

jack08

Re: Zlatý časy když TV nebyla

to zase tak úplně ne, ale zlatý časy kdy byl jenom První a Druhý program.

0/0
22.5.2009 11:19

salinka

Re: Zlatý časy když TV nebyla

a poláci:-)

0/0
22.5.2009 11:40

wildge

At uz jde do haj....

Proste ho vykopli a tim to hasne. Neni ani dulezity ani nepostradatelny. Sbohem.

0/0
22.5.2009 10:23

aquaterra

Zpravodajství, plánování a práce vůbec mu nejde,

ale v jednom je ten Zůna fantastický! Umí si skvěle dělat PR! Od něj by se mohli učit všichni podvodníci světa.R^

0/0
22.5.2009 10:10

markyz.Gero

Re: Zpravodajství, plánování a práce vůbec mu nejde,

není jasné zda je to obdiv či kritika ;-D

0/0
22.5.2009 10:33

aquaterra

Re: Zpravodajství, plánování a práce vůbec mu nejde,

Spíš údiv nebo užasnutí.

0/0
22.5.2009 10:41

MC MC

moje gusto

novu nesleduji ... občas dám tu primu, ale hlavně čt2, čt24

0/0
22.5.2009 9:37

celim

Re: moje gusto

R^R^R^

0/0
22.5.2009 9:42

dino_na_idnes

Re: moje gusto

Já jsem ještě víc kůůl, nemám televizi, jen televizní kartu, před půl rokem jsem jí po dlouhé době zapojil, abych zjistil, zda funguje digitál, projel jsem všechny kanály, nenašel nic zajímavého a od té doby se opět válí v krabici.

Tak co, kdo mě trumfne? Kdo tu ani neví, co to televize je? ;-D

0/0
22.5.2009 9:57

markyz.Gero

Re: moje gusto

Proč by vás měl někdo trumfovat,a v čem, nemáte televizi no a co? Rezignoval jste na jeden z informačních kanalů, vaše věc , žádné hrdinství ani nic podobného v tom není, víte ona televize je dobrá věc, ovšem musí se umět využívat

0/0
22.5.2009 10:03

celoush

Re: moje gusto

Je to typickej rádobyintelektuál :-)

0/0
22.5.2009 10:26

dino_na_idnes

Re: moje gusto

Ale prdlajs rádobyintelektuál, podivín žijící na netu jsem, o francouzských existencionalistech vím houby. :-)

0/0
22.5.2009 10:33

salinka

Re: moje gusto

tak tady nedělej ramena, že si rezignoval. Na netu máš všechno a ještě víc.

0/0
22.5.2009 11:42

dino_na_idnes

Re: moje gusto

Jak vysvětluji níže, mé dělání ramen mělo být jen zveličením dělání ramen, na které jsem reagoval. Jinak si též mysllím, že mám na netu více, než mi může televize nabídnout. A mám to kdy chci já, ne programoví ředitelé. Netu zdar :-)

0/0
22.5.2009 13:15

dino_na_idnes

Re: moje gusto

Stejně jako autor příspěvku, na nějž reaguji, rezignoval na Novu, na níž se určiě sem tam také nějaká dobrá informace najde.

Ano, televize je možná dobrá věc, ovšem internet je (podle mě) lepší, přinejmenším v tom, že si informace najdu, kdy chci já a ne kdy chce programový ředitel televize, navíc si mohu každý názor ověřit z dalšího zdroje a nemusím spoléhat na to, že to, co mi ten sympatický usměvavý moderátor tvrdí, musí být přece pravda.

