Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V Česku byla omezena svoboda tisku, upozorňuje Unii europoslanec

Náhubkový zákon se dostal na půdu Evropského parlamentu. Německý europoslanec Alexander Alvaro podal interpelaci směrem k členům Evropské komise a také k Evropské radě, které ještě více než měsíc bude Česko předsedat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ODS+plus

No jo, novináři ....

To je to samá chřipka (všichni umřeme, panikáááá) nebo krize finanční nebo ekonomická (všichni příjdeme o práci nebo úspory, panikáááá) no a když už toho někdo má dost a nechce aby se tady kupčilo s kradeným materiálem (může redaktor pod rouškou psaní článku jezdit ukradeným autem ?) tak je najednou povyk. Prvně se naučte psát články, taky to i nebo Y by to chtělo vylepšit, pan přestaňte panikařit .... no a uvidíme.

0/0
5.5.2009 23:19

0100

Benda je rakovinový vřed české politiky i ODS.

Jeho dodatky jsou pro občany zničující / náhubkový zákon, snahy o vypuštění §128 TRZ. a jeho další svinstva/ Jsem zvědav, kdy se začne živit skutečnou prací !  Jsem rád, že se to dostalo na půdu EU a EK. Takový zákon nemá v demokracii co dělat. ODS, ČSSD i prezidentovi teče máslo po hlavě!Už je nikdy za tohle a squeeze out, jehož ODSácké provedení bylo zaplacené  tuneláři, nikdy nevolte! [>-]

0/0
5.5.2009 23:09

ODS+plus

Re: Benda je rakovinový vřed české politiky i ODS.

Reklama na KB, no fuuuuuj ;-D;-D

0/0
5.5.2009 23:20

Pro-amnesty

Zastaňme se umlčovaných

Při příležitosti nedávného Mezinárodního dne svobody tisku uveřejnila brněnská skupina Amnesty International e-petici na obranu lidí uvězněných za publikování kritických názorů na internetu:

http://www.amnesty-brno.estranky.cz/stranka/kyberdisidenti

0/0
5.5.2009 22:51

ODS+plus

Re: Zastaňme se umlčovaných

Už to vidím, v seznamu je Madqwert, Solidarita je ctnost, Ptačí chřipka,... co komu prooha udělali ? Macuro, jsme s tebou !!

0/0
5.5.2009 23:20

Popin Corado

Kateřina J.

Kateřina mačká omylem všechno:-©

0/0
5.5.2009 22:27

sir Humprey

psát tak o souložící učitelce, to by pisálkům šlo

psát tak o souložící učitelce, to by pisálkům šloa teď se z toho můžou podělat, srabíci

0/0
5.5.2009 21:41

hnedka_zdrapana

hm

Byla. Ale uz hodne davno. Zkuste si rict verejne, ze zadny holocaust neexistoval a uvidite na plny kule, jak vypada svoboda slova v CR. Pro rejpaly: s nacky nemam nic spolecneho a o existenci holocaustu nepochybuju ani v nejmensim

0/0
5.5.2009 21:23

Bozi Trest

A tak je to spravne ...

Omezit svobodu tisku stejne jako diskutujicim jejich prispevky. Kazdemu stejne!

0/0
5.5.2009 21:18

doc.999

Re: A tak je to spravne ...

Nelze "vymytat dabla dablem"... Rv

0/0
5.5.2009 22:50

krajinář

proč se divíme?

Jestliže občané této země si dobrovolně zvolili p. Bendu a další poslance ODS, tak nevím proč se nyní diví a rozčilují. Prostě to byla vůle většiny lidu, že máme takový parlament, který předloženými zákony řeší neschopnost orgánů vnitra a justice utajit tajné skutečnosti. Konec konců mladý Benda jistě od svého otce dobře ví jak pracovala totalitní moc a jistě se mu tyto zkušenosti hodí i do této doby. Osobně se mi tento zákon také nelíbí, i když utajení jména oběti si myslím že je v pořádku.

0/0
5.5.2009 21:11

doc.999

Re: proč se divíme?

Obcane si zvolili take cloveka, ktery primo z premierskeho kjresla spachal soukromy mezinarodni podvod (p. Paroubek), cloveka, ktery jeste z ministerskeho kresla organizoval uplatky a tuneloval CLK (nazor soudu) a "lzi pouziva kazdy den", pripadne jineho cloveka (Svobodu), ktery z ministerskeho kresla tuneloval Libertu tak dlouho, az skocil za mrizemi nebo cloveka, ktery pripravoval politickou vrazdu, protoze nazor byl nebezpecny spickam CSSD... .

.

Vypada to, ze vetsinovy nazor obcanu je dusledkem vazne nemocne spolecnosti...  :-(

0/0
5.5.2009 22:42

Dlohosh028

Svoboda slova

Nevšiml jsem si, že tu nějaká svoboda tisku nebo slova někdy byla, takže se tím zákonem nic moc nezměnilo. Kdokoli řekne nahlas svůj názor, je hned označen za extrémistu, rasistu, radikála nebo neonacistu;-€.

