Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

WHO: Účinné očkování proti nové chřipce bude do půl roku

Světová zdravotnická organizace dnes oznámila, že první dávky účinného očkování proti novému viru chřipky A(H1N1) budou k dispozici do půl roku. Běžně používaná očkování zatím podle WHO prokázala jen malou účinnost proti nové chřipce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pepsi_09

Dříve

se prodeje výrobků zvyšovaly reklamou. Tohle je druhý level reklamy. Vyděsit stádo k smrti hrozbou strašlivé chřipky, která zabila už celých 8 lidí (tolik zahyne třeba lidí na silnicích za jeden týden). Pro srovnání - na obyčejnou chřipku, kterou všichni známe zemře ročně asi 2000 lidí. A najednou jde Tamiflu zase na odbyt a nějaký Icik, kterému patří korporace si mne ruce. Prostě vrtěti stádem v praxi. Hlavně když se nebudou N@váci zajímat o skutečné problémy a polechnou Lucky s Rayem.

0/0
2.5.2009 12:47

JÚLINEK.ŠÍŠAL

tak je to správné, souzi a soušky čížci,

... to už chřipka ustoupí  a celá vakcína bude kromě teorie na houby ... myslíte, že se toho dožijete? ...:-) 

0/0
2.5.2009 8:22

omnisphere

Do vakcín rakovinu!

Osobně jim na jejich vakcínu seru. Kdoví co do toho dávaj.Nejspíš něco, abych jinak přemýšlel, nebo co nejdřív chcípnul, případně z toho onemocněl cukrovkou, nebo jiným chronickým onemocněním, jehož léčba pak uživí farmaceutický  průmysl.

Jestliže se nacházíme v době, kdy světoví politici hlásají něco ve smyslu redukování populace na 40%, pak celoplošné očkování beru jako masovou gilotinu. Ostatně jak jinak by to taky udělali. I když! Vzhledem k tomu, kolik nemocných lidí včetně sebe znám, tak už to nejspíš proběhlo. Otázkou je jak? Záření, něco v žrádle? TeĎ INJEKCE. ;-O

0/0
2.5.2009 7:58

zvedavy

Re: Do vakcín rakovinu!

Že s očkováním mohou nastat komplikace, to se ví a občas i netutlá:-). No, H1N1 nebude prostředek na redukci populace, to by musel být nasazen jiný, razantnější prostředek.A pomaleji působící, aby se populace stačila s tak masivní mortalitou technicky vyrovnat.A tohle virus H1N1 určitě neumí. Co test pro kapénkovou formu zapouzdřeného viru HIV? To už by šla legrace opravdu stranou. Spíše se přikláním k tomu, že na 90% ,je to náhoda (jedno jaká) a hlavně na virus H1N1 100% zabírá koloidní-iontové stříbro. Jako biolog vím, o čem píšu;-D.

0/0
2.5.2009 10:22

norton

Jděte

spát vy chřipky podělaný!!!!!!!!!

0/0
1.5.2009 23:27

norton

Co blnou

zase s nějakou chřipkou? Jednou je to ta ptečí, pak prasečí, další bude klokaní.;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
1.5.2009 23:21

norton

Re: Co blnou

Nejhorší je chřipka" nezchopný podnikatel".;-D

0/0
1.5.2009 23:24

Leporelo z lepenky 9

Re: Co blnou

ale čeština ti fakt jde ;-D

0/0
1.5.2009 23:31

Montaigne

Jasně, pane vachmajstr

veřejnost se musí uklidnit, aby nám nepanikařilaR^:-P

0/0
1.5.2009 23:18

freak2

...

Už jste to krapet přešvihli páni komerční novináři. Většina populace se těm vašim blábolům naštěstí místo panického skupování skladových vakcín jenom směje.:-P

0/0
1.5.2009 23:01

jugina

Že by nový druh chřipky

Jak se zdá, onu prasečí chřipku by měli přejmenovat na chřipku internetovou, resp. seznamovou. Nevím, jak vy, ale já už 5 hodin nejsem štonc se na Seznamu.cz dostat na email. Zřejmě jej zachvátil nějaký virus nebo co a když do klávesnice i všech USB výstupů nasypala drcený Tamiflu, furt nic.  

