Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Politik žádá kvůli „pravdoláskovcům“ mimořádný kongres ODS

Europoslanec Ivo Strejček odmítá přeměnu ODS na středovou stranu. V reakci na snahu Mirka Topolánka zapojit do kampaně osobnosti kolem exprezidenta Václava Havla navrhne svolání mimořádného stranického kongresu. Vzdal se také účasti v týmu, který má připravit program pro předčasné volby. "To ať si pravdoláskovci napíší sami," tvrdí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Petr Z.

Nevidel bych to tak cerne

Kuprikladu, ja bych ODS volil nebyt jejich zcela destruktivnimu postoji proti Evropske integraci, pan Topolanek me i svym vystupovanim ve vedeni EU presvedcil, ze budu ODS volit (drive jsem volil SNK).

0/0
23.4.2009 16:40

ptáček XXL

už jsem byl dvakrát podveden po roce 89

Poprvé mě Havel podvedl , když jsem si myslel v roce 1990, že povede tuhle zem pro slušné lidi.

Po druhé mě Topolánek podvedl, že zničil partaj ODS, které jsem dříve věřil.

Škoda, že ČSSD dnes nemá vedení slušných lidí. (Y)

0/0
23.4.2009 16:28

Antexio

Každý, kdo se zapletl s Havlem

 špatně skončil - oda, unie atd atd. přízeň starého pravdolásky je polibkem smrti a pokud to Topol nechápe je skutečně zralej na odchyt do sítě. snad dá Kalousek něco dohromady, na ODS se už nedá skoro koukat...;-(

0/0
23.4.2009 16:14

dudlik123

Strejčku politiku neblázni,

kdo jiný by přivedl ODS k drtivé porážce ve volbách než topol jen blbni a nepoukazuj nebo ho vyměěěnííí a co bude potom čssd dělat když on je schopnej prohrát troje volby za sebou bez toho aby se otřepal...nebo si toho všiml....

jinak co zpráva to poklad pro voliče ODS mafie  a KGB zase jedou --- Julínek v dozorčí radě ve zdravotnicrví - lidi se ještě nestihli vydejchat z jeho reforem a šup už je tam zase..... slib lepších zítřků je tady nová volební pozitiní kampaň a já myslel že jsou všechny dozorčí rady už plný --- já blázen...

zhrzená milenka sundala kšeft jako prasea  v Pardubkách dlouhodobě průser

jen toho mirka nechte volby jsou daleko ty do eu jsou k prdu potřebujem ještě aby tam tak 4-5  měsíců vytrymal ako hovoria bratia slováci.....

0/0
21.4.2009 10:04

Ahaman

Strejčkovi se nedivím.......

....Topolánkovo vedení je naprosto nepřijatelné.Rv

0/0
21.4.2009 8:50

Platebni doklad SIPO 14.364 Kc

pozoruhodné

"Jsem šokován," a to právě teď a na tom to místě ...... pro televizi NOVA Ivo Strejček.

0/0
21.4.2009 7:54

pragmatik/realista

TOPOLŮV POSLEDNÍ MANÉVR,....HAVLOVA KARTA

JENŽE ONO TO NENÍ ESO V RUKÁVU,ale mizerná pětka,.....tu by si Topol zasloužil i se svými eurohujery,......ti hoši jsou fakt pitomci,Zahradil je prý proti Lisabonu,Topol nutí odsáky k souhlasu,...společně zahajují kampaň do eurovoleb,....TRAPÁCI,KDO Z VÁS  LŽE,.......PATRNĚ OBA,......RvRvRv.........RvEURv 

0/0
21.4.2009 1:49

maud

A máme po ODS

ODS ještě bude bojovat, aby se vůbec dostala do parlamentu To je také umění, takhle za krátkou dobu, zcela zničit politickou stranu.

0/0
20.4.2009 23:46

cizinec je našinec

Jan Macháček - ihned - výběr

Mirek Topolánek oznámil novou mobilizaci proti levici, na obranu dvaceti let vývoje po listopadu 1989. Pokud mu na to voliči skočí, je pravděpodobné, že nešťastná polarizace české politické scény, která má nulovou efektivitu a nepřináší žádné výsledky bude dále pokračovat.Přitom pokud česká společnost něco opravdu potřebuje, pak je to hledání konsensu a prosazení takových reforem, které mají šanci být schváleny a hlavně alespoň nějakou dobu udrženy (nikoli záhy zrušeny)..K tomu ještě několik věcí...Je absurdní vyhlašovat mobilizaci proti někomu, s kým právě dohodnu úřednickou vládu..Je absurdní sestavit zrovna vládu z bývalých členů KSČ (v NERV je

bývalých členů KSČ sedm z deseti) a zároveň „chránit dvacet let

polistopadového vývoje."...Silová politika jako boj dobra se zlem (předstírající zničení a

likvidaci nepřítele) je sama symptomem komunistického myšlení, nikoli

západní civilizace.

