Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

CVVM: Volby do Sněmovny by vyhrála ČSSD s náskokem devíti procent

Pokud by se v květnu konaly parlamentní volby, předstihli by sociální demokraté s 38 procenty své modré rivaly o devět procentních bodů. V řádu měsíců ale oba tábory lehce posilují, voliče naopak ztrácejí komunisté. Křesla ve Sněmovně by měli jistá i zelení a lidovci. Vyplývá to z průzkumu CVVM.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

fingus

škoda

Škoda, vypadáto, že se KDU a SZ těsně dostanou do parlamentu... Ty tam nechci... Ať jsou tam ODS či ČSSD tihle si svou polívčičku přihřejvají vždycky:-/. Kdyb třeba v Topolánkově vládě nebyli zelený tak se dostavil Temelín dávno.... Když se vláda zaváže jak k neprolomení limutů na uhlí tak nepodpoře jádra?

0/0
20.5.2009 10:55

Polárníliška

Asi by to stejně bylo houby platné,

ale každý jejich potenciální volič by si měl přečíst rozhovor se Sobotkou...

0/0
20.5.2009 10:52

readik

Můj názor na věc

ČSSD korumpuje občany České republiky slibováním drahých řešení, na které nemá peníze. Výsledkem politiky převážně této strany stouplo zadlužení České republiky na jeden bilion korun resp. 100 tis.Kč na každého občana. Ročně jen úroky z tohoto dluhu stojí naši zemi 50 mld. Kč, což v minulých letech představovalo větší část schodku státního rozpočtu. ČSSD tuto záležitost neřešila a  neřeší a chce nám rozdávat i nadále dárky za naše další dluhy. Nevím, kde tito lidé ještě berou tu drzost.

Hovořím o této straně, jako o vrcholu. Přál bych si, aby lidé nevolili žádnou z velkých mocenských stran, které tuto situaci za posledních 20let způsobily. Byla jimi odvedena prokazatelně špatná práce a jejich snahy o znovuzvolení jsou jednoduše nehorázné.

0/0
20.5.2009 10:42

Aveva

Nedivím se.

Konstruktivní pravice je v rozvalinách.

Levice je zabarikádována svým zhoubných myšlením. Jen jejich populistické výkřiky občas zaberou. Není nad dobře po kůži impantovaný strach z budoucnosti.

0/0
20.5.2009 10:05

zoufalec1

Re: Nedivím se.

"Není nad dobře po kůži impantovaný strach z budoucnosti."

Co jste měl na mysli?

0/0
20.5.2009 10:08

Bouše

Re: Nedivím se.

Asi poetický obrat. :-P Nejspíš tam však mělo být "pod kůži implantovaný...".

0/0
20.5.2009 10:31

Hofos

38% ?

Kde se ty jelítka berou? 8-o

0/0
20.5.2009 9:57

babacek

CVVM: Průzkum v Atriu Lidového domu !!!

Tohle mám nejraději, říkat hop ještě dříve než-li přeskočí.;-D

0/0
20.5.2009 9:50

zberanek

Zvláštní

Je opravdu zarážející to, že 5 % hranici dle CVVM překročí pouze profláknuté strany. Ani jedna z nich není volitelná.

0/0
20.5.2009 8:14

Džordž

Ostatní?

Docela by mě zajímali ti ostatní! Sleduji aktivitu různých malých stran a jen tak orientačně bych rád věděl, jaké by mohly mít výsledky. Zajímá to snad jen mě????

0/0
20.5.2009 8:00

Yurek

Re: Ostatní?

Asi nejen vás to zajímá. Ale určitě to nezajímá CVVM. :-)

0/0
20.5.2009 10:33

chose01

No nic ráno vstávám,

 tak že přeji všem dobrou noc a na shledanou.

0/0
20.5.2009 0:36

KingMartin

Re: No nic ráno vstávám,

Taktéž, mám tady o hodinu víc. Tak zase někdy :-)

0/0
20.5.2009 0:42

chose01

Já bych se pokusil o mé malé shrnutí

pokud se bavíme o zlých kapitalistech a hodných zaměstnancích. Víte kolik kapitalistů zkrachuje. Je to cca 70% založených firem. A víte co dělá normální kapitalista v případě, že má jeho firmy problémy? Použije veškerých znalostí (know-how) aby jí pomohl - např. Podpoří ty zaměstnace, kteří jeho firmě jsou schopni něco dát, a ty kdo jenom berou - a to je řekl bych dnes těsná většina - vypoklonkuje. A víte proč to dělá, proč ty zaměstnance podpoří, protože, pokud by je všechny vyházel, nebo všem dal minimální mzdu tak by zkrachoval. Víte vy všichni příznivci Karla Marxe a Jiřího Paroubka. Dnes, narozdíl od 19 století, stojí většina firem na kompikovanější technice, než jen krumpáč a kladivo, jako tehdy.  Váš problém je, že žijete ve zcela odlišném světě než je vaše filosofie a nejste schopni si tento fakt připustit a tak hledáte stále vaše domělé třídní nepřátele, které chcete zničit, čímž ovšem zničíte vás i nás všechny ostatní . A náš problém, je že je vás zatím tolik.

