Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na D1 se srazila čtyři auta, jeden člověk zemřel

Na dálnici D1 se na 35. kilometru u Ostředka stala vážná nehoda, při které zemřela žena. Další tři lidé byli lehce zraněni. Nehoda tří dodávek a osobního auta na dvě hodiny zastavila provoz na dálnici.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ťuk

Janička

Janičko, byly jsme největší kamarádky a já tě měla moc ráda!!! Nikdy na tebe nezapomenu!!! Moc moc mi chybíš... ;-(  Ty hajzle co jsi Janinku zabil - chcípni!!!!! Rv

0/0
28.6.2009 0:33

martina65

Janinka

Dobrý večer, chtěla jsem se zeptat řidiče dodávky, který tuto nehodu zavinil,který zabil moji sestru Janinku a celé mé rodině tak zničil život.Jakou hodnotu má, pane, pro Vás lidský život?Podmíněného trestu jako u pana Lubiny nebo nějakého směšného mimosoudního vyrovnání? Pane,Vy jste zavinil dopravní nehodu, při které zemřela 35 letá matka 5 letého chlapce. Do smrti budete muset žít s vědomím, že jste díky své bezohlednosti a z hrubé nedbalosti zabil člověka.Tady Vám,pane, nepomůže ani hodně tučné konto, ani sebelepší a sebedražší advokáti.

Martina Králová

0/0
14.5.2009 22:14

burnscz

Reakce na nehodu

Přeju všem krásný svátek. Ta žena byla moje tetička. Bylo jí 35 let a měl pětiletého syna. Byla to matka, dcera, sestra, tetička, švagrová a mimo jiné vynikající právník v prestižní společnosti. Janinko za všechno co jsi pro nás udělala děkujeme. Jsi naše hvězdička. A ty hajzle co jsi to zavinil. Soudem to pro tebe nezkončí. Budu na tebe čekat a nejen já. Jinak příjemnej pobyt.

0/0
8.5.2009 21:09

Smil

podle fotky

ta žena snad jela 30km/h v levem pruhu.

0/0
17.4.2009 13:16

u.boat

Re: podle fotky

No to tak bývá - v kolonách.

0/0
18.4.2009 14:37

Samuraj_PH

ridic bile dodavky

jj, ridic bile dodavky - potencialni vrah ceskych silnic

vsadil bych boty, ze se zenske lepil tesne za zadek, troubil a vyblikaval, bo Fobie jela jen 150km/h Rv

0/0
17.4.2009 9:23

zvm

Re: ridic bile dodavky

tady s Vami uplne souhlasim. Toho blba bych okamzite nechal zavrit. Na vystrahu ostatnim. Najizdet tesne na zadek, je velmi popularni styl jizdy v CR.

0/0
18.4.2009 12:36

u.boat

Re: ridic bile dodavky

Podle destrukce té fabie spíš přiletěl zezadu a nečuměl před sebe. Kdyby jel na ni nalepenej, rozdíl rychlosti bude malý a nesroluje ji zadek až k B sloupku.

0/0
18.4.2009 14:38

icmek

DISLEKTIKU:

"(1) Je-li to nutné k odvrácení hrozícího nebezpečí, dává řidič zvukové výstražné znamení. Mimo obec může řidič dávat zvukové výstražné znamení i tehdy, je-li to nutné k upozornění řidiče předjížděného vozidla.

(2) Místo zvukového výstražného znamení smí řidič dávat světelné výstražné znamení krátkým přerušovaným rozsvícením dálkového světla nebo přepínáním potkávacích a dálkových světel; k upozornění řidiče předjížděného vozidla je smí dávat i v obci."

0/0
17.4.2009 8:15

icmek

Re: DISLEKTIKU:

to abys měl jasno... :-)

0/0
17.4.2009 8:16

cbx

Fiat Iveco

Fiat Iveco je zase co?

0/0
16.4.2009 21:45

akro

Re: Fiat Iveco

Zní to opravdu stupidně, ale tak je to napsáno u Iveca v TP. A tak to opsala policie do protokolu a tak to i opráskli novináři s protokolu nebo z tiskové zprávy PČR. Někdy holt čtení technických průkazů je  jak humoristický román. Český úřední blb totiž vymyslí i nevymyslitelné.

