Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Paroubek a Rath vyzvali Havla k omluvě za srovnání Škodovky a koncentráku

Předseda ČSSD Jiří Paroubek a hejtman David Rath se ohradili proti výrokům exprezidenta Václava Havla. Ten včera označil za lehce zrůdnou myšlenku, že se růst produkce aut ve Škodě Auto zdůvodňuje zachováním pracovních míst. Přirovnal to k situaci, kdy by se stejným argumentem hájil koncentrační tábor. Havel by se měl omluvit, shodují se politici.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

socan ROKO

http://www.youtube.com/watch?v=EazVikH__wg&feature=channel_p

http://www.youtube.com/watch?v=EazVikH__wg&feature=channel_page

0/0
21.5.2009 22:26

ptačí chřipka

veškrna má v hlavě nasráno i bez Paroubka

0/0
20.5.2009 14:54

František Koudelka 4.Kyju

Požaduji aby

mudrcové Rath a Paroubek, před odbornou komisí prokázali, že jsou schopni nejen číst, ale i porozumět textu.

0/0
20.5.2009 13:27

ptačí chřipka

Re: Požaduji aby

Dej si písemnou žádost a 10000 korunový kolek;-D

0/0
20.5.2009 14:52

rooman

Paroubku, Ráthe

Vážení, co Vy jste dělali v 80. letech minulého století, když Havel seděl ve vězení i za Vaši dnešní svobodu? Paroubku? Ekonomický náměstku podniku RaJ, známý svým výrokem o „živém odkazu vítězného února 1948“ a mimo jiné díky kterému jste se prodral za bolševika na teplá a lukrativní místečka? Rathe, co vy jste si v té době doma povídali se svým tatínkem, který byl dle všech dostupných relevantních zdrojů evidovaným spolupracovníkem STB? Pánové, měli byste se stydět a před Havlem pokorně smeknout klobouk a ne na něj štěkat jako hloupí ratlíci.

0/0
20.5.2009 10:57

Limburger

Re: Paroubku, Ráthe

:-) R^ díky za citát z mého blogu, celé je to kdyžtak tady:

http://limbursky.blog.idnes.cz/c/84464/Musim-branit-Havla-ackoli-s-nim-nesouhlasim.html

Hezký den! RL

0/0
20.5.2009 11:51

Ig-n-or

slyšeli to vůbec?

Sám Rath okamžitě vytrhl Havlovi věty z kontextu, a kdybych si Havlův projev neposlechl na vlastní uši tak bych tomu sedmilháři dal snad i za pravdu. Nikde jsem neslyšel označení dělníků ze škodovky za dozorce v továrnách na smrt jak ta krysa prohlásila, spíš mi to přijde že pohlaváři ČSSD neumějí chápat mluvené slovo nebo záměrně překrucují cokoliv co jim přijde pod ruku aby poškodili ostatní a nahrabali nějaký ten hlas navíc...  morálka jde se současnou garniturou hodně do pozadí Rv

0/0
20.5.2009 10:09

Kleki Petra

Re: slyšeli to vůbec?

No faktem je, že Venca by už mohl začít zase v rámci svých projevů trochu přemýšlet. Ten projev jsem slyšel i četl, a i volné spojování těchto dvou věcí, přestože šlo o poněkud jiný kontext, je prostě hloupé.

0/0
20.5.2009 10:12

pinguone

Re: slyšeli to vůbec?

.. hloupe to neni ,jenom to nerekl Vasek Narcis..:-P  naopak ,je to presne to co to potrebovalo ,nasledna diskuze z toho teprve udelala  tema..

0/0
20.5.2009 13:20

Kleki Petra

Re: slyšeli to vůbec?

Zrovna od tebe bych takovou blbost nečekal. Víš dobře, že VK pro mě není žádným guru. Mám ho plné zuby za spoustu výroků, kterých se dopustil. Jenu věc mu ovšem upřít nemohu. Pokud jde o plnění prezidentské funkce, je na rozdíl od dob svých premiérsckých aktivit, opravdovým státníkem, který plní svůj prezidentský slib do posledního písmenka. Což mě mnohdy vytáčí, ale v globálu je to O.K.. Havel mu v tomto ohledu nesahá ani po knoflíky na kšandách gatí.

