Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Necharizmatický premiér. A to je hřích?

Říkají o dočasném premiéru Janu Fischerovi, že je to takový suchar. Průměrný a nenápadný muž, jenž nemá charizma. Jeden z mých novinářských kolegů, kterého jinak respektuji, jej dokonce nazval šedivou bytostí, zosobňující absolutní nic ve své nejčistší esenci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

JanSlanina

POZOR

je to ALF z Melmeku  a žere kočky;-D

0/0
25.5.2009 7:51

Fmighta the Affaffin

Souhlas!

Ja naopak souhlasim skoro se vsim (akorat u tech prikladu charismatu by se hodilo dodat "zaporne").

1. KSC - Ja jsem zaryty pravicak a komunismus ve vice nez dvouciferne skupine lidi povazuju za nejhorsi napad od spanelske inkvizice, ale kdybych ted v komunistickem rezimu zil, tak do strany vstoupim taky - nema cenu se placat nekde u dna, nebo ve vezeni, tam nezmuzete nic, a kdyz uz nemuzete zit svobodne, tak at aspon deti muzou jit na univerzitu apod., ne? (Nemluve o tom, ze napr. kdyz dostanete nejakou funkci, muzete zmirnovat dopad rezimu na lidi pod vami.) Takze zasadne nekritizuju lidi, kteri za komunismu vstoupili do strany, ale o to vic kritizuju lidi, kteri tak premysleji ted.

2. Urednicka vlada - nedokazu si predstavit nic zdravejsiho pro tuhle zemi, nez vladu nekoho, kdo se nemusi nijak populisticky pretvarovat a muze proste delat to, co je potreba. Do voleb uz nikdo vladu svrhavat nebude, tak jenom drzim palce, at stihnou udelat aspon ty nejnutnejsi skrty nez nastoupi ...

0/0
22.5.2009 8:13

o-cab

nehoraznost

autorka:

1) jak zde jiz napsalo hodne lidi prede mnou, dela z ucasti v kscm vlastne obycejnou a nicim neskodnou zalezitost, takove naplneni volneho casu mezi stoupanim karierou. to si muze dovolit jenom totalni id*ot a ignorant, nekdo az nebezpecne tupy

2) dela z ratha pritazlive drzeho vtipalka

z toho plyne, ze autorka by mela vyhledat jine zamestnani, jelikoz tohle je prace, ktera ovlivnuje mysleni spousty lidi a komunisticti novinari jako ona jsou tupe spolecnosti extremne nebezpecni. stejne jako sexy populismus jiriho paroubka. JAK MUZE NEKDO TAKOVY PSAT DO MLADE FRONTY???:-©:-©:-©

0/0
22.5.2009 1:00

koleis

Re: nehoraznost

jó, doby kdy bývala mladá fronta ideologicky čistá je už dvacet let pryč. se s tím nějak vyrovnej, že co člověk to jiný názor. ostatně autorka zrovna levicově nepůsobí, jak z kontextu plyne EU

0/0
25.5.2009 9:09

Norkey

komouši

Fakt se můžu jenom připojit ke komentářům pode mnou. Že byl v KSČ kde kdo může říkat opravdu jenom ten, kdo nebo čí rodina tam byla taky. Naštěstí existují i slušní lidé, kteří s nimi neměli nikdy nic společného ;) Politické strany by se měly skládat pouze z těchto lidí, imho. !

0/0
20.5.2009 18:11

činčo

Re: komouši

To by u nás přestaly existovat;-D

0/0
22.5.2009 11:51

gazda2

Z našich politiků z výjimkou pana Schwarzenberka

nečiší vůbec nic, natož kouzlo nebo charizma.

