Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jak moc poškodil pád vlády dobré jméno Česka

Zombie předsedá EU. České předsednictví nahradil autopilot. Novinové titulky nepřeceňujme. Ale je pravda, že si z nich děláme první názor na věci, o které se moc nezajímáme. Je překvapující, jak negativně cizí média hodnotila pád Topolánkovy vlády. Odsudky jsou velice silné. Výběr titulků je reprezentativní a vychází z přehledu zmocněnce pro české předsednictví.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vokroj

Škoda času to číst

0/0
17.5.2009 19:22

crazymaisie

jake dobre jmeno?

s nasi ceskou naturou, zavistivosti a libosti namastit si kapsy za kazdou cenu diru do sveta neudelame (Y)  spis jsme svetu pro smich, proste ubozaci, co maji sve kredo -kam vitr tam plast.:-/

0/0
17.5.2009 14:59

dislektik-idnes si na mě zasedla

zeptejte se Paroubka ten ví vše nejlíp

Rv

0/0
17.5.2009 12:53

Grasl von Lumpenburg

Špatná ozázka špatného autora

Autor, jinak odeesácký agitkář, sugestivně předkládá lživou a mystifikující otázku. Pokud by šlo o seriózního novináře, musel by se ptát takto: Jak moc poškodil vznik korupčnické vlády dobré jmné Česka a proč její pád přišel tak pozdě?

0/0
24.4.2009 12:53

Robert E Lee

Re: Špatná ozázka špatného autora

Korupčnická vláda teprve přijde:dRáth má zákony na háku,jen když mu sype.A Jirkovi přátelé?Netvrdím že pan Dalík je poctivý ale nikoho nezastřelil.A praví soc podporovatelé byi k vidění na spanilé jízdě na pohřbu.To jsou opravdoví mafiáni v kloboucích a s bouchačkami.:-/

0/0
17.5.2009 12:45

Stone_Pilot

Nehysterčit

Chápu, že v politice to může být problém, Ale včera jsem jednal s Angličanama, Maďarama a Polákama a zodpovědně prohlašuju, že nic jako " ....Reakce  obchodních partnerů byly prý nelíčeně zděšené a nevěřícné...." jsem teda fakt nezaznamenal. Oni normální lidi, kteří se neživí politikou, mají většinou jiné starosti než sledovat předsednictví EU.

0/0
22.4.2009 8:31

singlemalt

Re: Nehysterčit

já bych prachy do nestabilní země s perspektivou vlády soft a hardbolševika neinvestoval.

0/0
22.4.2009 9:00

Stone_Pilot

Re: Nehysterčit

Perspektiva vlády bolševiků je sice pravdivá a pro investory nemilá, nemá však nic společného s pádem vlády v době předsednictví. Ta tady bohužel asi bude i bez toho, jak jsme si vedli v době předsednictví v EU. Případný investor bude vždy posuzovat aktuální situaci - čili jaké bude mít podmínky pro podnikání v ČR, a ne podle zpackaného předsednictví - to už dávno nebude byznys zajímat.

0/0
22.4.2009 9:13

singlemalt

Re: Nehysterčit

jinými slovy to samé:-)

0/0
22.4.2009 9:24

Stone_Pilot

Re: Nehysterčit

Jistě. Ale to tu bylo i před pádem vlády a pochybuju, že by s děsem v očích prohlédli zahraniční byznysmani až teď.

0/0
22.4.2009 21:45

Robert E Lee

Re: Nehysterčit

Jistě prohlédli již dřív ale tady nastupuje loupeživý socialismus Jirky Třívaječného a to už může opravdu vyděsit .

0/0
17.5.2009 12:50

Nikola Tesla

Re: Nehysterčit

ano, proto tolik firem investuje na čínském trhu...;-D

0/0
24.4.2009 10:24

modrá šlápota

Dobré jméno Česka?

Co je to za blbost??8-o8-o8-o

0/0
21.4.2009 17:10

Cenda22

no je vidět,

ke které politické partaji se zase řadí autor článku. Pád vlády se dal s vysokou pravděpodobností předpokládat už po volbách, jediná možnost byla domluva ODS a ČSSD. Uzavřít křehkou koalici a jeb*t na opozici, dokonce i na vlastní poslance (nejen Zelení), se prostě nevyplácí. Páni ministři jsou stejně jen panáci, aparát zůstává stejný a další průběh předsednictví také. Za tuto "ostudu" můžou všechny partaje krom komunistů, kteří jsou v dění na politické scéně jen páté kolo u vozu.

