Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ahmadínežád označil izraelskou vládu za rasisty. Česko se stáhlo z jednání

Íránský prezident Mahmúd Ahmadínežád označil izraelskou vládu za rasisty. Osočil ji na konferenci OSN proti rasismu v Ženevě. Západní diplomaté na protest opustili sál, Česko se z jednání stáhlo úplně. Účast kvůli hrozbě antisemitských poznámek už předem odřekla řada zemí, včetně USA, Izraele, Austrálie nebo Německa.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lotras

A co takhle odkaz na projev......

...to ne to by se ukázalo jak kecáte chazarští poskoci na iHeute

0/0
27.4.2009 9:15

Ghost.78

Souhlasim s Ahmadínežádem

Izrael se nesmi kritizovat, protoze dotycny by byl hned obvinen z rasismu bez ohledu na to zda to je pravda nebo ne. Nastesti Ahmadínežádovi to je uplne jedno. 

Kdykoliv se nekdo ozval proti Izraeli na pude OSN, tak USA vyuzili pravo veta a smetli to ze stolu.

Izrael a USA a Bilderberg group vladnou svetu a nechteji, aby se o nich mluvilo spatne:-©

0/0
26.4.2009 17:37

Auggiecz

Re: Souhlasim s Ahmadínežádem

Jasně, třeba takové Valné shromáždění OSN, to je na právu veta založeno, co? ;-D

0/0
26.4.2009 17:51

vojtexx

:-D

Ahmadínežád má absolutní pravdu!!!!!!!!

0/0
23.4.2009 19:08

Monstrum Anonymič Anonymov

Idnes- opakovaná lež se stává pravdou ...

"Několikrát například prohlásil, že by tento stát měl být vymazán z mapy."

Nic takového nikdy neřekl, řekl, že sionistický režim by měl být svržen, nic o mazání mapy.

Mazat z mapy umí akorát sionističtí vrahouni.

0/0
23.4.2009 13:49

vojtexx

Re: Idnes- opakovaná lež se stává pravdou ...

R^R^R^je to tak...

0/0
23.4.2009 19:08

oracle29

Re: Idnes- opakovaná lež se stává pravdou ...

Opět někdo tlačí hustou propagandu - typnul bych že sionisti....Rv

0/0
24.4.2009 14:47

Pravda vítězí

PRAVDA OPRAVDU VITEZI

Světový sionismus zosobňuje rasismus, který se falešně uchyluje k náboženstvím a zneužívá náboženské cítění, aby zakryl svoji nenávist a ošklivou tvář. Nicméně je velmi důležité dostat do středu zájmu politické cíle některých světových mocností a těch, kdo kontrolují obrovské přírodní zdroje a zájmy ve světě. Mobilizují veškeré zdroje, včetně svých ekonomik a politického vlivu a světových médií, aby poskytli marnou podporu sionistickému režimu, a aby ve zlém úmyslu umenšili potupnost a ostudnost tohoto režimu.

0/0
22.4.2009 10:41

Pravda vítězí

Re: PRAVDA OPRAVDU VITEZI

Není to prostě jen otázkou ignorance a člověk nemůže skoncovat s těmito odpornými fenomény prostřednictvím konzulárních kampaní. Je třeba vyvinout úsilí ke skoncování se zlými skutky sionistů a jejich politických a mezinárodních podporovatelů, a s ohledem na vůli a úsilí národů. Vlády musí být vyzvány a podporovány ve svém boji namířeným na vymýcení tohoto barbarského rasismu, a k posunu směrem k reformám stávajících mezinárodních mechanismů.

Není pochyb, že jste si všichni vědomi konspirací některých mocností a sionistických kruhů proti cílům a předmětu této konference. Bohužel existovala literatura a výroky na podporu sionistů a jejich zločinů. A je zodpovědností čestných představitelů národů odhalit tyto kampaně, které jdou proti humanitárním hodnotám a principům.

http://tinyurl.com/czjfkf

0/0
22.4.2009 10:42

captain cook

kdo ti plati za propagandu?

syrska ambasada, iranska nebo te plati Palosi z penez, ktere dostavaji z EU?:-P

0/0
22.4.2009 13:43

pam23

jiny pohled na vec a prepis celeho projevu

zde - na www(dot)osud(dot)cz/cs/clanek.php?id=8932

doporucuji

0/0
21.4.2009 23:26

hanys66

To jako naši neradi slyší pravdu nebo co ?

