Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Naprostá neúcta k lidskému životu, tak soud zamítl Zelenkovo dovolání

Naprostá neúcta k lidskému životu, nízká možnost nápravy a především obava z dalších vražd vedla Nejvyšší soud k zamítnutí dovolání Petra Zelenky proti doživotnímu trestu za vraždy heparinem. Soud vynesl verdikt už 9. dubna, ale teprve nyní se celé rozhodnutí objevilo v jeho databázi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bandit6

Kde je nesrovnalost

Tak mi napis, kde je chyba. Nijak to nemuzu najit. Diky

0/0
18.5.2009 22:30

rentier

pes Muki

je pitomeček.

0/0
18.5.2009 22:16

pes Muki

Re: pes Muki

Dozivoti, bez moznosti propusteni po urcite dobe v Cesku neexistuje, to by si mohl vedet, kdyz tedy nejsi pitomec

0/0
18.5.2009 22:18

pes Muki

no jo

Je to jen pravnicky vyraz na uklidneni verejnosti. Pokud vim, tak v Ceske Republice, neexistuje skutecne dozivotni vezeni

0/0
18.5.2009 22:09

rentier

Re: no jo

Kdy pustěj Kájínka?

0/0
18.5.2009 22:10

rentier

Re: no jo

Má doživotí. Né?

0/0
18.5.2009 22:13

rentier

Re: no jo

Tak odpovědět bys mohl. Né?

0/0
18.5.2009 22:14

useknutahlava

nejspravedlivější trest pro tyto lidi

je trest smrti

0/0
18.5.2009 20:30

pes Muki

Re: nejspravedlivější trest pro tyto lidi

Jenze vzdy se najde dost lidi, kteri se boji, ze kdyby nekoho zavrazdili, ze by sami byli usmrceni a ti budou zurive proti

0/0
18.5.2009 22:12

milanm.

a

to má Rath také.....asi po tátovi

0/0
18.5.2009 20:06

Jannynov

Re: a

a to nám bude rath dlouhá léta vládnout...

:-©

0/0
18.5.2009 20:21

rentier

No

bude mít dost času o své "zábavě" přemýšlet.

0/0
18.5.2009 19:57

Next Apache

heh....

...vypadá jak Bursík

0/0
18.5.2009 19:50

izeizei

Jeho fotr už by ho měl přestat nesmyslně bránit a uznat

že vychoval zrůdu. :-/Rv

0/0
18.5.2009 19:27

red pirate111

Re: Jeho fotr už by ho měl přestat nesmyslně bránit a uznat

To máš těžký, ale měl by ho už přestat bránit :-/Rv

0/0
18.5.2009 19:31

tkb

Re: Jeho fotr už by ho měl přestat nesmyslně bránit a uznat

Řekl bych, že to, za co byl Zelenka mladší odsouzen, má s výchovou pramálo společného. Pokud bude uvažovaný jedinec geneticky zatížen, mohou do něj rodiče celé dětství hučet co je dobře, co je špatně a co se NESMÍ - stejně když taková osoba bude mít příležitost, zločin spáchá. Tedy jestliže označíme odsouzeného Zelenku za zrůdu, pak nespjovat prosím přímo s kvalitou výchovy, jíž se mu dostalo.

Otcova obhajoba: nebral bych mu ji. Jedná se o způsob jak se po psychické stránce vyrovnat s tak děsivou realitou. Tady dle mne nejde o snahu racionálně synovi pomoci - spíše o jakousi formu duševního usebrání se (rituál), který má pomoci samotým rodičům překonat to nejhorší období. Něco jako přebírání růžence, či jiná polovědomá činnost vedoucí ke koncentraci mysli. Jen by si přitom pan Zelenka starší měl dávat pozor na obsah svých vyjádření na veřejnosti - cílená vražda (zde minimálně dvanáctinásobná) není nic,  co by se veřejně mohlo (natožpak mělo) bagatelizovat.

0/0
18.5.2009 23:12

logar

Re: Jeho fotr už by ho měl přestat nesmyslně bránit a uznat

souhlas!

0/0
19.5.2009 9:47

izeizei

Jen ať v tom kriminále pěkně shnije. Dobře mu tak!

:-©Rv

0/0
18.5.2009 19:21

Andee

Re: Jen ať v tom kriminále pěkně shnije. Dobře mu tak!

Souhlas...

0/0
18.5.2009 19:27

cinsky_buh_srandy

mohl by ale dostat místo ve vězeňské ošetřovně

R^

0/0
18.5.2009 19:20

HammerLang

Doživotí to je v ČR 23let ne?

0/0
18.5.2009 19:13

zlutykreslo

Re: Doživotí to je v ČR 23let ne?