0/0
21.4.2009 10:29

petyo

Re: no je vidět,

Domluva ODS a ČSSD nebyla možná, protože Paroubek nikdy nedodrží co je domluveno. Nicméně ta dohoda byla už před podpisem, ale v tom momentě vylezlo, že PAroubek jednal zároveň jak s ODS, tak s komunisty a lidovci.

0/0
21.4.2009 12:04

daemon

Presiž u obyčejných lidí

Lidi ze západních zemí na nás vždycky koukali jako na outsidery a malej národ. A to že jsme malej národ jsme teď s plnou parádou předvedli. Jinak článek napsanej moc dobře.

0/0
21.4.2009 9:58

Fidel Castro v plne sile

Dobré jméno?

8-o;-D8-o

0/0
21.4.2009 9:45

zdevy

Re: Dobré jméno?

pokud se ti to nezdá tak se vrať na Kubu. Ta má přeci dobré jméno.:-P

0/0
21.4.2009 9:54

Nikola Tesla

Re: Dobré jméno?

ano, to má, však se jí říká Rajský ostrov....;-D

0/0
24.4.2009 10:25

daemon

Paroubek vstoupil do dějin

Paroubek vstoupil do dějin a jsem si jist, ze se o něm budou za sto let učit děti ve škole. A bude tam vystupovat jako osobnost která na dlouho poškodila Českej národ.

0/0
21.4.2009 9:41

Fidel Castro v plne sile

Re: Paroubek vstoupil do dějin

osobnost, která nás zbavila modrobolševické vlády...:-)R^R^V[>-]EUR^

0/0
21.4.2009 9:48

daemon

Re: Paroubek vstoupil do dějin

Nezbavila nás ničeho, jen ukojila chtíč těch co chtěli vidět Topolánkouvu mrtvolu (politickou). Ach ten dobrej pocit žejo, ale jakej je výsledek ? Bordel ve všem, demonstrativní obcházení zákonů, posílení vlivu Ruska u nás. Je to zrada ideálů listopadu 89.

0/0
21.4.2009 10:01

lýdie

Re: Paroubek vstoupil do dějin

souhlasím;-(

0/0
21.4.2009 16:53

Nikola Tesla

Re: Paroubek vstoupil do dějin

no já myslím, že více vstoupil do dějin Topol se svými platby u doktora....;-D

a Čunek se svým "spořením"...

0/0
24.4.2009 10:27

bacsys

Jiřík

A neřek náhodou Jiřík, že jeho kamrádům z ostatních evropských socdem stran to nepřijde nijak divné? A nemá Jirka vždycky pravdu? A co na to průzkumy? Udělal bych průzkum, kolik občanů by ho poslalo zpátky do RaJe. A jestli by si  to vzal jako hlavní cíl pro zbytek letošního roku.

0/0
21.4.2009 9:26

King_Feanor

naši pověst

jde ještě zhoršit?;-D Můžeme být rádi, že většina lidí ještě nezaregistrovala, že se ČSR rozpadlo a tak Čr nemůže vadit...;-D

0/0
21.4.2009 9:16

dolomiti

Re: naši pověst

To je fakt!!! Ještě v roce 2005 dvanáct let po rozpadu a vzniku ČR jsem měl na pracovní smlouvě Československo......;-D;-D;-D

0/0
21.4.2009 9:58

moto foko

pravda je,

že jsme vždycky byly druhořadí členové. namlouvat si, že kdyby byl topol schopen brilantně zvládnout předsednictví, z nás udělá rovnocenné partnery je lichá. A od začátku jsme jim to přece chtěli osladit, tak to se nám, myslím, podařilo. A že nás to šouplo zpátky do Ruska? Dokud bude na hradě agent KGB, tak jinam patřit nebudeme.

0/0
21.4.2009 9:16

dedko

Poškodil !

Dostáli jsme  Švejkovu odkazu !

0/0
21.4.2009 9:07

KlekiPetraBílý Otec

Re: Poškodil !

Já ne.