0/0
1.5.2009 21:29

dráček

Re: Že by nový druh chřipky

tenhle problém řeším už čtvrtý den.Bez úspěchu.Až přijdu na to,proč je oteřené okno . . .!!!

0/0
1.5.2009 22:27

FSA

byznys

v celém světě se bojuje proti chřipce, u nás se zakazují volně prodejné prášky proti ní díky zákonům prosazeným komunistickou poslankyní Konečnou. Jsme to ale v pěkné prdeli... Nicméně, jsme národ vyčůránků, nezbývá tedy než zapřemýšlet. Ačkoliv nejsem feťák, stát mne nutí se do těchto aktivit několika rychlými kroky zapojit:

1. Spustit internetový server v sousední zemi

2. Otevřít e-shop s nabídkou volně prodejných léků obsahujících pseudoefedrin - ekvivalent modafenu, nurofenu apod.

3. Posílat beztrestně předražené balíčky na objednávku.

Tak. A celá komunistická maškaráda misis stupid Konečné, několik dní jednání poslanců, problémy s lékárnama, úřadem pro ochranu údajů a kdoví co ještě se dostala tímto cca 20 ti tisícovým úkonem do totální prdele. Nebo totalitní?

0/0
1.5.2009 21:14

dráček

Očkovat !

Denně se očkuji panákem dobré vodky.Zatím to funguje,tak snad přežiji.:-)

0/0
1.5.2009 21:05

Ginny

Re: Očkovat !

Proč vodky? Proč ne slivovice? Nebo radši meruňkovice.

0/0
1.5.2009 21:07

12345hanka

Re: Očkovat !

Jedině dobrá whiskey :-)

0/0
1.5.2009 21:16

dewils

.

očkovaví na blbost nebude?:-P

0/0
1.5.2009 21:00

Ginny

Re: .

Proč? Potřebujete ho?

0/0
1.5.2009 21:02

jenda.skocdopole

Re: .

Doufám, že MafRA zavede povinné očkování na blbost pro všechny své zaměstnance, snad to pomůže trochu zlepšit kvalitu tohohle zpravodajského serveru.

0/0
1.5.2009 21:14

12345hanka

Re: .

Už jsme očkovaní: sérem na práci :-)

0/0
1.5.2009 21:17

zvedavy

nač ta panika???

Při válečných akcích zahyne denně víc obyvatel této planety, jak za celou dobu na prasečí chřipku. Chřipka navíc "řádí" každý rok.

0/0
1.5.2009 20:58

Ginny

Re: nač ta panika???

S prvním bodem souhlas.

S druhým bodem nesouhlas - běžná chřipka zabíjí jen staré a nemocné lidi. Umřou spíš na její komplikace - druhotné bakteriální infekce atd.

Tato chřipka evidentně zabíjí mladé a jinak zdravé lidi do 45 let, kteří by naopak neměli mít s běžnou chřipkou problém. Zabíjí tady vlastně velmi silná reakce zdravého a nadupaného imunitního systému, takzvaná cytokinová bouře, která vlastně doslova "utopí" plíce, jestli tomu dobře rozumím.

0/0
1.5.2009 21:05

zvedavy

Re: nač ta panika???

...jistě, podle toho,jak se virus chová, by se někomu mohlo zdát, že to může být prostředek na snížení populace v méně rozvinutých zemích, kde je nadbytek dětí a mladých lidí. Ale, pro návrat k množství obyvatel Země okolo počátku našeho letopočtu, kdy na Zemi žilo cca 260 milionů lidí, to by musel být nasazen jiný, razantnější prostředek. A pomaleji působící, aby se populace stačila s tak masivní mortalitou technicky vyrovnat. A tohle naše chřipka určitě neumí. Spíše se může leckomu jevit jako test pro kapénkovou formu zapouzdřeného viru HIV, v tom případě už by šla legrace opravdu stranou. Anebo je to běžná náhoda. Podle mnoha studií, např. jmenovitě MUDr. Erica Gordona a MUDr.Kenta Holtorfa, na virus H1N1 100% zabírá koloidní-iontové stříbro, takže my, co to víme a KS si děláme, jsme v pohodě. Kdo si koupí roušku a Tamiflu, je podle mě hlupák, co jen vyhazuje zbytečně peníze z kapsy.;-D

0/0
2.5.2009 10:06

lukinoo

hmm

Krize do roka, vakcína do pul roku, válka v Iráku bude trvat 2 roky, prostě je potřeba

uderžovat ovce v napětí..už jsou moc namlsané a nemáme jim co dát.

předpokládám že do dvou let je tu globalní válečný konflikt...jdu si

koupit plynovou masku a betonuju sklep

0/0
1.5.2009 20:45

czechmade

Re: hmm

jojo i v Amstettenu uz s tim zacali ...

