Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Auto nerespektovalo zákaz, na přejezdu ho smetl rychlík. Dva lidé zemřeli

V Chomutově se ráno srazil rychlík s osobním autem, které přes zákaz vjelo na železniční přejezd. Na místě zemřela jeho osádka, osmatřicetiletý řidič a jeho třicetiletá spolujezdkyně. Ve vlaku nebyl podle policie nikdo zraněn.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ivulinka

...

Ten přejezd znám velice dobře... Když jsem měla prcka v kočárku, chodila jsem tam každý den na vycházky. Te přejezd je tak hloupě zarostlý, že nejde  vidět ani na jednu stranu zda něco jede nebo ne. Musíte důvěřovat buď svělům a nebo uším když evětelná signalizace nefunguje... za tu dobu co jsem tam chodila nikdy neprojel vlak aniž by světla neblikala. Díky nepřehlednosti přejezdu jsem ale přejezdem probíhala. Další věc je... to vozidlo tam nemělo co dělat, je to sice asfaltka, ale opravu pouze a jen pro chodce, cyklisty, bruslaře... nic víc... Je to krásné místo na vycházku, bohužel cestujícím z vozidla to bylo osudové místo. Je na čase milí řidiči aby jste začali respektovat dopravní značení! 

0/0
16.5.2009 16:32

dj Tekiler

Re: ...

R^

0/0
17.5.2009 12:52

Kocourek69

"Zakázaný přejezd"

Si pamatuji jako malý kluk jak u nás na vsi kde jsem vyrůstal byly dva přejezdy přes trať kde ta červená světla blikala věčně i přesto že vůbec, třeba i dvě hodiny nic nejelo. Všichni místní na tuto blikající, cinkající pouť už dávno rezignovali neb to bylo věčně porouchané a cinkalo to nazdařbůh pro nic nanic. Jezdili přes tu trať jak kdyby žádná červená neblikala. Až do jednoho dne kdy tam vlak smetl traktoristu s vlekem. Na něm se ti kriplové z  ČSD zahojili. Bengové mu naměřili cca 2 promile a už to začalo. Vlak zachytil naštěstí jenom vlek u traktoru takže pan traktorista byl pouze potlučen a zhruba po dvou týdnech zcela fit. Dali mu tehdá 5 let natvrdo kriminálu i přesto že nikoho nezranil. Akorát udělal velikou materiální škodu na majetku v socialistickém vlastnictví.

Docela zajímavé např s nedávnou podmínkou pana Železného který stát plánovaně, cíleně a vědomě okradl o 7 miliónů.

0/0
16.5.2009 15:43

babacek

Auto vjelo na zakázaný přejezd

Lidé jsou nepoučitelní.;-(

0/0
16.5.2009 15:10

primeminister

po obiu kolejích

no jo stanese ;) ale na tom peugeotu škoda 50 tisíc?;-D

0/0
16.5.2009 14:55

AKSAMIT

.....na zakazany prejezd..

boze,ti pisalci.........8-o

0/0
16.5.2009 14:34

dislektik-idnes si na mě zasedla

naštěstí nebyl zraněn mašinfíra takže vše dopadlo dobře

R^

0/0
16.5.2009 14:29

český venkovan

Re: naštěstí nebyl zraněn mašinfíra takže vše dopadlo dobře

...asi tak....

0/0
16.5.2009 14:33

don.diablo

No

a nakonec tam byl snad zákaz vjezdu, já bych diskuze povolil až bude vše jasné, zřetelné na 100% se bude všechno vědět, takhle se s prominutím bavíme o h.vnu a jen tušíme, doufáme, demagogujeme, lžeme, osočujeme se atd. :-/

0/0
16.5.2009 14:26

nakej_nick

Re: No

až bude vše jasné, zřetelné a zřejmé ;-D

0/0
16.5.2009 14:42

Jen jeden?

pozor

Jen pro upřesnění, jsou tam světla a pěkně nahlas tam tluče zvonek, navíc je to v místě kde cesta vlastně končí a přechází v cyklostesku, takže tam nemělo auto jen tak co dělat, aneb - kdo chce kam pomozme mu tam.

0/0
16.5.2009 13:04

Kmet na Razgrad

Vhodní adepti...

...na Darwinovu cenu.:-)R^[>-]

0/0
16.5.2009 12:46

don.diablo

Tak jak tedy je

Zatím není jasné, co bylo příčinou nehody. "Signalizace byla v činnosti, nehoda je zřejmě bez viny železnice"

0/0
16.5.2009 12:40

nakej_nick

Re: Tak jak tedy je

Je to tak, že není jasné, co bylo příčinou nehody. Ale signalizace byla v činnosti, tedy  nehoda je evidentně bez viny železnice.

