Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ODS a KDU-ČSL odtajnily plány pro eurokampaň, ohánějí se energetikou

KDU-ČSL za kampaň do evropských voleb zaplatí pět milionů. Na kandidátce má třetinu žen, místo negativní kampaně dá přednost výčtu svých úspěchů. Zaměřit se chce na energetiku. Energetickou nezávislost slibuje i ODS, je kvůli ní ochotna i společně táhnout za "evropský provaz".

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ptačí chřipka

ODS chce

Už jen to slovo chce je směšné.;-D

0/0
21.4.2009 16:59

demokratsocialni

aha nacinalni tendence ods opet vypluly na povrch

EU

0/0
20.4.2009 23:56

MKP

OK

Těší mě, že se čím dál více prosazují ženy jak na kandidátkách tak i v politice...ke kampani: za dobu co byla paní Roitová a pan Březina v europarlamentu, tak udělali kus práce a nápad prezentovat ji, je dobrý nápad, narozdíl od kampaní typu útoku...mají mojí podporu...let's go KDUEU

0/0
20.4.2009 23:03

MusIym

Re: OK

Souhlas:  let's go KDU - do pekel.

0/0
21.4.2009 0:18

LimonadovyJoe

Re: OK

Proč?

0/0
21.4.2009 2:59

mona m.

Jo, energetika!

Každý druhý se ohání energetikou, ale kdo nad tím skutečně uvažuje? Tohle je inteligentni nazor! http://alexandermikolas.blog.idnes.cz/c/66461/Zelena-planeta-Zeleny-atom.html Ale pouziva ho do svych strategii nektera ze stran? Ze by Strana Veci Verejne? ?

0/0
20.4.2009 22:34

Marusschka

Re: Jo, energetika!

Od strany Věci veřejné jsem doma objevila leták, nad kterým jsem se musela smát. Jsme prostě národ Švejků a tato strana si řekla, že toho využije a uvidí, kolik na svoji stranu získá voličů. Typicky populistická, v reálu bez praktického využití. Energetika je ožehavé téma, trochu plný včelí úl...a věřm KDU-ČSL, že bude první, kdo do něj odváží píchnout. !

0/0
21.4.2009 12:02

Marusschka

ODS vs. KDU

Já sama bydlím na malé obci, ve které vládne ODS. A když vidím, jakým způsobem se zachází s obecními penězi, kolik se zbytečně utrácí peněz a jak neprůhledně se hospodaří, tak je mi špatně. Předtím jsme měli lidoveckého starostu, který se s lidmi bavil, diskutoval a všechno šlapalo...nevím, jaký jiný důkaz ještě chtít, navíc sama jsem se zapojila na stránkách Zuzany Roithové do diskuse k problému s nekvalitní obuví a odpověd jsem od ní dostala brzo a ještě jsem dostala cenné rady. Osobní zkušenost je víc než nějaké nicneříkající plky v diskusi

0/0
20.4.2009 22:24

common

Re: ODS vs. KDU

a proto volme cssdV

0/0
20.4.2009 23:04

Hansus

Re: ODS vs. KDU

Je velice neslušné někomu vnucovat, kterou stranu má volit. Kdo chce volit "světlé zítřky" a tím co ráz to větší státní dluh, ten už ví koho volit....

0/0
21.4.2009 8:22

LimonadovyJoe

Re: ODS vs. KDU

Tak slečno asistentko paní poslankyně, do kolika dalších diskuzí to nakopírujete?

0/0
21.4.2009 3:01

Dyne15

Lidovci jsou dobrý, když ČSODS zklame...

Už mi visí dokonce jejich plakát na plotě a čekal jsem, kdo přijde a strhne mi ho, nebo začmárá. Zatím nikdo a navíc jsem se setkal až s překvapivě hodně pozivitníma reakcema...že je to dobrej nápad, že ti lidovci nejsou zas tak špatný...jo, když selžou hlavní dvě strany, pak sou lidovci dobrý. Já je volím v dobrým i zlýmR^

0/0
20.4.2009 22:15

Pilad

Re: Lidovci jsou dobrý, když ČSODS zklame...

Když bydlíš na samotě tak to máš dobrý!;-D

0/0
20.4.2009 22:27

MusIym

Re: Lidovci jsou dobrý, když ČSODS zklame...

Ale to musí být oplocená samota - jinak by mu ty plakáty lidovců roztrhaly i veverky.

0/0
21.4.2009 0:20

ptačí chřipka

Re: Lidovci jsou dobrý, když ČSODS zklame...

proč nám lžeš?