0/0
20.4.2009 22:49

common

Re: Jan Macháček - ihned - výběr

ti modří ptáci to jsou ale kabrňáci jen tak dál hošíci - svět je jedno velké jeviště a Vy nám konečně můžete ukázat pořádný divadlo dokud budete na scéně - iloveit

0/0
20.4.2009 23:13

Lovec bolševiků

Re: Jan Macháček - ihned - výběr

Topolánek byl historicky první předseda vlády, který (po patových volbách 2006, kdy všichni komentátoři a politici dávali vzniku nové vlády nulovou šanci) sestavil koaliční vládu, ve které se nejsilnější stran nechovala jako diktátor a byla schopna kompromisů vůči malým stranám. Za což byl celé období tvrdě (a neprávem)kritizován, npř. Klusem, Tlustým, apod. Sestavit takto soudržný, kompaktní vládní tým, ve kterém panují kolegiální vztahy, na toto se nikdy nevzmohl ani Klaus, ani Zeman. Voláte-li po politickém konsenzu, je tedy Topolánek ten pravý člověk.

Dále: To že zde hrozí nebezpečí nástupu Paroubka vydíraného Filipem je evidentní.

0/0
21.4.2009 10:48

wenous

Re: Jan Macháček - ihned - výběr

To ze 4 poslancova nestabilni strana ma 4 ministry nepovazuju za kompromis ale za  pohrdani mandatem od volicu. Tvrde se mu to vymstilo a vymsti. ODS padne protoze lide jako ja ji volit nepujdou. Volit mezi Havlomilci a Paroubkem se neda. Oboji je spatne ... Jinak Filipovo vydirani Paroubka je mi ukradeny. Mnohem nebezpecnejsi je Rath nez cela komunisticka partaj. Jo a to ze se Tupol nechal vidirat zelenyma Ti nevadi?

0/0
21.4.2009 18:03

;-)

Populismus? nebo úcta k voličům?

Dá se označit obrat ve vstahu k EU za populizmus, když 80% voličů ODS je proevropsky nalazena? Spíš mi příjde, že jde o výraz zdravého rozumu. Odmítání EU bylo pohrdáním vlastními voliči ve stylu "naši voliči jsou hloupí, a nevědí co je pro ně dobré, naštěstí mi to víme". Topolánek pouze odstranil jednu absurditu z naš politické scény.R^

0/0
20.4.2009 22:09

Liberál 79

Re: Populismus? nebo úcta k voličům?

Já myslím, že skoro všichni voliči ODS jsou proevropsky naladěni, ale někteří ani v době krize nepotřebují sociální inženýry a je jim jedno jestli z Bruselu nebo z Prahy a představujou si Evropu trochu svobonější, než v podobě jakou jim v současný době nabízejí mainstreamové strany evropského středu, ke kterému patří i současná ODS.:-) Však se nic neděje, doufám že pro nás uchyly se vyprofiluje nějaká ta strana na pravo od ODS s minimálně 5ti%ním poteciálem. A vy nám to přejte taky, ať máte s kým dělat po volbách koalici.:-) 

0/0
20.4.2009 23:04

pragmatik/realista

Re: Populismus? nebo úcta k voličům?

TAK,TAK.....onen psavec nepochopil,že ten,kdo proti Lisabonu kveruluje,je pro členství v EU,ale to by musel onen člověk vnímat alespoň 5 vět z bruselského projevu VK,....že,..RvEURv........R^[>-]R^

0/0
21.4.2009 1:31

jurgen

Re: Populismus? nebo úcta k voličům?

No - hlavne byt konsistentni - tedy v prvni radce se hlasis ke skupine, co je proti Lisabonu ale pro EU a v treti radce ma vlajka EU TTD (tedy jako dva palce dolu..)

- mne muze bejt tohle vsechno vcelku ukradene (neb v EU ani v CR nebydlim - to byl pokus o vtip ..) - ale tahle schiza klausofilu je k neuvereni .....

