Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Demonstraci extremistů i jejich odpůrců hlídaly v Německu tisíce policistů

V západoněmeckém Kolíně nad Rýnem protestovali příznivci krajní pravice proti muslimům žijícím v zemi a proti výstavbě kolínské mešity. Několik tisíc lidí dorazilo také na "protiakci". Vše hlídalo téměř šest tisíc policistů, k vážnějším incidentům nedošlo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

cartouche

Demokracie?

"Experti nyní varují před "nedemokratickou a xenofobní ideologií" neonacistů"

Akorát by mě zajímalo, kolik Němců si demokraticky přeje Turky v Německu.

0/0
10.5.2009 16:38

Bílý diskriminovaný Čech

Volič Národní strany

Národní strana! STOP imigraci muslimů do ČR!

0/0
10.5.2009 12:56

premhel

Už se to blíží...

 Jde z toho mráz po zádech. Z nich. Utečou před tím svinstvem a pak se jim po tom stýská ,tak budou nám to tu zavádět. Otec ubodá dceru ,protože bude chodit (a snad i spát ! 8-o ) s bílým bezvěrcem a nebude chtít nosit přes obličej hadr. Nebo to zařídí její bratr s lámanou češtinou - člověk,co tady bude od narození vyrůstat a žít.

 Naše děti se mají nač těšit. A ti Němci ,co demonstrovali proti "extrémismu" nejspíš taky.

 Salám alejkum EU

0/0
10.5.2009 1:55

Montaigne

Jasně, Herr starosta, "v Kolíně není místo .."

brzy tam místo nebude pro ty, kteří tam po staletí žili, však se toho možná i dožijete!;-O:-©

0/0
9.5.2009 22:05

erben3

.

Jasně, vybudujeme tady mešity, pustíme si sem ještě více musulmanů a za pár let se budeme divit, až Evropanům budou uřezávat makovice z toho důvodu, že původní obyvatelstvo tenhle ksindl odmítne živit, protože to jsou paraziti a práce jim smrdí víc než cikánům. :-© Jenže to už bude pozdě. Zajímavé je, že tato svinstva s migrací a výstavbou mešit se dějí v době tzv. "boje proti terorismu". To jsou ale paradoxy. Rv Víc nemá cenu to komentovat.

0/0
9.5.2009 20:43

salamoscv

Trefa

Ta fotka dvou nácků je naprosto úžasná.Přesně tak si je představuji-blb a chudáček;-D

0/0
9.5.2009 19:13

fleret1

Re: Trefa

jasne,zatim co machometani na svych permanentnich demostracich proti cemukoli jsou silne fotogenicti --- pri pohledu na jejich rozervane a odporne ksichty se me zveda zaludek !Rv

0/0
9.5.2009 19:58

erben3

Re: Trefa

R^

0/0
9.5.2009 20:44

Rokoko12

Re: Trefa

Tak nevim ale ten demonstrujici,ktereho nazyvas nackem,ma na bunde anglickou vlajku a tak si myslim,ze jsi uplne vedle.Zadny Nemec,nepujde demonstrovat,za nemecke zajmy s anglickou vlajkou,nasitou na kozene bunde, Takze,je mi lito ale tvuj poznatek o blbovi a chudackovi, patril anarchistovi a v tom pripade,s tebou musim jenom souhlasit!

0/0
9.5.2009 21:17

salamoscv

Re: Trefa

Špatná fotka z tvého pohledu...já myslel tu s nácky!!!

0/0
9.5.2009 22:01

Rokoko12

Re: Trefa

A co se ti nezda na tom, ze je nekdo patriot.Nebo myslis, ze v premnozene multikulti se zije dobre? A ta nemecka lod je uz  proste plna.

0/0
9.5.2009 22:27

salamoscv

Re: Trefa

Tak pokud střední evropa je multikulturně přemnožená,nevíte vůbec nic o liduprázdné monokulturní Asii.A patriotství?Hrdost na svůj původ na svou zemi?To přeci neznamená vyhánět člověka odlišného smýšlení.To už tady bylo za bolšana a nacisté nám v historii také dokázali své ne?Co likvidace tisíciletých kultur v Americe,Africe,Austrálii křesťanstvím?Tamní patrioti jsou dodnes nazýváni kanibaly a divochy.

