Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Stížnost na Lisabon bude do dvou měsíců, řekli Klausovi senátoři z ODS

Tři senátoři ODS jednali na Hradě s Václavem Klausem. Vyzvali ho, aby pozdržel ratifikaci Lisabonské smlouvy a zatím ji nepodepisoval. Prezidenta seznámili s chystanou ústavní stížností, pro kterou již mají dost podpisů. K soudu by námitky senátorů mohly dorazit do dvou měsíců.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vokroj

Na hradě bývá král a šašek,

u nás jsou šašci oba

0/0
12.5.2009 21:56

rozhod

Klaus by chtěl LS podepsat,

ale nemůže

0/0
12.5.2009 21:25

lime

Re: Klaus by chtěl LS podepsat,

mas pravdu, nemuze podepsat. Je blbej, neumi psat !!;-O

0/0
12.5.2009 21:39

vinnetou

Re: Klaus by chtěl LS podepsat,

To je zajimave. A proc nemuze?

0/0
13.5.2009 0:33

peavey

Re: Klaus by chtěl LS podepsat,

Spis bych rekl, ze nechce a nemusi. Cela diskuze o podepsani nebo nepodepsani LS je v tuto chvili naprosto bezpredmetne. Dokud se nevyjadri Irove - az nekdy na podzim, nema cenu se LS zabyvat.

A co se tyka V. Klause, tak toho si narozdil od spousty diskutujicich vazim za to, ze ma porad stejny nazor. Narozdil od tech prizdisracu, co svoje nazory meni podle toho jak fouka z Bruselu.

0/0
13.5.2009 12:20

rozhod

Já bych ten Lisabon

vybombardoval.

0/0
12.5.2009 21:18

vinnetou

Globalni Superstat

Soudruzi z IDNES smazali muj prispevek, i kdyz jejich pravidla porusena nebyla. Stydte se, placeni agenti hitlerostalinistickeho superstatu.

Globaliste chteji zotrocit Evropu, aby mohli vytvorit globalni Superstat. Chteji vymlatit 90 az 95 % veskereho obyvatelstva planety. Zbytek ocipujou a totalne zotroci mentalne a fyzicky prostrednictvim RFID technologie. I dnesni kolaboranti budou zotroceni a ocipovani. Velka zapadni mesta chteji znicit a zbytek lidstva (otroky) nastehovat do "habitatu." Podivejte se na "Agendu 21" nebo "sustainable development" na strankach UN. A o tom ta totalitni Lisabonska smlouva je. To je zacatek konce cele lidske civilizace. Zblaznili jste se snad, priznivci Lisabonske smlouvy? Nemate zadne argumenty, jen stupidni urazky.

0/0
12.5.2009 20:56

rozhod

Re: Globalni Superstat

;-D;-D;-D Tobě by mohla ten čip uhradit zdravotní pojišťovna, aby jsi něco nevyvedl.

0/0
12.5.2009 21:22

vinnetou

IDNES MAZE PRISPEVKY

Soudruzi z IDNES neopravnene odstranili muj prispevek. Soudruzi z EU a ostatni globaliste se snazi zotrocit celou planetu. Mate to marne, nevyhrajete. Temne sily prohrajou.

0/0
12.5.2009 20:50

rozhod

Re: IDNES MAZE PRISPEVKY

;-D;-D;-D

0/0
12.5.2009 21:23

vinnetou

Petice proti Lisabonu

Lisabon by znamenal konec nasi republiky, naroda a svobody.

Cesi, podepiste petici na  www.nelisabonu.cz   a   nebo  www.petice.eu

Je lepsi to poslat postou, ma to pravni zavaznost.

0/0
12.5.2009 19:00

rozhod

Re: Petice proti Lisabonu

Co je to právní závažnost?

