Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Prezident Klaus: Jaké je skutečné nebezpečí globálního oteplování

Finanční krize podle prezidenta Václava Klause odhalila slabiny opatření ke zmírnění následků globálního oteplování. "Začínají být jasné dvě věci. Zaprvé, nebude snadné si dovolit nákladné nové zdroje energie. Zadruhé, energetické přídělové politiky na způsob limitů a povolenek budou setrvalou brzdou ekonomické aktivity," píše v následujícím článku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vladkoOO1

...JAKÉ JE SKUTEČNÉ NEBEZPEČÍ IGNORACE FAKTŮ???

jEDNOU UŽ JSEM TO NĚKAM PSAL...

...Jak nás ""VRCHNÍ ČARODĚJ" všechny BALAMUTÍ....

KLAUS: Zbývá „strach o zdroje“. Již 200 let Evropu obchází

strašidlo vyčerpanosti zdrojů, které svým vznikem dokonce o půl století

předběhlo ono pověstné strašidlo komunismu. Malthusovy katastrofické scénáře, znovu a znovu...                           http://209.85.129.132/search?q=cache:DuXefCF2pkAJ:www.balin.cz/phorum.php%3FidDiskuze%3D1413%26phorumId%3D768+vladko001&cd=28&hl=cs&ct=clnk&gl=cz  EUR^!!

0/0
8.6.2009 15:33

aaa-aaa-aaa

Každej magor je nebezpečnej

;-D;-D;-DEU

0/0
4.6.2009 10:07

jirkajina

Jak je to s GO?

Klausovi globální oteplování nehrozí. On už je teplej dost.:-)

0/0
30.5.2009 3:29

Buckingham

INU SENILITA...

...se nevyhne ani velkým "mozkům" ;-D:-/

0/0
20.5.2009 11:44

Buckingham

Já to vidím takto...

Pan prezident se velmi demagogicky snaží jakékoli číkoli snahy o nějaký přístup citlivý k (našemu!) životnímu prostředí snaží nalepit na to, že se děje globální oteplování! Ono jde o to, že i kdyby se "globálně neoteplovalo", tak snad ku*va se můžeme snažit to životní prostředí znečišťovat co nejmíň! Tož asi né, když to všecko řídí ta volná neviditelná ruka trhu, ta nám na naše životy a nebo snad dokonce zdraví ... zvysoka se*e! Já vim... (Y)

0/0
20.5.2009 11:42

Buckingham

Ale dyť jo...

kvůli tobě jsem si ho přečetl dvakrát, svůj názor na něj jsem už vyjádřil. Ty svůj ne, ty jen rýpeš, a vlastně jsi žádnou věcnou námitku neposkytl, takže se k tvým plkům těžko mohu vyjádřit. ;-)

0/0
20.5.2009 11:36

ChristoperCClyse_

?

Ta Klausova hysterie kolem globálního oteplování už hraničí s psychózou. Neměl by se ten pán léčit?

0/0
20.5.2009 9:59

Kleki Petra

Re: ?

Kontrolní otázka: proč si nepřečteš ten článek?

0/0
20.5.2009 9:59

ChristoperCClyse_

Re: ?

Už je to opravdu otravné. Já vím,Lukoil to platí,ale snad by to stačilo tak jednou za měsíc.

0/0
20.5.2009 10:10

Buckingham

Re: ?

Koho platí? Myslíš Václava Lukoila Klauna? :-))

0/0
20.5.2009 10:42

Buckingham

Re: ?

Proč si ho nepřečteš ty? Když neumíš reagovat jinak, než takto ...blbě! ;-D:-P

0/0
20.5.2009 10:37

Kleki Petra

Re: ?

Co na to říct? K věcné diskusi se evidentně nemáš, co je obsahem článku jsi zřejmě pochopit ani nechtěl, takže zřejmě na to nelze říct nic.

0/0
20.5.2009 10:46

Buckingham

Re: ?

Já mám zato, že jsi to spíš nepochopil ty...zatím jsi nic konkrétního neřekl, jen plkáš cosi kolem. ;-)

0/0
20.5.2009 11:43

Buckingham

Soudruh president - odborník skrz ekologii? :-/

Tak já nevím, pane prezidente... na to snad ani nemusím být "příznivcem " teorie globálního oteplování, na to stačí pouhý sprostý selský rozum... že když si budeme naši zemičku "zasírat" co největší mírou emisí, v rámci stejně pochybného vyššího až nejvyššího růstu ekonomiky (ještě furt vám není dost vysoká?), tak časem spláčeme nad naším životním prostředím (už tak to není moc slavné...). Já vím, bude foukat vítr a bude to odnášet všecko k sousedům...:-/ - a co od sousedů, od těch by vítr nefoukal?:-/ Já vím, pane prezidente, vy...vy už budete za takových 20 let jistě mrtev...ale někteří tu třeba ještě furt budeme...a budeme tu chtít žít, žít kvalitně, ne jen ekonomicky úspěšně! Rv

0/0
20.5.2009 9:39

Kleki Petra

Re: Soudruh president - odborník skrz ekologii? :-/

Kontrolní otázka: proč si nepřečteš ten článek?

