- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Moc pekne, ale tak nejak trochu neefektivni a zbytecne vyhozene penize..
Metro A by melo slouzit pro obyvatele Prahy 6 a to tak jak je navrzeno nebude. Lepe by oblast byla obslouzena st.: Hadovka (bez vestibulu, vystup v blizkosti tram. zastavky), Cerveny Vrch (Vestibul u zast. Horomericka + autobusove stanoviste, druhy vystup vychodne od zast. Sidl. C. Vrch - Jemenska/Kamerunska), Veleslavin (vystup zapadne od tram smycky - Konzska, prest. pro ukonceni tram i ze smeru do centra, aut. st. a P+R, druhy vystup vestibul u st. Praha-Veleslavin), Petriny (Vestibul u zast. OD Petriny), Brevnov/Vypich (cca v prostoru Belohorska/Kukulova, P+R a Bus) - dal je to zbytecne.
Sidliste Ruzyne, Dlouha Mile, letiste kapacitne zvladne tram od Veleslavina a obslouzi zaroven celou oblast Ruzyne co se tyce mistni dopravy. Pro ostatni obyvatele CR, SC, vzdalenejsich oblasti Prahy a Kladna je vhodnejsi vlak systemu Esko, prrest. uzly Veleslavin, Dejvice, Vltavska a MN. Predpokladam propojeni Mas. n. a Hl.n.
Magistrát slavně rozhodl, že na trase D bude tzv. lehké metro, jedna souprava bude mít jen tři vozy a bez strojvedoucího, vozy budou mít ale jen velikost vozu tramvaje, což je pěkné, až na to, že kapacitně nebudou vyhovovat tak rozsáhlé a lidnaté spádové oblasti, kterou tato trasa bude obsluhovat, ... - kdo zažil ranní a odpolední dopravní špičku v autobusech směrem na Kačerov mi dá za pravdu, jezdí tam jeden narvaný kloubový autobus za druhým, a nestačí to.....směrem na Kačerov se stahují všechny autobusy ze jižních sídlišť ... a navíc na jihu těsně za hranicemi Prahy neustále rostou a budou růst další a další domy, jejichž obyvatelé se budou sjíždět do konečné lehkého metra v Písnici, protože nechtějí stát v nekonečných kolonách......a to všechno má zvládat toto lehké metro, tedy spíše podzemní tramvaj? Všichni na magistrátě pak budou ze sebe dělat blbce a krčit rameny, že se to nedalo předvídat, zvláště pak až bude v opravě Nuselský most a tato trasa převezme navíc zátěž trasy C...
důvody jsou tři: peníze, peníze a peníze... , na D ještě ani žádné zajištěné nemají a už s jistotou říkají termín , to je celej Bém a jeho 10 stanic do r. 2010.
Hlavne ze penize na protahnuti metra ke kazdemu panelaku v Praze se najdpo, ale dostavet dalnice v Cechach a na Morave...to ne.
cca 90% nakladu financuje magistrat hl.m. Prahy a ten na dalnice spadajici pod financovani statu davat penize nebude...
Naopak stat by mel prispivat na verejnou dopravu dulezitych staveb presahujici mestskou dulezitost, tj. stavbu mestske a primestske zeleznice mezi kterou patri i metro v praze, tak jak je to obvykle i v zahranici...
Ta mapka je stará - aktuální návrh už počítá s nejkratší možnou trasou mezi letištěm a Dlouhou Mílí, ne touto oklikou. Oklika má být vyhrazena pro vlak. Můj tip ovšem je, že bude nakonec pouze vlak, až se zjistí, že stačí.
Jednak je to kousek, jednak by trasa vedla podél dálnice nebo pod ní, tudíž by nebyly žádné problémy s pozemky a sítěmi. Navíc by se většina asi dala stavět z povrhcu, takže by to celé bylo x-krát levnější než ražbou. Můj soukromej odhad je, že celá stavba by netrvala déle než 2 roky.
Nezpochybňuju ani protáhnutí metra A na Ruzyň, ale až v dalším sledu, pokud budou peníze. U NC Šestka by se klidně mohly obě linie spojit...
To by nikdo nepoužíval, cesta do centra by nebyla časově kratší než autobusem.
nesliboval Bém náhodou 10 stanic metra už DO podzimu 2010.
Modrobolševická slibotechna
Započítal tam i tehdy rozestavěné a rozestavěné do roku 2010. Pokud by se začalo stavět D příští rok, tak mu to vychází.
Stavět metro podle zveřejněného návrhu je nesmysl, cesta takovou oklikou se nezrychlí, spíše naopak v porovnání použití tramvaje. Má smysl jen přímá trasa. Čím více stanic na klikaté trase, tím hůře pro pobírání cestujících ve špičkách blíže centru (současné zkušenosti odjinud, např. Smíchov.nádraží, Anděl, Karlovo n., Václ.n. apod. . Na Dejvické se lidé do soupravy v metru nedostanou a půjdou na tramvaj.
nezbyva nez doufat ze zvitezi zdravy rozum a trasa A se zastavi v Motole. Coz je rozumne prodlouzeni. Na letiste pak povede rychlodraha z Masarykova nadrazi az do Kladna. Asi tezko lze oznacit vedeni metra i rychlodrahy na letiste s mene jak 15 mil pasazeru rocne jinak nez vyhazovanim miliard oknem.
Já osobně vůbec nechápu proč metrem zcela ignorují velká sídliště Hostivař, Měcholupy a Petrovice. Raději metro nesmyslně ztočili na Depo Hostivař kde nikdo nebydlí. Že by tam nebydlel žádný kamarádíček?
Už podle názvu vás musí trknout proč tomu tak je:-)
I na vás dojde A1má končit na nádraží Hostivař, Depo je konečná A3 a ta už se nebude rozšiřovat
Proč to nejde jako všude jinde? Trasa metra se rozdělí na 2 směry kam je potřeba dovést a spoje tam jezdí střídavě. U nás to musí řešit zdlouhavou oklikou přes Motol
Rozdvojení Áčka se plánuje, ale ve smyslu, že bude pokračovat až na Zličín......ta oklika je jinak nesmysl ( tedy podle mě ) - stejně se tam plánuje další trasa