0/0
12.5.2009 21:22

tenisovejloket

hlavně aby nekecali

a dodrželi slovo:-P

0/0
12.5.2009 18:26

vinnetou

Fasismus je jako komunismus

Jednoducha definice fasismu je spojeni bankovnich a industrialnich korporaci a vlady. Tedy pohlceni vlady korporacemi. Klasicky priklad jsou dnesni USA. Maji socialismus pro bankere, ne pro lidi. Fasismus a nacismus byly taky spojeni sil mezinarodniho bankovniho sektoru a korporaci (napr. IG Farben) s totalitni vladou. Oni financovali Hitlera, ale taky Stalina. Sovetsky Svaz jim patril taky, ale hodne skryte. Vsechno tam patrilo statu, ale stat patril mezinarodnim bankerum a korporacim. Jenom to vetsina lidi vubec nevedela. Nova totalita je dnes zelena - sustainable development.

0/0
12.5.2009 18:25

rozhod

Re: Fasismus je jako komunismus

;-D;-D;-D

0/0
12.5.2009 21:22

vinnetou

Pryc s Lisabonem!

Totalitni lisabonska smlouva je uz davno mrtva podle vlastnich pravidel bruselskych soukmenovcu (soudruhu), kteri se odmitaji temito pravidly ridit. Uz ted predvadeji jak si soudruzi hitlerostaliniste predstavuji demokracii.

Defenestrace by byla vhodna u zradneho premiera, senatoru a poslancu, kteri jsou vylozene neprateli ceskeho naroda.

Vsechna cest Klausovi!

0/0
12.5.2009 18:20

rozhod

Re: Pryc s Lisabonem!

Ty jsi Jakl a nebo snad přímo Venca? ;-D;-D;-D

0/0
12.5.2009 21:23

vinnetou

Pane prezidente nepodepisujte!

Diskuze se hemzi prispevky od placenych agentu nepratel Ceske republiky. Jenom zradci, kolaboranti a uplni ignoranti by chteli znicit nasi republiku, nas narod a nasi svobodu ve prospech Evropskeho fasistickeho superstatu.

0/0
12.5.2009 18:15

ToMiSoft

Re: Pane prezidente nepodepisujte!

Nesouhlasím s pojmem "Evropský fašistický superstát", ale s "Evropským socialistickým superstátem" bych stejně jako se zbytkem souhlasil.

0/0
12.5.2009 18:18

jarda

TRIO "SENÁTORŮ"

Stížnost dejte ještě podepsat Jaklovi, Ochmetovi, Machovi a Fáberovi. Ať z toho uděláte "sexteto" To jste tak nechopní,že stížnost Vá bude trvat dva měsíce, když na odsouhlasení svých platů a prebend  Vám stačily 2 hodiny??? Rv

Poraďte se ještě se svým "nejchytřejším mužem planety Klausem" , ať nevypadáte tak hloupě !!! a stížnost opakujte až do řádných voleb ! Rv

EU  a  LS bude existovat i bez Vás - ostudných individuí.

Toto Vám sděluje obyčejný občan ČR . [>-] EU [>-]

0/0
12.5.2009 16:31

lime

Re: TRIO "SENÁTORŮ"

Samozrejme, ze LS bude schvalena !! 

A bude to spravne pro nas a pro celou Evropu. I kdyz neni dokonala, coz ani neni v evropskych podminkach mozne, je ji uz nanejvys potreba !!!

Poctivi obcane se ji bat nemusi. Je treba za LS bojovat s jejimi odpurci a skudci naroda. Je treba politicke revoluce!! Rikalo se tomu defenestrace, t.j. vyhazeni svinstva z Hradu.

Pryc s temi vlastizradci,  co skodi republice a Evrope ve prospech cizi, nechvalne zname mocnosti. [>-]EUR^V

0/0
12.5.2009 17:13

jarda

Re: TRIO "SENÁTORŮ"

Děkuji mnohokrát za přízeň v reakci na můj příspěvek. R^

Udělal jste mi pane "lime" velkou radost. [>-] EU [>-]

0/0
12.5.2009 17:27

khaki

Re: TRIO "SENÁTORŮ"

R^R^

0/0
12.5.2009 17:28

Yurek

Re: TRIO "SENÁTORŮ"

A hlavně mávat chlapci. Mávat, jásat a zpívat Ódu na radost.