0/0
20.5.2009 14:50

xblack13

Od nás novinářů se rychlé soudy očekávají...

jsme za ně placeni v rámci své profese. 8-o8-o

Děkuji za vysvětlení. Já si naivně myslel, že jste placeni za poskytování objektivních informací. Ale vy jste placeni za to, abyste nám vytvořili názor. ;-D

Ještě jednou díky. Teď už chápu, proč je úroveň novinařiny v ČR taková, jaká tady je :-P

0/0
20.5.2009 7:06

astrix

Re: Od nás novinářů se rychlé soudy očekávají...

Četl jsi někdy noviny? Víš o tom, že taky existují rubriky jako "Názor" apod.? Asi ne, co?

0/0
21.5.2009 19:11

Ludek_II

vstup z kariérních důvodů

Takže vlastně ti komunisti nejsou ani tak moc zlí a nebezpeční. Byl u nich kde kdo...a hodně lidí jen z karierních důvodů. Dneska plno důchoďáků a blondýna slečna Konečná, která jistě není nebezpečná. Já fakt nevím o co teda jde - jaký zákaz a proč ?? Vždyť už i na MF se píše, že tam byl kdekdo. ;-D

0/0
16.5.2009 9:55

AKM

ORLY?

"Od nás novinářů se rychlé soudy očekávají, jsme za ně placeni v rámci své profese."

Jen doplnujici otazku: Kdo od "vas novinaru" ocekava rychle soudy, ze jste za ne placeni?

0/0
16.5.2009 9:07

cantare

Re: ORLY?

jejich zaměstnavatel, woe :-P

0/0
17.5.2009 19:49

Rokoko12

Premier:

Nejvetsi charizma v Evrope,predvadi politici a bankeri pri jejich tajnych slezinach v (Bilderbergu).Pro urcitou sortu pakaze,jsou to ti nejvolitelnejsi a nejcharizmatejsi.

0/0
15.5.2009 13:18

Ahaman

kdby jen necharizmatický.......

on je i nemytý a nečesaný:-P

0/0
15.5.2009 12:25

Paul100

Re: kdby jen necharizmatický.......

Mytý asi bude, nevím z čeho usuzejete, že je nemytý. A učesaný a ostříhaný už je také. Stačilo se dívat na včerejší večerní zprávy. Ale hlavně, když si můžeme rýpnout, že ano :-)

0/0
19.5.2009 13:23

baryk

Obyčejný zločinec

Opravdu, nic mimořádného na něm není. Byl zákonem uznaným zločincem ve zločinecké a zavrženíhodné organizaci. Ale jen kariérním, tím byl dle autorky kde kdo. Možná v jejím okolí, nebo v její rodině, ale kde kdo opravdu ne. Přestaňte už sesypávat všechny Čechy do jednoho pytlíčku! Nebylo tomu tak, o tom, že celá země kolaborovala zase píší jen komunisti. Nebylo tomu tak.

0/0
15.5.2009 12:18

RumBum

jojo, charizma je dobra vec...

... a kdo ma charizma, ten je urcite i dobry politik... treba takovy Hitler...

0/0
14.5.2009 10:19

notebook.r51

Re: jojo, charizma je dobra vec...

histrionské či hysterické osoby bývají bohužel po určitou dobu úspěšné, viz zmíněný čalouník (jeden moudrý spisovatel byl od Mussoliniho popotahován za zkratkovitý výrok, že Hitler je žena), ostatně Mussolini, z novější doby Mečiar, Sarkozy, Berlusconi..

Sluší jim to v šoubyznysu a v mediálním světě, od politiky by je měli hnát bičem, jak se objeví. Kdyby se Tachecí dala na politiku, dráždila by mne podobně jako biomasa. Chraň nás od zlého.

0/0
14.5.2009 23:25

jajaja00

A vrcholem charizmatu byl Špidla......

;-D

0/0
13.5.2009 13:51

agnostik1

Re: A vrcholem charizmatu byl Špidla......

;-D!

0/0
17.5.2009 17:58

jajboze

Co to povidate,

ze nehoni politicke body? Pokud bude chtit neco prosadit, tak je brzy zacne shanet.Uz ted mu CSSD vyhrozuje neduverou!

