Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Milovník opery Jiří Paroubek hájí Evu a Vaška

Milované i odsuzované hudební duo Eva a Vašek má významného a také aktivního přívržence. Významný je, protože je to předseda největší levicové strany, šéf sociální demokracie Jiří Paroubek. Aktivní je, protože svou podporu vyjádřil v nevyžádaném článku, který zaslal redakci MF DNES. "Proti gustu žádný dišputát," zastává se dua i jeho fanoušků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Aldor

Chladný kalkul

I Jiří Paroubek moc dobře chápe, proč 70% občanů ČR sleduje TV Nova a čte Blesk, takže je naprosto logické, na kterou část populace se ve své kampaní zaměřuje, aby měl většinovou podporu ve volbách... to není zoufalství přátelé, to je v našich krajích cesta k vítězství..

0/0
18.5.2009 9:07

dislektik-idnes si na mě zasedla

tak to už je zoufalství od Paroubka

a pak kdy byl naposledy na opeře takový číšník z RaJe??

;-D;-D;-D

0/0
17.5.2009 12:57

Aveva

Bože! Jaký kecy ještě vyplodí!

Sterilní předvolební kampaň ?8-o?

0/0
17.5.2009 12:53

rozumbradadada

v titulku je chyba!!

správně by mělo být: "Milovník Evy a Vaška Jiří Paroubek hájí operu!" ;-D;-D

0/0
17.5.2009 10:33

dj Tekiler

Re: v titulku je chyba!!

"poslouchá Evu a Vaška, Paroubek je sprostá smažka "

0/0
17.5.2009 11:45

torvik

Milovnik opery:-))

To je vtip.Na milovnika opery si zacal hrat az po tom, co si z nej media zacala delat perdel, ze je buran.Vyhrabnete si nekde jeho rozhovor po te, co se stal premierem, proste buran.Presne se k Eve a Vaskovi hodi:-©

0/0
17.5.2009 4:03

Blanka z Bejrůtu

Opera je pro snoby

Schválně si zajděte ve špinavém triku a roztrhaných džínsách do divadla mezi ty černé tučnáky, uvidíte jaká to bude prča...:-P

0/0
16.5.2009 16:55

hnupobijce

Re: Opera je pro snoby

Jo, a na pohovor na nove zamestnani ... :-P

0/0
16.5.2009 17:16

12345hanka

Re: Opera je pro snoby

A budu vypadat jak německej turista,co? To zrovna.

0/0
16.5.2009 17:51

zoufalec1

Re: Opera je pro snoby

něco tak hloupého jsem už dávno nečetl. Na vaši případnou radu, totiž abych začal více číst musím odpovědět, že bych to časově nestihnul a to jsem prakticky vypustil ze svého programu i sledování televize.

0/0
16.5.2009 21:33

ulicnik

Re: Opera je pro snoby

jako mě ty tučňáci taky uplně šíleně vytáčej, jako v divadle a tak je to docela v pohodě ale když jsem byl naposled na Petrohradský filharmonii v rámci Pražského jara v kraťasech tak tam na mě hned všichni pořád čuměli.... ale jinak vynikající koncert tak doufám že jsem ty snoby alespoň pobouřil :-D

0/0
17.5.2009 2:12

zoufalec1

Re: Opera je pro snoby

No možná, že na vás čuměli spíše soucitně

0/0
17.5.2009 9:41

ulicnik

Re: Opera je pro snoby

no mě je zase líto tučňáků, ve středu jsem byl zase v obecním domě ale tentokrát jako tučňák (šel jsem s přítelkyní) a to vedro a dusno je tam fakt nesnesitelný.... :-© ať žijou kraťasy

0/0
17.5.2009 23:18

perpartes

Re: Opera je pro snoby

ježiš,ty seš prdlej

0/0
17.5.2009 23:25

muflonus

po

volbách jim Paroubek napaří milionářskou daň a eva s vaškem budou v (Y) ,ale hlavně,že pomůžou Jyrkovi k veslu :-/ to prostě nechápu

0/0
16.5.2009 15:24

český venkovan

Re: po

..takhle už jich dopadlo.....vlasta burian třeba.....adina mandlová...ale holt každej si tu hubu musí natlouct sám......

0/0
16.5.2009 15:29

zoufalec1

Re: po

No oni zřejmě ví co dělají a to i navzdory tomu, že vy to nechápete

0/0
16.5.2009 21:36

dj Tekiler

Re: po

ano Eva a Vašek ví co dělají, vaří lowe na důchodcíchRv

0/0
17.5.2009 11:47

český venkovan

myslím, že jyrka se v opeře vyzná asi jaujau káča v biomase

0/0
16.5.2009 13:28

zoufalec1

Re: myslím, že jyrka se v opeře vyzná asi jaujau káča v biomase

Nevím, jak se Jirka vyzná v opeře, ale nabízí se mi srovnání že se jaujau vyzná v biomase stejně jako vy v pravopise.