0/0
9.5.2009 22:38

Rokoko12

Re: Trefa

Kdyby byl bolsevik tak hrozny kanibal,nemeli by jsme dneska  cikansky problem,bolsevik mel ruzne nedostatky ale xenofobii netrpel.A Nemecko jako takove,je a bylo vzdy, cilem zadatelu o azyl s ekonomickym podtextem.A nevim,proc by jsme si meli, nechat brat nase zakladni krestanske hodnoty v kterych jsme byli vychovani, jenom proto,ze se nekde vedou nesmyslne valky a utecence, by si mela rozebrat Evropa a to ,zrejmne na vzdy i s rizikem integrace. Jsem pro, na urcitou dobu lidem s krizovych oblasti humanitarne pomoci ale,ne s tim,ze se zde usadi na vzdy a my se budeme muset prizpusobovat jim. Tak to proste nefunguje, to neni o odlisnem smysleni, to je o tom,zavcas umet odejit.

0/0
9.5.2009 23:18

Angi

Re: Trefa

A kde prosím vás, nám berou naše křesťanské hodnoty? Že postavili mešitu? Leda by na jejím místě zbořili kostel. To je možné, tak pkud to tak bylo, souhlasím. Ale pokud ne, tak nám žádné křesťanské hodnoty stavbou mešity nikdo nevzal. Už jste slyšel o svobodě náboženství?

0/0
10.5.2009 7:08

Mareš

Re: Trefa

V prosinci rozbíjeli muslimové v Kolíně okna kde byla vidět nějaká vánoční výzdoba. Prostě kamen do okna a pryč. Postiženi byli nejvíc staří lidé , kteří bydlí v přízemí domů.

0/0
10.5.2009 10:08

Rokoko12

Re: Trefa

No tak on asi kazdy, nebude zvykly poslouchat vyrvavani z veze Mesity a jinak o te nabozenske svobode,kazda svoboda ma sve meze, i ta nabozenska, pokud si to vetsina Nemcu zijicich v okoli nepreje. Ale jak tak sleduji diskuze na iDNES, Vase zkratka Angi,mi rika,ze krestanstvi,neni Vasi virou. Tak o ktere nabozenstvi se tak bojite?

0/0
10.5.2009 21:41

Angi

Re: Trefa

Já se právě nebojím. Nebo to tak vyznělo?  Jsem ateista, překvapivě.

0/0
10.5.2009 22:18

wildge

Gastarbajtři

přerostli Němcům přes hlavu. Ale je lepší držet hubu a krok, ne to řešit.

0/0
9.5.2009 19:10

kevorkian

Idnes opět promarnila šanci být zpravodajským portálem

Nejdůvěryhodnější deník na internetu I-Dnes opět promarnil šanci, oběktivně informovat čtenáře o  této události. Nedozvěděl jsem se kolik tam bylo lidí z jakých organizací, jestli byla podpora od běžných obyvatel Kolína, kolik tam bylo Čechů atd. atd. Multi-kulti agitka s nulovou informační hodnotou.

Jdu se porozhlédnout po netu, jestli se někde nedozvím nějaké relevantní informace..

0/0
9.5.2009 18:09

salamoscv

Re: Idnes opět promarnila šanci být zpravodajským portálem

Bylo tam 18 Čechů...jmenovitě:Dežo a rodina.Stačí nebo to chcete i s rodnými čísly?

0/0
9.5.2009 19:14

kevorkian

Re: Idnes opět promarnila šanci být zpravodajským portálem

Dežo s "nácky", to je nějaký divný ne? Aha už to mám, Dežo s rodinou byl v té protidemonstraci s těmi bojovníky za mír a toleranci.. ;-D

0/0
9.5.2009 19:19

salamoscv

Re: Idnes opět promarnila šanci být zpravodajským portálem

Jsem rád,že konečně jeden příznivec uznal ty své favority jako nácky...R^

0/0
9.5.2009 19:24

kevorkian

Re: Idnes opět promarnila šanci být zpravodajským portálem

Nevím jestli to není házení perel... ale nedávno proběhla na stejném portálu zpráva o tom, že 20000 neonacistů z Kolína nad Rýnem podepsalo petici proti stavbě obří mešity v jejich městě. Dokonce i vy možná pochopíte, že 20000 lidí asi nebylo 20000 neonacistů, ale prostě občanů, kteří byli z mnoha různých důvodů proti. Někdo to považuje za likvidaci Evropské kultury, někdo za přílišné zapouštění kořenů kultury, která má své zájmy a ty nemusí být totožné se zájmy lidí žijící dosud v Evropě. Někomu to vadilo z čistě architektonických a estetických důvodů, někdo se možná bál že právě toto je jen další krok, který posílí ultrapravici... Ale podle IDNES 20000 neonacistů. Podle současného diskurzu je neonacista i moje babička, která žila v pohraničí a má spousty hnusných zážitků z války a Němce vážně nenávidí...  Ale Islám tu taky nechce... Zkrátka tenhle universální klacek, kdy každého oponenta označím jako nácka - to bere vážně čím dál tím méně lidí...