0/0
21.4.2009 9:28

Polarni punta

Jen blázen by přepřahal koně v zápřahu

mohl by dostat totiž rozporkou. Jak vidno tak hlupákům je to celkem jedno. Hlavně že jejich guru Potroubek-Jánošík slíbí, že jim hodí nějaký groš a začne brát bohatým. Nejlépe to vystihuje tenhle ftip :

Přijde chlap do baru, kde obsluhuje barman - robot. Natočí mu perfektní pivo a zeptá se ho, jaké má IQ. Chlápek odpoví, že někde kolem 150. Barman se s ním plynně začne bavit o kvantové fyzice, globálním oteplování, makroekonomice, nanotechnologiích... Chlap je z toho celý vedle, tak si říká, že ho vyzkouší. Jde domů, převlékne se a vrátí se do baru. Barman mu opět natočí perfektní pivo a ptá se na IQ. Chlápek řekne, že má kolem stovky. Robot s ním začne kecat o ženských, o fotbale, o autech... Chlapovi se to hrozně líbí, tak jde zase domů, převlékne se a vrátí se do baru. Obdrží opět perfektní pivo a obvyklý dotaz. Tentokrát řekne robotovi, že má IQ 50. Na to se barman nakloní až k němu pomalu, ale skutečně pomalu, říká: Tak co? Zase budeme letos volit Paroubka?

0/0
21.4.2009 9:07

PetroleumLampoIdorablo

Re: Jen blázen by přepřahal koně v zápřahu

jen blázen by nepřepřáhal vůz, když volové systematicky táhnou k vodopádu.

Každá analogie kulhá a je pomocnou berličkou pro nevědomé.

0/0
21.4.2009 9:21

Ra1

Re: Jen blázen by přepřahal koně v zápřahu

píšeš nesmysly, k vodopádu nás nikdo netáhl ty berličko pro nevědomé

0/0
21.4.2009 9:28

Polarni punta

Re: Jen blázen by přepřahal koně v zápřahu

Kde máte soudruhu jistotu, že noví volové nepojedou v čele EU stejným směrem dvakrát rychleji ? Opakuji jen vůl by přepřahal koně (ne voly to jste si tam dosadil vy) v zápřahu když na voze sedí celá Evropa. Pochybuji soudruhu že Evropu zajímají hloupé nálady našeho nízce vzdělaného závistivého voličstva v čele s jejich všemocným Guru.Rv

0/0
21.4.2009 9:30

Nikola Tesla

Re: Jen blázen by přepřahal koně v zápřahu

nějak zvláštní...já si pamatuji, že jsem všude četl, že dostavníky na cestě přepřahali koně několikrát za jízdu...s těma jedněma by tam nedojeli ani za rok...;-D

0/0
24.4.2009 10:31

captain cook

Re: Jen blázen by přepřahal koně v zápřahu

kone se nepreprahali za jizdy, ale vzdycky az na konci kazde etapy jizdy. V tomto pripade ti volove na konec etapy nepockali a odpojili kone uprostred jizdy, aby je nahradili voly!

0/0
17.5.2009 14:01

PetroleumLampoIdorablo

o ratinzích jen tolik:

spolupodíleli se na světových velkopodvodech, které vyústili v krizi, takže ratingy radši nech stranou.

0/0
21.4.2009 8:58

dr.ozzd

Pád vlády

Za to co udělal Paroubek ho a jeho stranu v životě nebudu volit. Dobrý politik má nadřadit státní zájmy zájmům vlastní strany, to dokládá že Paroubek je politikem špatným. Voliči mu to ve volbách spočítají.

0/0
21.4.2009 8:48

PetroleumLampoIdorablo

Re: Pád vlády

Paroubek nadřadil zájmy občanů nad zájem ODS, a to je v pořádku. Vláda vzniklá korupci odešla stejně trapným způsobem, jak byla sflikována. To je navýsost spravedlivé, i když v kotlince úkaz nevídaný. nemluvte za voliče. Všichni nejsou tak ideologicky zažraní, že u nich politické mantry převládají nad rozumem a jejich potřebami.Těch výzev na cesty za skvělou budoucnosti našich prapravnuků už bylo dost. Zato dobře posloužili k okamžitým profitům jejich hlasatelů. Slýchat tohle celá desetiletí jednak unaví a jednak taky přináší zmoudření. tedy pro některé.

