Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Miluji historii, hájil mladík u soudu tetování s hákovým křížem

Před teplickým soudem stanula dvojice mladíků kvůli propagaci nacismu. Petr Nikoluk a Jan Dufek někdy v roce 2003 nebo 2004 hajlovali v restauraci Kobra v Duchcově. Videozáznam a fotografie z nacistických srazů, které je usvědčují, zveřejnila na svých webových stránkách Antifa.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Fanatic.Dz

A on je někde uveřejněný seznam povolených kérek?

To je bolševickej bordel nebývalých rozměrů. :-/

0/0
19.5.2009 17:05

hasmen

Jinde na to jdou jinak,po svojem...

http://www.romea.cz/index.php?id=detail&detail=2007_6131;-D

0/0
13.5.2009 13:09

Pankys

IQ max. 50?

Miluj si klidně historii, ale pokud se chováš takhle, nikdo nebude milovat tebe... Bohužel, chlapec se asi narodil ve špatné době a na špatném místě.

0/0
13.5.2009 7:35

Fanatic.Dz

Re: IQ max. 50?

Jo jo, bolševici to tu maj těžce pod palcem. Už nám chybí akorát úřad pro správný výklad dějin. O co jsme lepší než ti "ručníkáři"?

0/0
19.5.2009 17:06

algeria

Zajímá se o dějiny?

A co Lidice? My Češi nikdy nezapomene a neodpustíme

0/0
12.5.2009 22:54

ferdapytlik

Re: Zajímá se o dějiny?

Myslíš ty ukradené bronzové destičky z náhrobků?

0/0
12.5.2009 23:15

pjb1

.

Jářku, mladíku, když už seš takovej frajer, buď frajer i u soudu. Kamarádi by tě mohli mít za zbabělce, co u soudu tvrdí "Já nic, já muzikant". Buď chlap, když už si na něj hraješ.

0/0
12.5.2009 18:19

petr_sleder

Re: .

No co? Fučík taky nepromluvil. A jakej to byl hrdina. 40 let jsme se o něm učili ve školách. :-P

0/0
12.5.2009 18:49

Terrurek

Re: .

třeba bere ohledy na pana soudce aby až se pár desítek let votočí vítr aby ho nepopotahovali nad hrobem za politickej proces

0/0
13.5.2009 11:42

mrsjames

Ten ma taky historii rad....

http://www.youtube.com/watch?v=D1tqDrZHGuE&feature=related

0/0
12.5.2009 14:06

Corason

bleh

Hoši z dělnický strany bojují proti neoprávněnému pobírání soc. dávek, tím že je sami berou neopravněně (Y):-©  Měl si radši vytetovat p*ču na čelo. ;-D

Češi dotoho! [>-]R^

0/0
12.5.2009 14:04

petr_sleder

Re: bleh

Jednak tam nikde nepsali. že je z Dělnické strany. A jednak je třeba vzít v úvahu i hochy z ODS, kteří bojují za demokratické hodnoty a pak jsou stíhání policií pro vydírání a vraždy. Ale tyhle informace už jaksi v mediálním šumu zapadly. [>-]R^

0/0
12.5.2009 14:26

heduse

Re: bleh

Nevim jak vy, ale ja se dobre bavim ;-D;-D;-D  Je davno znamo, ze spusta nasich ceskych "vlastencu" je na kluky (viz web antifa, proto ty svlecene tricka a objimani se v rozkroku, haha), ikdyz verejne homosexualy napadaji. Misto, aby si priznali a smirili se s tim, kdo jsou... A ted vyjde najevo, ze jeste nelegalne pobiraji davky... Horsi predvolebni reklamu si uz nemohli udelat, chachaaaa

0/0
12.5.2009 14:37

HancickaP

Jooo, kdyby tak ti kluci

mohli stravit aspon tejden v koncentraku, to by si pak ty tatuvky nechali hned laserem mazat,.... blbeckove,...

0/0
12.5.2009 13:50

José Antonio

Re: Jooo, kdyby tak ti kluci

Neboj se, však ono na ty koncentráky při současném omezování svobod po celé Evropě taky brzy dojde. Ale budou takové správné, demokratické, bude se jim třeba říkat "centra pro podporu mulitkulturních názorů" či tak.

0/0
12.5.2009 13:56

petr_sleder

Re: Jooo, kdyby tak ti kluci

Ovšem to nemůžeme srovnávat. Spánková, či hluková deprivace, nebo waterboarding budou schválené výchovné metody, které s mučením nemají nic společného. EUR^

0/0
12.5.2009 15:21

xblack13

nedovede vysvětlit, proč stál u baru svlečený do půl těla...