:-©EU:-©

0/0
12.5.2009 19:23

ToMiSoft

Re: TRIO "SENÁTORŮ"

LS je mrtvá a je to tak dobře. A pokud se byrokrati z Bruselu snaží o její znovuvzkříšení prostřednictvím opakovaného referenda v Irsku, tak jsou to u mě pouze a jen podvodníci, kteří nedokážou dodržet ani vlastní pravidla. Bohudík, že máme za prezidenta někoho, kdo těm pacholkům dokáže otevřeně říct, že jim na jejich politikaření a intrikaření z vysoka kašle a drží je s LS pod krkem. Bravo pane prezidente ! Fuj EU !

0/0
12.5.2009 17:42

j@ck

Re: TRIO "SENÁTORŮ"

klidne se vsadim, ze LS bude, navzdory imbecilum jako ty a klaus.

0/0
12.5.2009 17:47

ToMiSoft

Re: TRIO "SENÁTORŮ"

Klidně si mě nazývej imbecilem. Já se budu jen smát, protože takoví, jako jsi ty si ani nic jiného nezaslouží. S tvou diagnózou je nazývání někoho imbecilem vlastně jen a jen lichotka. Strašně se mi líbí, jak se speciálně ty můžeš totálně vzteknout, že na našeho prezidenta nemůžeš a na tvé stupidní názory on nedá. Bohudík.

0/0
12.5.2009 17:49

j@ck

Re: TRIO "SENÁTORŮ"

jsi imbecil a uzitecny idiot, presne takovy jake Klaus potrebuje a jaci jej dostali do funkce. Stydim se za vas jako za soucast ceskeho naroda.

0/0
12.5.2009 18:02

ToMiSoft

Re: TRIO "SENÁTORŮ"

A já se stydím za tebe, protože nejsi nic víc než ubohý hulvát, který v případě, že má někdo opačný názor, dokáže akorát urážet. Ano - přesně takové potřebuje tvůj velký vzor Parzoubek, středočeský Haider a komunisti. Užij si je a nech slušné lidi na pokoji

0/0
12.5.2009 18:05

j@ck

Re: TRIO "SENÁTORŮ"

ja jsem na rozdil od tebe a klause schopen akceptovat cizi nazor. Ale nejsem schopen akceptovat ani ochoten tolerovat lidi, co nejsou schopni akceptovat cizi nazor, tj. pripad Klause, ktery zpochybnoval rozhodnuti senatu jako selhani a dalsi podobne projevy neskonale arogance z jeho strany. Ne, Klause akceptovat nebudu, nikdy.

0/0
12.5.2009 18:08

ToMiSoft

Re: TRIO "SENÁTORŮ"

Bože, co je zase tohle za slátaninu? Jak jsem se projevil v netoleranci a neschopnosti akceptovat cizí názor? Ty jsi se mnou snad na toto téma diskutoval? Odpovím si sám - ani jedním slovem. Jediné co jsi dokázal je okamžitě začít urážet ty hulváte. To, co Klaus řekl je pravda. Spousta senátorů se veřejně dušovala, že LS nepodpoří a najednou obrátili. To je selhání a nic jiného. A pokud se chceš podívat na aroganci, tak se podívej na povolební projev soudruha Parzoubka po posledních prohraných volbách do parlamentu popř. jeho slavně "kdo to má vážení". To je teprve arogance.

