Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

S hlasováním o Lisabonu nespěchejme, radí Zahradil senátorům

Lídr kandidátky ODS Jan Zahradil otáčí v názoru na Lisabonskou smlouvu. Ačkoli byl ještě před časem jejím podporovatelem, dnes tvrdí, že by s ní - být v roli senátora - nesouhlasil. Podle něj je motivace senátorů dokument podpořit po pádu Topolánkovy vlády menší. Rozhodování by odložil až za irské referendum.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zoufalec1

proč tolik obav?

jedním z přínosů Lisabonské smlouvy by mohlo být, že naši zákonodárci budou mít omezené pole působnosti, že nebudou moci vyrábět "zákony" tak, jak je napadne, že situace, kdy zákon, který ještě ani nebyl vytisknut je už špatný a pracuje se na jeho novele. S tímto  omezením své moci poslanci, vláda ani prezident nesouhlasí a proto je Lisabonská smlouva prezentována jako zlo pro naši zemi. Myslím, že nic horšího, než  zkušenost s dosavadními vládami ať již levými či pravými nás potkat nemůže.

0/0
20.4.2009 10:29

denny2006

Re: proč tolik obav?

ano,ale,jak správně píšeš,je možná novelizace,v případě přijetí LS zákon,který bude špatný pro Čr,tak novelizovat nebude možno:-/!

0/0
20.4.2009 10:53

zoufalec1

Re: proč tolik obav?

Netvrdím, že to bude jednoznačně výhodné. Ale dokud to nezkusíme nepoznáme. A jak jsem již psal, od jakékoliv levé či pravé vlády, ty jsme si již okusili, nečekám nic dobrého. Vždy a především to bude boj o vlastní výhody, skutečný zájem o přání voličů zmizí s ukončením volebních dnů.

0/0
20.4.2009 10:59

denny2006

Re: proč tolik obav?

ale zkoušet to můžeš při volbách v Čr, LS jak jednou bude platit,tak i případná špatná zkušennost s ní již nepůjde napravit:-/!

0/0
20.4.2009 12:09

kodjos

EU

ksind Zahradil,300000 Kč měsíčně a usmívá se.

ODS s tímto ksindlem se blíží stalinistovi Havlovi Jiřímu.

0/0
20.4.2009 8:57

zberanek

??

Že by Zahradil zmoudřel?

0/0
20.4.2009 7:12

Jirka1938

Souhlas

Proc marit cas dumanim o smlouve, ktera je mrtva. Jestlize znasilni Iry a prinuti je smlouvu prijmot, senat pak bude mit dost casu se k ni vyjadrit.

0/0
20.4.2009 3:42

herdekflek

Velmi hezké...

http://video.google.com/googleplayer.swf?docid=3719610459164146264&

0/0
20.4.2009 0:25

herdekflek

Re: Velmi hezké...

Pryč s LS, s $ i s €!

0/0
20.4.2009 0:30

perpartes

¨Cikán uvažuje o Lisabonské smlouvě.

Buďme vyvážení.Všichni chceme svobodný "trh".

Je toho mnoho,ale snad zaujmete nějaký postoj.

0/0
19.4.2009 23:31

František Matějka

Vřele doporučuji. Kritizovat umí každý...

.... nicméně Svobodní nabízí i alternativu. http://www.svobodni.cz/files/docs/EVROPSKÁ_DOHODA(1).pdf

0/0
19.4.2009 23:16

Karel_Martel

jak nespěchejme?

pošlete to do khelluR^

0/0
19.4.2009 22:55

sitt

???

muzete mi nekdo vysvetlit proc vsechny diskuze pod clanky o romech jsou zruseny?:-P

0/0
19.4.2009 21:50

navstevak pro boj s bolsevikem

Re: ???

;-D

0/0
19.4.2009 22:04

komár.

A je to tady.

Vladimír Dlouhý.  Kupte si přímotop.

0/0
19.4.2009 21:24

komár.

Re: A je to tady.

Pamatujete se na to?

0/0
19.4.2009 21:25

navstevak pro boj s bolsevikem

Re: A je to tady.

Vzhledem k cenam fosilnich paliv a ekodanim z EU a nestabilite a rostoucim cenam plynu je primotop vyhledove nejlepsi zpusob topeni. ;-D

0/0
19.4.2009 22:05

valeri

jiná alternativa než usa neexistuje

http://video.google.com/videoplay?docid=4642167330989213588

0/0
19.4.2009 21:19

komár.

