Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Izraelský agent: Jak jsme dostali strůjce holokaustu Eichmanna

Za nenápadnou nízkou postavou s velkými brýlemi se skrývá jedna z největších legend izraelské tajné služby Mosad. Rafi Eitan vedl operaci, při které se podařilo chytit skrývajícího se nacistu Adolfa Eichmanna, odpovědného za holokaust, a dopravit ho do Izraele. Až po procesu s ním si svět začal uvědomovat hrůzy mašinerie, která měla na svědomí smrt šesti milionů nevinných.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pazuzu

Dobrá rada redakci

Když jste tak zapálení pro židovská témata, tak vydávejte Dnes v hebrejštině a v Izraeli. Ale tady s tím, 60 let po válce, neotravujte, ano ? Děkuji.:-)

0/0
27.4.2009 16:53

rabín Šiml z Krakova

Re: Dobrá rada redakci

Proč se radši ty nejdeš intelektuálně ukájet mezi své podobně orientované kamarády a otravuješ tady?

0/0
27.4.2009 17:16

Pilat

Re: Dobrá rada redakci

pravda je vsak v tom, ze by se mohlo inzerovat, ze je to zidovsky platek, pak by se zamezilo temto nedorozumenim ;-D;-D;-D

0/0
29.4.2009 0:13

elabůžo

"Izrael je demokratická země.

Mosad nerozhoduje sám od sebe, dostáváme rozkazy a směrování od politiků."

Prdy vody. Mafie je nalezlá všude a v Mossadu tuplem. Třeba Bushova a Cheneyho narkomafie si u Mossadu objednala zaminování WTC.

Bratránek jednoho z "atentátníků" 11. září je provařený agent Mossadu. Psali to v New York Times.

:-©

0/0
27.4.2009 16:09

booran

Re: "Izrael je demokratická země.

Bratr muslima je agent Mossadu?8-o

0/0
27.4.2009 16:17

elabůžo

Re: "Izrael je demokratická země.

Říká ti něco korupce?

Mossad ho mohl získat i jinak. Mezi arabama je spousta teploušů, ale oficiálně je to tabu. Třeba ho natočili "v akci" a pak ho vydírali.

0/0
27.4.2009 16:27

booran

Re: "Izrael je demokratická země.

Vydírali, aby se stal "provařeným agentem"? Jistě, mohli by ho přesvědčit, aby udělal to a ono, ale opravdu by z něj byli ochotni udělat agenta? Celá ta historka mi přijde trochu nevěrohodná.

A za druhé - oni ti atentátníci nepocházeli z nějak fanatických rodin, takže to, že je někdo z jeho rodiny ještě neznamená, že s jeho činem souhlasí. Asi jako v případě usámy bin ládina - ten byl z rodiny vyobcován a velmi bohatá  a z kapitalismu těžící rodina bin ládinů s ním kromě původu nemá nic společného..

0/0
27.4.2009 16:35

HammerLang

Re: "Izrael je demokratická země.

Na druhou stranu mi přišlo divné že USA si nechá spáchat takovýto útok do vlastního centra. Cheney v té domě měl velet letecké obraně, kterou odvelel nebo přikázal nepoužít.

0/0
28.4.2009 0:08

habit

Re: "Izrael je demokratická země.

... to zní věrohodně, jako agent Mossadu by byl u svých spolubojovníků v daleko lepší pozici než jako homosexuál...;-D

0/0
27.4.2009 16:56

Thyronx1

Re: "Izrael je demokratická země.

Taky jsem citaval pohadky jako je ta tvoje..

Mas slovnik bolsevika  a New York Times prece VZDY byl a je bolsevicky tisk. Za totalu kdyz bylo potreba dat necemu vahu komunistickou CTK, byl to vzdy New York Times. Zridka i Washington Post.

Dnes bulvary vcetne iDnes pouzivaji nejcasteji Reuters. Pravda podstatne mene bolsevicky.

Pohadku o WTC a fantazii o "narkomafii" si nech pro sve deti.

0/0
27.4.2009 16:36

Pilat

Re: "Izrael je demokratická země.

tobe uz neni asi pomoci, na tu oficialni historku jak zli teroristi napasovali,letadla do WTC a Pentagonu uz veris v USA uz jen ty a mentalne opozdeni jedinci ;-D

0/0
29.4.2009 0:16

Blanka z Bejrůtu

Monstrum anonymič dostal 30denní zákaz sem psát

Svoboda projevu v akci.