0/0
16.5.2009 14:11

český venkovan

Re: myslím, že jyrka se v opeře vyzná asi jaujau káča v biomase

...no jóó..právopys...to být moje kobyla.....osle....

0/0
16.5.2009 14:15

zoufalec1

Re: myslím, že jyrka se v opeře vyzná asi jaujau káča v biomase

nejen že jste negramota jste i hulvát

0/0
16.5.2009 21:37

český venkovan

Re: myslím, že jyrka se v opeře vyzná asi jaujau káča v biomase

....podle pravopisu jste negramot (mužský rod) vy...o čárkách nemluvě....když už jsme u toho pravopisu....a k tomu hulvátovi....kdybyste se zamyslel, tak byste pochopil, že slovo osle.....navazuje na slovo kobyla  ...osle jako mládě osla...oslíček, koníček...ale vidím, že jsem vás intlektuálně přecenil.....zůstaňte raději u toho pravopisu...ale naučte se ho pořádně.....s úctou váš venkovan.....

0/0
17.5.2009 11:52

marv83

ŠAšek hájí Evu a Vaška

0/0
16.5.2009 13:21

;-)

Eva a Vašek - pravice

Pravicové a tržní síly by z nich měli mít radost - vždyť  jde o dobré obchodníky, kteří nabízí spotřebitelům to, co chtějí - výborný marketing. A plní státní pokladnu.  A jakou politickou orientaci mají jejich spotřebitelé není podstatné. Tzv. pravicové noviny idnes by patrně rády zavedly nějakou kulturní cenzuru jako před revolucí a hodnotili, jestli je umělec, jeho repertoár a posluchači  dostatečně politicky uvědomělý.

Opravdu nevím o co idnes jde - nebo že by jim snad šlo o to , Poškodit Paroubka za každou cenu? ........připomíná mi to situaci, kdy za komunismu v mateřské školce vykládali dětem, že car byl zlí a bral dětem hračky.

Evu a Vaška neposlouchám, ale nevidím důvodu hanět jejich produkci a posluchače.

0/0
16.5.2009 12:44

zoufalec1

Re: Eva a Vašek - pravice

souhlas

0/0
16.5.2009 12:50

Yurek

Re: Eva a Vašek - pravice

tak to by měli být nadšeni i z Paroubka, ten taky "nabízí, co >lidi< chtějí". ;-D;-D;-D

0/0
16.5.2009 13:00

;-)

Re: Eva a Vašek - pravice

Je otázka, jestli opravdu vždy nabízí to, co lidé chtějí, a jestli neslibuje nemožné (případně za cenu neúměrného zadlužení). Jinak to, že politik přihlíží k veřejnému mínění by mělo být  normální. Je to normální dokonce i  v nedemokratických státech.

Například v ODS byl velký rozpor mezi stranou a voliči ohledně EU - 80% voličů ODS je výrazně proevropsky laděná - nejvíc ze všech stran - přesto právě tato strana dlouho EU odmítala. Je otázka, jestli to pak už není pohrdání svými voliči.  Topolánek   tento nesoulad již víceméně odstranil.

0/0
16.5.2009 13:43

hrabe.zeppelin

Re: Eva a Vašek - pravice

podivne dlouhe reklamy (pod nazvem Teleshopping) na verejnopravnich programech, ktere by jine subjekty (kapely, zpevaci) musely platit za bezne trzni ceny, coz by se nemohlo rentovat, to jen ukazuje na korupci a klientelismus typicky pro levicove totalitni systemy ci postkomunisticke staty, ktere se nedokazaly vyporadat se socbolsevickymi starymi strukturami a lide tam tento ksind stale voli...

0/0
16.5.2009 13:05

;-)

To myslíte vážně?

Doufám , že jsem to správně pochopil jako vtip;-D

......představa, že Eva a Vašek prostřednictvím Paroubka ovládají ČT a zajišťují si levný vysílací čas je opravdu zábavná;-D

.....pro reklamy  a teleshoping platí úplně jiná pravidla a ceny za vysílací čas. Teleshoping je mnohem levnější za minutu. Jinak teleshoping vysílají i soukromé stanice Nova a Prima(také mnohem levněji než reklamy) a jsou i speciální kabelovky, co nic jiného ani nevysílají.

Je otázka, jestli je teleshoping efektivním  a dobrým využitím vysílacího času veřejnoprávní televize, ale představa, že ti dva si čas kupují korupcí a přes levici je opravdu absurdní....

