Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Motocyklista srazil na přechodu pro chodce ženu, nehodu nepřežila

Ranní srážka mladého motocyklisty s chodkyní na Novodvorské ulici v Praze skončila tragicky. Přestože se záchranáři snažili sraženou 68letou ženu asi dvacet minut oživovat, nakonec lékař konstatoval smrt.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

barbudo

Neví někdo, jestli šla zleva nebo zprava?

0/0
15.5.2009 7:54

The truth is out there999

Jeste dodavam, ze se mi parkrat v CR stalo, ze jsem

prisel k prechodu, zastavil a cekal az auta prejedou, pricemz v blizsim pruhu typek pomalu skocil na brzdu a strasne se cilil, ze jsem zustal stat, kdyz on kvuli me zastavil. Zrejme bych mu nevysvetlil, ze pujdu na prechod tehdy, budu li si 100% jistej, ze me nic nesrazi a kvuli tomu to sem muzu napsat, zenska z clanku uz nikam nic nenepise..

0/0
14.5.2009 19:19

pinguone

Re: Jeste dodavam, ze se mi parkrat v CR stalo, ze jsem

..neumis chodit po prechodu..:-P

0/0
15.5.2009 9:52

sigenius

Na silnici nejsme sami.

(Jsou tam také motorkáři.) Než zastavím před přechodem, abych pustil chodce, je v zájmu toho chodce, abych se podíval do zrcátka, jestli náhodou se mě zleva nebo zprava nechystá předjet nebo objet (nebo prostě jestli za mnou nejede) nějaký motorkář.

0/0
14.5.2009 17:00

individual

Re: Na silnici nejsme sami.

...a kdyz chysta, tak zastavit a na te strane otevrit prudce dvere...

.

Aneb co je to za pitomost? A kdyby tam motorkar byl, tak mam porusit predpisy a nezastavit?

0/0
14.5.2009 17:02

sigenius

Re: Na silnici nejsme sami.

Jistě. Přesně tak. Život chodce mi stojí za porušení předpisů.

0/0
14.5.2009 17:10

individual

Re: Na silnici nejsme sami.

Viz nize.

0/0
14.5.2009 17:11

individual

Re: Na silnici nejsme sami.

No tobe patrne ano, pokud te napadne snazit se za kazdou cenu v jednom jizdnim pruhu objizdet auto brzdici pred prechodem a davajici prednost chodci...

0/0
14.5.2009 17:18

sigenius

Re: Na silnici nejsme sami.

To jsi reagoval na mne?

0/0
14.5.2009 17:21

individual

Re: Na silnici nejsme sami.

Ne. Muj dotycny prispevek je graficky i obsahem clenen jako reakce na tvuj predchozi prospevek, ale nereagoval jsem na tebe, ale na redaktora BBC, ktery z radia ted neco rikal....

.

Ty jses milacek...;-D;-D;-D.

0/0
14.5.2009 17:28

sigenius

Re: Na silnici nejsme sami.

Gratuluju, nejenom že si členíš své příspěvky obsahově, ale i graficky. Jsem uchvácen. A anglické rádio! Paráda.

0/0
14.5.2009 18:35

individual

Re: Na silnici nejsme sami.

Jinyma slovama pokud za sebou vidim motorkare, mam predpokladat, ze je to totalni vymatlo, ktery vubec nezvlada bezny provoz a neni schopen rozpoznat prechod, u prechodu cekajiciho cloveka a ma brzdova svetla?

.

Fakt?

0/0
14.5.2009 17:11

sigenius

Re: Na silnici nejsme sami.

No ano. Přesně tak jsem to myslel. Je to totéž jako ta tvoje "souběžná jízda" ve dvou pruzích. Sice zákon předpokládá jinak, nicméně NIKDY nevěřím tomu, že když já zastavím před přechodem, abych pustil chodce, že zastaví i vozidlo jedoucí v souběžném pruhu. Nevím jak ty, ale já bych se cítil trochu blbě, kdyby auto přejelo zrovna toho chodce, kterého jsem já pouštěl.

0/0
14.5.2009 17:19

individual

Re: Na silnici nejsme sami.

Takze za dnesni nehodu se ma blbe citit ridic auta, ktery se choval slusne a podle predpisu a ne bezohledny motorkar, ktery svou jednoznacnou chybou zabil nevinneho cloveka?

.

No, na druhou stranu jsou i lidi, kteri popiraji holocaust, tvrdi, ze plynove komory za 2. sv. valky jsou vymysl a take tomu veri...

.

A co chtit za nazory od cloveka, ktery nezna zakladni ustanoveni silnicniho zakona...

0/0
14.5.2009 17:25

sigenius

Re: Na silnici nejsme sami.

1. a nejenom blbě bych se cítil, ale i nepohodlně, protože lze předpokádat možnost, že se zúčastním resuscitace

2. nerozumím (mimo téma)

3. paragraf 12, odst. 3 silničního zákona praví, že za určitých podmínek se něco "co se nepovažuje za předjíždění". Ty jsi z toho vyvodil, že nenastanou-li ony podmínky, nelze hovořit o předjíždění. Později jsi dokonce řekl, že silniční zákon nezná pojem předjížděníé ve městě. Jsi to ty, kdo nezná paragrafy.