0/0
22.5.2009 10:31

markyz.Gero

Re: moje gusto

Zdá se že jste ne zcela pochopil co jsem vám chtěl říci, vaše věta:

"Tak co, kdo mě trumfne? Kdo tu ani neví, co to televize je?" a celý váš příspěvek se nese v duchu, nemám televizi a a tím pádem jsem dobrý. A  tvrdit že internet je lepší je také pochybné, každé medium má svoje a proč tedy nevyužít celé spektrum,  u televize opravdu nejde jen o zpravodajství,

0/0
22.5.2009 10:40

dino_na_idnes

Re: moje gusto

Ach tak, Vy ten můj první příspěvek berete vážně, to se omlouvám za zmatení. Že nemám televizi je sice fakt, nicméně vyznění příspěvku mělo být jen zvětšením absurdnosti příspěvku, na nějž jsem reagoval, kdy pod rozhovor s panem Zunou někdo napíše, že právě on se nedívá na Novu, ale občas na Primu a pak hlavně na veřejnoprávní kanály (a na mě to působilo jako "podívejte, jak jsem super, když se nedívám na Novu" - pokud tak ten příspěvek nebyl myšlen, pak mi jeho smysl zcela uniká).

Netvrdím, že je internet objektivně lepší, tvrdím, že je lepší pro mě. Nicméně jsem otevřený diskusi a rád se nechám poučit - co mi tedy dá televize, co mi nedá internet (na němž jsou kromě zpravodajství diskusní servery, zábavní servery, servery typu youtube.com či stream.cz a konečně i archivy ČT či TV Nova s jejich původní tvorbou)?

0/0
22.5.2009 11:05

dino_na_idnes

Re: moje gusto

Já to vzdávám, právě jsem napsal dva dlouhé příspěvky a při odeslání mi u obou idnes sdělilo, že obsahují reklamu, vulgární výrazy či rasismus, čímž jsem o ně přišel. Neobsahovaly sice ani jedno, ale asi je mi souzeno na Váš příspěvek prostě nereagovat.

0/0
22.5.2009 11:19

Heralik2

Re: moje gusto

Lepsi je to nejprve napsat do textaku:-)

0/0
22.5.2009 14:06

markyz.Gero

Zajímavý fenomén

když někdy někoho známého vyhodí, či se mu něco nepovede vždy se seběhne směčka ratlíků kteří si příjdou ještě kopnout či trošku zavrčet, nevím proč ale připadá mi to ubohé.

0/0
22.5.2009 9:14

Muf007

Re: Zajímavý fenomén

Také bych řekl. Pokud si dneska pustíte zprávy na Primě a pak na Nově, máte přes kopírák to samé. Reportáže podobné jako vejce vejci, snad jen štáby jsou jiné :) . Zuna má pravdu v tom, že Novák se svého drží a program mu volně plyne až k TN. Popř. si za pět sedm dá Primu, ve čtvrt ČT a v půlu zase Nováka. V osm prohlásí už vím všechno. :-/

0/0
22.5.2009 9:33

dedko

Prima i Nova stejné kvality.

Obě stojí  kadinec !

0/0
22.5.2009 9:06

sarumánek

legrační

...jak obsáhle se dokáže někdo vykecávat a vylhávat z toho, že byl neúspěšný a nedokázal naplnit, co se od něj očekávalo.

0/0
22.5.2009 8:39

Thaken

Re: legrační

Tak to hrdino taky zkus a uvidíme, ale vono prd, viď! :-/

0/0
22.5.2009 8:50

mindwarp.cz

Re: legrační

víš, po jeho odchodu z Novy se tamní zprávy radikálně zlepšily - vzniklo odpolední zpravodajství, rychlé zpravodajství, úspěšný portál tn.cz - všechno až po Zunovi...co udělal na Primě, to nevím...všimnul jsem si akorát lehkého prodloužení zpráv a změny studia z příšerně kýčového počítačového pozadí na jakési modro-žluté křiklavé cosi s moderátory vyhrabanými odkudsi...neříkám, že bych věděl, co by Primě pomohlo (asi nic), ale Zuna to nevěděl očividně také...