0/0
12.5.2009 19:14

sageorg

Co se to .......

zase probírá za pitomost?"Charizmatických"  vejlupků máme na politické scéně více než dost.Poctivý správce věcí veřejných je prozatím vymřelý živičišný druh.

0/0
12.5.2009 14:59

Paul100

Re: Co se to .......

Přesně. Hodnoťme lidí (nejen politiky) ne podle charizma a vzhledu ( za to nemohou), ale podle činů (za to mohou).!

0/0
19.5.2009 13:26

habit

... šedivých úřednických myší...

... máme plný státní aparát, takže tenhle přídavek je celkem zbytečný - jen přibude pár úředníků bez odpovědnosti a bez nutnosti něco prosazovat... jen trochu vzroste moc razítka...

... autorka patrně nechápe ten jemný rozdíl mezi voleným politikem a státním zaměstnancem...

0/0
12.5.2009 12:51

xs123

Re: ... šedivých úřednických myší...

jenom aby jim to těm voleným politikům jedna šedivá úřednická myš nespočítala - tentokrát podle principů matematiky, že pravá a levá strana rovnice  vždy musí být stejné. Že jaksi musí platit má dáti - dal, a když se domluvíme, že to jako platit nebude, tak se to potom samo projeví úplně jinak a už to nepůjde zastavit. To budou koukat.

0/0
12.5.2009 13:02

habit

Re: ... šedivých úřednických myší...

... úředníci mají spíš tendenci průměrovat - důležité je, aby seděly součty, takže když jeden neplatí, musí druhý zaplatit o to víc...proto mají úředníci blíž k levici...

0/0
12.5.2009 13:09

Ledovec

cože

šedivou bytostí, zosobňující absolutní nic ve své nejčistší esenci // to není možné viděli ste ty kovbojský fotky? ;-D

0/0
12.5.2009 10:42

xs123

Re: cože

Jako to je síla. Statistik je podle hloupého novináře, kterej by ze statistiky nepochopil absolutně nic, absolutní nic? Takhle nafoukaní jsou dneska pisálkové? To snad ani není možné.Nemyslím si, že je premiér Fišer bůhví jaký charakter, ale jako matematik je to právě on, kdo se dotýká nekonečna. Ne nějakej pisálek, kterej se hnípe pořád jenom v lidském hnoji.

0/0
12.5.2009 12:32

notebook.r51

Re: cože

A navíc asi pisálek neumí česky, protože jinak by nenapsal větu, ze které vůbec není patrné, z čeho tu esenci dělá, zda z nicu nebo z bytosti (obávám se že chybí pochopení rozdílu mezi jeho a svůj). Nebo citoval jiného a ta perla byla od něho?

Taky proč dočasný premiér, on je nějaký premiér jiný než dočasný? Dočasně trvá 21 let, na věčné časy a nikdy jinak 2x tolik, 42 let, praví historická zkušenost.

Osobně si myslím, že Špidla či Stráský byli daleko větší suchaři; tenhle mluví stručně a jasně. Když nechce či nemá co říct, mlčí a nehalí to do mnoha slov; je rozumět tomu, co říká, má to hlavu a patu. To, že si odpustí vatu okolo (no podivejte, JÁ si mysim, že... ehm, jaksi, mlask...) je sice v kraji nezvyklé, leč VELMI chvályhodné. Kéž by takových bylo víc.

0/0
14.5.2009 23:02

tučňák v exilu

V rozespalosti

jsem napoprvé přečetl titulek jako "Mechanizovaný premiér" ;-D

0/0
12.5.2009 5:42

Zmuda

Re: V rozespalosti

No na Mirdu nemá!