0/0
9.5.2009 19:35

salamoscv

Re: Idnes opět promarnila šanci být zpravodajským portálem

Bohužel jsem z oblasti,kde se to nácky jen hemží a když vám začne mladý holohlavý pako vykřikovat "Tady si člověk nemůže ani demokraticky zahajlovat" a DS se tváří jako demokratická strana jejíž holohlaví členové v bombrech hajlují,tak nemůžu než tyto lidi označit nácky.Co se petice týká,tak pokud to náhodou nebyla podobná akce jako na internetu zveřejněná a 160000 lidmi podepsaná petice na podporu Chomutovské primátorky Řápkové,kam se mohl podepsat kdokoliv kolikrát jen chtěl,tak nelze než ji akceptovat.Ale vzestup a podporu nacistů rozhodně nepodpořím.Vaše babička měla hnusné zážitky s němci,ale v Krušných horách jsou oblasti bývalých vesnic,které osídleli a v nichž žili vždy jen němci,přežili Habsburky,přežili třicetiletou válku,bídu,živoření,kde bohatství znamenalo vlastnictví krávy,ale nepřežili poválečné období,odsun a demolice jejich domů.Dočkáme se opakování historie nástupem vlivu nácků a rozpoutání xenofobie?

0/0
9.5.2009 22:18

cartouche

Re: Idnes opět promarnila šanci být zpravodajským portálem

Nepřežili demokracii, kde už nikdo nikomu nemůže diktovat, s kým musí žít, ty chytráku. Ale možná, že kdybychom se vrátili k nějakému totalitnímu režimu typu policejního státu, tak by nám ta multikultura fungovala, že? Kupříkladu takový Irák byl za Saddáma oázou stability. 

0/0
10.5.2009 16:43

erben3

Re: Idnes opět promarnila šanci být zpravodajským portálem

Národní strana tam byla a pí. předsedkyně tam měla dokonce projev, ktery si rád přečtu na jejich stránkách.

0/0
9.5.2009 20:45

Tomáš Nemravný

Jak za bolševiků

Demonstrovali neonacisti proti muslimům... Zpráva jak z Hojdarova Rudého Práva. Skutečnost je taková, že v Německu už mají muslimů plné zuby všichni.

0/0
9.5.2009 17:49

salamoscv

Re: Jak za bolševiků

Těch  "všichni" bylo několik stovek a "nikoho" několik tisíc.Nevím nevím,ale tady dělá normální uvažování někomu docela problém;-D

0/0
9.5.2009 19:16

Montaigne

Re: Jak za bolševiků

Kojzar, ty Hojdare;-D

0/0
9.5.2009 22:07

racional

nejsem ani náhodou tzv. neonacista

ale přesto si myslím, že muslimové do našich končin nepatří, zvláště ti neintegovatelní

0/0
9.5.2009 17:48

racional

Re: nejsem ani náhodou tzv. neonacista

oprava. neintegrovatelní

0/0
9.5.2009 17:49

salamoscv

Re: nejsem ani náhodou tzv. neonacista

Jen aby si to samé nezačali uvědomovat muslimové v jejich domovině o bílých přivandrovalcích.

0/0
9.5.2009 19:18

kevorkian

Re: nejsem ani náhodou tzv. neonacista

To ať si klidně myslí. Já už si to myslím teď...

Dobré sousedy dělá dobrý plot. Klid bude až mi odtáhnem od nich a nebudem jim vnucovat naše pojetí svobody, demokracie atd. Aoni až odtáhnou od nás, popřípadě zůstanou ti, kteří jsou ochotni a hlavně schopni, akceptovat kulturu země, která jim milostivě udělila azyl.