Kalousek je

Hajzl. No volte ho.R^

0/0
19.4.2009 21:19

cizinec je našinec

pro ČR

jiná alternativa než EU neexistuje..takže skousnout a polknout:-)

0/0
19.4.2009 21:16

yxarinka

Re: pro ČR

typicky čecháčkovské - nic není NAVŽDY, a EU se dá uspoořádat i jinak, než že malý státy budou poslouchat velký, to už jsme snad zažili a nechceme to opakovat, ne?!?!?!:-©

Koukni třeba sem: http://svobodni.cz/article.aspx?articleid=160

0/0
19.4.2009 22:42

cizinec je našinec

to je

ale filuta ,ten Honza Kobliha;-D

0/0
19.4.2009 21:11

yxarinka

Svobodní

Svobodní R^R^R^[>-]

0/0
19.4.2009 21:02

zd_pm

Re: Svobodní

RvRvRv

0/0
19.4.2009 21:06

(@)

ODS

ODS R^R^R^[>-] 

(příští koalice? - no, bylo by to fajn, ale Svobodní jsou do parlamentu nezvolitelní...:-/ )

0/0
19.4.2009 21:06

rozhod

Re: ODS

R^R^

0/0
19.4.2009 22:12

yxarinka

Re: ODS

a proč jako? Podle mě jsou naopak JEDINÍ ZVOLITELNÍ

0/0
19.4.2009 22:40

(@)

Re: ODS

8-o ? bavíme se doufám o volbách do českého parlamentu na podzim.

.

VÍŠ CO ZNAMENÁ, "ZVOLITELNÝ"? - to je získat minimálně 5% hlasů. Pokud chcete ty max. 3%, které dostanete věnovat jiným, včetně komoušů a socanů, volte nezvolitelné strany...:-/ 

0/0
20.4.2009 12:54

rozhod

Re: Svobodní

1,5% a dost;-D;-D;-D;-D. Co s tím chceš dělat? Necháš Paroubka vyhrát?

0/0
19.4.2009 22:13

yxarinka

Re: Svobodní

už NECHCI hlasovat pro ODS jen proto, abych dala hlas PROTI PAROUBKOVI. Proto volím Svobodné!R^

0/0
19.4.2009 22:39

_Pixie

Politici Vám lžou,

vláda byla postavená na vydírání a nakupování hlasů, v korupci jsme na předních místech statistik a Vy budete napořád jen strašit komunismem a "nadvládou Bruselu". Ostatní (demokratické a vyspělé) evropské země mají dlouho fungující demokracii a přesto (či právě proto) vidí výhody Unie. Vy však raději uvěříte rádoby státníkovi, který Evropu přirovná k Sovětskému svazu. Ono však kritizovat "nebezpečí zvenčí" je jednodušší, než si uklidit bordel na vlastním dvorku.

0/0
19.4.2009 21:00

(@)

Re: Politici Vám lžou,

Ve skutečné demokracii netřeba komukoli "věřít" či "nevěřit", jak se zde oháníš, ale stačí mít svůj vlastní názor, čehož ty zjevně nejsi schopen, jak prezentuješ. Tak se zamysli raději tak akorát sám nad sebou. :-)

0/0
19.4.2009 21:04

rozhod

Re: Politici Vám lžou,

I blbec má svůj vlastní názor. To není žádná přednost. ;-D;-D

0/0
19.4.2009 22:14

Pravdapravdoucí

LS ANO

Osobně souhlasím s Lisabonskou smlouvou i se sjednocováním Evropy. Lisabonská smlouva je pro nás stejně dobrá jako třeba pro Rakousko, Slovinsko nebo Dánsko. Nejsme žádná výjimka. Nepřijetím smlouvy se vyčleníme na evropskou periferii, kde budeme mít dost příležitostí, abych si stěžovali na křivdy a tiše záviděli těm, kteří se v Evropě budou mít lépe. Lisabonská smlouva je také určitou pojistkou před návratem komunistů nebo jiných autoritativních politiků, třeba Paroubka nebo Klause. A je také pojistkou před Ruskem, které nás chce vrátit do své sféry vlivu[>-]EU

0/0
19.4.2009 20:40

(@)

Re: LS ANO

nějaký racionální a konkrétní argument, kromě těchto ideologických slintů by nebyl?