0/0
22.5.2009 9:39

Kikous

Re: legrační

To si děláš jen legraci, viď? ;-D Jinak si nedokážu představit, jak vůbec může někdo tohle na TV Nova nazvat zpravodajstvím a už vůbec pokus o zlepšování 8-o Tohle není zpravodajství, to je černá kronika, koho zajímá kdo kde koho zamordoval, kde koho kdo okradl?? Zapni si ČT24, nebo ČT1+2 a pak se můžeme bavit o zpravodajství R^

0/0
22.5.2009 9:47

mindwarp.cz

Re: legrační

můžeš si říkat, co chceš, ale ty zprávy na Nově jsou nejsledovanější...a proč asi? protože prostě většině lidí to takhle vyhovuje a i ten Zuna ti v tomhle článku říká, že Nova ty zprávy dělá dobře....občas na zprávy na ČT1 koukám, na dvojce nevím, že by nějaké byly, možná tak události, komentáře a zprávy pro neslyšící - na to koukat, dokud slyším, fakt nebudu...jinak si spíš zapni BBC nebo CNN, jestli se chceš bavit o zpravodajství...zprávy na ČT mi přijdou moc konzervativní, usedlé a ne všechno, co se stalo, se tam dozvím...pokud se děje něco duležitého v politice, ve světě, ve státě, v shobussinesu a nebo kdekoliv jinde, Nova o tom informuje...to seo  ČT říct nedá, hodněkrát jsem byl svědkem toho, že tam vůbec nebyla ani zmínka o nějaké události, která mě zajímala...takže nee, koukat na jedničku nebudu...na dvojku koukám kvůli dokumentům a art filmům, to jo...

0/0
22.5.2009 9:57

mbohm

Re: legrační

Je to velmi jednoduché pro jsou zprávy na Nově v tomto obsahu tak sledovatelné. Televize si udělala demografický průzkum a podle toho nastavila obsah svých zpráv. Bohužel zjistili, že 85% českého národa jsou a) dementi, b) ve společnosti převládá radost z cizího neštěstí c) silná závist d) senzacechtivost... Dle tohoto výsledku stačí složit obsah zpráv, přidáte pro zjemnění reportáž o narození zvířátek a máte úspěšnou zpravodajskou relaci.... Je to stejné jako s volebním programem, vše vychází z metod průzkumu veřejného mínění... [>-]Rv

0/0
22.5.2009 10:04

mindwarp.cz

Re: legrační

No a? Je to tak, protože Nova je soukromá televize a potřebuje vydělávat. Pokud vymysleli funkční vzorec, jak mít nejsledovanější zpravodajství ze všech, je to jenom dobře, pro ně. Jako společnost to dělají zkrátka velmi dobře. V politice vyhraje pravděpodobně ČSSD + komunisti, třeba kvůli zrušení poplatků nebo tak podobně. Že je 85% národa labilních, je fakt, takže máme, co si zasloužíme. Bohužel, těch 15% nemá sílu se bránit nebo přesvědčit těch 85% tupců, protože tupcovi nic nevysvětlíš, toho nepřemluvíš, tomu musíš buď něco slíbit, dát nějakou drobnost nebo tak, já nevim jak se manipuluje s masou tupců, ale jsou lidi, kteří to vědí hodně dobře, třeba soudruh Paroubek, že.

0/0
22.5.2009 10:12

dino_na_idnes

Re: legrační

Koho to zajímá? Většinu národa sledujícího televizi. Na Nově dobře vědí, že většina lidí pravidelně ovládaných obrazovkou je jednoduššího ražení a takoví chtějí jednoduché šokující zprávy. Na ČT to pravděpodobně vědí také, ale vzhledem k jejich povinnosti tvářit se veřejnoprávně si nemohou dovolit změny.