0/0
5.5.2009 21:00

darkbird

Re: Svoboda slova

R^

0/0
5.5.2009 22:18

ort

Re: Svoboda slova

Ještě jste zapoměl na komunistu, bolševika, socku, lůzu apod.

0/0
5.5.2009 23:18

jarda

REAKCE PANA "DOC.999"

Pane "docente 999". Vidím,že trefená husa se vždy ozve. Zřejmě ani Vy nemáte rád redaktory, kteří v zájmu neutajování podvodů a  korupcí,týkající se i našich politických špiček, otevřeně a svobodně podávají nám,občanům informace, což se Vám ani Klausovi ,který "náhubek" podepsal, nelíbí. Domnívám se,že všechny utajované kauzy a lumpárny,které vlivem "náhubku" zůstanou t.zv.pod kobercem. To chcete Vy,pane doc.999 a Vaši chlebodárci??? Rv

Už je na čase, aby se tohoto "náhubkového paskvilu ujala EU!!!  [>-] EU [>-]

0/0
5.5.2009 20:50

doc.999

Re: REAKCE PANA "DOC.999"

Nevim, co vas vede urazce "potrefena husa", nikdy jsem zadny zlocin nespachal a s kriminalnim jednanim politiku nesouhlasim. Choval jsem se cestne, i kdyz to nebylo vyhodne (dokonce me to stalo miliony). Velmi se proto mylite, mate-li dojem, ze stranim kriminalnikum.. Odhalovani nemravneho (nejen kriminalniho) chovani je zajmem vsech slusnych lidi spolecnosti. Nesmi se tak ale dit kriminalnim zpusobem, jimz kradeze tajnych materialu jsou. Pripomenme, ze nezakonne tymy boje proti zlocinu, byt vedene dobrym umyslem, zpravidla koncily na druhe strane zakona.

.

Zajimalo by me, jake "chlebodarce" mate na mysli, jejichz udajne spojenectvi mi prisuzujete.

.

Velmi se mylite take v tom, ze ma te za to, ze EU za nas vyresi mravni upadek nasi spolecnosti zpusobeny komunistickou devastaci. To si musime vyresit sami, tim, ze kazdy nejen, ze se nemravnehoo nezadouciho jednani nebudeme dopoustet, ale budeme proti nemu take aktivne vystupovat ve svem okoli a vsude, kam svym vlivem dosahneme.

0/0
5.5.2009 22:25

doc.999

Od novinaru je zvrhlost

oznacovat zakon jako "nahubkovy". Neprimo tim nabadaji k neucte k zakonum a jejich porusovani. Nelze se pak divit, ze CSSD porusuje zakony a Rath vyhrozuje soudum. Zverejnovat tajne spisy je jednoznacne zlocin a musi byt proto trestan. Novcinari nejsou zadni "nadlide", aby za spachane zlociny unikali trestum. :-©:-©:-©

0/0
5.5.2009 19:10

12345hanka

Re: Od novinaru je zvrhlost

R^

0/0
5.5.2009 19:23

a8nn

Re: Od novinaru je zvrhlost

Ohrožení utajované skutečnosti je trestné už dávno podle §106 resp. 107 (317, 318 nového TrZ). V onom zákoně jde i o jiné věci, viz: http://krejci.bigbloger.lidovky.cz/c/81172/Je-nahubkovy-zakon-opravdu-nahubkem.html

0/0
5.5.2009 20:30

doc.999

Re: Od novinaru je zvrhlost

Vim. :-)

0/0
5.5.2009 22:46

pacient

Re: Od novinaru je zvrhlost

pokud je zverejneni techto spisu zlocin, tak by meli zavrit LANGERA za kubiceho zpravu :-P

0/0
5.5.2009 21:10

doc.999

Re: Od novinaru je zvrhlost

Jak hste prisel na to, ze pan Langer ukradl a zverejnil "Kubiceho zpravu"? Nebo jen tak placate? Rv

0/0
5.5.2009 22:29

hnedka_zdrapana

Re: Od novinaru je zvrhlost

Pokud mame mraky mizernych a skodlivych zakonu, tak je naopak spravne nabadat k jejich porusovani. Samozrejme tu ted nemluvim o vrazdach, kradezich apod.

0/0
5.5.2009 21:25

doc.999

Re: Od novinaru je zvrhlost

Co je to "mizerny" nebo "skodlivy" zakon? Jak vite, ze zrovna ten vas pohled je ten nejspravnejsi? ... Nelze "vymytat dabla dablem".... Rv

0/0
5.5.2009 22:35

honza.zkoumal

V ČR SE ZA PRAVDU ZAVÍRÁ!!! HNUS!!!

V ČR SE ZA PRAVDU ZAVÍRÁ!!! HNUS!!!  Rv(Y)[>-]Rv

TO JE VIDĚT ČEHO SE POLITICKÁ "ELITA" BOJÍ Rv(Y)[>-]Rv

0/0
5.5.2009 18:38

12345hanka

Re: V ČR SE ZA PRAVDU ZAVÍRÁ!!! HNUS!!!

Co je to pravda? (Pilát Pontský)

0/0
5.5.2009 19:08

doc.999

Co je to pravda?