0/0
12.5.2009 18:12

j@ck

Re: TRIO "SENÁTORŮ"

ja nejsem zadny zastance paroubka, ten neni o moc lepsi nez klaus. je to populista, je arogantni, touzi po moci, je hloupy. takze mi nemusis podsouvat, ze ho volim.

senatori maji na svuj nazor pravo, pokud v necem dle meho nazoru selhali, tak je to prave zvoleni Klause - bezpaterniho proradneho cloveka, ktery se obratil proti lidem, kteri mu pomohli na hrad.

ja jsem ochoten a schopen diskutovat, ovsem s lidmi, co maji argumenty a neopakuji porad dokola ideologicke nesmysly. Je to jako s GO - klidne budu diskutovat s nekym, kdo ma poradne vedecke argumenty, ovsem ne s ideologem mlzicim o ohrozeni svobody a podobne blaboly.

0/0
12.5.2009 18:25

ToMiSoft

Re: TRIO "SENÁTORŮ"

Netvrdím, že senátoři nemají právo na svůj názor - ba naopak. Jsou za něj královsky placeni a já ho od nich očekávám. Jen se velice podivuji na tím, když někteří veřejně hlásají jedno a nakonec udělají pravý opak. A to je něco co nejsem ochoten překousnout.

Omlouvám se, že jsem tě zařadil do party příznivců Parzoubka.

V diskusi jdem vždy o osobní názor a někteří ho mohou mít opřený o věděcké argumenty. Nicméně např. GO je opět jedno z kontroverzních témat, které - alespoň pro mě - nemá zatím žádného vítěze. Nevěřím vědcům, kteří zastávají názor, že je to efekt způsobený jen a jen člověkem. Spíše se přikláním na poněkud pragmatičtější stranu - člověk na něj má jistý podíl, ale zároveň si myslím, že je to celkem přirozený vývoj planety. Nebudu se pouštět do hlubokých debat na toto téma, neb nejsem odborníkem, ale v tomto případě jsem si dovolil uvést svůj osobní názor.

Zpět k tématu - a to k volbě prezidenta. Myslím, že při prezidentské volbě byl pan Klaus jediným rozumným kandidátem.

0/0
12.5.2009 18:33

j@ck

Re: TRIO "SENÁTORŮ"

http://en.wikipedia.org/wiki/Narcissistic_personality_disorder#DSM_IV-TR_criteria

a kdyz uz jsme u tech diagnoz, tak mi docela vazne rekni, ktere kriterium tvuj guru nesplnuje. Upozornuju ze pro diagnozu jich staci 5

0/0
12.5.2009 18:06

ToMiSoft

Re: TRIO "SENÁTORŮ"

Těžko mohu říct, že byť jen jedno. Osobně pana Klause neznám a dle jeho vyjádření a vystupování na veřejnosti mi nesedí ani na jedno kritérium.

0/0
12.5.2009 18:21

jarda

Re: TRIO "SENÁTORŮ"

Škoda slov k názoru pana "ToMiSoft". Rv Je to ubohost co píšete. Rv

Emigrujte mimo státy EU,když Vám a Klausovi EU leží v krku !!!

Fuj Vám ! Rv 

Přeji úspěšný život všem 27 státům EU ! [>-] EU [>-]

0/0
12.5.2009 17:50

ToMiSoft

Re: TRIO "SENÁTORŮ"

A nebo je ubohost to co píšete vy. Záleží na úhlu pohledu. Rád bych zůstal v ČR bez EU. Přeji rychlý konec byrokratům v Bruselu, přeji rychlý konec socialismu, který nám Brusel předvádí.

0/0
12.5.2009 17:52

Yurek

Re: TRIO "SENÁTORŮ"

R^

Někteří slouhové prostě nad sebou ten bič potřebují a tak souhlasí se svým zotročením prostřednictvím LD s máváním, jásáním a písní na rtech. Nemá smysl jim to rozmlouvat.