0/0
22.5.2009 10:03

moiazza

Prima - Čejková

Na zprávy  tel. Prima se zásadně nedívám. Když vidím pani Čejkovou, je mi okamžitě k blití. Možná je takových více. Třeba i to má částečný vliv na sledovanost zpráv na Primě. ;-D:-©:-©

0/0
22.5.2009 8:26

Franfišek Dobrota

Re: Prima - Čejková

Zato pohled na tebe musí být úžasný. Hlavně když při Ulici do sebe láduješ brambůrky s colou. Mirka a ta její druhá kolegyně mi byly velmi sympatické a rád jsem se na Primu díval - bylo tam méně "Černé kroniky" a já si rád zpříjemňuji chvíle u televize, ne abych koukal na jeden kriminální případ za druhým (jako na Nově)

0/0
22.5.2009 9:11

jack08

Re: Prima - Čejková

to s tebou souhlasím, zprávy na TV Nova zejména v 17hod. to je úplná Černá kronika Live, na to se nedá dívat. Pamatuji se že podobnou Černou kroniku vydávali před léty československé deníky, ale to co je na Nově nemá obdoby.

0/0
22.5.2009 9:39

Pejsátko

Re: Prima - Čejková

Sice moiazzzu osobně neznám, ale zarazilo mě, jak na prohlášení, že mu Čejková není sympatická, okamžitě máte jasno, co je zač. Mě také není sympatická a zprávy na Primě nesleduji, ale zaroveň nesleduji ani Ulici ani Novu a brambůrky s kolou považuji za hnus.

0/0
22.5.2009 10:29

saldo

Re: Prima - Čejková

Naprostý souhlas. Také zprávy na Primě nesleduji, a to nejen kvůli Čejkové. Ovšem především kvůli ní. Byla mi protivná odjakživa. nejen kvůli neustále se tlemícímu obličeji (viz také Borhyová), ale hlavně pro otřesnou pražskou dikci. Oddechl jsem si když odešla z Novy, ale jak je vidět, mráz kopřivu nespálil. Ať už je Zůna jakýkoliv, Čejková mu jako moderátorka TN nesahá ani po kolena. Odhlédnu-li od podstaty sporu mezi Zůnou a Primou, odejít měla ona, ne on

0/0
22.5.2009 9:38

mindwarp.cz

Re: Prima - Čejková

mě se Čejková kdysi celkem líbila...ale teď, jak jí stylizují s těmi ulízanými vlasy a tak vypadá dost otřesně...když moderovala na Nově nějaké ty soutěže, vypadala líp...

0/0
22.5.2009 9:41

aquaterra

Re: Prima - Čejková

Se Zůnou si nemají co vyčítat. Na zprávy s těmito nýmandy se taky nedívám.

0/0
22.5.2009 10:13

jack08

Prima vyhodila akorát namyšleného

a sebelibého ufňukance, který teď háže na Primu špínu za špínou a která ho poměrně dobře živila spoustu let. Ani se nedivím že ho vykopli, vypadá to jako by Prima TV byla nejprve pan Zuna, potom teprve nějaký ředitel a až někde na konci ti všichni ostatní. Tv Prima nikdy samozřejmě nemůže docílit stejné sledovanosti jako Nova a to ani když tam budou pracovat jenom samí "Zunové".

0/0
22.5.2009 8:07

jack08

Re: Prima vyhodila akorát namyšleného

a je docela možné, že kdyby TV Prima tenkrát nevsadila na tohoto ufňukaného nafoukance, tak by dnes byla o kus blíže k Nově.

0/0
22.5.2009 9:30

Jen Aby

a co když tě, Zůno, už nechci ani vidět?

propustili tě? dobrá, chápu, že tě to žere ... a co jako my s tím? a proč to každý den řešíš přes media?

0/0
22.5.2009 8:01

bozikolomlynsky

...

Tenhle uslintanej chlapeček má zvláštní dar - kam vleze, tam to jde do háje, a on zase někam vleze, protože si myslí, že je kdovíjak oblíben.

0/0
22.5.2009 7:57

Euroklaun

Ještě Čejková

Jak probíhá odvolání šéfredaktora třetího nejsledovanějšího zpravodajství v Česku?

Který je čtvrtý?

0/0
22.5.2009 7:36

farous

Nic osobního...

... ale takhle telecí pohled, jako má on, aby pohledal. :-P

0/0
22.5.2009 7:34

notabene9

Velmi..

Velmi silný seriál?  Má vůbec rozum ten pán?

0/0
22.5.2009 7:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.