Takovou otazku si jednodussi priznivci levice njesou schopni polozit... ;-D;-D;-D

0/0
5.5.2009 19:12

Přezdívka?žadnou nemám

a

co zákony z EP o tom jak mají být zakroucené okurky a podobně. To je zase buzerace zavánějící komunismem

0/0
5.5.2009 18:35

vokroj

Igor Němec

je prostě Igor. Ten zákon je veskrze nesmyslný a bude jistě časem jako celek stažen   :-)

0/0
5.5.2009 17:59

doc.999

Re: Igor Němec

Az novinari prestanou spolupracovat se zlocinci a pouzivat kradene materialy, nebude podobnych zakonu treba... :-P

0/0
5.5.2009 22:49

oId fashioned Vince III..

nic než souhlas

R^

0/0
5.5.2009 17:41

Natrah

Odkud víte, že ten zákon je špatný?

Znáte ho?

0/0
5.5.2009 16:57

plantaznik1

Re: Odkud víte, že ten zákon je špatný?

přečti si ho a udělej si sám názor, nepapouškuj porad tve oblibene politiky

0/0
5.5.2009 17:01

Natrah

Re: Odkud víte, že ten zákon je špatný?

Nemám své oblíbené politiky. Který paragraf toho zákona je špatný?

0/0
5.5.2009 17:03

12345hanka

Re: Odkud víte, že ten zákon je špatný?

Taky by mě zajímala nějaká věcná argumentace.

Koneckonců, když už přijmeme to pejorativní označení "náhubkový" zákon, on takový náhubek leckdy udělá víc užitku než škody.

0/0
5.5.2009 17:15

Proky81

Re: Odkud víte, že ten zákon je špatný?

a pod vyse zminene, necht se podepise kazdy komunista...

0/0
5.5.2009 17:51

CortaCircuito

Re: Odkud víte, že ten zákon je špatný?

To je panečku věcný argument. Úplně mi to vzalo řeč ...

Ano byl sem pomýlený, ale teď jsem prozřel, prosím prosím kam mám odevzdat veškeré mé peníze, čí kliku naleštit a koho odíří políbit, abych nebyl považován za komunistu?

0/0
5.5.2009 18:09

12345hanka

Re: Odkud víte, že ten zákon je špatný?

Výše toho bylo nazmiňováno... takže by to bylo třeba upřesnit. Já za sebe mohu jen opakovat: pokud by vám nějaký zvrhlík znásilnil dceru, přál byste si, aby se její jméno objevovalo na titulních stranách bulvárů? Protože přesně to ten zákon zakazuje.

0/0
5.5.2009 19:07

Ahasver

Kdyby někdo chtěl vlastní názor...

http://portal.gov.cz/wps/portal/_s.155/701?number1=52%2F2009&number2=&name=&text=

0/0
5.5.2009 16:56

plantaznik1

dobre dela

zaplat pan Buh za EU, vubec bych zrusil nasi vladu, kdyby tu byl protektorat EU, tak by tu takovy bordel jako dnes urcite nebyl

0/0
5.5.2009 16:54

12345hanka

Re: dobre dela

Zbožné přání. Kolik europoslanců znáte osobně?

0/0
5.5.2009 17:14

doc.999

Re: dobre dela

Verit, ze by v takovem pripade zajmy ceskych obcanu byly prioritni, je iluze hodna ditete z MS... ;-D;-D;-D

0/0
5.5.2009 19:15

hnedka_zdrapana

Re: dobre dela

Podobne nazory meli nekteri lide pred WWII na Hitlera. Historie se opakuje.

0/0
5.5.2009 21:26

rambas

Proč ODS

pořád nadává, že za komunistů nebyla svoboda projevu a slova, když dělají totéž ?

0/0
5.5.2009 16:41

12345hanka

Re: Proč ODS

Svoboda jednoho jedince končí tam, kde začíná svoboda druhého. Kdyby vám znásilnili dceru, přál byste si, aby bylo její jméno (případně i s adresou) na titulních stránkách?

0/0
5.5.2009 17:16

vokroj

Re: Proč ODS

Pokud by byl takto uveden i pachatel, tak zřejmě ano. Bude -li se to uvádět nekonkrétně, nic se nezmění a násilníci se budou jen rojit .....:-©

0/0
5.5.2009 18:05

12345hanka

Re: Proč ODS

Tak to jen doufám, že nemáte dceru. Hrůza. Ve jménu jakési svobody byste ji nechal vláčet bulvárem?

0/0
5.5.2009 19:09

doc.999

Re: Proč ODS

Proc lzete, "rambasi"? Zlociny museji byt trestany, at je spacha novinar nebo kdokoli jiny. Ani tak trivialni princip nechapete? ;-D;-D;-D

0/0
5.5.2009 19:17

stajby

V Česku byla omezena svoboda tisku, upozorní Unii europoslan

Má pravdu ten chlapec!

ale nejen svoboda tisku, i všeho ostatního:-/slova atd..viz zadržení a vyhození Dukea ze státu

0/0
5.5.2009 16:33





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.