0/0
18.4.2009 17:29

Ladis62

Neschopnost policie

Musím jen poznamenat, že na našich dálnicích ZCELA chybí nějaký systém včasného varování před dojížděním do kolony. Nějaká digitální cedule po 20-30 km to nezachrání. Při cestách  po Německu je naprosto běžné, že vždy těsně před kolonou se pohybuje blikající vůz policie a dokonce i neustále jede proti proudu vozidel tak jak kolona narůstá. Tohle naše chrápající místní příslušníky ještě nenapadlo. Lepší je někde číhat za bukem....:-©:-/Rv

0/0
16.4.2009 21:16

regazzi

Re: Neschopnost policie

Co kecáš ? Vždyt na těch cedulích JASNĚ píšou, že si máš naladit Radiožurnál !

;-D

0/0
16.4.2009 22:15

akro

Re: Neschopnost policie

Tedy je pravdou, že když se něco stane na dálnici v SRN nebo itálii, zpravidla během okamžiku  kus před začátkem kolony už je policejní auto s rozsvíceným majákem  a nápisem UNFALL a pomalu couvá zpět, jak kolona narůstá. O tom se nám nemůže ani zdát. Tady to není nařízeno předpisem a i kdyby bylo, nefungovalo by to, protože by buď nebylo stanoveno, kolik metrů za koncem kolony má auto blikat, (analogie demence s "chybějící značkou začátek měření rychlosti....") nebo by to policie nemohla zajistit, protože "plní jiné důležité úkoly služby", což je ještě lepší výmluva, než osoba blízká. Myslím, že zrušení pojmu důležitý úkol služby by přineslo více bezpečí než nerealizovatelné zrušení osoby blízké.

0/0
18.4.2009 17:34

joryk

Re: Neschopnost policie

přesně tak, už jsem byl vozem leckde a nejen v německu se toho pro bezpečnost dělá daleko víc, ... u nás vše jakoby zůstalo někde na úrovni roku 1970 max.1980.

0/0
16.4.2009 23:32

Smil

Re: Neschopnost policie

nesouhlasím, u nás se dělají na neukázněné řidiče pasti v podobě betonových retarderů v polích nebo u přechodů. Předpokládám, že zbrždovací práh u přechodu má nějaký tajný účinek při brždění, třeba auto nadskočí a chodce přeletí, ale to je jen můj skromný typ.

0/0
17.4.2009 13:20

icmek

Re: Neschopnost policie

přestaň prskat, máš jet tak, abys dobrzdil.

0/0
17.4.2009 8:19

xblack13

Re: Neschopnost policie

to je takový problém, aby ten, kdo je v koloně (ať stojí nebo jede velmi pomalu) jako poslední blikal výstražnýma? děje se to skoro pokaždý, když se něco takovýho stanee a já to dělám vždy.  Takže v tom problém nevidím...

0/0
17.4.2009 9:22

akro

Re: Neschopnost policie

Pokud ovešem zezadu přiletí rychlostí 170km/h blb v bílé dodávce, který si čte noviny, pak můžeš blikat jak Černobyl a nebude ti to nic platné.

0/0
18.4.2009 17:37

Pavelpod22

tragičtí novináři

cituju: "Nehodu zřejmě způsobilo zúžení na 42. kilometru dálnice."  -  ne, nezpůsobilo. Způsobilo je buď špatné dopravní značení nebo nepozornost řidičů, už tyhle formulace opravdu vynechte!! Rv

0/0
16.4.2009 20:00

Tomáš Nemravný

Re: tragičtí novináři

Špatné dopravní značení? Ten idiot v dodávce buď čuměl na TV nebo psal SMSku a jaksi se nevšiml, že se před ním tvoří kolona...

0/0
16.4.2009 20:25

xblack13

Re: tragičtí novináři

přesně tak, ten řidič dodávky zcela evidentně jel "rychlostí zcela obvyklou na dodávku v levém pruhu" a přitom se věnoval řízení jen jako své vedlejší činnosti.

Přehlídnout kolonu se totiž dá dost těžko, pokud se věnuješ řízení a dodržuješ bezpečnou vzdálenost mezi vozidly.