0/0
20.5.2009 9:43

Buckingham

Re: Soudruh president - odborník skrz ekologii? :-/

:-/Pane, tak zaprvé, je mi jasné, že jste pracovník Hradu! (Y) zadruhé, jsem to četl, a plyne mi z toho,  že když nebudeme víc "emitovat", když se naopak budeme snažit získávat energii více "ekologicky" (což nevim proč sem pan prezident plete!), tak se budeme mít "hůř" (což je pravda hodně relativní kategorie). Prostě musíme chrlit špinavou energii a růst a růst...až se z toho... atd.

0/0
20.5.2009 10:36

Brkoslav IV

...no jo no...

...fakt je, ze jsem v odbornych casopisech nikde necetl, ze by ted probihalo globalni oteplovani...vzdycky jen nejake vykriky do tmy. Co se vlastne mysli tim, ze se rekne 'globalni oteplovani'. Je jasne, ze Zeme, jako planeta, prochazi casem cykly oteplovani a ochlazovani, to je prirozene. A tech druhu cyklu , od nejdelsich s nejvetsimi zmenami ( doby ledove) az po nejmensi s nejmensimi zmenami ... asi jedenactilete... je docela dost . Je to dano zmenami i tak malymi, jako je precese Zemske osy. Pripustme, ze nastupuje globalni oteplovani urcene cyklem...OK....a co chteji lidi delat? To se ptam. Zvratit chod vesmiru? OK...budu se na to divat ale neucastnim se toho, ponevadz mi to prijde usmevne. Pripustme, ze je globalni oteplovani a jeho puvodcem je vyhradne clovek. OK. Cim to clovek zpusobuje?... je prvni otazka, kterou bych polozil a chci exaktne podlozenou odpoved a ne nadavky :-). Jinak se nema cenu snazit napravovat neco o jehoz pricine vime tak akorat velky PRD :-). Pardon :-)

0/0
14.5.2009 21:08

lime

Nebezpeci..........

Globalni oteplovani je jiste vazny problem, ale nic nemuze byt pro lidstvo nebezpecnejsi, nez sam Pruzinskij - Klaus !!!!!!!!:-©

0/0
12.5.2009 19:26

Blanka z Bejrůtu

Test skleníkové vrstvy

V noci namiřte dlaně vzhůru k nebi.Co cítíte  ? Chlad.To je důkaz, že žádná skleníková vrstva neexistuje. Vesmír je gigantická lednička a ochladí vše, co je nutné ochladit.

0/0
10.5.2009 18:08

pepsi_09

Globálmí

oteplování je především novodobé náboženství a výnosný kšeft pro určitou skupinu mocných. Princip je stejný jako vždycky. Vymyslet "problém" vyděsit přes koupená média stádo a následně už jenom ostříhat ovce, které se nechají. A to s písní na rtech.

0/0
10.5.2009 17:19

Robert E.Lee

Re: Globálmí

Skvělá charakteristika problému!Těžaři vyděsí lidičky skrz svoje zaměstnance v GREEN PEACE,ti se vrhnou na politiky(úplně zapomenou na ubohé černoušky kvůli nimž lezli po stropě před tím) a požadují akci.Politici v honbě za hlasy radostně přitakávají místo aby lidem vysvětlili že třeba vzdát se jádra ve prospěch větrníků je pěkná blbost.A udělají z toho kšeft.V Třívaječném Jirkovi máme pěkný případ i u nás.:-)

0/0
17.5.2009 22:48

rohatey

Pokud je globální oteplování realita

tak nám je prd platné tady zvracet na nějakého popírače globálního oteplování,  je potřeba jednat racionálně, tedy jít vytlouct všechny popírače jaderné energetiky,  protože to je jediný zdroj který by to globální oteplování mohl nějak zastavit. :-)

Tihle ve věci globálního oteplování už desítky let škodí asi cca jako miliony takových Klausů, ono kdyby ty jaderné reaktory tahle náboženská grupa dlouhodobě neblokovala tak ty emise CO2 dneska byly úplně někde jinde.  

0/0
5.5.2009 8:35

hnupobijce

Vaclav Klaus

jednoducha utopisticka myslenka-volny trh vse vyresi a spusta slov-z kterych ti mene moralne zalozeni,mene inteligentni a vnimavi usuzuji o jeho vyssi inteligenci.