0/0
16.5.2009 14:19

KulaCZEk

Re: Tak jak tedy je

Neni jasne?? Cesta nebyla pro vozidla, signalizace fungovala jak mela..... Jedini kdo nefungoval byla posadka vozidla. Ty vjeli tam kam nemeli a jeste prejeli pres prejezd, kde zvonilo varovne znameni. SAKRA TOHLE JE JASNY JAKO FACKA. Proste blby maso, musi pryc.

0/0
16.5.2009 14:31

John.Major

Re: Tak jak tedy je

Co když měli závadu na autě? To by taky mohla být příčina. Ty se teda jasnej jako facka...

0/0
17.5.2009 1:05

astratex

přejezdy

i kdyby světla neblikala, strojvedoucí nehouka, tak je tam vždycky kříž a vlak má VŽDY přednost před ostatními účastníky provozu, bez slitování

0/0
16.5.2009 12:24

grrrr....

Re: přejezdy

Lidi jezdí jako dobytek. O tom mě nikdo nemusí přesvědčovat, ale ty kříže si můžou nádražáci strčit do pr.. Jestliže přijedu k takovému přejezdu tak jedinou možností jak se přesvědčit, že nejede vlak je vjet na něj. A to ti hlupáci co jezdí vlakem a vživotě nejeli autem nikdy nepochopí.

0/0
16.5.2009 12:47

jannes

Re: přejezdy

Ježíšikriste, ty seš blbej až to hučí.... Jestli to děláš takhle, tak je div, že ještě žiješ. Další možnost, než tam vjedeš, je zkusit použít ty dvě leksklý kuličky, co máš schovamý v hlavě a které ti zprostředkovávají vnější optické vjemy, a podívat se, jestli třeba nejede vlak. Jestli tedy máš v t¨ý hlavě schovaný i mozek, který by ten vjem zpracoval....

0/0
16.5.2009 16:00

badongo

njn

takhle budou mít za chvíli homosexuálové víc než 4% (Y)

0/0
16.5.2009 12:15

AKSAMIT

Re: njn

no,ty mas dost............;-DR^

0/0
16.5.2009 14:35

John.Major

Re: njn

Se už těšíš?

0/0
17.5.2009 1:02

Fllastr

...

Jak je vůbec možné, že někde existuje nechranený přejezd, kde jezdí rychlík!!!!!!! Žijeme snad ve středověku, nebo někde v Bombaji?:-(

0/0
16.5.2009 11:27

don.diablo

Re: ...

Pokud bliká červená nelezu na přejezd ne? Nebo snad vy řidiči jste takový tupci, že kde není závora, zábradlí, elektrický plot, minové pole tak tam vjedu?

0/0
16.5.2009 11:34

Pavelpod22

Re: ...

nechráněný je bez světel, ne?

0/0
16.5.2009 11:39

Fllastr

Re: ...

No je jasné, že vjed na přejezd kde bliká červené světlo, je stejná nezobpovědnost, jako nechráněny přejezd, kde jezdi rychlík!

0/0
16.5.2009 11:52

don.diablo

Re: ...

No i kdyby tam nebyli světla tak strojvedoucí mám houkat před takovými přejezdy teda pokud to není nějaká polňačka. No asi až se tam vybuduje koridor jako tady Břeclav - Přerov, bude přejezd se závorama na každém poli :-P

0/0
16.5.2009 12:06

faldicek

Re: ...

Na tomhle přejezdu světla jsou....

0/0
16.5.2009 13:33

milos-KL

pokud nemas ani ridicak,

tak neplkej ko.kotiny o svetlech na nechranenem prejezdu

0/0
16.5.2009 11:57

don.diablo

Re: pokud nemas ani ridicak,

Tak kde vidím výstražný kříž, nelezu na přejezd  aniž bych zastavil, rozhlídl se, otevřel okýnko abych slyšel případné houkání, si spokojený? :-)

0/0
16.5.2009 12:22

don.diablo

Re: pokud nemas ani ridicak,

Tak kdo tu ted mele ko.kotiny? ;-D

0/0
16.5.2009 13:05

MychalB

Re: ...

Nechráněný přejezd, tedy přejezd bez závor zabezpečený pouze výstražníky? Těch po republice je.... :-P

0/0
16.5.2009 11:57

jural

Re: ...