0/0
16.5.2009 13:14

hnupobijce

Re: Eva a Vašek - pravice

R^

0/0
16.5.2009 17:17

fren440

..

Úporná snaha o zlidovění soudruha. Něco jako Nejedlý. Ještě slavit narozeniny Jiráskovy a předčítat Staré pověsti české a bude to dokonalé. Náš statečný obránce lidu. Chce to železnou košili a pásku přes oko.

0/0
16.5.2009 12:36

hrabe.zeppelin

Milovnik opery Jyrka ma nejradsi

kdyz mu Michal David hraje na dvouoktavovej elektrickej vehikl a Katerina Brozova zpiva oblibenou operu "Kozy fakt Tuhle" od Wolf Ganga Munzarta

0/0
16.5.2009 12:25

ufo pilot

Milovník opery Jiří Paroubek

Chodi na Labuti Jezero v holinkach a sudici, nebo na Prodanou Nevestu s od Vietnamcu vypujcenym skladacim stankem prodavat trpasliky.:-P;-D

0/0
16.5.2009 12:09

hrabe.zeppelin

Milovnik opery Jyrka

take prohlasil, ze Brozova hezky zpiva. Holt odbornik i pres hudbu, to se neda nic delat. Kdo z nas to ma? ;-D

0/0
16.5.2009 12:01

monaliv

to je pecka

"zpívali jsme Ta naše písnička česká, ale nepřidal se, neznal slova"... Měli mu pustit Nabuca, to by se ROKO chytnul hned;-D;-D

0/0
16.5.2009 11:48

Vaclav Hanus

Re: to je pecka

co to tady meles? ...meli pustit plynovod?

0/0
16.5.2009 12:19

zoufalec1

Re: to je pecka

toto je typická ukázka myšlenkové chudoby. Autor zřejmě pokládá tento příspěvek za neobyčejně vtipný a třeba s ním v určité společnosti i uspěje. V lepší společnosti by asi nastalo rozpačité mlčení. To jste vymyslel sám Hanusi?

0/0
16.5.2009 13:00

zoufalec1

Re: to je pecka

"Zpívali jsme Ta naše písnička česká, ale nepřidal se, neznal slova." Škoda, že nedali Nabucca, to by se Rocco třeba chytil ..;-D;-D

    * 15.05.2009 20:24

    * Vilém Hynek Jarmila

autor tento příspěvek opsal, téměř doslova

   

0/0
16.5.2009 12:57

Ramios

Rada

Tohoto intelektuálně alternativního jedince a producenty duševních zvratků by měli poslat na turné kolem světa ale pěšky aby se příliš rychle nevrátili.:-©

0/0
16.5.2009 11:24

zoufalec1

Re: Rada

Kdo by to měl udělat? Tito producenti duševních zvratků nikoho nenutí, aby jejich produkty kupoval, navzdory tomu mají ovšem  prodejnost vysokou. To svědčí o tom, že hodně lidem se jejich produkce líbí a jejich písničky si kupují. A to nezávisle na tom, co navrhujete vy. Co jste už prodal ze své činnosti vy? Má o vás někdo zájem? Stojí o vás někdo? Asi ne viďte.

0/0
16.5.2009 13:28

Ramios

Re: Rada

Z vašeho nicku usuzuji, že otázky sedí spíše na Vaše tělo neboli "Podle sebe soudím tebe". Ano nutí neustále na veřejnoprávním kanále v teshopingové pauze. A kdo by je měl poslat? Třeba pan Tvrdík jako manažer volební kampaně a mohl by jim na cestu přibalit i pana Ratha aby jim zajišťoval první pomoc.

0/0
16.5.2009 15:19

zoufalec1

Re: Rada

V poslední době mě vždy rozveselí myslitelé, kteří se chopí své, možná životní příležitosti a zareagují na zoufalce.

Zoufalec to je jen nick, přezdívka, která nic neznamená, je to, jako ostatně i jiné přezdívky nadsázka, recese, nic nedokazuje.  Prostě je to jen slovo, které mě napadlo a tak jsem je použil. Všímám si ale, že je to i jistý indikátor úrovně pisatele, který reaguje na můj příspěvek. 

Primitivnější lidé, prosťáčci s naprostým nedostatkem tvůrčí invence se docela rádi chopí této nabídky a na téma zoufalec napíší, dle svého názoru něco neotřelého, vtipného a duchaplného, svoji údernou myšlenku nezřídka podpoří pro tyto prosté duše zvlášť vytvořenými smajlíky.