:-/

0/0
21.4.2009 21:27

JÚLINEK.ŠÍŠAL

souzi a soušky čížci,

čížský vyslanec v teheránu byl štampede pozván na iránský konerec ... není všem dnům konec ....;-D

0/0
21.4.2009 20:23

oracle29

Divný je že vždycky za Izrale lobují české delegace....

Pochybuji že reprezentují názor většiny občanů ... Rv

0/0
21.4.2009 19:44

nigdo

co je nepravda?

stojí za povšimnutí, že všichni se čertí, demonstrativně odchází, ale nikde není slyšet, vidět, žádný argument, toto a toto, co řekl, není pravda, protože...

nebude to tím, že to třeba pravda je?

0/0
21.4.2009 16:40

JÚLINEK.ŠÍŠAL

Re: co je nepravda?

inu ... čížského vzoru se nepřidrželi zdaleka všichni ... dokonce i v eu ... ale skutečně bylo na odcházejících vidět, že si sice myslí obdobné, ale tak otevřeně by to raději nevyjádřily ...:-)

0/0
21.4.2009 20:08

Fidel Castro v plne sile

Izrael je potřeba obehnat

10-ti metrovou zdí a totálně jej izolovat...sem tam jim hodit přes plot pytel s rýží...toť vše...za pár deítek let by snad dostali rozum...a pokud by dále pokračovali v genocidě, tak koberec na ně:-)R^

Dokud se tak nestane, budou Izrael v genocidě dále pokračovat...;-(;-(;-(

0/0
21.4.2009 10:01

cheos

Re: Izrael je potřeba obehnat

Navrhuješ takové soudružské řešení. Obdobná řešení s oblibou používal Stalin a Rudí Khmerové...:-©

0/0
21.4.2009 10:07

modrá šlápota

Re: Izrael je potřeba obehnat

Tak Americké řešení,rozbombardovat?

0/0
21.4.2009 10:49

JÚLINEK.ŠÍŠAL

Re: Izrael je potřeba obehnat

tak tak ... a rovnou inteligentně - po bushovsku ...;-(

0/0
21.4.2009 12:19

markyz.Gero

Re: Izrael je potřeba obehnat

kéž by jste aspoň tušil význam některých slov ;-D

0/0
21.4.2009 10:08

JÚLINEK.ŠÍŠAL

Re: Izrael je potřeba obehnat

inu ... to je moc nákladné  ...  dal bych na rady mnohých i zde se vyskytujících čížských izraelitů a vysklil bych to tam rovnou a-bombou ....

0/0
21.4.2009 12:18

cheos

Takže si to shrňme...

Dokud nebudou okolní země Izrael respektovat a dokud Hamás a podobná uskupení budou na Izrael útočit, v oblasti mír nebude a dál budou umírat třeba palestinské děti. Izrael a jeho spojenci jsou dostatečně silní, aby Izrael ubránili. Ani mně se nelíbí, když musejí umírat nevinní lidé a Izrael se musí ve svých odvetných akcích co nejvíce mírnit, ale to neznamená, že bude projevovat slabost. A místní antisemité, křiklouni a obhájci nějaké vyšší spravedlnosti s tím asi moc neudělají, tak ať si aspoň zakřičí tady na diskusi, snad se jim uleví...[>-]

0/0
21.4.2009 9:44

spalovac

Re: Takže si to shrňme...

Problém je dál v historii. Izrael má plné právo bránit své obyvatele. Rozporuplný je však jeho vznik (nebo spíše ustanovení). Stát vzniknul na území na kterém 50 let před jeho vznikem žilo židů necelých 10%. Naprostá většina minulých generací izraelců byli přistěhovalci z celého světa, protože jim britové už od začátku století slibovali že je ve vzniku státu podpoří. Bohužel se částečně pozapomnělo na araby žijící v té době v palestině. A mluvit o tom veřejně je tabu.

