- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No, jeste me zarazi ta vaha vozu, mam dojem, ze bezkonkurencne nejtezsi tramvaj v CR (42t)...
Na tehdy tezke vozy typu KT (38t) z CKD si ztezoval kazdy, aby se nakonec opravdu nemuseli prestavet vsechny trate, i ty nedavno rekonstruovane,...
Nejvice me mrzi, ze nebyl dokoncen vyvoj RT6S, bohuzel existuje pouze jeden jedinny prototyp, jednoznacne lepsi nez 14T hlavne v interieru a designu...
http://www.bmhd.cz/archiv/prospekty/docs/RT6S-CZ_EN.pdf
Doufam, ze 15T bude dobrou tramvaji, doufam, ze oproti 14T bude mit plynulejsi rozjezd, aby nedochazelo k padu cestujicich pri prudkem rozjezdu a v interieru bude vice mista, co me mrzi jsou obloukove tyce pro drzeni cestujicich, meli by byt co nejvice prime do vysky prsou... take me mrzi, ze se neni v nabidce kozenkova sedacka podobna jako v nekterych autobusech...
Tak je logicke, ze se nektera mista pro novy typ tramvaje upravuji, ...
Ovsem vyrobce tramvaj vyrabi pro Prahu, takze pokud je nekde vaznejsi problem, mel to vyrobce vedet a tramvaje podle toho prizpusobit, nemuzu souhlasit s tim, ze jsou i jina mesta, ano jsou, ale Praha jich kupuje 250, spocitejte si to...
Moc si nedovedu predstavit, ze by jste rekli zakaznikovi, ktery jich odebere za 16mld., zajisti vyrobu na par let, ze si bude muset prestavet vsechny trate , navic kdyz Praha je pro Skodu dobra reference pro ostatni odberatele... inu vzdy musite pocitat s tim, ze tramvaj musi vyhovet podminkam daneho mesta, drobne upravy, jake se zminuji v clanku jsou bezne, pokud ale vsude projede.
Jen at to nedopadne jako s 14T, sedacky nad podvozky umistene dal od oken aby se dali odklopit dozadu, vlastne jakesi viko... klidne mohli byt s 1 schodem a zady k sobe, v Praze uz takovy prototyp jezdil.
Kdyz se to tam prazakum nevleze, tak jim to tam prosim vas tam necpete.....
....a což tak, co přečuhuje, uříznout? ....
Je fajn, ze si toho vsimli az kdyz tu tramvaj postavili a zajizdi ji.
To jsou to takovi pitomci?
Tramvaj je OK. Ta má své normy a ty musí respektovat. Jen ty obrubníky jsou evidentně někde kde nemají co dělat. No tak se tam pošle pár UKček s krumpáčem ať to přitesají,no.
Jak už se tu psalo, není to nová situace, problémy byly jak při příchodu T1,T2 a 3, Tak s prvními KT8, to se taky muselo kopat. Jestli se to nezměnilo, jsou po Praze stále cedule, zakazující vjezd na některé koleje, je-li sousední kolej obsazena právě KTčkem, pže by se jinak škrábli...
treba ostrava??? nechci jezdit ve srotech do konce zivota!!!!!!!!