0/0
21.4.2009 17:01

Jamule

Volím hvězdy KDU-ČSL

Program a přístup lidovců ve volbách se mi líbí a proto je budu volit. Připadá mi, že se i přes cosi shnilého ve světě politickém snaží jako jediný pěstovat kvalitní ovoce. Minimálně se zajímají o problémy obyčejných lidíEU

0/0
20.4.2009 22:07

clubicko

Re: Volím hvězdy KDU-ČSL

Já mám taky takový pocit, že lidovci jsou v tomto případě takové nejmenší zlo...i když zlo není to nejlepší slovo. Když se člověk odprosí od toho, aby nadával a snaží se je opravdu poslouchat, tak mají kolikrát dobré vize a nápady...tak věřím, že je zrealizují...ostatně ceny energie tu nikdo jinej nechce řešit, protože ČEZ je autorita, na kterou se nesahá...a je to dobrá dojná..tak v tom KDU fandímR^

0/0
20.4.2009 22:32

Yuuu

Re: Volím hvězdy KDU-ČSL

Souhlas! Konecne nekdo, kdo jenom nekritizuje R^

0/0
20.4.2009 22:57

MusIym

Re: Volím hvězdy KDU-ČSL

Tomu se říká: Hop na špek.

0/0
21.4.2009 0:22

ptačí chřipka

Re: Volím hvězdy KDU-ČSL

lidovci jsou neustálé zlo,děvky prodejné,nezdaněné.

0/0
21.4.2009 17:03

forhend

Co se do enrgetiky serou takoví tupci? Nadělají

víc škody než užitku anebo čuchají zase balíky prachů...:-/

0/0
20.4.2009 21:17

common

prosím Vás

žádáme ods a jiné podobné pastrany, které od příštích voleb nebudou existovat, aby již nekomentovaly a nepredikovali budoucí dění kdekoliv DĚKUJEME ODEJDĚTE SAKRA!!!

0/0
20.4.2009 20:45

plexusbrachialis

Re: prosím Vás

R^

0/0
20.4.2009 21:29

ptačí chřipka

Re: prosím Vás

;-DR^

0/0
21.4.2009 17:04

ptačí chřipka

líbí se mi nápad s těmi ploty.

Aspoň budeme vidět,kteří voli je volili.;-D

0/0
20.4.2009 20:26

Pilad

Volební kampaně?

„Pokud budeme lidem před volbami otevřeně říkat,

co máme v plánu, nikdy ve volbách nevyhrajeme.“

Mirek Topolánek ;-D

0/0
20.4.2009 20:15

ptačí chřipka

Re: Volební kampaně?

;-DR^

0/0
20.4.2009 20:24

fandas43

Re: Volební kampaně?

Hlavně ne se Zahradilem! Ujasněte si Lisabonskou smlouvu a netvrďte každý týden něco jiného! Pan Zahradil nemusí strašit Ústavním soudem! Když se mu to nelíbí ať se nikam necpe!! To není morálka ten Brusel, ale peníze!!

0/0
20.4.2009 20:45

zberanek

Nějak nevím

Docela by mne zajímalo jakými úspěchy se chce ohánět KDU-ČSL?

0/0
20.4.2009 20:07

ptačí chřipka

Re: Nějak nevím

tím,že byli ve všech vládách;-D

0/0
20.4.2009 20:24

Jamule

Re: Nějak nevím

odkdy mají v EP vlády...pokud mluvíme o úspěchu v EP, tak se za svoji práci Roithová a Březina stydět nemusí. patří mezi ty, kteří si do bruselu nelítali na dovolenou, ale skutečně něco dělali...stačí porovnat obsahově stránky Roithové, která popisuje práci a třeba Zahradila, kterej tlačí populismus...opravdu chceme někoho, kdo bude něco dělat..nebo si chceme pořád stěžovat? R^

0/0
20.4.2009 21:40

Yuuu

Re: Nějak nevím

Treba tim, ze je to strana, ktera stoji na strane volicu??? Nebudme tolik skepticti... Myslim, ze projekt ploty je krok kupredu. S volici pro volice, zni to jako klise, ale na me to tak pusobi... Neutraci nase penize za drahe reklamni plochy, ale plati mnohem mensi castky (odpovidajici) svym volicum za nevyuzite plochy na plotech...R^

0/0
20.4.2009 22:56

MusIym

Re: Nějak nevím

Vzpamatuj se. Projekt "Jsme na plotě" není z důvodu lásky k voličům ale oni prostě na větší plochy nemají peníze. Za těch pár poslanců toho moc nedostali a sponzoři se k nim taky nehrnou (on se tomu snad někdo diví?). Jen tak dál - propadliště dějin čeká.

0/0
21.4.2009 0:29

Marusschka

Re: Nějak nevím

Stádní chování bohužel velí jít s těmi nejsilnějšími...riziko averzní přístupy více jak 80 procent voličů se jasně kloní k ODS nebo KDU, zbytek zvykových voličů KSČM a ostatní zbytek si rozdělí malí...a to je škoda, lobbuju za KDU a chci, aby už konečně ukázala, že ten potenciál prostě má!