0/0
20.5.2009 13:30

Limburger

Rčení že je něco někomu "..platné jako mrtvému zimník"...

je zřejmě podle Paroubka s Rathem zase urážkou památky všech zesnulých a také pracovníků všech továren, kde se šijou zimníky. Co naděláme.

.

Jinak můj blog "Musím bránit Havla, ačkoli s ním nesouhlasím"

zde:

http://limbursky.blog.idnes.cz/c/84464/Musim-branit-Havla-ackoli-s-nim-nesouhlasim.html

0/0
20.5.2009 10:09

twine

Dva největší sprosťáci na světě

nemají právo žádat KOHOKOLI o omluvu, natož Havla.

0/0
20.5.2009 10:00

dasa0302

Rath mluví o políčku?

No to mi navozuje úplně jinou asociaci.  ;-D

Ale stavět se jako ochránce pracujících ve škodovce, které někdo udeřil, to je rathovská demagogie jak víno. Všichni rozumějí, co chtěl Havel říci, jenom socdemáci to holt opět přehlušují svým bučením. Rv

0/0
20.5.2009 9:49

pinguone

asociace..

..uz jsem byl...;-D

0/0
20.5.2009 10:02

Aveva

Hranice inteligence vedoucích socdem politiků je

opravdu nízko.

Kdo neumí přiznat chybu v uvažování, musí holt křičet.

Kdo neumí naslouchat pravdě, musí ji překřičet.

0/0
20.5.2009 9:45

mtis

Má snad duo Ječný-Cígler nějaký problém?

Třeba se skvělou ekonomickou politikou Ády Hitlerů, postavenou na koncentrácích? :-):-):-)

0/0
20.5.2009 9:28

Dluhy se neplatí

Re: Má snad duo Ječný-Cígler nějaký problém?

A není to náhodou duo Ádis a Béba?

0/0
20.5.2009 9:37

Kleki Petra

No, Vašek to celkem přeťáp, ale že zrovna tihle dva

excelentní blbci, s ohledem na jich dosavadní krafy, se proti tomu budou bouřit, to je opravdu směšné. I kdyby měli stokrát pravdu, oni dva by měli zalézt do kanálu, kam ostatně patří a odkud zřejmě i pocházejí.:-)

0/0
20.5.2009 9:13

mazlikuzlik

Re: No, Vašek to celkem přeťáp, ale že zrovna tihle dva

Asi tak. Proti Vaškovi se měl ozvat někdo jiný.

0/0
20.5.2009 9:27

Stojan_Jakotyc

morální převaha

Paroubek s Rathem nesahají Havlovi ani po tkaničky bot a on, na rozdíl od nich má takový kredit, že si podobné výroky může dovolit.  A opět má pravdu. Díky Václave  R^ V [>-]  EU

0/0
20.5.2009 8:58

falm

Pasova vyroba

je vsude stejna. A vzdycky to byla rasovina. Pro mistni intelektualy - pustte si Chaplinovu Moderni dobu, jakou si z toho dela smutnou legraci.

A vzdycky to byl tvrdy pracovni rezim. Zadna selanka.

Galeje je asi tak to, co to vystihuje. Nebo koncentrak - i kdyz je to politicky, humanne a eticky ZCELA nevhodne srovnani.

Stejne tak jako oznaceni panelaky Havlovym legendarnim pojmem "kralikarny". Dneska jeden kotec pod milion nekoupite.I kdyz to tenkrat brali vsichni jako vtipne a trefne oznaceni. Holt s koncentrakem se Havel netrefil.

Rv

0/0
20.5.2009 8:05

Tonník

Komunismus versus totalita

Před revolucí nebyl problém v komunismu ale v totalitě. Komunismus je jen politická myšlenka. Totalita je vláda jednoho člověka nebo skupiny, která se cití neohrožená a chová se tak. Takto se chovala KSČ a takto se dnes chová ČSSD. Volte ČSSD a máme opět nakročeno k totalitě.