0/0
21.4.2009 9:54

cheos

Re: Takže si to shrňme...

Ano, to máš jistě pravdu. Ale obávám se, že dějiny již nepůjdou vrátit a nezbývá, než vzájemné mírové soužití...

0/0
21.4.2009 10:06

spalovac

Re: Takže si to shrňme...

To souhlasím R^ Jenom si myslím, že k tomu by bylo třeba, aby i izrael částečně zrevidoval svůj postoj a svým způsobem se vyrovnal se svou minulostí, která nebyla úplně košer :-)

0/0
21.4.2009 10:11

cheos

Re: Takže si to shrňme...

To je pochopitelné, jen nevím, do jaké míry je to možné. Těžko soudit, jak mohou být složitá jednání s představiteli palestinců a ostatně i jaká je ochota obou stran.

0/0
21.4.2009 10:21

markyz.Gero

Re: Takže si to shrňme...

můžeme se bavit o tom jak stát Izrael vznikl , stejně tak se můžeme bavit jak vznikly téměř všechny státy v oblasti a dokonce i v Evropě, ovšem na faktu že stát Izrael dnes existuje je uznán většinou světových států a má všechny atributy suvereního státu je fakt, pokud by někdo volal po jeho zrušení šlo by to jen za cenu obrovského krveprolití, jiná cesta není

0/0
21.4.2009 10:07

spalovac

Re: Takže si to shrňme...

Já nesouhlasím s nějakým zrušením Izraele. Jenom si myslím že by se izraelská vláda měla dnes už oprostit od postoje "ubližovaného národa" a více se snažit o narovnání vztahů.

0/0
21.4.2009 10:14

markyz.Gero

Re: Takže si to shrňme...

Izraelská vláda samozřejmě žádný postoj "ubližovaného národa" nezastává, ale také nevím proč by se měla nechat líbit neustálé napadání od svých sousedů, a pokud se jedná o narovnání vztahů, vždy na to musí být dva a opravdu v poslední době nemůžete Izrael obviňovat s neochoty jednat se svými sousedy a nějaké drobné výsledky již jsou, ale bude to dlouhé

0/0
21.4.2009 10:21

spalovac

Re: Takže si to shrňme...

No mám trochu jiný názor, jakékoliv otření o izrael či připomenutí některých jejich škraloupů ihned způsobí že je dotyčný označen za antisemitu, rasistu atd. a tím je diskuze ukončena  Napadání od sousedů ať si nenechávají líbit, ale ať diskutují. Řešením není neúčatnit se jednání, "protože bychom mohli být slovně napadáni".

0/0
21.4.2009 10:33

markyz.Gero

Re: Takže si to shrňme...

Pokud trochu znáte izraelskou společnost tak žádné z témat  historie není tabu, a velmi přesně rozlišují kdo chce diskutovat ale neberou si žádné servítky,

Pokud považujete probíhající konferenci za jednání tak jste na omylu, tuto konferenci využijí mnozí jen jako platformu pro hlásání svých názorů, proč se toho zůčastnit a dělat jim trpnou stafáž

0/0
21.4.2009 10:42

spalovac

Re: Takže si to shrňme...

Nenarážel jsem pouze na tuto konferenci.

0/0
21.4.2009 10:55

JÚLINEK.ŠÍŠAL

Re: Takže si to shrňme...

stát Izrael? ... blázníš? ... ten nebudou respektovat žádné země ... vyjma některých stran a vlád ... ale to ještě jen většinou z nutnosti ...;-D

0/0
21.4.2009 9:58

cheos

Mám souseda taky takového Hamáze.

Koupil si vzduchovku a občas mi picnul a ukradl nějakou tu slepici nebo králíka. Když začal tou svoji špuntovkou ohrožovat i mé hrající si děti, tak už mne to nadzvedlo, zašel jsem k němu na dvorek a vzduchovku mu rozmlátil o strom. A šel jsem pryč, protože jsem považoval účty za vyřízené, aniž by mi musel platit zabité a snězené zvířectvo. Dotyčný si na mne stěžoval na Městském úřadě. Ještě, že starosta není pitomec, jako některé státy, a uznal jasným viníkem souseda...