;-D

0/0
27.4.2009 16:01

booran

Re: Monstrum anonymič dostal 30denní zákaz sem psát

Ban je hloupost, administrátore. Mnohem lepší by bylo zrubat to hovádko boží do krve a ještě více..

0/0
27.4.2009 16:04

doktor_bota

Re: Monstrum anonymič dostal 30denní zákaz sem psát

Vždyť sem píšeš pořád, ne?

0/0
27.4.2009 16:05

pancho10

Frajer děda jeden...

R^EU

0/0
27.4.2009 15:54

Vysehradsky_jezdec

tady zas bude nablito od komunistů, muslimů

a palestinských studentů (Y)

0/0
27.4.2009 15:40

Andrew_cz

Dobry chlapik!

R^

0/0
27.4.2009 15:33

booran

Re: Dobry chlapik!

R^

0/0
27.4.2009 15:36

DanGuz

Re: Dobry chlapik!

R^R^

0/0
27.4.2009 15:57

HammerLang

Páni novináři

Napište prosím také článek o genocidě Arménů zemí, která uvažuje o vstupu do EU a 90let ho vytrvale popírá. Zatím co holokaust byl děsivý tím, že se jednalo doslova o továrny na smrt arménská genocida je zas děsivá neskonalou brutalitou s kterou se snad dají srovnat jen zvěrstva prováděná Japonci v Číně.

0/0
27.4.2009 15:28

PavelKoran

Re: Páni novináři

Souhlas. Naprostý. O Arménech se toho píše málo, v takovém Německu s ohleem na turecké spoluobčany a potenciální voliče například téměř vůbec nic.

0/0
27.4.2009 15:30

rabín Šiml z Krakova

Re: Páni novináři

Nedávno byl o tomto tématu v ČT asi hodinový dokument.

0/0
27.4.2009 15:31

PavelKoran

Re: Páni novináři

Sakryš, to mi uniklo. To si musím někde najít.

0/0
27.4.2009 15:33

rabín Šiml z Krakova

Re: Páni novináři

Mimochodem Arméni reagovali podobně - v rámci tajné operace Nemesis zlikvidovali desítky (nebo možná stovky) Turků namočených do genocidy. Včetně některých bývalých nejvyšších představitelů Osmanské říše.

0/0
27.4.2009 15:37

HammerLang

Re: Páni novináři

Kdyby jste uvedl zdroj byl bych moc rád. Shromažďuji tyhle informace a rád bych si doplnil vzdělání.

0/0
27.4.2009 15:44

rabín Šiml z Krakova

Re: Páni novináři

http://www.operationnemesis.com/

http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Nemesis

http://www.atour.com/~aahgn/archives.shtml

0/0
27.4.2009 15:49

HammerLang

Re: Páni novináři

Děkuji

0/0
27.4.2009 16:05

rabín Šiml z Krakova

Re: Páni novináři

http://www.turkishpac.org/pdfs/OperationNemesis.pdf

0/0
27.4.2009 15:51

Archont

Re: Páni novináři

Ty jsi ty zidovsky blbe opravdu hovado, srovnavat potrestani par vrahu s milonem a pul nevinych lidi.:-©

0/0
29.4.2009 0:43

skrbling

Nezávidím mu

Nezávidím mu, je to dost hnusná práce bez ohledu na to, jaké svině měli za úkol likvidovat. Upřímně, jsem celkem rád, že žiju v zemi, kde se vždycky všechno vykecá a tajnou službu tu nebere nikdo vážně.

0/0
27.4.2009 15:25

PepaVonDepo

No prostě vrazi ve státních službách.

Myslíte si, že česká vláda je snad nemá? A myslíte si, že jim úkoly demokraticky schvaluje parlament? ;-D

0/0
27.4.2009 15:19

marekW777

Re: No prostě vrazi ve státních službách.

nepochybujem, že v ideálnom svete, v ktorom žiješ ty žiadnych vrahov v štátnych službách nepotrebujete, realita je úplne iná  a dúfam že ťa raz rozomelie na sra cku:-):-)

0/0
27.4.2009 15:23

PavelKoran

Re: No prostě vrazi ve státních službách.

Žádní vrazi, mistři popravčí.

