Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Neschopní čmeláci sloužící politikům, navezl se Kraus do televizní rady

Moderátor pořadu Uvolněte se, prosím Jan Kraus se ostře navezl do členů Rady České televize. Označil je za sluhy politiků, kteří hlasují, jak potřebují. Napadl také volbu televizních radních. "Dostali se tam nějací čmeláci, úplně vyhladovělí, neschopný si na trhu práce vydělat na žrádlo."

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pepan53

Já jsem myslel, že

ta diskuse má být o RADĚ TV a ono je to o Krausovi, asi neumim číst

0/0
6.5.2009 19:26

arne27

Re

Pořad s panem Krausem je jen pouhá ubohost.Ty jeho žvásty mají tak akorát cenu

pro lidi kteří nemají mozek nic víc.To může taky mít už pořad na Čt 1 revolucionář

Jan Spacák Ruml a vyjde to na stejno;-D;-D;-D

0/0
29.4.2009 16:15

jajaja00

Nezapomenu.

Božské Helence v TJ Vítkovice říkali Slepičí mozeček a ona na to bezproblémově slyšela a smála se tomu. Vůbec nepochopila, co se tím myslí. (Stejně jako nechápe význam posledního slova předchozí věty.)

0/0
25.4.2009 15:19

tenisovejloket

náhodou

čmeláci jsou užitečný a dokonce i některý jsou chráněnýR^:-)

0/0
23.4.2009 20:53

Bobo

jen tak dál !

asi před rokem jsem zrušil ten tv přístroj a přestal platit. udělal jsem dobře a vřele doporučuji všem. už se těšim kdo je bude platit až to udělaj všichni.;-D

0/0
23.4.2009 19:57

Jára C.

Kraus to jen řekl nahlas...

:-)

0/0
23.4.2009 18:50

navstevak pro boj s bolsevikem

Nejlepsi odbornik na vedeni televize

byl, je a bud PEOPLEMETR. A zelezneho kolace at si kdo chce co chce rika.

0/0
23.4.2009 17:43

Ladino

Re: Nejlepsi odbornik na vedeni televize

Taky zalezi, komu ty piplmitry nainstalujete. Nechci se divat na veci, co ma rada spodina.

0/0
23.4.2009 18:36

chytry chlap

Není to jen modní trend ? (tohle papouškování)

Jak tak koukám, tak je to tu samý intelektuál, odborník, prestižní kritik, mediální specialista, novinářský fajnšmekr, Doc a geniální světový divák.

Až se mi nechce věřit, že dle Mensy jsou v ČR jen 2% lidí s IQ vyšším než 130.

0/0
23.4.2009 17:42

chytry chlap

Re: Není to jen modní trend ? (tohle papouškování)

Pro těch 10% s IQ pod 90:

Tím se však nezastávám těch tuctových a ubohoučkých TV pořadů, kterých se u nás navíc dočkáte s minimálně dvou ročním zpožděním od světové premiéry...

0/0
23.4.2009 17:48

zberanek

Re: Není to jen modní trend ? (tohle papouškování)

Nějak nechápu Váš příspěvek. Co má intelegence nad 130 IQ bodů společného s tím, zda je někdo vynikající filmový odborník?

0/0
23.4.2009 17:48

chytry chlap

Re: Není to jen modní trend ? (tohle papouškování)

Můžete totiž sledovat, jak tu každý rozumí kde čemu a šíří své "geniální" myšlenky, snad ve všech rubrikách... Tady se však sešli ti největší "experti"...

(samozřejmě vyjímka potvrzuje pravidlo)

0/0
23.4.2009 18:30

tymak

Re: Není to jen modní trend ? (tohle papouškování)

Jen  poznámka k  IQ.  IQ neznamená přímo  velikost  duševních  schopností, ale je to statistická veličina, takže v každé populaci sou vždy právě dvě procenta lidí,co mají IQ přes 130 (popř  140 - existuje několik IQ stupnic)

0/0
23.4.2009 20:34

navstevak pro boj s bolsevikem

CT zprivatizovat a rozprodat

kanal po kanalu a at si vysilaji co chteji, s kym chteji, a ostatne i pro koho chteji, ale pekne za svoje.

