Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mladík z technoparty na Opavsku zemřel kvůli své cukrovce

Za smrtí devatenáctiletého mladíka na nedávné technoparty v osadě Hadinka u Klokočova byla jeho cukrovka. Policie vyloučila jakékoli cizí zavinění. Příčinou smrti byl totiž nedostatek inzulinu a hyperglykemický šok.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

dj Tekiler

pekny stage

sme mneli na teto akci, za rok zase [>-]R^

0/0
14.5.2009 23:52

harfan

ještě že ne kvůli cizí

0/0
14.5.2009 13:43

Tery

Zase naky rozumbrada

Kdo to zase napsal, nedostated inzulinu a hypoglikemicky sok???????

0/0
14.5.2009 12:13

u.boat

Re: Zase naky rozumbrada

napsali hyperglikemický.

Ale jestli se ožral tak by měl mít spíš to hypo...

0/0
14.5.2009 12:43

Pivník

??

Kolik % alkoholu měl v krvi?

0/0
14.5.2009 12:07

TAPKIN

Ale no tak...

tady někdo ze mne dělá blbce.....;-O;-O;-O

0/0
14.5.2009 12:02

L07

a jéé je!

;-O když policie vydá zprávu ohledně nedostatku inzulinu a hypu ... jejej, nechtěla bych, aby mě "zachraňovali" ... ještě by mi přidali pár jednotek inzulínu... abych to měla rychleji za sebouRv

0/0
14.5.2009 11:49

eman1

Re: a jéé je!

a měli by radost jak pomohli..  V jednom seriálu jsem slyšel větu: "Má cukrovku. Všiml jsem si jak si píchal inzulín, měl málo cukru. "To je te případ.

0/0
14.5.2009 12:12

Tery

Re: a jéé je!

No a pak se doktori divi, ze kdyz jdu do nove prace, tak se cukrovkou nechlubim. Presne kvuli takovym nesmyslum. Lidi pak na me koukaj jak na mimozemstana. Jednou jeden doktor na nove rekl, ze ztrata glukometru je pro pacientku s diabetem s poslednim stadiu hrozna vec a zvlaste, kdyz diabetici si musi pichat inzulin intravenozne, tak je byt bez glukometru nebezpecne!!! Nevim co je posledni stadium diabetu, neslysela jsem o nem, ale slecna na umreni nevypadala ;-D a inzulin do zili me zatim take nikdo neuzil pichat, tak nevim, jaky obor pan doktor vystudoval, ze by prava?

0/0
14.5.2009 12:20

eman1

Re: a jéé je!

No já jsem od včera bez inzulinu, nasadil mi Januvia 100 mg. Před tím jsem si píchal 4x a Siofor, celkem stabilně jsem byl na 5,5-6. Dnska jsem si ho vzal poprvé k tomu ještě siofor a ještě jeden, normální snídaně 2 krajíce chleba se salámem. V 9:00 glykemie 2,8. Tak jsem do sebe nasypal 6 kostek cukru a po hodině jsem měl 5,1.

0/0
14.5.2009 15:28

eman1

Re: a jéé je!

PS.Při těch 2,8 jsem už pomalu nevěděl jak se dává proužek do glukometru.

0/0
14.5.2009 15:38

LosUchylos

Nedostatek inzulinu a hypoglykemický šok?

Když máte nedostatek inzulinu, tak máte naopak hyperglykemický šok, protože cukr zůstává v krvi a nevstřebává se do buněk. Zemřít na něj trvá. Častější je hypoglykemický šok, kdy si vezmete inzulin a nenajíte se, pak máte cukru v krvi málo, protože se všechen vstřebal, na ten se umírá daleko rychleji a to bude onen případ...

0/0
14.5.2009 11:44

eman1

Re: Nedostatek inzulinu a hypoglykemický šok?

Máš naprostou pravdu, ale jako bohužel aktivní cukrovkář jsem si všiml že tato chyba je v médiích častá. Zemřel tedy na nedostatek energie.

0/0
14.5.2009 12:08





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.