Diskuze

Nová tramvaj se nevejde na některé pražské tratě

Nová pražská tramvaj ForCity, kterou už zkouší výrobce Škoda Transportation v plzeňských ulicích, může mít v Praze velké problémy. Měření techniků Dopravního podniku na pražské tramvajové síti totiž ukázala, že nový kloubový a plně nízkopodlažní vůz na mnoha místech vůbec neprojede.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MR

TigerM

2. 5. 2009 16:27
Vaha vozu..

No, jeste me zarazi ta vaha vozu, mam dojem, ze bezkonkurencne nejtezsi tramvaj v CR (42t)...

Na tehdy tezke vozy typu KT (38t) z CKD si ztezoval kazdy, aby se nakonec opravdu nemuseli prestavet vsechny trate, i ty nedavno rekonstruovane,...

Nejvice me mrzi, ze nebyl dokoncen vyvoj RT6S, bohuzel existuje pouze jeden jedinny prototyp, jednoznacne lepsi nez 14T hlavne v interieru a designu...

http://www.bmhd.cz/archiv/prospekty/docs/RT6S-CZ_EN.pdf

Doufam, ze 15T bude dobrou tramvaji, doufam, ze oproti 14T bude mit plynulejsi rozjezd, aby nedochazelo k padu cestujicich pri prudkem rozjezdu a v interieru bude vice mista, co me mrzi jsou obloukove tyce pro drzeni cestujicich, meli by byt co nejvice prime do vysky prsou... take me mrzi, ze se neni v nabidce kozenkova sedacka podobna jako v nekterych autobusech...

0 0
možnosti
MR

TigerM

2. 5. 2009 15:57
Kdy bude v Praze?

Tak je logicke, ze se nektera mista pro novy typ tramvaje upravuji, ...

Ovsem vyrobce tramvaj vyrabi pro Prahu, takze pokud je nekde vaznejsi problem, mel to vyrobce vedet a tramvaje podle toho prizpusobit, nemuzu souhlasit s tim, ze jsou i jina mesta, ano jsou, ale Praha jich kupuje 250, spocitejte si to...

Moc si nedovedu predstavit, ze by jste rekli zakaznikovi, ktery jich odebere za 16mld., zajisti vyrobu na par let, ze si bude muset prestavet vsechny trate ;-D, navic kdyz Praha je pro Skodu dobra reference pro ostatni odberatele... inu vzdy musite pocitat s tim, ze tramvaj musi vyhovet podminkam daneho mesta, drobne upravy, jake se zminuji v clanku jsou bezne, pokud ale vsude projede.

Jen at to nedopadne jako s 14T, sedacky nad podvozky umistene dal od oken aby se dali odklopit dozadu, vlastne jakesi viko... klidne mohli byt s 1 schodem a zady k sobe, v Praze uz takovy prototyp jezdil.

0 0
možnosti
JH

glosař

30. 4. 2009 22:06
Moc dobrá

Tramvaja moc dobrý, jen glajzy nějak divný.

0 0
možnosti
TP

BedlamW

30. 4. 2009 10:16
hmm

Kdyz se to tam prazakum nevleze, tak jim to tam prosim vas tam necpete.....:-P;-D

0 0
možnosti
MR

TigerM

2. 5. 2009 15:58
Re: hmm

...a kdo jich odebere 250ks po 66mil. ;-D

0 0
možnosti
J

JÚLINEK.ŠÍŠAL

30. 4. 2009 7:44
souzi a soušky čížci,

....a což tak, co přečuhuje, uříznout? ....;-D

0 0
možnosti
H

harfan

29. 4. 2009 17:42
tento článek patří do rubriky Praha

0 0
možnosti
ZJ

jajes

29. 4. 2009 18:34
Re: tento článek patří do rubriky Praha

nebo Plzen? ;-D

0 0
možnosti
JH

dodo23

29. 4. 2009 17:16
fiha :o)

to je taka dlha?

0 0
možnosti
OK

ondra112

29. 4. 2009 16:56
Pani inzenyri

Je fajn, ze si toho vsimli az kdyz tu tramvaj postavili a zajizdi ji.

To jsou to takovi pitomci?

0 0
možnosti

u.boat

29. 4. 2009 18:12
Re: Pani inzenyri

Tramvaj je OK. Ta má své normy a ty musí respektovat. Jen ty obrubníky jsou evidentně někde kde nemají co dělat. No tak se tam pošle pár UKček s krumpáčem ať to přitesají,no. :-P

Jak už se tu psalo, není to nová situace, problémy byly jak při příchodu T1,T2 a 3, Tak s prvními KT8, to se taky muselo kopat. Jestli se to nezměnilo, jsou po Praze stále cedule, zakazující vjezd na některé koleje, je-li sousední kolej obsazena právě KTčkem, pže by se jinak škrábli...

0 0
možnosti
D

Danielek

29. 4. 2009 16:49
a co jina mesta???

treba ostrava??? nechci jezdit ve srotech do konce zivota!!!!!!!!

0 0
možnosti
OK

ondra112

29. 4. 2009 16:55
Re: a co jina mesta???

bud rad, ze jezdis

0 0
možnosti