Jste si uplne jisty, ze novinari presne chapou vyznam "nechraneny prejezd" a ze ho pouzivaji spravne? P.S. nejsem mistni, neznam to tam, jen jsem uz nekolikrat videl clanek o stretu auta s vlakem na nechranenem zeleznicnim prejezdu, pritom na tom prejezdu byla svetelna signalizace. Nebyly tam ale zavory a novinar jej proste oznacil kvuli tomu za nechraneny. Coz je blbost neskutecna.

0/0
16.5.2009 12:07

don.diablo

Re: ...

Přesně, proč by do toho jouda novinář víc štoural, nadatluje do kompu co mu kdo nakuká a o víc se nezajímá a mrskne to na net. A prej nejdůveryhodnější portál :-P

Vím, že diskuzi čtou ti pisálci co mají na starost ten článek, tak tam pane novináři zavolejte a doplňte o jaký přejezd se jedná, jestli má světla nebo jen kříže ať se tu nedohadujem, i když možná o dohady idnes jde, pak se článek víckrát čte :-©

0/0
16.5.2009 12:14

Fllastr

Re: ...

Nechci se hádat. Neříkám, že závory musí byt i na přejezdech, kde jezdi malý motorák 40km/h. Ale tam kde jezdí rychlík, by závory měli být. Upřímnou soustrast pozůstalím. R.I.P

0/0
16.5.2009 12:29

don.diablo

Re: ...

To ano, ale to místo celkem stíní stromy, navíc i když je to rychlík, určitě nevalí 140 ale má sníženou rychlost v tom úseku. Řidič musel vjet na přejezd tak 50 až 100 metrů před vlakem. Škoda, že není uvedeno jak daleko ještě to auto tlačil před sebou. Jinak samozřejmě upřímnou soustrast :-(

0/0
16.5.2009 12:37

dejsipivo

Re: ...

A kde je hlavně definovaný pojem "(ne)chráněný přejezd"?

0/0
16.5.2009 13:14

Hobbit

Re: ...

Jenom drobnost - Nechraneny zeleznicni prejezd je ten, ktery je oznacen POUZE vystraznymi krizi - tzn. bez signalizace.

Takze nadpis (nechraneny prejezd) odporuje clanku (signalizace fungovala). Nekdo v tom dela bordel a mel by si uklidit.

0/0
16.5.2009 13:24

dejsipivo

Re: ...

A kde máte definované, že nechráněný přejezd je přejezd, který je zabezpečený pouze výstražným křížem?

0/0
16.5.2009 13:39

don.diablo

Re: ...

Každý železniční přejezd je zabezpečený a to buď pouze výstražným

křížem nebo určitým druhem přejezdového zabezpečovacího zařízení.

Více http://prejezdy.info/node/13 R^

0/0
16.5.2009 13:45

MychalB

Re: ...

Přejezd nechráněný je přejezd se světelnou výstražnou signalizací, bez závor. Pokud jsou tam závory, tak je označován jako chráněný. Pokud je tam jen výstražný kříž, jedná se o přejezd nezabezpečený.

0/0
16.5.2009 14:33

Amper77

Re: ...

Ne.

0/0
16.5.2009 15:37

dejsipivo

Re: ...

I přejezdy, kde je pouze kříž, jsou zabezpečené.

0/0
16.5.2009 16:10

KulaCZEk

Re: ...

Ze zacatku, me to taky zarazilo ale docetl jsem to dokonce narozdil od vas a dozveel jsem se, ze to nebyla silnice, to auto tam nemelo co delat a ve sve podstate to byla cyklostezka.

0/0
16.5.2009 14:34

Helmut_Zazvorka_von_Joachimsthal

Trochu to tam znám.

Předpokládám, že je to přejezd u zologické.

Ten řidič nemohl být příliš intelektuálně zdatný. Tam není vidět ani vpravo ani vlevo. Vjet tam na přejezd s blikajícími světly = hrát ruskou ruletu.

0/0
16.5.2009 11:20

Joe1

Já to říkal

Jo to říkal že sova houká jinak.8-o

0/0
16.5.2009 11:17

cinsky_buh_srandy

Zatím není jasné, co bylo příčinou nehody.

8-o vlak nedal přednost projíždějícímu vozidlu ?

0/0
16.5.2009 11:14

okon

Re: Zatím není jasné, co bylo příčinou nehody.

Pravděpodobně i to je jedna z vyšetřovacích verzí, kterou by mohl "šikovný" právník použít proti mašinfírovi, ev. provozovateli dráhy :-©

0/0
16.5.2009 16:51

TAPKIN

Adrenalínový hry

0/0
16.5.2009 10:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.