Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vymetu z České televize reklamu, říká kandidát na jejího ředitele Chudárek

Kdyby kandidát na ředitele České televize Hynek Chudárek do ní skutečně přišel jako nový šéf, odešla by z ní reklama. Tu chce úplně zrušit. Na rozdíl od jiných uchazečů v ČT nikdy nepracoval. "Chci se vrátit k veřejnoprávnosti," říká Hynek Chudárek, výkonný ředitel hudební televize Óčko.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pohoder

Libí / nelíbí

.. je to jedno.. o Janečkovi je už beztak dávno rozhodnuto. Volí ho jeho lidi, ne my. Proto nekomunikuje s medii - on přeci "nemusí" nikomu nic vysvětlovat a obhajovat své kroky. Televize je jen a pouze jeho a on si přece může dělat co chce.

A rada proti němu zajisté nepůjde.. ;)

Takže tyto rozhovory jsou určitě hezké, dokonce se to někomu může zdát i jako konkurenční boj, ale to je pouhý klam.

0/0
13.5.2009 12:41

hasmen

Co to plácá?

Když divákům uděláte z dvouhodinového filmu tříhodinový, protože tam vložíte reklamu, obtěžuje je to.

--

ČT do filmů tu stupidní reklamu nevkládá...

0/0
13.5.2009 7:01

abbbe

Re: Co to plácá?

asi mu nikdo nerekl, ze se dival uplne na jiny televizni program - vzdyt je to saskarna cele - nahore uz vi koho vyberou a ted jen blafuji aby to vypadalo jako ze jo. Mozna by pod nim byla z CT nova MTV.

0/0
13.5.2009 13:54

Mangoo

Kandidát dobrý, vypadá razantně.. jen vymetat však nestačí

A reklamu už vůbec ne. Ale z jiného soudku. Možná by se měl někdo z budoucích pánů ředitelů nejprve povinně půl roku účastnit natáčení a produkce několika druhů pořadů. Pak by mu v mnohém svitlo. Standardní televizní dvacetiminutovka se natáčí týden, a stojí 150-200 tisíc. Za ty se nedá ani amortizovat zařízení, ani jezdit na jiné lokace než "v dosahu" a už vůbec ne slušně platit lidi. Takže úroveň je stagnující nebo setrvale klesá. A stoupat nebude. Nemá smysl někde něco tvořit, když rozdíl mezi kvalitním a nekvalitním pořadem není pro nikoho podstatný a důležité je vyrobit a odvysílat.

Zlevňovat lze: externími dodávkami, úsporami za energie, koprodukcemi, pronájmy studií a vytěžováním prostor. Televize utrácí na roztroušené výrobě, snaží se dělat všechno a vlastně nedělá nic dobře. Stačí, když se soustředí na publicistiku, dokumenty, zpravodajství a veřejnou službu a zbytek si může objednat. Rušit reklamu je chyba. Televize potřebuje peníze. Poplatky ji nevytrhnou.

0/0
12.5.2009 11:33

12345hanka

A honem by

tak odhadem ztrojnásobil poplatky. Nejlépe i těm, kteří tv nemají.

0/0
11.5.2009 16:59

suzo

proč?

Proč se dobrovolně vzdávat zdroje příjmu? Měl by vymést sračky z programu.

0/0
11.5.2009 16:17

jeneedobik

Tak ten se mi líbí zatím nejvíc

0/0
11.5.2009 15:45

Rokoko12

Vymetu z Ceske televize reklamu:

Konecne nekdo, kdo ma rozum,ja bych ji vymetla i s te Nemecke tady. Myslim,ze preplnene postovni schranky staci,dobre zbozi se prodava tak,jako tak samo, i bez  vecne omilaneho Werbungu.

0/0
11.5.2009 15:38

captain cook

Re: Vymetu z Ceske televize reklamu:

a kdo bude platit astronomicke naklady, na ktere kvalitni televize prijde? Stat =danovi poplatnici zvysenymi danemi? Divaci zvysenymi licencnimi poplatky? Nebo televize zrusi vsechno, co neni delane na kolene ve studiu, prip. odstehuje vysilani rovnou nekam za mesto do stodoly, jedini herci pro ni pracujici budou ochotnici z mistniho divadelnickeho spolku.....atd atd.

 Chybi ti promysleni, jak to v televizi chodi, na co a odkud jdou penize. Ty na stromech nerostou!

0/0
13.5.2009 7:39





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.