0/0
23.4.2009 17:41

(@)

Re: CT zprivatizovat a rozprodat

R^ R^ R^ R^ R^

0/0
23.4.2009 17:43

chytry chlap

Re: CT zprivatizovat a rozprodat

a následně i rozkrást, že?

Chceš snad tvrdit, že BBC produkuje špatné pořady?

-

Kde je tedy opravdu problém?

0/0
23.4.2009 17:49

(@)

Re: CT zprivatizovat a rozprodat

Tady ta diskuse je o podmínkách v ČR, potažmo o České televizi a já, nevím jak ty, navíc v ČR žiju. Takže tahat do toho BBC je trochu off-topic, že?

Jak jsi to myslel s tím "následně rozkrást"? ;-D 

0/0
23.4.2009 18:14

(@)

Re: CT zprivatizovat a rozprodat

a navíc..BBC nikdy nebyl a není, NA ROZDÍL OD ČT, socialistický moloch. Z ČT nikdy BBC neuděláš.

0/0
23.4.2009 18:25

Ladino

Re: CT zprivatizovat a rozprodat

CT24 ma tim smerem velmi dobre naslapnuto.

0/0
23.4.2009 18:38

(@)

Re: CT zprivatizovat a rozprodat

8-o víš o čem píšeš??? BBC to není jen to, co chytneš free přes Astru jako BBC World News. Ale fajn, pokud chceš porovnávat jen tento "ocásek" tam je ct24 někde na 10% úrovně kvality BBC, Z1TV na 20%...

.

Nemůžu si pomoct, Z1, byť jako mladá a hlavně soukromá TV stanice, už ct24 převálcovala.

0/0
23.4.2009 18:55

solidarita je ctnost

neprivatizovat, ale zajistit nezávislost!

ČT neprivatizovat, ale zajistit její nezávislost! politci by měli skončit s ovládáním ČT...

0/0
23.4.2009 17:33

zberanek

Re: neprivatizovat, ale zajistit nezávislost!

Pokud to bude ovládat stát, pak si na to politici dohlédnou.

0/0
23.4.2009 17:36

Z-S

Re: neprivatizovat, ale zajistit nezávislost!

Jo, nejlepe aby si soudruzi z Kavek sami urcovali i vysi koncesionarskeho poplatku, takova nezavislost by se vam libila, co. Nasrath.

0/0
23.4.2009 17:39

zberanek

Odborníky do rady ANO laiky NE

Veřejnoprávní televizi je třeba zprivatizovat, Do rady je třeba vybírat profesionály z filmového a divadelního kumštu, z řad odborníků na spojovací a vysílací techniku, ap.

0/0
23.4.2009 17:26

swiss111

Soudruzka Fibingerova se stale jeste nezbavila

vsech steroidu a anabolik. Zkratka i poradnyho chlapa to dela dost agresivniho.  

0/0
23.4.2009 17:23

solidarita je ctnost

to....

to nevidíte, že jsme krmeni tím nejhorším americkým komerčním kýčem a brakem na Nově a Primě, které to velice levně nakupují a mají z toho zisky díky reklamám...vlastní výroba skoro žádná...zlatá 90. léta, kdy se i tyto komerční televize snažily dělat vlastní výrobu a někdy to bylo velmi kvalitní....teď majitelé Novy zardousili i pořad Na vlastní oči, špičku v publicistice a investigativní žunalistice!

0/0
23.4.2009 17:17

swiss111

Re: to....

Na televizi se clovek nemuze prakticky koukat, ztrata casu

0/0
23.4.2009 17:18

solidarita je ctnost

Re: to....

ale to je škoda ne?