To je přeci jasná věc....;-D

0/0
12.5.2009 6:13

tučňák v exilu

Re: V rozespalosti

Tak jsem si představil, jak by v tvém případě asi dopadl Rorschachův test... :-P

0/0
12.5.2009 6:31

Leporelo z lepenky

Re: V rozespalosti

;-D;-D;-DR^

0/0
12.5.2009 13:03

q33ny

Re: V rozespalosti

R^;-D;-D;-D

0/0
17.5.2009 19:20

strejda pedro

nehazejte blatem, neni to slusne

autorka, at uz si to prala cili nic, vystihla obraz profesionala ... moc se mi libil ctenar, ktery se ohradil proti sdeleni, ze do ksc vstoupil po roce 1968 kdekdo kvuli kariere (a, jak mnozi rikavali, kvuli detem) ... nevim, kdo je ten diskutujici, kolik mu je let, a kde byl mezi lety 1968 a 1989 ... mam ale plizivy pocit, ze bud JESTE nebyl, nebo se tvari ohromne ciste, aniz by prozradil, jak to bylo s nim ... jiste, mnozi z nas jsme do ksc nevstoupili, mnozi z nas jsme na to nakonec doplatili, a mnozi z nas muzeme tvrdit, ze tim, ze nekdo umoznil svym detem dalsi studium jen proto, ze byl clenem rodne strany, mohl ukrivdit nadanejsim detem jen tim, ze byl v te strane, zatimco jejich rodice nikoliv  ... to je vsechno pravda, stejne, jako je pravda, ze tady je (byl) snad vinen rezim trochu vic nez jednotlivci, kteri v nem zili a byli vice nez mene bezmocni ... kritizovat 20 let po padu vlady jedne strany dovede kazdy ...

0/0
12.5.2009 2:41

Bouše

Re: nehazejte blatem, neni to slusne

Já se také ohrazuji proti tvrzení, že do KSČ vstoupil po roce 1968 kdekdo kvůli kariéře, stejně jako se ohrazuji proti tvrzení, že kvůli jiné ženě se rozvede "kterýkoliv jiný" manžel. Tady autorka až příliš jednoduše paušalizuje.

 

Jinak se domnívám, že každý, kdo po roce 1968 nevstoupil do KSČ, má plné právo se proti zmiňovanému tvrzení ohradit. Jako kritiku to (pochopitelně) vnímá jen ten, kdo má v tomto ohledu máslo na hlavě. :-P 

0/0
12.5.2009 4:59

dykl

Re: nehazejte blatem, neni to slusne

do KSČ nikdo kvůli ničemu vstupovat NEMUSEL, takové bláboly je jen alibismus a zbabělství,....NEMUSEL, !!!!

0/0
12.5.2009 7:41

kasavaros

Re: nehazejte blatem, neni to slusne

Nějak jsem v tom článku nenašel, že by autorka tvrdila, že kvúli jiné ženě se rozvede "kterýkoli jiný manžel", 5ekl bych, že věta " Rozvedl se kvůli jiné ženě, což je osud KDEKTER0HO jiného manželství." nese přeci jen trochu jiný význam. (Možná kvantitativně jiný, což se právě hodí do článku o statistikovi.)

0/0
12.5.2009 11:34

oldiess

Re: nehazejte blatem, neni to slusne

Ach milý Strejdo, byl jsem už v té době, a jak jsem nyní zjistil, tak sledovanej StB už od svých 10 let /tehdy kvůli příbuzným, později už kvůli sobě samýmu/. Teď jsem mmch zažaloval ty z těch "kdekdo" kteří mě pak později udávali ne že by museli ale z vlastní iniciativy. aby si přilepšili - jak dopadnu ovšem nevím, protože na rozdíl od Brožové-Polednové jsou movití a tak jeden z nich nešel sedět ani za zločin, kterej spáchal už po Listopadu a dostal tři roky natvrdo. To jen na okraj, že rudej ksindl StB je pořád u moci a Fischer to jen potvrzuje.