0/0
21.4.2009 12:09

Lidumila

Re: Nějak nevím

Na tom něco bude...prostě kritizovat umíme každej, ale když bychom pak chtěli vymejšlet něco sami, tak se na to mnozí raději vykašleme. Jako neustálá pořadatelka společneských akcí o tom vím své, prostě kdo chce slyšet a vidět, tak bude a bude :-)

0/0
21.4.2009 12:19

Agent-přisluhovač

Dotaz

Je tu ještě někdo, kdo po letech Grossovy, Paroubkovy a Topolánkovy vlády důvěřuje některé z parlamentních stran?

Opravdu jim věříte že hesla z volební kampaně nezahodí hodinu po skončení voleb?

Opravdu to chcete zkoušet pořád znovu?

0/0
20.4.2009 20:05

narami

Re: Dotaz

R^R^R^R^[>-]

0/0
20.4.2009 21:59

Yuuu

Re: Dotaz

Ja verim, nebot to jedine muze dodat odvahu k plneni... Myslim, ze Kdu csl ma dobre naslapnuto! Drzim palce![>-]

0/0
20.4.2009 22:52

JosefŇ

eurokampaň

Už to zase začíná, mazání medu kolem úst, sliby které nikdo nesplní, prostě oblbování prosťáčků. Rv

0/0
20.4.2009 19:52

mona m.

Re: eurokampaň

ALe vzdyt o to jde! Malokdo vyjde pred volbami s nejakym skutecnym splnitelnym planem, ale kdo ma ty programy vsechny cist? A kdo je cte? A co je nejhorsi - vetsina stran, ktere jdou do eurovoleb ani nema zverejnene sve programy!!!

0/0
20.4.2009 22:36

Dyne15

Re: eurokampaň

hele tentokrát se mi ta jejich kampaň celkem líbí a já věřím že by to mohli splnit takže pro mě je volba jasná KDU-ČSL :)

0/0
22.4.2009 17:17

zoufalec1

ČSL - moudré rozhodnutí

"ČSL místo negativní kampaně dá přednost výčtu svých úspěchů"

Dobrý nápad. Alespoň to nebude dlouhé

0/0
20.4.2009 18:37

ptačí chřipka

Re: ČSL - moudré rozhodnutí

;-DR^

0/0
20.4.2009 20:25

Leporelo z lepenky

Re: ČSL - moudré rozhodnutí

žvástáš tu celej den, bačo? ;-D

0/0
20.4.2009 22:58

dislektik-idnes si na mě zasedla

ČSSD můžete mi řícz kterou socku zajímá energetika

vždyt socky ani neví co to energetika je!

0/0
20.4.2009 18:33

zoufalec1

Re: ČSSD můžete mi řícz kterou socku zajímá energetika

Pokud se chcete vážený dislektiku vyjadřovat pejorativně o Sociální demokracii, zkuste se nejdříve podívat na:

http://cs.wikipedia.org/wiki/Soci%C3%A1ln%C3%AD_demokracie

Tam zjistíte, že Sociální demokracie existuje téměř ve všech civilizovaných státech světa. A vy si myslíte, že všichni její členové jsou omezení hlupáčci, socky jak s oblibou říkáte? Pokud byste ale chtěl totéž zjistit o vámi favorizované ODS, neúspěch bude pochopitelný. Tuto bizarní straničku za hranicemi našeho státu zná málokdo, že by tamtéž měla pobočku nepředpokládáte snad ani vy. I když...

0/0
20.4.2009 18:50

Antexio

Re: ČSSD můžete mi řícz kterou socku zajímá energetika

Milý Zoufalče jedna, pokud by se mluvilo o sociální demokracii máte zcela jistě pravdu, ovšem to, co se tituluje soc dem v Čechách nemá s původní ideou nic společného, jde pouze o spolek pouťových vyřvávačů a vykoupaných kolotočářů, srovnejte je třeba s panem Horákem....

0/0
20.4.2009 20:01

Zla Lopata

Re: ČSSD můžete mi řícz kterou socku zajímá energetika

Myslite tu socialni demokracii, ktera existuje dlouha, a ktera protoze nekterym prisla malo socialisticka, tak se z nich oddelili komuniste?

Ano, komuniste vzdy meli blizko k socialistum a z jejich strany take komunisti vzesli. To jen tak na okraj zoufalceRv

0/0
20.4.2009 20:18

Pilad

Re: ČSSD můžete mi řícz kterou socku zajímá energetika

Máš pravdu i takový se najdou mezi voliči ČSSD, jen mě připadá trošku ubohé myslel si že všichni voliči socanů jsou primitivní a všichni voliči ODS jsou ynteligenti. Skupinové nálepkování podle toho koho volí, nebo podle náboženství a barvy pleti je dost nechutné.!:-©

0/0
20.4.2009 20:31

bull.terrier.pro.cenzora.2

Můj hlas dostane strana,

která odmítne Lisabonský podvod a veřejně prohlásí, že nebude respektovat kvóty pro muslimské přistěhovalce, které nám sem EU chce nastěhovat.

0/0
20.4.2009 18:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.