0/0
23.4.2009 17:19

solidarita je ctnost

když...

když jsem shodou okolností v minulosti nemohl sledovat ČT2, tak jsem zjistil, jak moc mi chybí......po 22. hod. se nedala sledovat ani ČT1 a už vůbec ne Nova a Prima...a jiné programy jsem v té chvíli a na tom místě neměl..to bylo opravdu zoufalé a jen díky tomu, že ČT2 tenkrát skončila vysílat analogově...najednou jsem zjistil, že ČT2 výborná, mnoho fotbalu, vynikající Udláosti komentáře, dokumenty atp...

0/0
23.4.2009 17:13

(@)

Re: když...

Máš o něco níže na ty své názory mou celkem obšírnou odpověď, dosud bez tvé reakce..Nebo jen střílíš od boku nové a nové rozumy a jinak nereaguješ - nediskutuješ? ? :-)

0/0
23.4.2009 18:31

solidarita je ctnost

lokaj Janeček.....

ČT v žádném případě neprivatizovat, ale zajistit její nezávislost! ředitelem nesmí být lokaj dosazený dohodou politických stran...pan Janeček se prodal jako prostitut, tento člověk, který stávkoval a říkal, že má slzy v očích, když prý vidí kolik lidí demonstruje na Kavčích horách (osobně jsem tam stál), po čase rohlásil, že stávka byla chyba......

0/0
23.4.2009 16:56

Polárníliška

Re: lokaj Janeček.....

Fakt jsi tam stál? A to jsi doteď nevystřízlivěl? No nazdar...

0/0
23.4.2009 16:59

(@)

Re: lokaj Janeček.....

;-D R^

0/0
23.4.2009 17:10

solidarita je ctnost

žumpa...

privatizace ČT by byl zločin proti lidskosti a zaplevelení domácností nechutným komerčním škvárem a kýčem od bratrů za Velkou louží....myslím že žumpy Nova a Prima už stačí, nestačíme tu žumpu ani vybírat...

0/0
23.4.2009 16:53

Z-S

Re: žumpa...

Aha... a CT1 vysila co? To je same umelecke a hodnotne nezavisle dilo...

0/0
23.4.2009 17:00

Polárníliška

Re: žumpa...

On zřejmě kouká zásadně na ČT2 + zpravodajství a ČT1 je pro něj jen nutné zlo a daň, aby ČT získala nějaké ty drobné z reklam na ty skutečně kvalitní pořady a nebyla závislá jen na těch pár kačkách od koncesionářů...

0/0
23.4.2009 17:04

solidarita je ctnost

Re: žumpa...

ano, máte pravdu, že sleduji ČT2 a na ČT 1 zpravodajství a publicstiku..

0/0
23.4.2009 17:08

Z-S

Re: žumpa...

jo, to je videt ;-D

0/0
23.4.2009 17:11

solidarita je ctnost

Re: žumpa...

a na ČT2 fotbal...

0/0
23.4.2009 17:14

(@)

Re: žumpa...

ČT je úplně stejná žumpa, vždyť tam se na 95% věcí nedá dívat!! Estrády, seriály, telešopingy, údajně "zábavné" blbiny všeho druhu - PROČ NA TOHLE MÁME POVINNĚ PLATIT??? 

.

Holt je třeba si vybírat a já v těch 5%, co se v ČT dá nazvat jako kvalitní (a na co by stačilo také 5%současných peněz, možná méně..) vidím dobrou konkurenci i v nových televizích (Barrandov TV, Public TV, Z1, atd...) a nakonec i na té Nově či Primě se nějaké obdobné procento kvality najde, tak o co jde??? ? ? ?