;-D;-D díky, to mi jako důkaz stačí :-)

0/0
12.5.2009 13:49

iuos

hmm

demokracie prostě nefunguje

0/0
12.5.2009 13:38

petr_sleder

Dnes tu po dvaceti letech

 zase řádí protispolečenské živly. Dnes vypadají protispolečenské živly trochu jinak. Místo „vlasatých chuligánů“ jsou to „holohlaví vymaštěnci“.  Velice dobře si pamatuji, jak byli „nepřátelé lidu“ kriminalizováni v předchozím režimu. Dobře si pamatuji na rozhořčené poctivé pracující, kteří ostře vyjadřovali svůj nesouhlas s pouličním řáděním protispolečenských živlů. Na první pohled to vypadá, že názory tehdejších protispolečenských živlů byly jiné, než těch dnešních. Podstata je však stejná – protest, nesouhlas s vládnoucím režimem. Každý vládnoucí režim to má těžké. Každý vládnoucí režim se opírá o nějaká lživá dogmata. Bez nich nelze ovládat lidi.

http://vasicek.blog.idnes.cz/c/82677/Apoliticka-politika-a-protispolecenske-zivly.html

0/0
12.5.2009 13:34

Fidel Castro v plne sile

Co jste si uvařili kapitalisti

to si i snězte:-)

0/0
12.5.2009 13:26

Horalka Krušnohorská

tetůvka

tetovat se dá i oko, mladík by mohl začít s pokusem tetůvky na šedé kůře mozkové;-D

0/0
12.5.2009 13:18

anti-impy

to je panečku reprezentant...

doufám, že chodí protestovat proti neplatičům nájemného a pobíračům sociálních dávek... se proberte vy gumy!!! hákáč má na ruce, hajloval, jasně porušuje zákony, tak ať jde sedět! stejně tak by měl jít ale sedět každej kdo chodí na demošky ze srpem a kladivem:-© komouši=náckové=zlo v jiném odstínu barvy!

0/0
12.5.2009 13:13

Pacholik

Co je na tom hezke :)

ze pred soudem podobni chudackove s mozkem mravence jsou takovy fandove historie :-) boji se priznat ze jsou to nackove :-) a ze jim adolfuv knirek roste i na (Y) mimo zaprahnuti do verejnych uklizecich praci na zidovskem hrbitove a odvazeni odpadku bych mu nechal na jeho naklady vyoperovat tetovani :-) na podobne typky je treba jedine ... ponizit az se knirek bude trast;-D

0/0
12.5.2009 13:08

Hehnal

.....

Hm,ale ten papež.To je prevít.Ho nesnáším,bolesti a utrpení na něj!

0/0
12.5.2009 12:54

McCheese

pleska

typicka pleska-nacek...zapira, lze, boji se rict pravdu...navic bere ilegalne podporu, takovy srace mam nejradsi...:-©

0/0
12.5.2009 12:53

Kane

já sem taky fanoušek

historie a zvlášť 2. světový.....ale to neznamená,že si přece budu nechat tetovat nějaký srágory jako on a nebudu hajlovat na baru...a nebo jo???!!!...tak jako tak...obhajoba teda opravdu vtipná :-©

0/0
12.5.2009 12:40

petr_sleder

Stíhat někoho za názor

je totalitní praktika. :-© 

0/0
12.5.2009 12:35

Kane

Re: Stíhat někoho za názor

ty si jeden z nich?? účastní neonacistických demonstrací...má na těle zakázaný znaky???hajluje???....ANO..a tím porušuje zákon, který je u nás jasně daný !

0/0
12.5.2009 12:41

Terrurek

Re: Stíhat někoho za názor

tak tím se daj dobře posvětit i ty komanšský svinstva...

0/0
12.5.2009 12:48

antonio seruti

Re: Stíhat někoho za názor

to je sice pravda, ale pisatel upozorńuje, že by to tak být nemělo (proč by měl bejt kvůli tomu jeden z nich???). Pokud vím, tak třeba v severní Americe, pokud budete hajlovat na ulici, nikoho vaše stíhání ani nenapadne a je to tak správně.

0/0
12.5.2009 12:54

markyz.Gero

Re: Stíhat někoho za názor

Není ;-D

0/0
12.5.2009 12:41

trasprd

Re: Stíhat někoho za názor

Naprosto souhlasím, nechápu, jak může být zákonem zakázán nějaký určitý názor, nemělo by se proti němu bojovat spíše argumenty?

0/0
12.5.2009 12:47

mtis

Miluje historii natolik ...

... že by si ji rád znovu zopakoval dnes ... to sedí.