0/0
5.5.2009 2:38

Robert E Lee

Re: Vaclav Klaus

hnupobijce-jste sebevrah?

Jinak by vám myšlenka volného trhu nemohla připadat jednoduchá nebo utopistická.

:-/

0/0
10.5.2009 13:56

Kušňa

Na problému globálního

oteplování pracuje spousta špičkových odborníků v dané profesi a že VK ví jaké je skutečné nebezpečí globalního oteplování mne nepřekvapuje.

0/0
4.5.2009 23:11

PetrB.

V.K = VRÁNA která se snaží zase nám zpívat

Průměrný ekonom těžící ze své politicky koupené pozice, se snaží vnucovat světu své slaboduché a imbecilní teorie. Tento prostor, který si koupil na nás občanech za státní peníze a pomocí naprosto bezskrupulózní nechutné demagogie, budeme mít ve světových dějinách za kaňku. Podobnou německé necionálně socialistické anexi státu vedené jiným demagogem se kterým se evropa také nedokázala včas vypořádat.

0/0
4.5.2009 16:04

Robert E Lee

Re: V.K = VRÁNA která se snaží zase nám zpívat

Průměrný žvástek navedeného aktivisty.O ničem nemá páru a tak mu teorie jiných připadají imbecilní.Ten chudák něco málo přečetl a teď to motá  dohromady s náckama a mnoha cizími slovy aby vynikl jeho intelekt.Nejspíš je přesvědčený že nějaký má.(Y)

0/0
10.5.2009 14:05

PetrB.

V.K = VRÁNA která se snaží zase nám zpívat

Važený dementní klausomile, nejsem žádný aktivista. Pokud ty patříš k hradním hnědopichům nebo jejim příznivcům, opravdu srdečně tě lituji, ale tvé nesmyslné výplody jsou naprosto slaboduché, ubohé a zcela mimo mísu.

Nenechám si od ubožáka jako jsi ty brát právo vyjádřit svůj osobní názor na spiklenecké jednání ruského rezidenta v Česku, který se pomocí špinavých handlů protlačil do nejvyšší úřednické funkce.

Stejně jako si nemohu vážit lidské spodiny jako je Vovka ŽELEZNÝ a laciná fenka BOBINA Bobošíková, nemohu si vážit lumpa Klause, ani ubožáka jako jsi ty.!

0/0
10.5.2009 16:32

Robert E.Lee

Re: V.K = VRÁNA která se snaží zase nám zpívat

Váš aktivistický mozeček je skutečně přetížený.Jak jste přišel na Železného a Bobošíkovu?Jestli jsem mimo mísu tak vy jste do ní spadnul.

A jak jste přišel na to,že Vám chci bránit ve vyjadřování osobního názoru?Klidně si zvracej jak chceš,šmudlo.:-P

0/0
17.5.2009 22:57

OťasBoťas

Co dělá pan prezident?

Zakrývá.

Ptáte se co?

1) Zaujatost k aktuálnímu veřejnému dění. (Více než posledních 20 let je v politice a ve všem, co pomáhá k většímu úspěchu na jejím poli. Má motivace a tudíž i zkušenosti, především v oblasti mocenské.)

2) Vzdělání a rozhled na akademické půdě prakticky omezené na úrovni ekonomie (Což vzhledem k jeho postavení a vzhledem k šíři témat, ke kterým se agitovaně vyjadřuje, není nijak ohromující.) 3) Nevěrný vztah k ženě 4) Narcistní vztah k sobě

0/0
30.4.2009 11:30

barbudo

Sdružený tiskový mluvčí Exxonu a Lukoilu hlásá ...

0/0
30.4.2009 11:29

OťasBoťas

Re: Sdružený tiskový mluvčí Exxonu a Lukoilu hlásá ...

R^

0/0
30.4.2009 11:32

ChristoperCClyse_

Re: Sdružený tiskový mluvčí Exxonu a Lukoilu hlásá ...

;-DR^ 

0/0
20.5.2009 9:55

Bouše

Prezident Ochlazovatel opět promluvil ...

:-P

0/0
30.4.2009 8:01

denny2006

Re: Prezident Ochlazovatel opět promluvil ...

reakce na autora,nikoli na myšlenku.Žeby snad neschopnost pochopit daný text;-(?

0/0
30.4.2009 11:27

Bouše

Re: Prezident Ochlazovatel opět promluvil ...

O mé schopnosti se nestarej. Prostě mě Klaus poslední dobou pěkně sere. :-/

0/0
30.4.2009 12:13

Robert E Lee

Re: Prezident Ochlazovatel opět promluvil ...

To mně taky ale nebudu mu nadávat když má pravdu.Nadávat za to,za co si to zaslouží.:-)

0/0
10.5.2009 14:07

pancho10

Zajímavé!