0/0
20.5.2009 8:04

pinguone

Re: Komunismus versus totalita

R^

0/0
20.5.2009 9:58

madqwert-liberalni komunista

Rikaji pravdu

a Havel by mel ODStoupit i z funkce exprezidenta ;-D

0/0
20.5.2009 8:02

Adam.Cipisek

Senilni dedek

Senilni dedek zase vypustil nejake moudro. Je lepsi zavrit Skodovku, aspon bude jezdit mene aut a bude mene otravene ovzdusi... ;-D;-D;-D

0/0
20.5.2009 7:25

pinguone

Re: Senilni dedek

..taky mas problem s pochopenim psaneho textu,co...;-D

0/0
20.5.2009 7:41

b1s1t

Re: A už se Paroubek a Filip omluvili,

Podle toho, o jakém socialismu mluvíte. Pokud mluvíte o socialismu, který je reprezentovaný Thomasem Morem, Campanellou, JRR - jehož hlavní nosnou myšlenkou je humanita, rovnostářství, společenská dělba práce i výrobních prostředků - tedy levicových myšlenek, ptom se jedná jistě o socialismus, který je vždy levicový.

Pokud mluvíte o socialismu, kde hlavní nosnou myšlenkou je myšlenka pravicová (selektivní nerovnost lidí, ekonomická expanze, důraz na především materiální hodnoty), pak označení socialismem je pouze zvolením prostředků (tedy využití skupinových principů a principu sociálního zajištění - byť privilegované - skupiny), tudíž nemůžete o takovém socialismu mluvit jako o levicovém.

0/0
20.5.2009 10:57

pinguone

Re: A už se Paroubek a Filip omluvili,

.. jsi to nalepila na muj  prispevek s touhou po diskuzi...;-D

0/0
20.5.2009 13:23

babacek

Paroubek a Rath

Koukám, že ´´ lidé ´´ hlasují v anketě Ne jen proto, že to řekl Havel.;-( Pokud by to řekl někdo jiný hlasování by bylo jiné. A proto vážení antihavlovci doporučuji se do automobilky podívat a především do lakovny!

Tu práci dříve zastávali vězni a byla to práce kam se dávalo za trest a tedy přirovnání je adekvátní. Já bych to dokonce přirovnal k známému filmovému ztvárnění , Pahorek.

A tak bych ty dva postavil alespoň na měsíc k té lince a pak bych je chtěl slyšet. Větší krétýna jak ty dva svět neviděl!:-©

0/0
20.5.2009 5:11

MusIym

Re: Paroubek a Rath

Ale viděl. Nebo ty jsi neviditelný?

0/0
20.5.2009 5:49

itučňák

Měl by odsoupit ze všech funkcí

Jinak s ním Rath po vítězném říjnu zatočí ještě více, než komunisti s jeho rodinou po 48. roce. A už jdu raději spát.

0/0
20.5.2009 2:23

brekebrekeke

Re: Měl by odsoupit ze všech funkcí

kde jsi nechal exil? :-) pokud jsi to ty, zabanangovanej...:-/ to je po vikendu snad kazdej 8-o

0/0
20.5.2009 6:48

pinguone

Re: Měl by odsoupit ze všech funkcí

..ja ne ....:-P

0/0
20.5.2009 13:22

kossacek

Rath zase moralizuje?

Když narcis a nebezpečný hulvát Rath po někom požaduje nějakou omluvu, tak mě to vždycky výborně pobaví. Ve svém kraji úmyslně "pro blaho lidu" nerespektuje nařízení soudu a dál porušuje zákony. Dovedu si ho živě představit, jak "pro blaho lidu" vyvlastňuje soukromí majetek a zavírá své odpůrce do vězení. Ten by pro moc udělal cokoliv. A teď k salónnímu intelektuálovi Havlovi. Má bohužel trošku zdeformovaný pohled na svět a pomáhá tak zeleným demagogům, kteří ani neví co ve skutečnosti vlastně chtějí a moderní ideologií zvanou enviromentalismus pouze shání hlasy, aby se dostali ke korytům. Přitom např. šílenství kvůli globálnímu oteplování je naprosto uměle vyvolané téma. Nevím proč, ale něco mi říká, že bojovat proti počasí je absurdita.;-D

0/0
20.5.2009 0:17

premhel

Re: Rath zase moralizuje?

Naprostý souhlas. Tedy až na to počasí. Bojovat proti němu asi smysl nemá,ale pomáhat roztočit tu oteplovací spirálu - což je dle mého mínění přirozený cyklus - asi moc moudré není. Ale po nás potopa,že,takže jaképak sraní.

0/0
20.5.2009 1:00

babacek

Re: Rath zase moralizuje?