0/0
23.4.2009 17:07

solidarita je ctnost

KAPITALISTICKÁ NORAMLIZACE A TEMNO!

po televizní krizi a stávce, byla Rada ČT vytvořena po dohodě politických stran a ty si tam dosadily své lokaje, kteří je poslouchají! TOHLE ŘÍKÁM JIŽ ŘADU LET! a ředitel Janeček je také produktem dohody politických stran po té stávce, proto je ČT jalová, investigativní žurnalistika skomírá oproti 90, létům, kdy pořady Nadoraz, Klekánice, Naostro atp. byly skutečně kvalitní! teď mají jalové Repotéry ČT, kde se jen velmi zřídka objeví něco co vadí mocným...ostatní pořady publicistiky byly zrušeny, ani politická satira neexistuje! JE TO DOBA NORMALIZACE A TEMNA!

0/0
23.4.2009 16:40

(@)

Re: KAPITALISTICKÁ NORAMLIZACE A TEMNO!

R^ Naprostý souhlas! ČT v praxi jen dokazuje, že jakýkoli podnik uměle financovaný z veřejných peněz, kde se stát snaží vše regulovat, nemůže produkovat kvalitu a pracovat efektivně.

.

Je jednoduché řešení: ČT ZPRIVATIZOVAT. R^ R^ R^

0/0
23.4.2009 16:52

solidarita je ctnost

Re: KAPITALISTICKÁ NORAMLIZACE A TEMNO!

privatizace ČT by byl zločin proti lidskosti a zaplevelení domácností nechutným komerčním škvárem a kýčem od bratrů za Velkou louží....myslím že žumpy Nova a Prima už stačí, nestačíme tu žumpu ani vybírat...

0/0
23.4.2009 16:54

(@)

Re: KAPITALISTICKÁ NORAMLIZACE A TEMNO!

ČT je úplně stejná žumpa, vždyť tam se na 95% věcí nedá dívat!! Estrády, seriály, telešopingy, údajně "zábavné" blbiny všeho druhu - PROČ NA TOHLE MÁME POVINNĚ PLATIT??? 

.

Holt je třeba si vybírat a já v těch 5%, co se v ČT dá nazvat jako kvalitní (a na co by stačilo také 5%současných peněz, možná méně..) vidím dobrou konkurenci i v nových televizích (Barrandov TV, Public TV, Z1, atd...) a nakonec i na té Nově či Primě se nějaké obdobné procento kvality najde, tak o co jde??? ? ? ?

0/0
23.4.2009 17:09

Z-S

Re: KAPITALISTICKÁ NORAMLIZACE A TEMNO!

Hmmm .. znaci to tedy naprostou neschopnost revolucionaru vcetne Krause, ze se nechali takto opit rohlikem? Nebo si stavkou zajistili sva koryta na vecne casy a nikdy jinak a ostatni je jim jedno?

0/0
23.4.2009 16:52

(@)

Šokuje mě, jak si tady mnozí z Krause sedají na zadek...

On je drzý od přírody, nic proti...A také je jistě schopný bavič, také nic proti. Tu svou drzost ale používá jak v pozitivním (viz dnešní výroky, beru...), ale bohužel i v negativním. To jste si nevšimli, jak si ve svém pořadu často honí své, naprosto soukromé triko (podívejte, co o mně zase ti zlí novináři napsali, co já chudáček si teď počnu, bla bla bla..)??? Jak mu snadno prochází ta jeho drzá protekce svého "hudebníka" synáčka, který by si jinak vrznul tak někde na úrovni vesnické tancovačky? Atd atd...:-/ 

0/0
23.4.2009 16:40

agnostik1

Re: Šokuje mě, jak si tady mnozí z Krause sedají na zadek...

R^!

0/0
29.4.2009 6:22

Luque1

jetobláto

Pokud je Fibingerová způsobylá osoba k funkci v TV radě, pak můžu já opravovat reaktory v jaderné elektrárně.

0/0
23.4.2009 16:32

swiss111

Re: jetobláto

ale prvne to vzkaz do Vidne.

0/0
23.4.2009 16:41

neverend

Re: jetobláto

O ty reaktory nestojím, takže bych dodal, a pak já mohu řídit centrální banku.;-D

0/0
23.4.2009 16:41





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.