0/0
12.5.2009 10:49

oldiess

Vy jste tomu ale dala

"Vstoupil do KSČ z kariérních důvodů, což v této zemi po roce 1968 udělal kdekdo." - Jak kdekdo? Od roku 1948 to dělal jen ten, kdo chtěl získávat lepší uplatnění za cenu utrpení, tedy mnohdy vězení až smrti, ostatních. Byť jich bylo mnoho, nebyl to nikdy kdekdo ale konkrétní bezcharakterní hajzlíci. A že madame je příjemná dáma? Myslíte, že Eichmann nebo Mengele měli pařáty a od úst jim stříkala krev?

0/0
12.5.2009 1:18

Erciyes

Mirek

To se ví, že to vadí. :-( Já chci charismatika typu obhroublého valacha, který kope do aut a dává pěstí novinářům, vyhrožuje jim, že Es kommt der Tag, má svého charismatického rádce Dalíka, chodí na tenis, jezdí po D1 250 kmh, léta vrtulníkem na lyžovačku s Verešovou, nocí svetr s norským vzorem, průběžně se rozvádí ze své partnerky (druhé nejkrásnější ženy ve střední Evropě po A. Borůvkové) udělá místopředsedkyni sněmovny, posílá své emisary za ministrem spravedlnosti, aby ovlivnil trestní kauzu, a dalšího vyslance za reportéry, aby vylepšil mediální obraz defraudanta, kterého na Kypru nepustí na diskotéku, který všemu rozumí, nedělá chyby a neprohrává volby, který je ztepilý a mužný, má gule (nejlépe dvě), je prázdný a falešný, má problémy s Klausem, na kterého skládá oslavné ody a dělá vše pro jeho zvolení prezidentem, přetahuje poslance, jeho popularita je kolem 20 procent, kterého miluje celá Evropa a vůbec... toho chci a ne jiného.

0/0
12.5.2009 1:13

oldiess

Re: Mirek

Vidím, že vám bylo taky asi nejlíp za Jakeše či Husáka.

0/0
12.5.2009 1:21

Erciyes

Re: Mirek

a z čehopak jste tak ubohou a zcela nesmyslnou konstrukci vytvořil? Vaše koně a vaše oblíbené historické období mi nevnucujte... :-)Jsem rád, že je dávno za námi.  To ovšem neznemená, že jako vy budu zavírat oči před doslova zločinnými praktikami nových mocipánů - jen proto, že si nějaký oldiess myslí, že kdo není konmunista, musí hned mliovat matičku stranu ODS.

0/0
12.5.2009 1:28

Zmuda

Re: Mirek

To je taky dobrý.

Kdo nečůrá s námi a s Mirdou, ten čůrá proti nám a je to komunista.

Toť modrobolševické heslo dnešní doby.

0/0
12.5.2009 4:41

oldiess

Re: Mirek

Vy umíte ale jednoho rozesmát, jaký koně a oblíbený období? Tady se někdo roplývá nad komančem Fischerem což vás nechá chladným a odlákáta pozornost směrem k Topolánkovi. Všechno co zde bylo po r. 1989 je stejná verbež jako ředtím, jen v jiným balení, ovšem tihle exkomanči jsou humusem největším.

0/0
12.5.2009 10:38

Erciyes

Re: Mirek

Však vy jste mne taky rozesmál tím, že mi podsouváte náklonost k jakešovi. Nad Fischerem se nikdo nerozplývá, ale bývalých řadových členů KSČ je mezi státními úředníky i politiky mraky. To, že jsme se s minulostí nevypořádali, ví každý a denska je pozdě brečet nad rozlitým mlékem

A mimochodem exkomunistu Fischera vybrala ODS - konkrétně Nečas - a topolánek jej nejen schválil ale i opakovaně chválil. Tak jaképak odlákávání pozornosti, Mirkovi si stěžujte, koho si vybral.

0/0
12.5.2009 17:09

Zmuda

Re: Mirek

No.., ve spoustě věcí se mi dva neshodneme, ale tohle je dobrý.

R^

0/0
12.5.2009 4:37





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.