Ani zmíňka o atomu.Ten náš prezident se fakt dokáže vykroutit ze všeho ale jinak si myslím že má pravdu.

0/0
30.4.2009 7:20

cromagnon

Asi ne

Asi oteplení nebude. Absolvoval jsem dvoutýdenní kurs u rabína v New Yorku a tam se o tom vůbec nemluvilo.:-PV

0/0
30.4.2009 6:26

marleen

Omezená představivost průměrného ekonoma

Klaus si neumí představit jinou energetiku než založenou na CO2. Pak si to zkoreluje a vyhlásí nový ekonomický zákon. :-)

Přitom, pane chytráku, např. atomový elektrárny, primárně žádný CO2 nevytváří a sekundárně minimum.

Klausi, více čti, pohybuj se v širších souvislostech, ať už nám neděláš mezinárodní ostudu!

Pokud se globální oteplování nepodaří zastavit a bude mít očekávané následky, prosím, pošleme Klause do vyhnanství do zemí, kde ponesou nejhorší následky, tam kde moře zaplaví pobřeží, kde budou záplavy, nebo sucha.

0/0
30.4.2009 5:27

Paeris Kiran

Re: Omezená představivost průměrného ekonoma

Globální oteplování je nezastavitelné tuhle planetu potkalu už milionkrát a lidstvo s tím nic moc nenadělá.

Brutální zásahy tipu "Vykácení boreálních lesů aby sníh odrazil víc slunečního záření" by sice zabrali ale výsledek bude že se ochladí to ano bohužel tímhle stylem se udusíme.

Jediné co lidstvo může udělat je na to oteplení se připravit. Protože je nevyhnutelné.

0/0
30.4.2009 8:08

Aldor

Re: Omezená představivost průměrného ekonoma

Jistě, odepřít si totiž jízdu autem do obchodu ve vedlejším bloku už je totiž příliš brutální zásah do osobního pohodlí, proto se raději připravujme.

0/0
30.4.2009 8:47

denny2006

Re: Omezená představivost průměrného ekonoma

globální oteplovámí či ochlazování,která se udála v dávné historii naší planety,bez vlivu činnosti člověka čeká tuto planetu zcela jistě i v budoucnu,ať se človíček snaží sebevíc a jezdí těmi zlými auty sebemíň. To je prostě fakt.Snaž se myslet trochu globálně:-P!

0/0
30.4.2009 11:10

tomisson

Re: Omezená představivost průměrného ekonoma

Samozřejmě, že se GO nepodaří zastavit!!! Je to přirozený proces opakující se po miliony let. Jde o to, jak velkou měrou k němu přispíváme.

0/0
3.5.2009 9:46

ciankal

Chlap co popira vliv prelidnenosti planety

je proste BLB !R^

0/0
30.4.2009 1:11

Martin Kostera

Re: Chlap co popira vliv prelidnenosti planety

http://en.wikipedia.org/wiki/Thomas_Malthus

Studujte, blbe...

0/0
30.4.2009 1:19

ciankal

Re: Chlap co popira vliv prelidnenosti planety

co mam studovat ? ze se lidi premnozuji 8-o  ( uvedom si co se stane kdyz 7 miliard lidi denne vyhodi kelimek od jogurtu )

0/0
30.4.2009 1:24

Martin Kostera

Re: Chlap co popira vliv prelidnenosti planety

Vy nevíte? Chjo...

Už Malthus strašil kdečím. Proto je zdravá skepse ke katastrofickým scénářům velmi namístě a je to jedna z věcí, ve kterých naprosto s Klausem souhlasím.

Když si vezmete vývoj od 60. let do dneška, tak se životní prostředí jednoznačně zlepšuje. Nebo například víte, že se v ekonomicky vyspělých státech zvyšuje rozloha lesů? Víte kolik bylo předpovědí max. množství lidí na planetě před kolapsem? Víte, že jsme v hlubokém slunečním minimu, které posledně předcházelo globálnímu ochlazení?

Takže - chce to klid, nejančit a neopakovat kdejakou pitomost ekoteroristů, kteří ani nikdy nezasadili jediný strom...:-P

0/0
30.4.2009 1:32

yawara

Re: Chlap co popira vliv prelidnenosti planety

souhlasim, jeste chci doplnit, ze ti Ekoteroriste nevedi ani co je to biomasa;-D;-D;-D

0/0
30.4.2009 7:23

Paeris Kiran

Re: Chlap co popira vliv prelidnenosti planety

Zajímavé ale o přelidněnosti planety nic neříká. Ono řešení celé krize je vcelku snadné: GLOBÁLNÍ KONTROLA POPALCE. 1 dítě na pár. Globálně bez vyjímky. Až se populace stabilizuje na 4 miliardách klidně vrátit dvě.

0/0
30.4.2009 8:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.