0/0
12.5.2009 12:31

Terrurek

Re: Miluje historii natolik ...

pořád na tu transplantaci mozku čekáš :-/ držim palečky R^

0/0
12.5.2009 12:56

nonick

Nápisy na koncentračních lágrech německých nacistů:

ARBEIT MACHT FREI!

Nápisy na pracovních lágrech českých komunistů:

PRÁCE OSVOBOZUJE!

Proč hákový kříž NE a rudá pěticípá hvězda ANO?!?!?!  :-© :-© :-©

0/0
12.5.2009 12:29

Terrurek

Re: Nápisy na koncentračních lágrech německých nacistů:

kéž by cílem vaší kritiko bylo povolit ten hákáč ale obávám se (snad se i pletu)  že spíše fandíte zákazu té hvězdy...

0/0
12.5.2009 12:41

nonick

Re: Nápisy na koncentračních lágrech německých nacistů:

V demokracii by se mělo měřit všem stejně...Pokud měli komunisté na svědomí více obětí než nacisté, nevidím důvod, proč jeden symbol zatracovat a druhý tolerovat - i když příčinu znám...

0/0
12.5.2009 13:19

markyz.Gero

Re: Nápisy na koncentračních lágrech německých nacistů:

"Zanech vší naděje, kdo mnou procházíš"

nápis na pekle

0/0
12.5.2009 12:43

nonick

Re: Nápisy na koncentračních lágrech německých nacistů:

Tak Dantemu jsem to uvěřil...i když tam podle něj (na rozdíl od všeobecně rozšířeného názoru :-)  mrzne....

0/0
12.5.2009 13:22

nonick

Kdo všechno je v "demokratické" ČR vydáván za rasistu:

http://www.zved   a   vec.org/komentare/2009/04/3126-projev-ktery-jste-nemeli-slyset.htm

správně napsaný odkaz abi neprojde cenzorským filtrem...:-©

0/0
12.5.2009 12:25

Tom30

perzekuce za názor

Perzekuce za názor ač je jakkoli dementní se mi ale taky vůbec nelíbí. Trestat se musí za konkrétní činy a ne za tendence... 8-o

0/0
12.5.2009 12:07

ghurtik

Re: perzekuce za názor

Perzekuce za nazor? Vzdyt soud zkouma jestli ten clovek opravdu porusil platne zakony teto zeme, cili podporu hnuti potlacujici lidska prava! At si ten clovek mysli co chce, ale at se chova podle platnych zakonu...

Nejvtipnejsi na tom cele ale je, ze tito naciste si berou za vzor Treti risi. Pritom politika treti rise byla jasna; arijci jsou nadrazeni "nizsim" lidskym rasam, jako zide, romove, SLOVANE atd...takze ciste teoreticky kdyby valku vyhralo Nemecko, tak zde pravdepodobne nikdo z nas nebude, protoze naciste by nas proste popravili stejne jako se o to snazili i zidu...

Tohle ale naciste nejsou schopni pochopit...

0/0
12.5.2009 12:30

Terrurek

Re: perzekuce za názor

no hlavně že třeba šlechta nebo církev takovýhle zločiny na bedrech nemaj. BTW: kdyby se euronáckové sjednotili tak by se pak asi vzájemně nevyhlazovali žejo... takže okno do minulosti aplikovaný na přitomnost je kravina (ne nehájim nácky jen mě štve dutá argumentace)

0/0
12.5.2009 12:53

mtis

Re: perzekuce za názor

Konkrétním trestným činem je "propagace hnutí směřujících k potlačení práv a svobod člověka". Ještě nějaký dotaz?

0/0
12.5.2009 12:33

antonio seruti

Re: perzekuce za názor

původní přispěvatel má na mysli, že žádná "propagace" by trestným činem bejt neměla, ať už je "propagátor" jakkoli tupej. Ještě nějaký dotaz? 

0/0
12.5.2009 12:52

Terrurek

Re: perzekuce za názor

ty bys byl za komoušů ja kv ráji že... jakápak nesvoboda... stačí dodržovat (nesvobodné) zákony.

0/0
12.5.2009 12:54

Terrurek

jinak toho dufka znám

a musím říct že tohle je produkt těsného soužití s cikánama...

0/0
12.5.2009 12:05

nakorami

Re: jinak toho dufka znám

R^R^R^

0/0
12.5.2009 12:22

Tom30

žádnej nacista, ubožák to je

neoprávněné pobírání sociálních dávek - jak typicky české ;-D

0/0
12.5.2009 12:05

Hagrid

tyto blbečky

bych zavřel do naciastického lágru, aby si to vychutnali a pochopili. Každému patří vysvětlení dle jeho chápání.

0/0
12.5.2009 11:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.