R^

Pomáhá zeleným… Já se domnívám, že pořád je lepší 10 zelených jak 1 socan nebo bolšán. :-)

0/0
20.5.2009 5:18

Limburger

Musím bránit Havla, ačkoli s ním nesouhlasím

http://limbursky.blog.idnes.cz/c/84464/Musim-branit-Havla-ackoli-s-nim-nesouhlasim.html 

0/0
19.5.2009 23:39

perpartes

Re: Musím bránit Havla, ačkoli s ním nesouhlasím

taky ho bráním

a v tomto s ním nesouhlasím

zelení by v tomto zasloužili

0/0
20.5.2009 0:01

CZMiki

Re: Musím bránit Havla, ačkoli s ním nesouhlasím

R^

0/0
20.5.2009 0:02

ptáček XXL

Kdo to je?

Má sto diplomů "honoris doctor", ale vyučil se pouze drogistou. Stavěl kulisy v divadle a také koulel pivní sudy. Kdopak je ten český velikán?V

0/0
19.5.2009 23:35

brekebrekeke

Re: Kdo to je?

Jára Cimrman:-P

0/0
19.5.2009 23:55

perpartes

Zastávám se pana Havla.

Musí se omluvit,to je zjevné.

Urazit cca 450000 občanů se nedělá.

Posmívat se manažerům,inženýrům,vědcům,slušným lidem,není správné.

0/0
19.5.2009 23:34

brekebrekeke

co je to tady za nicky???

8-o co jste vsichni zac? z novinek nebo bangobani? 8-o

0/0
19.5.2009 23:31

Volba do prava

pro srdce na levo......a rozum v prdeli

máš v tom nějaký bordel, StB není ta černá krabička pod TV pomocí které sleduješ na Nostalgii Ženu za pultem, Muže na radnici,....., ale byla a je to KOMUNISTICKÁ TAJNÁ POLICIE z období před rokem 1989, jejichž praktiky (zejména odboru pro boj s vnitřním nepřítelem) dnes používá Paroubek , Ráth, Zaorálek, Sobotka,.....a celý bolševický póvl. A pokud si chceš prolustrovat třeba svého fotra nebo dědu, tak hledej na www.cibulka.com

0/0
19.5.2009 23:17

perpartes

Re: pro srdce na levo......a rozum v prdeli

to nemyslíte vážně,člověče

0/0
19.5.2009 23:21

Andee

Re: pro srdce na levo......a rozum v prdeli

Bohužel, je to pravda... pravice sotjí za houbeles, ale levice jsou totální merdky :-©

0/0
20.5.2009 1:10

Spit_MkI

20 let

20 let jsme cekali, nez se nam v politice objevila dvojka Paroubek Rath, meli jsme tu hodne jednotlivu, ale takovehle kombo jeste ne. Jen skoda, ze to lid nepresvedci, aby dal od CSSD ruce pryc, obavam se, ze spise naopak.

0/0
19.5.2009 23:12

Volba do prava

Re: 20 let

neboj, kdo s čím zachází tím také pojde...........neuspěšní v podnikání a zodpovědném žití, tak pak musí populisticky ohlupovat lidi, už Alexander Mitrofanov nedávno řekl: Paroubek, Ráth,...nejsou levicoví politici.jsou to "vyčůraní" pragmatici a mocichtiví lidé......

0/0
19.5.2009 23:20

perpartes

Je škoda Havla,takto končit.

0/0
19.5.2009 23:03

Maveric

Rath a Hitler

...rouhač křičí chyťte rouhače...je to směšné od člověka daleko ostřejších a neuvážených vyjádření, inteligentní člověk samozřejmě pozná, že měl humanista Havel na mysli   modlu konzumentarismu - auťák - ovšem jako téměř absolutní technicko-ekonomický "antitalent" si neuvědomuje že jedna tzv. "montovna" uvádí v život a dává zakázky cca 350 subdodavatelům...jiným méně viditelným částem pyramidy  ...a šrotovné má i svůj ekologický význam ...tlak na hybridní pohony a snižování spotřeby PHM už jen prostou obměnou parku...toto je objektivně kritizovatelné - zůžení pohledu a nikoliv  otrocké překroucení do absurdna...to může dělat jen člověkdost hloupý a nebo zavile omezený. 

0/0
19.5.2009 23:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.