0/0
21.4.2009 9:05

Ra1

Re: Pád vlády

Paroubkovi na zájmech nějakých občanů nezáleží ani trochu a tím je trapnej jedině on

0/0
21.4.2009 9:29

Nikola Tesla

Re: Pád vlády

za to co udělal Topolánek nebudu nikdy volit ODS...Rv

0/0
24.4.2009 10:32

ted61

stále

Dlouho a dlouho naši čelní představitelé tvrdili - česko tygr, česko bez problémů, ono tohle tvrdili i komouši jsme nejlepší v evropě atd.. ALe stát je vlastně firma a dovolím si citovat co je v článku "Důvěra a respekt se budují léta, ale ztratí se během okamžiku" . Majitelé firem mi dají za pravdu, ten kdo má firmu 5,10,20 let ví že získat zákazníka je těžké, udržet ještě těžší, ten zákazník když je spokojen tak mu přivádí další zákazníky. Ale pak stačí jeden kiks nezodpovědného člověka ve firmě a vše jde jak se říká do kytek.

Bohužel Paroubek v hlavě nemá nic než mocenské zájmy. Proto udělal co udělal. Beru to že má asi vysoký životní standard - splátky, výdaje atd. no ale i v téhle situaci by měl člověk používat mozek. Ovšěem kde nic není ani smrt nebere

0/0
21.4.2009 8:44

PetroleumLampoIdorablo

Re: stále

myslím, že tohle všechno s klidem lze připsat ODS, lidovcům, a zeleným zvláště. Paroubek konal v zájmu občanů, neb politika ODS se projevila jako politika pro úzký okruh politicko-ekonomické mafie a jejich rodin.

A dbát na pověst potěmkinovských vesníc (což jsou výsledky Topolánkovy vlády směrem k předsedníctví EU) je jako starat se o tsunami v Tichomoří, když mi hoří dům.

0/0
21.4.2009 9:10

fleret1

souhlasim s P.Bratinkou :

"Čechům se nedá věřit. Jsou to potměšilí chaoti. Klidně vás podrazí, i

kdyby na podraz měli doplatit ještě více oni sami,“ zdůrazňuje Bratinka." --- to platilo,plati a bude platit --- :-/

0/0
21.4.2009 8:38

PetroleumLampoIdorablo

Re: souhlasim s P.Bratinkou :

to je ten, co po něm zůstalo 52 mil. dluhů?

Je kouzelné, jak vybereme citát jakýhokoliv nýmanda, když se nám hodí do slohu a vydáváme ho za pravdu boží.

To svědčí o čecháčcích zase v jiném směru.

Na rozdíl od Bratinky a tebe, znám i řadu Čechů, kteří jsou nádherní lidi. Jen se necpou do prvních řad na dávky (tunelování, rozkrádání, defraudace, podvody) a žijí život bez potřeby posluhování propagandě.

0/0
21.4.2009 9:17

fleret1

Re: souhlasim s P.Bratinkou :

ano,ja kuprikladu ziji zivot bez potreby posluhovani propagande --- to nemeni nic na veci,ze Bratinka ma v tomto pripade pravdu,i kdyz chapu,ze se vam to spatne cte - posloucha --- reci o nadhernych Cesich,kteri se nikam necpou lze napasovat na jakykoli narod,nebot jak znamo,elita je vsude jinde,jenom ne v politice - omilat to,ze se slusny clovek do politiky necpe je zaplnenim bile plochy cernymi pismeny --- jenze,svoji elitu ma kazdy narod - nicmene takova koncentrace podvodniku,lharu,zlodeju a podrazaku,jaka je v Cesku hned tak konkurenci mezi civilizovanymi zememi nema --- i kdyz je zabehnutym zvykem,ze Cesi vali vinu za vlastni prusvihy vzdy na jine.

0/0
21.4.2009 9:27

blikandblik

kolega mě předběhl

chtěl jsem po přečtení nadpisu napsat něco podobného: "není možné poškodit to, co není". buď žádné dobré jméno venku nemáme, v lepším případě někdo ani neví, že nějaká česká republika existuje.

0/0
21.4.2009 8:36

pinguone

... nebylo co poskodit...

;-(  a nenamlouvejme si ,ze zeme uprostred Evropy je zaroven jejim stredem...;-(

0/0
21.4.2009 8:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.