Jak to myslíš?

0/0
18.5.2009 19:15

HammerLang

Re: Doživotí to je v ČR 23let ne?

Rád bych se od nějaké obeznámené osoby dozvěděl jestli je za doživotí v ČR opravdu vydáváno 23let.

0/0
18.5.2009 19:17

zlutykreslo

Re: Doživotí to je v ČR 23let ne?

Ne, doživotí je doživotí.

0/0
18.5.2009 19:20

HammerLang

Re: Doživotí to je v ČR 23let ne?

Nejtěžší zločinci jsou dnes odsouzeni jen na doživotí a mohou po určité době požádat dokonce o propuštění na svobodu! http://www.odsouzeni.estranky.cz/clanky/co-prinesla-media/rozhovor-s-poslednim-ceskym-katem_-pred-popravou-rvacka_-po-ni-panak-rumu___  jestli má někdo lepší zdroj

0/0
18.5.2009 19:25

zlutykreslo

Re: Doživotí to je v ČR 23let ne?

To je fakt. Ale to na tom nic nemění.

0/0
18.5.2009 19:40

pes Muki

Re: Doživotí to je v ČR 23let ne?

Pokud vim, tak skutecne dozivoti, tedy stravit zivot ve vezeni, bez moznosti propusteni, ma s demokratizkych statu jen USA. Je to samozrejme neuhumalni trest a odsouzeni s nim nesouhlasi, stejne tak Amnesty Internacional

0/0
18.5.2009 22:16

jakakoli cenzura je totalita

otec jak má být

Syna má zrůdu, přesto se mu snaží pomoct. To je rodičovská láska ! Já jsem nic špatného neudělal, přesto se muj otec se mnou a s mou rodinou nebaví. On uznává jen druhého syna,který se zajíma o sport stejně jako on. Ja se o sport nezajímám, tak mám smůlu

0/0
18.5.2009 19:10

izeizei

Re: otec jak má být

Promiň mi tu přímočarost, ale tvůj otec je debil. Každopádně by asi nebylo od věci jej v této věci konfrontovat a probrat to s ním mezi čtyřma očima... Asi by stačila jen jasná a do očí položená otázka, proč tě nemá rád jako druhého syna, a nebo proč se k tobě chová jinak, chladněji, atd., než k němu.

0/0
18.5.2009 19:23

Andee

Re: otec jak má být

Vina je jen výjimečně na jedné straně... :-P

0/0
18.5.2009 19:27

jakakoli cenzura je totalita

co se tu řeší. ?

Kolik zavražděný, tolik doživotí

0/0
18.5.2009 19:06

tkb

Re: co se tu řeší. ?

Kdyby to bylo možné, jsem pro uvedený právní systém od minuty. Ovšem takové pojetí práva (anglosaské) nemá u nás oporu v historickém vývoji. A tak jsme "odsouzeni" soudit a nechat se soudit c. k. rakousko-uherskou úředničinou (proti té nic - ve své době měla platnost)  zdevastovanou čtyřmi dekádami bolševizmu, namísto životaschopného právního kodexu. :-(

0/0
18.5.2009 22:52

bandit6

Kvalita

Jen jeste koukam, kolik inteligentnich lidi tady prispiva. Nechci nikoho urazet, ale kdyz nekdo napise dve vety a hned tam flakne mekke I misto Y a to se jedna o vyjmenovane slovo, jak by asi vypadal delsi prispevek. Jednou sem nemel co delat, tak sem se zapojil do diskuze a pak z jedne diskutujici vylezlo, ze je postizena, ze pracuje v nejaky pecovatelsky sluzbe atd, no proste sem pisou jen podprumerny lide. Takze uz nic nepisu, abych nezapadl do kolektivu. Zbohem

0/0
18.5.2009 18:59

red pirate111

Re: Kvalita

Si děláš srandu teď. Četl si to po sobě???;-D;-D;-D

0/0
18.5.2009 19:06

Naked and petrified

Re: Kvalita

No to tu pise ten pravy specialista... Projdi si to jeste jednou, dvakrat trikrat a pak bez dodelat ukoly.

0/0
18.5.2009 19:16

cinsky_buh_srandy

Re: Kvalita

a ty sis to po sobě zkontroloval ??? ;-D;-D;-D

0/0
18.5.2009 19:24

Winebibber

Re: Kvalita

no ty krááávo ;-D ;-D

0/0
19.5.2009 7:06

Hehnal

Jaký otec,takový syn..

0/0
18.5.2009 18:56

Arthur09

Re: Jaký otec,takový syn..