0/0
1.5.2009 21:38

Montaigne

Re: hmm

;-D;-D;-DR^

0/0
1.5.2009 23:20

komuniste mi zabili syna

ale tak do te doby na ni zemre vice nez 12 miliard lidi ne?

0/0
1.5.2009 20:44

Karel-Martel

kdo to chce přežít

nenechá se očkovat:-)

0/0
1.5.2009 20:09

jenda.skocdopole

k čemu bude dobré očkování za půl roku

když nás do měsíce všechny ta prasácká chřipka nakazí a sežere???

0/0
1.5.2009 19:21

Mirnix

Hlavně že je o čem psát.

Daleko nejadekvátnější  název tu zazněl ráno, a to novinářská chřipka. Kdyby se stejně podrobně sledoval výskyt obyčejné chřipky, je z ní pandemie jako fík.Rv

0/0
1.5.2009 19:08

tuccy

Re: Hlavně že je o čem psát.

Vzhledem k tomu, že jen v ČR zemře za rok v průměru cca. 2700 lidí na "obyčejné" chřipky, jen v Mexico City by to mělo být minimálně nějakých 6000 mrtvých ročně... Proti tomu je "vepřovka" plácnutí do vody...

0/0
1.5.2009 19:11

Karel-Martel

Re: Hlavně že je o čem psát.

asi se to nějak těm mudrlantům v USA zase nepovedlo:-P

0/0
1.5.2009 20:01

Ginny

Re: Hlavně že je o čem psát.

Absolutní ignoranství.

Ti lidé zemřou na komplikace chřipky, jde většinou o staré a nemocné lidi, které chřipka prostě "dorazí".

V Mexiku umírají mladí a zcela zdraví lidé. Chápe tady vůbec někdo ten rozdíl? Je vůbec někdo na českém internetu schopen vidět ten rozdíl a přestat si lhát do kapsy?

Netvrdím, že se máme začít klepat strachy, ale je tu riziko, že tato pandemie nebude jen tak obyčejná chřipka. Zatím sice lidi na ni umírají hlavně v Mexiku, ale to se může změnit, jak chřipka začne mutovat.

0/0
1.5.2009 21:00

EWCZ+

Re: Hlavně že je o čem psát.

Zatim na ni taky nikdo krome Mexicanu neumrel a vsichni, co si ji "dovezli" domu, se uspesne zotavuji.

A je fakt dojemne, jak odepisujete ty "stare a nepotrebne", ktere dorazi obycejna chripka kazdy rok. Zadna skoda, co? Lip ze zdechli, co?

0/0
1.5.2009 22:42

Ginny

Re: Hlavně že je o čem psát.

Demagogu. To jsem neřekla, co mi to tady podstrkujete?

To jste si přimyslel.

Jinak, umřeli na to Mexičani, ale může se to bohužel změnit, potenciál zabíjet ta choroba zjevně má.

0/0
1.5.2009 22:58

EWCZ+

Re: Hlavně že je o čem psát.

Napsala jste "zabiji JEN" stare a oslabene...

0/0
2.5.2009 2:37

Ginny

Re: Hlavně že je o čem psát.

Už mě to sice nebaví, ale pokusím se vysvětlit, že jste si to "jen" špatně vyložil. Znamenalo to "pouze" tuto skupinu lidí, i jinak velmi náchylnou k infekcím.  Prostě to tak je. Neznamenalo to rozhodně, že jich není škoda, že jsou to "jen" starci.

0/0
2.5.2009 9:07

dislektik-idnes si na mě zasedla

tak to už nám bude na prd no snad vydrží ti co ji budou

vyrábět

;-D;-D

0/0
1.5.2009 19:00

Karelur

Mysleli jste snad prasečí chřipku?

Košeráci.

0/0
1.5.2009 18:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.