- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nejsem metalurg, ale kolej na fotografii je jednoznačně nepoužívaná dlouhou dobu (měsíce) a chybějící část není s vysokou pravděpodobností vyštíplá, ale minimálně z části vyřízlá. V článku je navíc naprosto zavádějící informace, že jsou ČD provozovatelem trati.
Sběrny železného šrotu by měly být lépe kontrolovány ! Poklopy, kolejnice, štítky ze hřbitovů, na př. z Terezína - nebrat, a potrestat hlavně ty, co to vykupují
Kdyby u clanku nebyl obrazek, hadal bych, ze neumite cist.
"Stav výhybky se natolik zhoršil, že se několik centimetrů z výhybky vyštíplo."
Hlavne aby se kontrolovalo, to jo...
Ale existovalo něco ja ohrožení bezpečnosti a plynulosti železničního provozu,a taková to prkotina která je otázkou opravy v pauze mezi dvěma vlaky to se musí člověk divit kam až zmizela logika myšlení. Vhýbku patrně vložili již dávno a pod podmínkou chcete vlečku tak si ji zařiďte ale pochybuji že pozemek pod ní patří firmě.
Nebo jí dráha platí za užívání ? Pochybuji. Oprava jde provést na náklady majitele nehledě k tomu že může být nařízeno dstranění překážky v provozu na náklady majitele .
Pokud bych byla odpovědnou osobou, nechala bych to raději svými lidmi opravit, jistě by to stálo méně, než náhradní doprava. A majiteli to potom naúčtovat a ev. se s ním soudit.
jsem vymyslel, jak to spravit ... napřed zarovnat, a pak od místa vady postupně posunovat celých 58km této kolejnice ... to by v tom byl čert, aby to nestačilo ....
... a onde klidně obec zbourá vypálenej barák, kterej je někoho úplně jinýho !
to zase nějakej odesák něco ukradl
furt stejná písnička
Nebo jak dlouho jeste bude brecet a platit mnohem vic za to, ze bude cekat, az to opravi ten, jehoz je to povinnosti? Pokud se nekdo nestara o svuj kousicek majetku, ktery tak ohrozuje verejne prospesne zarizeni, to je takovy problem to proste opravit a pak bud nauctovat majiteli, nebo se proste spokojit aspon s tim, ze zase muzu jezdit?
Trosku radikalnejsi by bylo vlecku proste zaslepit, kdyz se o ni majitel opravdu nestara a ohrozuje ji trat...
.....takováto závada hraničí s obecným ohrožením, tak je normální, že by to oprávněná organizace opravila, a majiteli vyúčtovala náklady. Odhaduji, že ČD budou v tomto případě oprávněnější firmou než majitel vlečky, který by stejně musel zadat opravu českým drahám. Fotka je sice malá, ale odhaduji, že je prasklá průběžná kolej, což by nemusela být součást výhybky......celý případ je typicky český postsocialistický, hledají se důvody, proč TO nejde, místo aby se hledala cesta jak to opravit
Otec pracoval 40 let u ČD jako návěstní dozorce.Na svém úseku měl na starosti opravy a údržbu všech zařízení,t.j. návěstidel,závor , výkolejek a výhybek a tak dál. Mnohokrát ho přišli v noci domů vzbudit,aby šel toto nebo tamto opravit.A on bez řečí šel,prostě proto,aby dráha jezdila jak má.Měl ,,dráhu" rád. A já dnes říkám - ještě že se TOHO,co se dnes na ,,dráze" děje,nedožil
Chudák táta, a to se tak dříve nekradlo - myslím železný šrot.