- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Co je větší adrenalin? Říkat si jestli to vyjede nebo jestli pujdeme pěšky a nebo ubrzdí to, nebo si mám oblíct plavky?
M.
ubrzdi... kdyz mu neskocite tesne pred
chybí. Bydlím u Labe. První most je v Ústí-20 km. Na druhou stranu je Roudnice-20 km. Plus náš most v LTM. Co vy na to pražáci?
Nic, jen že bydlíš u Labe a měl bysis pořídit remorkér
celou Vltavu zakrýt betonem...něco jako Botič v koncové fázi....a šmytec.
proč chtěj stavět na jeremenkově stavět tramvaj? Vždyť už to jednou takhle planovali a místní jim řekli, že tramvaje dělaj hluk, vibrace atd. Měla by se spíš místo postavit alespoň první část linky metra E se stanicemi Pankrác, Dvorce a Smíchovské nádraží. Tím by ubylo utrpní v ranní špičce na trase C a Jižácí by na Anděl nejezdili zbytečně přes už tak přetížené centrum. Pak by mohli postavit trasu D z Nových Dvorů do centra, tím pádem by se mohlo konečně opravit Nuselák a E a D by lidi bez problému pobrali. Sorry za to odbočení od tématu
Jinak by také s mostem Dvorce - Podolí byl problém , že každý nový most také naláká více lidí jezidt touto oblastí, takže oblast Jeremenkovy by nebyla tak klidná jako dosud.
No, tak asi tak
No asi to neni od tematu, tramvaj ma v teto oblasti podstatne vetsi vyznam, okruzni linka metra je dulezita, ale tak jak je planovana prakticky kopiruje zeleznicni trat s vyjimkou propojeni smichova a dejvic a co se tyce pankrace, tak trat vede podel jizni spojky, kam je to z pankrace jen par minut mistni MHD...
Ale mate pravdu v tom, ze Ecko je jaksi vzato v uvahu, ale zeleznicni linka a propojeni trati nikoliv...
Co se tyce hlucnosti tramvaji, tak to neni tak jednoznacne, zalezi na tom jak je trat postavena a jaky hluk bude delat 15T, jinak autobusy delaji take poradny hluk v ulici, zvlaste ve stoupani... dlsi variantou by bylo zavedeni trolejbusu, ktere jsou temer nehlucne a vyrazne vykonnejsi, ovsem s temi se vsak uz take nepocita...
Mosty vsak opravdu hodne chybi, predevsim trojsky a dvorecky. V suchdole mi ale prijde dalnicni obchvat trochu mimo realitu. Cely okruh je defacto trasovan podle projektu z r.1949, to ale zastavba byla mnohem mensi, dnes je okruh prakticky ve meste...
to by musel pan primátor ty žranice dělat jinde
bych mel :-) Dat Vltavu do trubek a zalit betonem :-) To by byla severojizni magistrala!
neni treba, v japonsku casto vede magistrala primo ricnim korytem na mostech
mocní investigativci z nejdůvěryhodnějšího serveru se zase pokusili šokovat....jsem napjatý jakou perlu vytáhnou příště ....