Co s nimi? Některým stačí připomenout,že nick je jen obdobou příjmení,důležité že je co autor píše, jaké jsou jeho názory, znalosti, jakou má úroveň. Nikoliv jeho jméno či přezdívka. Někomu to však nestačí, tam se zdá být další debata luxusem, který si nemohu dovolit. I můj čas má svoji cenu.

0/0
16.5.2009 21:41

Ramios

Re: Rada

Po přečtení Vašich dalších příspěvků jsem zjistil, že Vy a právě jenom Vy jste dokonalá bezchybná všehoschopná bytost a nikdo Vám nesahá ani po kotníky. Neříkám že Vy jako jedinec nemůžete mít pravdu ale zkuste si projít své příspěvky a třeba si všimnete že je na nich něco divného. Dovolím si, podle nich, Vás nazvat sebestředným chudákem, který zřejmě nemá na nic jiného než na obviňování diskutérů z primitivismu, chudáčkovství atd. K Vaší poznámce ohledně smailíků, je to moderní způsob vyjádření stavu pisatele nebo jeho názoru na věc nic víc, jejich používání ze mě nedělá jiného člověka.

0/0
17.5.2009 13:27

nekronomicon2

Milovník opery Jiří Paroubek hájí Evu a Vaška

Vzhledem k jeho mentální indispozici se není čemu divit. Rv

0/0
16.5.2009 11:19

zoufalec1

Re: Milovník opery Jiří Paroubek hájí Evu a Vaška

A nejstrašnější na tom je, kam až to navzdory vámi uváděné mentální indispozici dotáhl. A že vy, zdravím a inteligencí oplývající jedinec jste stále takovou neznámou a bezvýznamnou nulou.

0/0
16.5.2009 13:20

peterudes

Re: Milovník opery Jiří Paroubek hájí Evu a Vaška

do politiky se hrnou jenom neschopní a neúspěšní. koho by bavilo, aby musel vysvětlovat "národu" kde vzal na tohle a na tohle a byl nuceny exhibovat v neděli v tv nebo na meetincích? normální úspěšný člověk si svoje úspěchy o víkendu i v týdnu užívá bez nutnosti pořád něco někomu vysvětlovat a podbízet se.. tak asi tolik k tomu kam to dotáhl

0/0
16.5.2009 13:30

zoufalec1

Re: Milovník opery Jiří Paroubek hájí Evu a Vaška

No, ptal jse se sice autora s názvem nekronomicon2, nevadí i váš postřeh je zajímavý. Tak úvodem musím oponovat vašemu tvrzení, totiž  že do politiky se hrnou jenom neschopní a neúspěšní. Ve vládě i v  obou komorách jsou naopak zastoupeni a to v drtivé většině, nikoliv neschopní ale všeho schopní. A jsou v každém případě mnohem úspěšnější než vámi uváděný příklad normálního úspěšného člověka, jsou jistě úspěšnější než vy.  Kolik času podle vás stráví politik vysvětlováním kde vzal to a kde ono? Je to víceméně ojedinělá a vždy rychle vyšumící záležitost. Jsou schopni rozhodovat o věcech o kterých vy zde, na těchto stránkách můžete pouze žvanit. A tak, proč alespoň nevyčíst E+V?

0/0
16.5.2009 13:59

peterudes

Re: Milovník opery Jiří Paroubek hájí Evu a Vaška

neptal jsem se výše zmíněného autora, reagoval jsem na váš příspěvek, konkrétně na spojení "kam to dotáhl". souhlasím s vámi, že se mezi politiky objevují všeho schopní. nesouhlasím, s vaším pojetím úspěchu, tj. dle vás je úspěch politická funkce, dle mého názoru není politická funkce úspěch, ale to by bylo na delší diskuzi. myslím, že politik se v podstatě permanentně obává co udělá s míněním lidí, alias voličskými hlasy to a to (zda-li nebude problém, když ho uvidí tam a tam, zda-li může říct to a to, v podstatě je nucen se chovat nepřirozeně - minimálně v předvolební kampani je to naprosto ukázkové.) Možná můžou rozhodovat o nějakých věcech o kterých konkrétně já nemohu rozhodovat, ale to platí i naopak oni také nemůžou rozhodovat o věcech o kterých rozhoduji já :-P. jak jste přišel na to že vyčítám E+V

0/0
16.5.2009 16:39

peterudes

Re: Milovník opery Jiří Paroubek hájí Evu a Vaška

varianta dvě: pokud tam místo toho "jse" nemělo být "jste" ale "jsem" je pro vás určená varianta dvě mé odpovědi:

toto je diskuze a do diskuze se zapojuje kdokoliv kdo má pocit, že k tomu může něco říct, zbytek viz odpově jedna.:-)

0/0
16.5.2009 16:43





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.