0/0
19.5.2009 23:44

pragmatik/realista

Re: Já bych se pokusil o mé malé shrnutí

to shrnutí nebylo malé,......já to udělám,....- 15% ODS,to bude průser.Rv

0/0
19.5.2009 23:49

KingMartin

Re: Já bych se pokusil o mé malé shrnutí

A co znamená to minus?

0/0
19.5.2009 23:52

KingMartin

Re: Já bych se pokusil o mé malé shrnutí

Tak to je opravdu slovo do pranice... :-)

Já bych ještě dodal, že je škoda, že nás media typu Nova a podobně masírujou těmi několika grázly, co zbohatli na propojení s politikou... a je fuk, jestli je to tým Tunelářů nebo squadra Šibalů. Bohužel, pravdivé příběhy úspěšných by asi tolik nezaujaly, co kdyby se ukázalo, že za úspěchem je pro masy nezajímavá tvrdá práce, že?

0/0
19.5.2009 23:51

brekebrekeke

Re: Já bych se pokusil o mé malé shrnutí

R^R^R^

0/0
19.5.2009 23:58

chose01

Re: Já bych se pokusil o mé malé shrnutí

S tím se dá jenom souhlasit. A co se týče toho proč se tolika zabíváme těmi zbohatlíky, ono je to v celku nasnadě. Problém je, že většina lidí byla zvyklá žít tzv. v lati, nebo jak říkám na lajně všechno nalajnovaný. A tak se dneska těžko sžívají ( a já jsem jeden z těch kdo se s tím zžívá velmi těžko) s tím, že když mám peníze tak si mohu koupit vše důležité i to ve státě nejdůležitější a to jsou nestranní soudci - stoprocentně alespoň někteří. To je prostě obrovská chyba našeho státu. A když se prostě nějaký "zloděj" nebo raději vikuk, rozhodne, vypůjčit si peníze a potom je nevrátit, a posléze vidíme, jak je venku a směje se. To je řekl bych jediná ale, řekl bych skoro až osudová chyba našeho státu. Ne státního zřízení (ono za komunismu, zase většina soudců poslouchala komunisty) ale státu, jako občanů. A potom již nezbývá mnoho zájmu o ty ostatní a že jich může být těch proklamovaných 99.96 procent je bohužel vedlejší.

0/0
20.5.2009 0:03

brekebrekeke

Re: Já bych se pokusil o mé malé shrnutí

jo, proste chces rict, ze pro socky je slovo podnikatel synonymum pro slovo zlodej a nebo zlocinec

0/0
20.5.2009 0:06

chose01

Re: Já bych se pokusil o mé malé shrnutí

Spíš to, že když bude v nejvyšší instituci, což soudy bezesporu jsou, i několik problémových jedinců a nikdo nebude aktivovat samočistící mechnismus této instituce ( prostě pokud je nevyházejí ), tak se většina může snažit, jak chce ale bude to k ničemu. A nebo jinak bude to k potěšení Komunistů a Paroubkovců (pokud nebudou u moci).

0/0
20.5.2009 0:11

KingMartin

Re: Já bych se pokusil o mé malé shrnutí

No jo. Snažíme se vést normální diskuzi a moc neurážet, ale je to bohužel tak. Ony až se ráno vrátí k Internetu, tak nám to spočítají, za ty řeči, co tady vedem ;-D

0/0
20.5.2009 0:15

KingMartin

Re: Já bych se pokusil o mé malé shrnutí

"Zabýváme" a "Vykuk" :-)

Ano, to je obrovská chyba především ODS. Těžko říct, jestli neúmyslná, ale pokud jo, tak jsou to diletanti. Pravicové strany nemůžou útočit levnými argumenty, a celá momentální kampaň je podle mne plácnutí do vody.

ČSSD je na tom líp, stačí poukázat na korupci (tam je to 1:1), potom probudit v lidech patřičnej strach a nenávist a nakonec naslibovat jistoty. V kombinaci s rozhádanou pravicovou scénou to bohatě stačí, aby bylo na podzim vymalováno. Budou Šibalové, pět v českých, atd...