0/0
14.5.2009 17:47

individual

Re: Na silnici nejsme sami.

Ale no to vis, ze jo... ;-D;-D;-D.

0/0
14.5.2009 17:49

sigenius

Re: Na silnici nejsme sami.

Ještě něco o odrůdách brambor, prosím, prosím.

0/0
14.5.2009 17:55

individual

Re: Na silnici nejsme sami.

Porad jsi nepochopil, ze zakon neni vyhlaska. Ani ze je bezne se prepsat? To se podivej do svych prispevku a pochopis to rychle, ty mozecku...

0/0
14.5.2009 17:58

sigenius

Re: Na silnici nejsme sami.

oprava:

...za určitých podmínek se něco " nepovažuje za předjíždění"...

0/0
14.5.2009 17:52

individual

Re: Na silnici nejsme sami.

...nemusis ty sve nesmysly opravovat, on je stejne nikdo uz nebere vazne, ty vyhlasko... ;-D

0/0
14.5.2009 17:53

Radek1979

Re: Na silnici nejsme sami.

máš pravdu stojíš u dvouproudé silnice u přechodu, všichni přibržďují a pouští, tě, ty uprostřed města vidíš za dodávky a dva autobusy co tam stojí, jestli je nějakej kre***tén nepředjíždí na mostorce 8-o8-o Mám to jsi Superman R^ ale víš, normální lidé skrz pevné neprůhledné předměty nevidí ;-(

0/0
14.5.2009 17:30

individual

Re: Na silnici nejsme sami.

Hlavne ta logika toho bIba, co ani nevi, ze v obci nejde o predjizdeni, je fakt zajimava. Mame podle ni predpokladat to nejdebiInejsi chovani ostatnich ucastniku provozu a radsi take porusovat predpisy a vytvaret nebezpecne situace, protoze je mozne, ze ti kolem nas budou take porusovat predpisy a vytvaret nebezpecne situace.

.

Proste dodrzovani predpisu je pro nej pochopitelne nemysliteny nesmysl, protoze nezna ani to nejzakladnejsi. Ztrata casu...

0/0
14.5.2009 17:35

rudastraka

Re: Na silnici nejsme sami.

presne tak

to samy kdyz za mnou jede kamion - zasadne nestavim, i kdyz bych to stihnul

0/0
14.5.2009 18:11

Pan Navratil

Re: Na silnici nejsme sami.

A to během toho koukání do zrcátka stihnete sledovat, jestli vám tam už někdo nevlítl? Protože pokud se rozhodnete nezastavit ve chvíli, kdy máte chodce na kapotě, tak jste asi udělal chybu.

0/0
15.5.2009 10:37

Pan Navratil

Mno,

stala se chyba, viník na rozdíl od řady jiných neuprchnul, naopak se snažil následky zmírnit, určitě to neudělal schválně, bohužel až pozdě si uvědomil, že příliš riskoval.

----------

Věčné dohady o nebezpečnosti jízdy jsou liché, není možné ze statistiky nehod a registrovaných vozidel určit, která skupina jak nebezpečně jezdí, protože by bylo potřeba znát spíš najeté kilometry.

A i kdyby, nic to neříká o tom kterém konkrétním řidiči.

0/0
14.5.2009 16:50

pinguone

Re: Mno,

..sem myslel,ze furt litas...;-D

0/0
14.5.2009 17:03

Pan Navratil

Re: Mno,

No na služebky jo.

0/0
15.5.2009 10:35

pinguone

.. co to vidim...

..stado blbcu...;-D

0/0
14.5.2009 16:36

Zuzu.mizu

Aspoň, že z místa nehody

nezdrhnul... Chabá útěcha, ale aspoň něco.:-/

0/0
14.5.2009 15:56

mokikin

Stejně tak ji mohlo srazit auto..

Je jedno kdo co řídil, ale jak co řídil... řidič udělal chybu, když nezastavil před přechodem, zvláště pokud zastavilo auto v pruhu vedle...

Prasata jsou jak mezi řidiči aut tak i mezi motorkáři...

0/0
14.5.2009 15:39

individual

Re: Stejně tak ji mohlo srazit auto..

Presne tak. Jenze jen v pripade nehod motorkaru se sebehnou 'soukmenovci' a zacnou obhajovat chovani motorkare a vymyslet mnohdy skutecne fantasticke hisotrky, proc za to motorkar nemuze...

0/0
14.5.2009 15:41

Pan Navratil

Re: Stejně tak ji mohlo srazit auto..

No, i u případů diskotékových pilotů v přeplněných kraksnách...

0/0
14.5.2009 16:44

individual

Re: Stejně tak ji mohlo srazit auto..

Mozna ze jo, nevim. U nactiletych by clovek ale moc zodpovednosti necekal, narozdil od dospelych (30+), kteri jsou tak casto v diskusich o motorkarich.

