- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ale stále nevím, který čížek mi zaplatí ušlý zisk za lékařské ošetření opožděné vůči plánovanému o 15 minut ....
to se mi libi, jak jsou doktori cili, aby vychovavali pacienty. jsem zvedavej, kdo bude vychovavat doktory. v drtive vetsine jim totiz arogance a nabubrelost nechybi.
je skoda, ze vztah mezi pacientem a lekarem neni "obchodni", jak se pise v clanku. kdyby byl, tak by doktori pochopili, kdo je zakaznik a kdo prodavac....
Má zubařka nebo zubní hygienička termíny dodržuje. Plus mínus na 5 minut. Jednou se mi stalo, že jsem přišel na řadu o půl hodiny později a obě se mi strašně omlouvali. Jsem s nima naprosto spokojený. Citlivý a profesionální přístup.
Nemám proto důvod se nikterak pozastavovat nad pokutou a bez řečí bych ji zaplatil. Jednou jsem nestíhal, protože byla v Pha zácpa. Volal jsem hodinku před kontrolou s tím, že jsem s pokutou samozřejmě seznámen a ihned jak přijdu ji zaplatím. Sestříčka se jen usmála a přeobědnala mě. Nic jsem platit nemusel.
Předpokládám, že se jedná o vtip. A pokud ne, tak musí být stejný metr pro obě strany. Pokud budu objednán na desátou, tak mě musí vzít v deset a ne v jedenáct, jak bývá z 99% zvykem. Pak ať za můj čas platí pokutu lékař. Je to kapitalismus a to si pořád mnoho lékařů neuvědomuje. Pořád nějak čekají na švestičky z naší zahrádky a neschopnost českého národa se obořit proti jejich chování.
Se vsemi anketami je to podobne - ve vestine pripadu nelze prefabrikovane odpovedi pouzit. Nechci byt smesny, ale regulaci bych prenechal tolik vysmivane "neviditelne ruce trhu". Znam dobre lekare - dokonce i zubare, kde se nikdy neceka a vse funguje bezchybne. Zde muze neukazneny pacient vse zhatit a pokuta je na miste. Typictejsi jsou porad jeste komunisticke pomery a cekaci doby v hodinach. Zde by byla pokuta za pozdni prichod prinejmensim trapna. At si to zavede kazdy lekar, ktery si mysli, ze na to ma. Kdyz mu pacienti utecou, je to jeho problem.
v tom případě i já požaduji pokutu za to, že jsem objednaná na určitou hodinu a přijdu na řadu za 3 hodiny,v mém případě je pravidlem, že v čekárně sedí na stejný čas 5 pacientů, pak se nedivme, že nemůžeme být všichni vyšetřeni najednou.
at ze sebe doktoři nedělají něco víc,hlavně oni chodí do ordniace pozdě, výmluvy, že chodí po pacientech, jsou nesmysl
Objednám se na určitý čas a stejně pak trávím v čekárně dlouhý čas než na mne příjde řada. Zaplatí pokutu ten lékař ? Já nevím proč je ta lidská chamtivost tak odporná.
Kam až ta lidská stupidita sahá...Rád bych upozornil, že za skluz obvykle nemůže sám lékař, nýbrž opět pacient. Lékař sice má harmonogram, kterého by se měl držet, ovšem často se vyskytují akutní případy, komplikace při zákroku atd. Není v lékařových silách tyto problémy, třeba i několik měsíců předem, předpovídat. Lidi, lékaři jsou tu přece pro vás a když se vám nelíbí, tak si žijte klidně jak opice v pralese...
Myslim, ze pokuta by byla mozna pouze v pripade, ze by pacient predem s lekarem podepsal smlouvu a byl na pokutu upozornen. Jsem si jisty, ze by minimalne byl schopen zavolat, ze neprijde.
Jinak se mi zda pokutovani zakazniku jako typicky priklad paradoxniho chovani nasich podnikatelu: jsi zakaznik, tak drz pusu a poslouchej, my jsme tu pani. Ja bych v takovem pripade zmenil lekare. Jsem lekar a urcite bych si takove chovani nedovolil, otazka je, jake procento pacientu bez omluvy neprijde. A omluvit se by nemel byt velky problem, nebo ano?
A ze jich je malo? Hmm. Bude hur. Alespon v nemocnicich. Uz roky lekari upozornuji na spatne podminky k praci a uz roky se vi, ze houfne odchazeji do ciziny. Nic se s tim nedela a ceka se co se stane.
Myslím, že k tématu by pro čtenáře měla být ještě druhá anketa:
"Omluví se vám obvykle lékař, když přijdete na řadu výrazně později?"
Skoro všude visí "Pořadí pacientů určuje lékař", asi většina by nenamítala nic proti přednostnímu obsloužení těhotných a invalidů, ale někdy je především u specialistů skluz přes hodinu...
že nejen lékaři, ale např. i kadeřnice by měla pokutovat zákaznici, která se objednala na určitou hodinu a potom nepřijde, protože jako podnikatelka přichází o peníze, když nemůže dělat svou práci, nebo hoteliér, když si u něho objednám reservé na určitou hodinu a nepřijdu a stůl potom není využitý atd. Prostě o peníze jde až na 1.místě, o člověka vůbec. Krédo kapitalismu.