0/0
27.4.2009 15:28

HammerLang

viz Talmud

Tosefta. Aboda  Zara B, 5: "Pokud gój zabije  góje, nebo žida, je za 

to odpovědný, ale  pokud žid zabije  góje, tak za  to není odpovědný."

Sanhedrin 59a: "Zavraždit gojíma je jako zabít divoké zvíře."

0/0
27.4.2009 15:19

rabín Šiml z Krakova

Re: viz Talmud

Vy jste četl Talmud? 8-o8-o8-o

0/0
27.4.2009 15:22

HammerLang

Re: viz Talmud

Sanhedrin 59a: "Gój,  který strká  nos do  Zákona (talmud)  je vinen smrtí."  ha a je po mě teď Mosad zlikviduje i mě ;-(

0/0
27.4.2009 15:24

rabín Šiml z Krakova

Re: viz Talmud

Aha, tak proto musíte číst ty antisemitské příručky :-)

0/0
27.4.2009 15:26

HammerLang

Re: viz Talmud

On je Talmud antisemitské příručka? 8-o

0/0
27.4.2009 15:29

rabín Šiml z Krakova

Re: viz Talmud

Nikoliv, zdroje, ze kterých o něm čerpáte informace.

0/0
27.4.2009 15:30

HammerLang

Re: viz Talmud

Schabouth Hag.  6d: "Žid může přísahat  falešně,  pokud při tom použije   úskočných formulací."

0/0
27.4.2009 15:38

rabín Šiml z Krakova

Re: viz Talmud

A copak to je, to "Schabouth Hag.  6d"?

0/0
27.4.2009 15:40

doktor_bota

Re: viz Talmud

Bible kralická, Jeremiáš, 38/10: "10. Zlořečený ten, kdož dělá dílo Hospodinovo lstivě, a zlořečený ten, kdož zdržuje meč svůj od krve."

0/0
27.4.2009 15:25

PavelKoran

Re: viz Talmud

Promiňte pane, ale vy jste ve vší slušnosti řečeno vůl.

0/0
27.4.2009 15:27

DanGuz

Re: viz Talmud

... připojuji se s dovolením k vaší stručné a jasné definici  ;-D  R^

0/0
27.4.2009 16:01

Auggiecz

Re: viz Talmud

A hele, znalec ;-D Doporučila bych číst originál a pochopit co ty věty znamenají... ale to chci asi moc, že? :-)

0/0
27.4.2009 16:45

HammerLang

Re: viz Talmud

Rád se přiučím nové věci od někoho kdo věci rozumí. R^

0/0
27.4.2009 22:08

Auggiecz

Re: viz Talmud

Prázdná slova. Pokud by tomu tak bylo, tak by sis přečetl ten text, ze kterého tak rád cituješ :-)

0/0
28.4.2009 16:48

HammerLang

Re: viz Talmud

Každá vaše další reakce potvrzuje co jsem psal předtím. Poukázání na to, že to jejinak je bezcenné pokud onen správný směr neukážete. Navíc se těchto ... držíte. Reakci jsem si nevysloužil zřejmě proto Kniha  Davidova  37 : "Sdělit  gójovi  cokoli  ohledně  našich náboženských   vztahů se rovná zabití všech židů, protože kdyby gój věděl co o něm učíme, chtěl by nás otevřeně zabít." 

0/0
28.4.2009 20:33

PŠR

!!!

Zatčení Eichmanna byl hrdinský čin, jeho poprava odplatou a s ohledem na jeho zločiny zcela v pořádku. Dnes je jiná doba, věci se hodnotí taky jinak, hlavně ale jinak v ČR z bezpečí kanclíku s vrnícím kompem, kde plyn nezasyčí ani náhodou. Pokud nějací, tak vlčáci způsobně jdou na vodítku s páníčkerm někde daleko po ulici a každý se nají kdy chce. Na Eichmannův rozkaz ale zahynuly v plynových komorách nebo při mučení miliony lidí, jeho vlčáci trhali bezbranné civilisty, kteří jinak většinou chcípli v příšerných podmínkách v koncentráku hladem. A jen proto, že byli židovského původu...

0/0
27.4.2009 15:13

Hempknight

Re: !!!

Souhlas, problem je ze se tu nachazi jista skupina (Neo nazi), ktera tyhle zakladni veci nechape. Proto je dobre burcovat verejnost, a pripominat jaky svine lidi muzou byt.

0/0
27.4.2009 15:16





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.