0/0
21.4.2009 17:33

narami

Test

0/0
20.4.2009 21:38

narami

Ja mam nejvetsi srandu

z Topola! Ceho ten hochstapler je schopen,jen aby se udrzel u koryta to je ve hvezdach!On by sbad sel do holportu is Goebbelsem,kdyby mu to vyneslo dalsi mesic!;-D;-D;-D;-D

0/0
20.4.2009 21:38

Johny_S

Re: Ja mam nejvetsi srandu

Srovnáváš Topolánkovo spojenectví s Havlem se spojenectvím s nacistou Goebbelsem? 8-o

0/0
20.4.2009 21:39

narami

Re: Ja mam nejvetsi srandu

A ty znas jineho Goebbelse!;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
20.4.2009 21:40

Johny_S

Re: Ja mam nejvetsi srandu

Irelevantní dotaz.:-P

0/0
20.4.2009 21:41

Liberál 79

Re: Ja mam nejvetsi srandu

Prozradil Vám někdo, že strany vznikají proto, aby se tímto jejich členové k moci dostali a na vládě lidem ostatním se tímto podíleli?;-D

0/0
20.4.2009 21:41

narami

Re: Ja mam nejvetsi srandu

Kdybys tam napsal - a na loupezich lidu porobenemu,frejich nerestnych,jakoz i na raube po lesich i dedinach - tak to by asi bylo vic spravne;-D;-D;-D

0/0
20.4.2009 21:43

Liberál 79

Re: Ja mam nejvetsi srandu

Toto všeliké hodování s tou vládou a mocí od pradávna souvisí;).

0/0
20.4.2009 21:47

narami

Re: Ja mam nejvetsi srandu

Ale kdoz porobeny lid drancuje ,sam se o jeho praci pripravuje! Leckdo pak i zelezem sejde!!

0/0
20.4.2009 21:50

Liberál 79

Re: Ja mam nejvetsi srandu

Ano i tomu tak vždy bylo, tak tomu je a pravděpodobně tomu tak i v budoucnu bude;-D

0/0
20.4.2009 21:53

narami

Re: Ja mam nejvetsi srandu

Jsem'ť zvědav,čí první hlavu vytahne mistr ostreho meče hákem z vědra a přihlížejícímu davu ukáže!

0/0
20.4.2009 22:02

Liberál 79

Re: Ja mam nejvetsi srandu

Ale tak brzo tu revoluce nebude, alespoň ne v našich krajích. Lidi maj co jíst a k tomu 9473 televizních kanálů;).

0/0
20.4.2009 22:07

narami

Re: Ja mam nejvetsi srandu

No - za chvili to s tim zradlem nebude tak horke.Krize teprve nastupuje,nezamestnanych bude jeste dlouho pribyvat a pak uz je jeste s nepracujicimi neprizpusobivymi tezko uzivime.Jen aby to nebylo sriv nez cekas ta provazkova slavnost!:-(

0/0
20.4.2009 22:19

Liberál 79

Re: Ja mam nejvetsi srandu

V klidu, každá krize jednou skončí a pak následuje konjunktura, jinak by nebyla na světě rovnováha:-) Za chvíli se budem smát politikům v televizi, jak se budou bít v prsa, jak nás z tej krize vyvedli;).

0/0
20.4.2009 23:10

pragmatik/realista

Re: Ja mam nejvetsi srandu

NUŽE,NEJVĚTŠÍ Z LECHŮ,SETNIŽ ZRÁDNÉMU TOPOLOVI HLAVU,ANŽ ZRÁDCEM JEST PODLÝM, NIČEHOŽ VÍCE SI NEZASLUHUJÍC,......NUŽ K DÍLU,.....RvRvRv..........RvEURv

0/0
21.4.2009 1:37

narami

Re: Ja mam nejvetsi srandu

I na to dojde!!!!Ale musime si ho chytit my sami - volici.Jak to nechame na soudech,tak jeste dostane zvlastni duchod navic!!!

0/0
21.4.2009 9:03

plexusbrachialis

Topolanek udelal z ODS klientelistickou stranu,

připojenimHavla se z ODS stana cerveny bordel.

Klaus mel pravdu,kdyz ODS opustil

0/0
20.4.2009 21:36

plexusbrachialis

sir Humprey

hele a co by meli jako volici Paroubkovi spocitat?