Podle mne pravice promarnila jedinečnou šanci. A zacvakáme to všichni.

0/0
20.5.2009 0:13

chose01

Re: Já bych se pokusil o mé malé shrnutí

Ano klidně si přiznám, že když na tohle myslím tak jsem rozžhavenej do ruda a "y" "i" nějakým stylem neřeším.:-)R^

 A s tou druhou částí, jak říká klasik, s těžkým, ale skutečně s těžkým srdcem samozřejmě souhlasím.

0/0
20.5.2009 0:25

KingMartin

Re: Já bych se pokusil o mé malé shrnutí

Klasik... ;-D

Jo jo, byl bych rád, kdyby to ode mne byla jen taková falešná slůvka, ale obávám se, že na tyto slova opravdu, opravdu dojde...

0/0
20.5.2009 0:32

chose01

Re: Já bych se pokusil o mé malé shrnutí

Ale abych nezapoměl, tento stav mám velmi za zlé našemu panu Prezidentovi, který v momentě kdy rozhodoval (přesněji řečeno spolurozhodoval, ovšem měl hlavní slovo) o směřovvání naší země bez právního pořádku pouze za ekonomických pouček, do světlých zítřků. Vím , že tím možná někoho sklamu, ale je to prostě můj názor, který mám ovšem podložený fakty, např. prohlášení pana Václava Klause o nějakých čistých-špinavých penězích. Ajn.

0/0
20.5.2009 0:31

KingMartin

Re: Já bych se pokusil o mé malé shrnutí

Já bych mu ty "peníze" tolik nezazlíval... bylo to řečeno ve smyslu ekonomickém, ne ve smyslu právním nebo politickém.

Mnohem horší byla skutečnost, že dovolil diletantům a megalomanům řídit podniky typu Chemapol, Poldi, ale i IPB atd... fakt by mne zajímalo, proč, i když na takovou otázku by neodpověděl, protože je falešná.

Oposmlouva mi nevadila, naopak možná byla Zemanova vláda to světlejší, co tady bylo (hlavně protože je nikdo nemohl vydírat, ne kvůli umu). Vlastně to ani tolik nezneužili, to pozdější socdem vlády byly jiná káva.

A na podzim... radši nemyslet... Rv;-(

0/0
20.5.2009 0:38

anesteziolog1

Re: Já bych se pokusil o mé malé shrnutí

Vážený, ona totiž za úspěchem je většině případů dřina a to se v komerční televizi těžko prodává, průměrný divák se potřebuje při sledování pořadů zasnít a mít pocit že na každého jednou přijde velké štěstí bez jakéhokoliv úsilí.....:-/

0/0
20.5.2009 9:22

ted61

Re: Já bych se pokusil o mé malé shrnutí

Velice dobře jste to napsal, ale tady bohužel to je o tom, že ten kdo zaměstnává je automaticky hajzl.  A tohle podporují  ty oranžové kreatury tak jako komouši vyvolávat nenávist a závist mezi lidmi!

0/0
20.5.2009 8:15

zoufalec1

Re: Já bych se pokusil o mé malé shrnutí

"Podpoří ty zaměstnace, kteří jeho firmě jsou schopni něco dát, a ty kdo

jenom berou - a to je řekl bych dnes těsná většina - vypoklonkuje."

Nabízí se otázka, proč až do této chvíle zaměstnával a platil lidi, kteří jenom berou. Jedná se zázračné prozření?

0/0
20.5.2009 10:07

chose01

Re: Já bych se pokusil o mé malé shrnutí

 Ne ale spíše o toleranci tzv. "nutného zla" v době, kdy dobrých pracvovníků bylo volných jako šafránu - neboli prakticky žádní kvalitní zaměstnanci volní nebyli.

0/0
20.5.2009 10:26

zoufalec1

Re: Já bych se pokusil o mé malé shrnutí

tak to je jiná, to mě nenapadlo.

0/0
20.5.2009 10:50

Lotras

Re: čéče ja znám jednoho , kterému zkrachovalo 25 firem

..a od zaměstnaců dostal jen 5x oi držce za nezaplacenou výplatu. No našel se jeden silnější co mu bouráka zatlačil do řeky , takže bzl na odpis.

Pak utekl do Kanady a tam dělá pasáka Rómům a prý už nekrachuje , hodně to vynáší.

0/0
20.5.2009 13:58

korsár

Kam až jsme to v tom kapitalismu dopracovali.