0/0
9.5.2009 19:23

salamoscv

Re: nejsem ani náhodou tzv. neonacista

Velká pravda je především v toleranci.Nechápu,proč bych nemohl žít někde v Asii a muslimském světě aniž by mě vyháněli.Je s podivem,že arabové nemají vůči bílým takové komplexy.Krom radikálních idiotů jako jsou právě náckové v Evropě.

0/0
9.5.2009 19:28

kevorkian

Re: nejsem ani náhodou tzv. neonacista

To myslíte vážně s tou tolerancí Arabů vůči bílým? 8-o

Zajedte si tam. A pokud se vám nechce, tak si jen přečtěte cestopisné knihy prof. Oty Ulče, který velmi hezky ukazuje, že rasizmus je vskutku universální a vyskytuje se ve všech kulturách. Je to normální. Každá etnická skupina je přesvědčena o své superioritě, na tom bych neviděl nic zvláštního. Asi jako si maminky myslí, že právě jejich synáček je nejchytřejší... Vlastně je to v pořádku...

Horší je, když je to živeno nějakými naivními kroky. To nemusí skončit dobře. Vzájemná nevraživost Arabů vůči bílým a naopak už překročila meze toho "standardního" rasizmu a já se obávám, že to skončí tak nějak po Balkánsku...

0/0
9.5.2009 19:42

salamoscv

Re: nejsem ani náhodou tzv. neonacista

Asi vás překvapím,ale mám přečteno několik desítek cestopisů od lidí s duchem dobrodruha-cyklisté,pěšáci,stopaři a dokonce češi v Palestině neměli vážnější problém ani s vozem se žlutou,Izraelskou značkou z půjčovny.Ano měli permanentně na krku foťák,aby bylo zřejmé,že jde o turisty,ale ani ostatní cestovatelé neměli nikde v Asii mimo úřady s běžným obyvatelstvem problém.Sám jsem projel pár rizikových destinací a to na kole.Vždy se najde kretén,ale tolik zakompexovaných lidí jako v  civilizované západní (bývalé komunistické)  Evropě směrem na východ jen tak nenajdete.Rasismus byl je a bude,ale tolerancí a podporou extrémistů viz neonacisté nic řešit nelze.

0/0
9.5.2009 22:29

Mareš

Re: nejsem ani náhodou tzv. neonacista

Já zase vím o párku mladých turistů kteří si mysleli že budou žít v Egyptě mimo turistické ghetto. Pěkně pospolu s araby. Vdrželo jim to 3 dny. A to pak už si v zoufalosti najali průvodce, který je provázel těch 200 metrů na hlavní ulici. Nepomohlo to.

0/0
10.5.2009 10:13

cartouche

Re: nejsem ani náhodou tzv. neonacista

Krásné pohádky. Oni jsou vlastně Palestinci k Izraelcům moc hodní. Ale nechci domyslet, jak by to s těmi turisty dopadlo, kdyby třeba přijeli s izraelským autem bez foťáku.

V Asii ta multikultura vůbec funguje daleko lépe než v té naší rasistické Evropě: Viz např. Kurdistán, Irák, Kavkaz, Srí Lanka, Malajsie+Singapur...

0/0
10.5.2009 16:49

kevorkian

Re: nejsem ani náhodou tzv. neonacista

Až se budou v Mecce stavět kostely jako mešity v Římě, tak uvidíte tu toleranci.

Až si v Arábii budou křesťani vynucovat přizpůcobování zákonů své víře a tradicím tak, jako muslimové na západě, tak uvidíte tu toleranci.

Až vznikne na Arabských uzemích 10% menšina s odlišnou kulturou a to během dvou generací jako se to stalo ve Francii, tak uvidíte tu toleranci.

proboha - vždyť oni netolerují ve "své" Asii ani nemuslimský stát velikosti jižní moravy. Mluvím o izraeli...

A jak tu napsal už někdo jiný. příklady mezirasové, mezietnické a multikulturní tolerance vidíme v Asfrice a Asii na každém kroku. Co nás zabíjí je naivita...

0/0
10.5.2009 18:25

hanicka108

Re: nejsem ani náhodou tzv. neonacista

Ano musliové jsou jistě velmi tolerantní, hlavně k ženám, co? A k "nevěřícím" asi tak podobně...můžeme tady taky zavést šaríju, ať jim uděláme radost...muslimové se ani integrovat nechcou, je to vidět všude po Evropě

0/0
10.5.2009 21:15





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.