Normalni volic nemuze volit ODS ani Lidovce ani Zelene ,strany se nam predvedly a jsou pro to nevolitelni

0/0
20.4.2009 21:33

Liberál 79

Re: sir Humprey

A tu normu určujete podle sebe? Teda vy jste normální volič? Koho teda volí normální voliči?:)

0/0
20.4.2009 21:36

plexusbrachialis

Re: sir Humprey

vystavi vysvedceni pri volbe a normalni volic nebude volit po vsech excesech ODS a tech bylo nespocitane

0/0
20.4.2009 21:37

Liberál 79

Re: sir Humprey

Tak poďte prodiskutovat nějaký exces, který ta strana vyvedla a stala se tím pro Vás nevolitelnou prosím.

0/0
20.4.2009 21:39

Johny_S

Re: sir Humprey

A koho tedy bude volit "normální volič"?

0/0
20.4.2009 21:39

sir Humprey

Re: sir Humprey

to je zeptej Havla

0/0
20.4.2009 21:36

Johny_S

Re: sir Humprey

ČSSD během osmi let své vlády a nyní tří let v opozici rovněž předvedla, že je nevolitelná...

0/0
20.4.2009 21:38

socka 40

Jedinej Klaus

držel tu odeesesáckou bandu nad vodou a blbové se ho zbaví.Dobře jim tak;-D;-D

0/0
20.4.2009 21:33

Johny_S

Re: Jedinej Klaus

Už nedržel. V roce 2002 prohrál volby a bylo zřejmé, že už nemá potenciál vyhrát. Radši tedy sám z čela strany odešel. Jako nástupce si stanovil Nečase, jenže Severomoraváci se domluvili s Pražáky a předsedou se stal Topolánek, kterého Klaus neměl rád. A od té doby se to táhne. Klaus se držel zkrátka, dokud Topolánka potřeboval. Teď už se může bez jakékoli zodpovědnosti oddávat destrukci.

0/0
20.4.2009 21:50

pragmatik/realista

Re: Jedinej Klaus

NESMYSL,NEČAS CHTĚL POTOPIT  VK,LEZL ZA SARAJEVA DO US,......VK BY BYL PADLÝ NA HLAVU,ABY BEZCHARAKTERNÍHO NEČASE NĚKAM TLAČIL,.....RvRvRv

0/0
21.4.2009 1:42

TurboFrank

Poslední normální politik z ODS?

Topolánek je z toho, že jej vykopli, úplně mimo. Pokud ODS nechce skončit jako US nebo zelení, tak se budou od Havla distancovat a budou muset začít dělat opravdovou pravicovou politiku.

0/0
20.4.2009 21:24

Johny_S

Re: Poslední normální politik z ODS?

Díky tomu "normálnímu" politikovi tak skončit může. Pokud chce strana vyhrát volby, měla by být jednotná. Členové či kandidáti nemohou veřejně kritizovat kampaň. Pokud se mu to nezdá, může volit vnitrostranické mechanismy. Takto se jen zviditelňuje, neuspěje a stranu akorát poškodí.

0/0
20.4.2009 21:29

NáhodněProcházející

Re: Poslední normální politik z ODS?

Kdy konecne lide pochopi, ze jedna strana nemuze zvladat cele spektrum pravicovych volicu? Na jedny je malo pravicova, na druhe moc pravicova, tretim vadi Klaus a ctvrtym Topolanek....

ODS patri ke stredu politickeho spektra. Vpravo od ni konecne musi vyrust pravicovejsi strana, ktera sice bude mensi, ale to ji nebude vadit spolupracovat s ODS a uzavirat s ni pripadne povolebni koalice...

0/0
20.4.2009 21:33

skeptický optimista

O dalšího fanatika méně

Pokud poslanec Strejček opustí ODS, bude tam alespoň o jednoho fanatika méně. Je až neuvěřitelné to hysterické vymezování vůči Havlovi. Klausovci ať si založí vlastní ortodoxní stranu a bude zase o trochu víc čistého vzduchu.

0/0
20.4.2009 21:22

Liberál 79

Re: O dalšího fanatika méně

Jako "klausovec" souhlasím.:-)

0/0
20.4.2009 21:24

skeptický optimista

Re: O dalšího fanatika méně

Klausův voličský potenciál v parlamentních volbách si nijak nezadá s tím Havlovým. Maximálně 5 až 10%.

0/0
20.4.2009 21:46

sir Humprey

souhlasím s Havlem, že by to měli lidi Paroubkovi

ve volbách spočítat :-P

0/0
20.4.2009 21:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.