Zaměstnavatelé nazývají zaměstnance lůzou, zaměstnanci zase zaměstnavatele vykořisťovateli, nikdo si neváží práce druhého. A to jen proto, ža tady existují 2 rozdílné polit.strany, kterým záleží jen na tom, jak mít moc a koryta, ale na voličích jim záleží jen před volbami.  

0/0
19.5.2009 23:33

KingMartin

Re: Kam až jsme to v tom kapitalismu dopracovali.

Maj z nás srandu, piráte, určitě máš pravdu. Koukaj jenom sami na sebe a volič se rozhoduje podle toho, co mu naslibují. Problém je v tom, že motivace voliče je různá. Někdo chce nižší daně, druhý chce jistotu, a třetí chce, aby sousedovi chcípla koza.

0/0
19.5.2009 23:44

chose01

Re: Kam až jsme to v tom kapitalismu dopracovali.

Souhlasím až na ten kapitalismus, ten tady (dle definice Karla Marxe) dlouho, nebyl. Naposledy cca před 80 lety.

0/0
19.5.2009 23:47

korsár

Re: Kam až jsme to v tom kapitalismu dopracovali.

A v čem žijeme ? V socialismu, v komunismu, nebo v čem ?

0/0
19.5.2009 23:57

brekebrekeke

Re: Kam až jsme to v tom kapitalismu dopracovali.

v politickem bo*delu, ktery sem tahaji porad dokola socialiste

0/0
19.5.2009 23:59

KingMartin

Re: Kam až jsme to v tom kapitalismu dopracovali.

Chose je háklivej na slovo kapitalismus. O dvě tři diskuze níže jsem ho taky použil a hned jsem to parádně schytal.

Ale má pravdu, slovo kapitalismus je příliš spojené s blouzněním Karla Marxe.

Tak co třeba "neviditelná ruka trhu"?

"Kam jsme to až s tou rukou dopracovali..." ;-D

0/0
20.5.2009 0:06

brekebrekeke

Re: Kam až jsme to v tom kapitalismu dopracovali.

;-D jak kdo woe ze? :-P;-D

0/0
20.5.2009 0:07

brekebrekeke

Re: Kam až jsme to v tom kapitalismu dopracovali.

chose nejspis pravdu di, asi pamatuje totac,asi vi lip, ze skutecne komancove prevlikli kabaty :-/ coz ale my, mladsi, uz nevime, celkove se nezajimame. neni se ovsem cemu divit. starosti je prilis...

0/0
20.5.2009 0:10

KingMartin

Re: Kam až jsme to v tom kapitalismu dopracovali.

Já si v totáči prožil 23 let, tak jsem takovej obojetník ;-D

Nejde o kabáty... kdybys chodil za totáče do školy, učil by ses tam takový bludy, že šluk marjánky je proti tomu vůně fialek...

Prostě "kapitalismus" je spojenej s dělníky, ze kterých kapitalista v době krize dře kůži a doma umírají malé děti, co nemají na doktora (V.Pleva, Malý Bobeš).

O to smutnější je, že retoriku Marxova Kapitálu tady jistí poblouzněnci neustále používají. Ráno jich tu budou opět mraky :-)

0/0
20.5.2009 0:22

chose01

Re: Kam až jsme to v tom kapitalismu dopracovali.

R^:-©R^ ..............  :-)

0/0
20.5.2009 0:34

brekebrekeke

dobry vecer, prosim vas, CO je to ta ceesesde?

:-P

0/0
19.5.2009 23:30

mpscz

Re: dobry vecer, prosim vas, CO je to ta ceesesde?

Něco mezi ČD a SS ;-)

0/0
19.5.2009 23:33

brekebrekeke

Re: dobry vecer, prosim vas, CO je to ta ceesesde?

ja si to hned myslel :-P;-D

0/0
19.5.2009 23:53

Erciyes

Re: dobry vecer, prosim vas, CO je to ta ceesesde?

Klid, vodníku, po říjnu 2009 se s nimi dokonale seznámíš. ;-D

0/0
20.5.2009 1:01

anesteziolog1

Re: dobry vecer, prosim vas, CO je to ta ceesesde?

no doufám že se snimi nevrátíme před '89.... až půjdou do hajzlu tak zase ODS bude utahovat opasky. Takže národe 2 kroky vpřed a 1a půl zpátky [>-]

0/0
20.5.2009 9:26

pragmatik/realista

tak reál bude -15%, to se Topol do opolavice jistě dostane,

a na členy ODS bude dělat 4 roky dlouhý nos,.......RvRvRv

0/0
19.5.2009 23:26

chose01

Re: tak reál bude -15%, to se Topol do opolavice jistě dostane,

Ale , ale Václave, že se ti ještě chce.

0/0
19.5.2009 23:28





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.