0/0
12.5.2009 19:17

jarda

SLIB JE SLIB

Jen si "páni" senátoři z ODS podávejte (na přání Klause)  stížnost za stížností a tu poslední adresujjte:  " Lampárna nádraží Praha-Bubny" . Rv

Je Vás asi 20 z celkového počtu 200,  rozumu však nemáte nazbyt. A 26 států s 500 milióny  svých občanů  sdružených v EU jsou podle Vás hloupí,nebo bez suverenity a gramotnosti ? (Y)

On Vám to patřičně vysvětlí Klaus nebo zdopovaný nikotinem Fábera. Rv ;-O Rv

0/0
12.5.2009 16:18

Liberál 79

Re: SLIB JE SLIB

A jste si naprosto jist, že je všech těch 500 mio občanů EU pro LS?:-)

0/0
12.5.2009 16:27

jarda

Re: SLIB JE SLIB

A i kdyby jich nebylo pro LS všech 500 moliónů, ta to zcela určite bude naprostá většina. A Vy pane "Liberál 79" jste si jist,že proti schválení LS je mimo Vás,hradních pánů a 20 senátorů ještě někdo???  S Klausem a jeho oblíbenci vystupte z EU a vytvořte si svůj vlastní stát někde u ledovců,které netají. Zvolte si tam do funkce Klause a to doživotně. Zmrazený vydrží věky.

0/0
12.5.2009 16:40

Liberál 79

Re: SLIB JE SLIB

Já si narozdíl od Vás jist nejsem, jediné referendum o této smlouvě proběhlo jen Irsku, proto se neodvažuju posuzovat jaký názor všichni ti Evropani mají:-). Proč bychom měli vystupovat, buďte demokrat, nechte nás říct si svý a rozneste nás demokraticky ve volbách ne:-)

0/0
12.5.2009 16:44

Divak

Re: SLIB JE SLIB

Irske referendum dokazalo, ze referenda k podobnym vecem nejsou vhodna. Irove se na to vykaslali, prislo 53% volicu a o 110.000 hlasu zvitezili extremiste (extremni pravice, nacionaliste, extremni levice) podporovani cirkvi (potraty), irskou verzi V. Kozeneho, lidmi nastvanymi ze sve vlady a temi, co maji plne zuby Polaku, Pobaltanu a dalsich Vychodoevropanu. Ted koukaji, jak to dat do poradku, protoze vetsina je proevropsky zalozenych.

0/0
12.5.2009 17:01

Liberál 79

Re: SLIB JE SLIB

Hergot vy v tom máte jasno, to vypadá, jako byste stál před každou volební místností v Irsku a každýho si osobně prolustroval:-)

0/0
12.5.2009 17:04

khaki

Re: SLIB JE SLIB

No byl to alespoň argument.Navíc,když se lidi podívají,kdo stojí za nacionalisty v Irsku,tak má taky jasno.U nás jsou proti LS taky nacionalisté,komunisti a Klaus a pár zaplacených poslanců.

0/0
12.5.2009 17:31

Liberál 79

Re: SLIB JE SLIB

A u nás jste se taky ptal všech nebo jak jste na to přišel? Nejsem ani nacionalista, komunista ani Klaus či zaplacený poslanec. Jako mi dáte nálepku? Bude to něco peprnýho?:-)

0/0
12.5.2009 18:26

ToMiSoft

Re: SLIB JE SLIB

Omyl - právě referendum v Irsku ukázalo, že je potřeba ho uspořádat ve všech členských státech. Jenomže to by pánové ve vládách jednotlivých států nesměli mít stažené zadnice strachem, protože by to mohlo dopadnout stejně jako euroústava.

0/0
12.5.2009 17:53

lime

Re: SLIB JE SLIB

Vsech tech 500 mil pro LS jiste neni, kdyz vy jste proti. Pro jeji schvaleni ale diky Bohu nepotrebujeme lidsky odpad, t.j. vlastizradce a zlodeje !! :-©

0/0
12.5.2009 17:36

Liberál 79

Re: SLIB JE SLIB

Ano, měli byste se opřít o podporu slušných lidí:-)

0/0
12.5.2009 18:24

lime

Re: SLIB JE SLIB

EUEUEU[>-][>-][>-]R^

0/0
12.5.2009 16:54





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.