Otci ale žádná vražda prokázána nebyla, ani ho z vraždy nikdo nepodezřívá.

0/0
18.5.2009 18:59

Kato, zluta opice

trest smrti

Trest smrti dnes uz v zakonodarstvi maji jen nedemokraticke zeme nebo zeme jimi okupovane:

USA + Arabove.:-©

0/0
18.5.2009 18:56

dj Tekiler

Re: trest smrti

no moc zemí, kde se běžně vykonává trest smrti neznáš:-/

0/0
18.5.2009 19:09

xyman

Re: trest smrti

blbče.

0/0
18.5.2009 19:10

pes Muki

Re: trest smrti

To mas pravdu jak USA skonci okupaci Ciny, tak tam zrusi trest smrti

0/0
18.5.2009 22:21

Arthur09

Jako rozený zabiják

ale nevypadá.

0/0
18.5.2009 18:54

Kato, zluta opice

Julinkova Zelenku za kazdych 60 korun

Podle Julinkovi reformy zdravitnictvi mel byt ke kazdemu pacientovi, ktery nechtel platit za pobyt v nemocnici, pridelen nejaky ten Zelenka se strikackouv ruce a se smrti v ocich. Zaroven by se tak vyresila i bytova otazka a do vyprazdnenych bytu by se mohly prestovahovat neasocializpovani prislusnici indickeho kmene Cerveniaku od Košíc. ;-D

0/0
18.5.2009 18:53

xyman

Re: Julinkova Zelenku za kazdych 60 korun

Spousta hrubek, hloupý obsah, jsi jen primitiv.

0/0
18.5.2009 19:11

kodjos

Re: Julinkova Zelenku za kazdych 60 korun

TY VOLE..PRIMITIV JSI JAKO FŮRA HNOJE..

LEVICE..KOMUNISMUS..ČSSD.. HNŮJ Z TEBE CRČÍ...

0/0
18.5.2009 21:18

bandit6

Max. 15 + leceni a zakaz prace ve zdravotnictvi

Dozivoti je moc, beztak to podal nejakym starym lidem,  a pro nektere to bylo stejne jen vysvobozeni. Meli mu naridit leceni na psychiatrii, 15 let ve vezeni a dozivotni zakaz prace ve zdravotnictvi.

Na dozivoti mel jit ten psychopat, co urizl hlavu zaziva svemu kamaradu. Jeste s ni pak chodil po ulici a kdyz se ho lidi ptali, od ceho ma ruce od krve, tak rekne, ze zabijeli prasatko. Na takovy by mel platit trest smri a nebo ono dozivoti. Misto toho mu daj 15 let a jeste se zabyvaj jeho odvolanim.

Stejne tak ty dva idioti, co ubili Sahulu.

Krasnej pripad je ten Krejcir, ten clovek neudelal snad jednu slusnou vec. Misto, aby dostat poradnej trest, tak si beha po svete. Nejvic me odstalo, kdyz v autosalu, ktery vlastni poradali nejakou slavnost a on se pres telefon a obrazovku klidne spoji s hosty a vypravi o tom jake ma auta atd. Proste, no comment. Hoste se veseli bavi jako by nic. A jaci hoste, pan hokejista Nedved a spousta znamich lidi.

Je to cely prohnily a nejlepsi jen pan Gross

0/0
18.5.2009 18:52

Vanguard

Re: Max. 15 + leceni a zakaz prace ve zdravotnictvi

1. Nikdo nemůže rozhodovat o tom, kdo má žít a kdo už ne. Euthanazie u nás naštěstí ještě zavedena není a ten člověk prooha zabil 12 lidí!.

2. Ten s uřezanou hlavou asi doživotí dostat měl, u těch Sahulovcýh vrahů je to trochu spornější, ale na vyjímečný terst bych to viděl taky. To ovšem není omluva pro Zelenku.

3. Krejčíř je trochu jinde, tomu pokud vím násilnou trestnou činnost neprokázali.

0/0
18.5.2009 18:58

Johny_S

Re: Max. 15 + leceni a zakaz prace ve zdravotnictvi

1. Taky jsem kroutil hlavou nad tím argumentem, že to byli staří lidé, tak to vlastně tolik nevadí, protože pro ně byla smrt vysvobozením. Proboha, co je tohle za názor? Chtěl bych ho vidět, pokud by mu někdo zabil babičku. Anebo až mu bude šedesát a někdo prohlásí, že už by teď jeho smrt tolik nevadila, protože je starý.

3. Krejčířovi myslím prokázali, že se jeho skupina chystala zabít celníka zapleteného do připravovaného miliardového podvodu na ČEPRO....

0/0
18.5.2009 19:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.