0/0
14.5.2009 16:52

tomasd

Re: Stejně tak ji mohlo srazit auto..

vidite a ja to vidim naopak. pokazde kdyz se stane nehoda s ucasti motocyklisty, sebehne se spousta blbcu, co aniz by znali situaci zacnou vyrvavat a pausalizovat jaka to jsou ty motocyklisti nezodpovedna hovada, machri a podobne.

Nehoda jako tato se bohuzel stava velmi casto a troufam si tvrdit ze konkretne tento typ nehody se prevazne stava u automobilu.

Vas, podle vas nezodpovedny, 30+ motorkar.

0/0
14.5.2009 19:46

individual

Re: Stejně tak ji mohlo srazit auto..

"podle vas nezodpovedny, 30+ motorkar" - kde jsem prosim napsal, ze vsichni motorkari jsou nezodpovedni? Aneb chce to mene emoci a vice pozornosti nad prispevky ostatnich.

0/0
16.5.2009 6:59

iuos

hmm

proč nemůžu najít svůj příspěvek? Byl slušný, nikoho jsem neurážel a dokonce nebyl ani cynický

0/0
14.5.2009 15:30

leonys

Lynčování motorkářů

Jistě, protože nehodu zbůsobil motorkář, jsou všichni největší hovada a měli by se vystřílet. A ten kluk na motorce to udělal určitě schválně!:-/ Ach joRv

Kolik aut srzilo chodce na přechodu???

0/0
14.5.2009 15:18

Radek1979

Re: Lynčování motorkářů

kdo ho nutil nezastavit před přechodem, před kterým již stálo auto? Neporušil takle náhodou zákon 8-o

0/0
14.5.2009 15:24

leonys

Re: Lynčování motorkářů

Ano, udělal chybu a já netvrdím, že ne. Jen mi vadí, že se tu spousta lidí zase naváží do motorkář, jakoby auta žádný dopravní nehody nezpůsobovala!

0/0
14.5.2009 15:27

individual

Re: Lynčování motorkářů

Ale to tady prece nikdo netvrdi... Co je ale priznacne, tak ze pokud by takhle bouralo osobni auto, nesebehnou se v diskusi ochranci a nebudou obhajovat proc za to nemuze, jak se stalo i v tehle diskusi dnes rano. Jeden megabIb se dokonce pokousel vyvinit motorkare rcenim, ze si treba myslel, ze auto zastavuje kvuli poruse brzd...

0/0
14.5.2009 15:38

leonys

Re: Lynčování motorkářů

Na druhou stranu se tu najde velká spousta takových, co se můžou podělat jenom proto, že to udělal motorkář.

0/0
14.5.2009 15:42

individual

Re: Lynčování motorkářů

No protoze jsou to proste mnohem nebezpecnejsi ridici, tak se nediv, ze je lidi nemaj radi.

0/0
14.5.2009 15:44

D. Lister

Re: Lynčování motorkářů

coze??? ridici motorek jsou nebezpecnejsi jak ridici aut? No tak to je perla.

0/0
14.5.2009 15:49

individual

Re: Lynčování motorkářů

Perla to bohuzel je. Jak bych byl rad, kdyby to nebyla pravda. Staci se podivat na pocty motorek, osobnich aut a pocet nehod podle vinika. Je to prosta matematika.

0/0
14.5.2009 15:51

D. Lister

Re: Lynčování motorkářů

to by se dalo rict ze nebezpecni jsou chodci a cyklisti. Taky to pri nehode vetsinou odnesou, at ji zavini nebo ne.

0/0
14.5.2009 15:52

individual

Re: Lynčování motorkářů

Ja mluvim o zavinenych dopravnich nehodach. Kolik cyklistu zavinilo dopravni nehodu s nasledkem smrti?

.

Prosim, podivej se do tech statistik at nepises o necem, o cem vis prd.

0/0
14.5.2009 15:56

D. Lister

Re: Lynčování motorkářů

ano, podival jsem se do nich. napr. na webu besipu se pise ze 90% vaznych nehod s ucasti motocyklisty konci jeho smrti. Jsme nebezpecni, hlavne sami sobe. Svemu okoli nesrovnatelne min nez napr. auta.

0/0
14.5.2009 16:13

individual

Re: Lynčování motorkářů

"90% vaznych nehod s ucasti motocyklisty konci jeho smrti" - to nezpochybnuju a rika se tomu samoregulace.

"Svemu okoli nesrovnatelne min nez napr. auta." - v absolutnich cislech pochopitelne ano, ale o tom rec nebyla.

0/0
14.5.2009 16:21

D. Lister

Re: Lynčování motorkářů

ja mel pocit ze byla, tak nic

0/0
14.5.2009 16:26

leonys

Re: Lynčování motorkářů

;-DMnohem nebezpečnější? Pardon, ale mě připadá mnohem nebezpečnější 80 letý děda ve škodovce, co je rád, že jede nebo zmatená ženská, která dělá naprosto nepředvídatelné věci. Mě teda ještě nikdy motorka neohrozila narozdíl od výše zmiňovaných (a to jsem pominula řidiče kamionů). Chtělo by to prostě jen víc ohleduplnosti na českých silnicích, ať už jde o plechovkáře, motorkáře, kaminoňáka, chodce nebo cyklistu.

0/0
14.5.2009 15:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.