0/0
21.4.2009 9:24

Fidel Castro v plne sile

Re: Mám souseda taky takového Hamáze.

jakého souseda když bydlíš na jeho pozemku?8-o;-DRv

0/0
21.4.2009 9:29

markyz.Gero

Re: Mám souseda taky takového Hamáze.

soused nikdy žádný pozemek neměl, zdálo se mu že dostal málo a tak chce všechno

0/0
21.4.2009 9:32

JÚLINEK.ŠÍŠAL

Re: Mám souseda taky takového Hamáze.

to víš, i ty bys svůj majetek bránil, když tolik vyvádíš u cizího

0/0
21.4.2009 9:55

Pako01

Pro ty, co chtějí něco vědět o Íránu

http://www.ecesty.cz/zeme/iran.htm

Írán je kolébka civilizace. Tam měli kanalizaci v době, kdy naši předkové lezli po stromech....

0/0
21.4.2009 9:16

markyz.Gero

Re: Pro ty, co chtějí něco vědět o Íránu

Egypťané taky, ale posléze se něco zaseklo

0/0
21.4.2009 9:18

PetroleumLampoIdorablo

Re: Pro ty, co chtějí něco vědět o Íránu

většinou je spíše někdo zasek, než něco. Třeba bílý muž, který toho vždycky potřeboval tolik ke svému životu a naneštěstí to zrovna vlastnili jiní.

0/0
21.4.2009 11:42

Pako01

Re: Pro ty, co chtějí něco vědět o Íránu

Prosím zvlášť si prohlédněte fotografii synagogy a textu pod ní...

0/0
21.4.2009 9:22

Ahaman

Re: Pro ty, co chtějí něco vědět o Íránu

R^:-)

0/0
21.4.2009 9:28

Bouše

Ještě k tomu sionismu jako rasistické idelogoii:

"Sionismus byl také v minulosti ze strany OSN označen za jednu z forem rasismu.  Stalo se tak v roce 1975 převážně hlasy arabských a rozvojových zemí. Rezoluce Valného shromáždění OSN č. 3379 tehdy označila sionismus za jednu z forem rasismu. Rezoluce byla anulována v r. 1991 rezolucí č. 4686."

0/0
21.4.2009 9:08

Fidel Castro v plne sile

Re: Ještě k tomu sionismu jako rasistické idelogoii:

a kdo ji anuloval?;-D

0/0
21.4.2009 9:11

Bouše

Re: Ještě k tomu sionismu jako rasistické idelogoii:

A kdo ji inicioval? :-P 

0/0
21.4.2009 9:35

cheos

Re: Ještě k tomu sionismu jako rasistické idelogoii:

Rezolucím OSN nelze přikládat většího významu. Jasné je, že sionismus, pokud je praktikován fanatiky, je škodlivý jako každá ideologie. Nicméně současné jednání státu Izrael mi připadají rozhodně umírněnější, než jednání Íránu, Hamásu a podobně...!

0/0
21.4.2009 9:16

Pako01

Re: Ještě k tomu sionismu jako rasistické idelogoii:

No, tak se jeď podívat do Gazy a pak povídej něco o umírněnosti. Copak nechápete, že patříme bohužel do party států ovládané sionisty? Jak to, že jsme tak lehce přešli zabité děti v Gaze, a média pláčí nad zajatým izraelským vojáčkem chudáčkem?

0/0
21.4.2009 9:20

markyz.Gero

Re: Ještě k tomu sionismu jako rasistické idelogoii:

Vy jste v Gaze byl?

0/0
21.4.2009 9:23

Ahaman

Re: Ještě k tomu sionismu jako rasistické idelogoii:

A to tam musí jezdit, aby se dozvěděl o těch Izraelci zastřelených dětech ?

0/0
21.4.2009 9:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.