0/0
19.4.2009 20:45

Viper1

Re: LS ANO

Nic takového asi není :-)

0/0
19.4.2009 20:51

Pravdapravdoucí

Re: LS ANO

Prostě souhlasím s integrací Evropy.  Nevím, co je na tom ideologického...:-)[>-]EU

0/0
19.4.2009 21:00

mr.Bogart Humphrey

Re: LS ANO

@ je příteli místní,fanatický debil.Klasický volič ODS ;-DEU

0/0
19.4.2009 21:05

(@)

Re: LS ANO

Ty se sám charakterizuješ úrovní svých výroků, jen tak dál...;-D 

0/0
19.4.2009 21:08

zoufalec1

Re: LS ANO

i já souhlasím s tímto hodnocením @.

0/0
20.4.2009 10:37

(@)

Re: LS ANO

Já také souhlasím s integrací Evropy, ale nsouhlasím s LS. Dokážeš toto vyhodnotit? :-)

0/0
19.4.2009 21:07

denny2006

Re: LS ANO

asi to těžko pochopíš,ale odmítání LS není odmítáním integrující se EU!

0/0
19.4.2009 21:19

Pravdapravdoucí

Re: LS ANO

:-)nemusíme LS schválit, ale integraci Evropy tím nezastavíme. Jenom zůstaneme stranou. Přece si nikdo nemůže myslet, že celá Evropa srazí podpatky a bude se řídit podle toho, co si myslí část obyvatel Česka...? Evropa se bude vyvíjet dál i bez nás. Můžeme pak sami před sebou skuhrat, že jsme si to představovali jinak a že nás ta většina nevyslyšela. Nebudeme mít už žádný vliv... Docela to těm domýšlivým Čecháčkům přeju:-)

0/0
19.4.2009 21:29

František Matějka

Re: LS ANO

Pokud by chtiví byrokratiční politici, těšící se na další funkce v EU po jejich případné nevolitelnosti na domácí scéně, byli přesvědčeni o prospěšnosti LS a dokázali by ji obhájit, udělali by s velkou pompou referenda ve všech členských zemích. Ale oni si jsou moc dobře vědomi, že kdyby referenda byly, o Lisabonské smlouvě bychom už neslyšeli...

0/0
19.4.2009 23:19

denny2006

Re: LS ANO

věděl jsem,že to nepochopíš,ale alespoň se zamysli,proč zastánci LS dosud neuvedli krom těchto,ničím konkrétním nedoložených (nedoložitelných) strašáků,nic konkrétního proč říci ANO:-/!

0/0
20.4.2009 8:07

zoufalec1

Re: LS ANO

každým svým příspěvkem @ jakobyste jen zdůrazňoval zbytečnost svého bytí.

0/0
19.4.2009 21:02

(@)

.

vy už jste to vyjádřil volbou svého nicku a teď z téhož jen potřebujete osočovat ostatní? ? ;-D

0/0
19.4.2009 21:12

zoufalec1

Re: .

V poslední době mě vždy rozveselí myslitelé, kteří se chopí své, možná životní příležitosti a zareagují na zoufalce.

Zoufalec to je jen nick, přezdívka, která nic neznamená, je to, jako ostatně i jiné přezdívky nadsázka, recese, nic nedokazuje.  Prostě je to jen slovo, které mě napadlo a tak jsem je použil. Všímám si ale, že je to i jistý indikátor úrovně pisatele, který reaguje na můj příspěvek. 

Primitivnější lidé, prosťáčci s naprostým nedostatkem tvůrčí invence se docela rádi chopí této nabídky a na téma zoufalec napíší, dle svého názoru něco neotřelého, vtipného a duchaplného, svoji údernou myšlenku nezřídka podpoří pro tyto prosté duše zvlášť vytvořenými smajlíky.

Co s nimi? Některým stačí připomenout,že nick je jen obdobou příjmení,důležité že je co autor píše, jaké jsou jeho názory, znalosti, jakou má úroveň. Nikoliv jeho jméno či přezdívka. Někomu to však nestačí, tam se zdá být další debata luxusem, který si nemohu dovolit. I můj čas má svoji cenu.

0/0
20.4.2009 10:18

_Pixie

Re: LS ANO

R^

0/0
19.4.2009 20:51

sanborn

Budeme čekat ,budeme čekat

hlasovat můžeme už teď,Zahradil a celá ODS už dávno  jsou spíš brzdy všeho,nemáme volbu prezidenta,nemáme euro/netvrdím že to jsou +/ale naši politici  by nejradši aby volič dal jen hlas u voleb a tak já ODS do Europarlamentu volit nebudu nevidím smysl  a Zahradikl ať maže domEU

0/0
19.4.2009 20:24





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.