0/0
17.4.2009 9:28

LevP

Boxer

nj Polaci:-/

0/0
16.4.2009 20:00

mpes

vina

zdá se, že vina je na straně toho v Boxeru...  dodávky - to je obecně největší zlo na silnicích... Kam se hrabou kamiony, motorky, ...

0/0
16.4.2009 19:46

mattoni_uz_neni

Re: vina

myslím, že to jsou obecně řidiči, kteří mají za to, že mají všechno v oku a v ruce...

0/0
16.4.2009 19:48

Hansus

Re: vina

Jak vidím jet velkou dodávku, tak si dávám velký pozor. Vícekrát to byla agresivní jízda, a mnohdy nebyli řidiči těchto aut ani připoutáni...Tá nešťastná paní, která zemřela ve Fabii, je dokladem mnohdy bezohledné jízdy těchto dodávek, jejichž řidiči si asi myslí, že jsou snad jedci Rallye..Upřímnou soustrast všem pozůstalým po této paní a dopravním policistům přeji ještě větší úspěchy v její práci, a nutnost studovat nové věci v dopravě na našich silnicích a dálnicích.

0/0
17.4.2009 6:36

chatab

Re: vina

kdes prisel o i? Banga? :-P

0/0
17.4.2009 11:32

LevP

k tem pomalim co jezdi vlevo

bych jeste dodal ze v Anglii, kde dejme tomu je silnicni sit lepsi a dalnice jsou o 3 a vice pruzich se mi hodne stava hlavne v noci, ze dalnice prazdna a kdyz potkam auto tak jede v prostrednim pruhu. To je na palici. :-/ A to vsude pisou jezdete vlevo. To je pak z uplne leveho se musim dostat do uplne praveho a zas zpet. Nekterym to dojde nekterym "pristehovalcum" to nedojde nikdy

0/0
16.4.2009 19:16

dislektik-idnes si na mě zasedla

pro ICMEK píšeš že znáš zákon hahaha

tak si ho přečti ještě jednou co se píše o provozu na dálnicích myslím že budeš velice překvapen.

tvůj příspěvek dokázal že znáš velký kulový!!

0/0
16.4.2009 19:04

nbreta

Re: pro ICMEK píšeš že znáš zákon hahaha

 .   ??????           

§ 12 Jízda v jízdních pruzích

(1) Mimo obec se na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích vyznačených na vozovce v jednom směru jízdy jezdí v pravém jízdním pruhu. V ostatních jízdních pruzích se smí jet, jestliže je to nutné k objíždění, předjíždění, otáčení nebo odbočování.

                                                                                                            

0/0
16.4.2009 19:26

icmek

Re: pro ICMEK píšeš že znáš zákon hahaha

(1) Je-li to nutné k odvrácení hrozícího nebezpečí, dává řidič zvukové výstražné znamení. Mimo obec může řidič dávat zvukové výstražné znamení i tehdy, je-li to nutné k upozornění řidiče předjížděného vozidla.

(2) Místo zvukového výstražného znamení smí řidič dávat světelné výstražné znamení krátkým přerušovaným rozsvícením dálkového světla nebo přepínáním potkávacích a dálkových světel; k upozornění řidiče předjížděného vozidla je smí dávat i v obci.

0/0
17.4.2009 8:16

dislektik-idnes si na mě zasedla

mě tam něco schází

už vím kamion ;-D

0/0
16.4.2009 18:55

Tomáš Nemravný

Re: mě tam něco schází

Motorka ne :-)?

0/0
16.4.2009 19:58

stewiegriffin

jsem zvedav

jestli daji vinu tomu prvnimu v kolone, jak to provedli u te zimni velke srazky. ale co jinak dodat? maji svetelne tabule a na nich urcite dulezite informace o teplote vzduchu a o tom, ze je tato cedule ve zkusebnim provozu. jinak se divim, ze se zde pise o nehode, ve ktere nehrajou roli zadne kamiony, ale pouze mistri volantu, kteri jsou temi kamiony neustale brzdeni :-©

0/0
16.4.2009 18:39

piErcE

Re: jsem zvedav

je videt, ze uz jsi po D1 hodne dlouho nejel .. na tech info tabullich se uz normalne zobrazuji informace o zuzenich, kolonach, pracech na silnicich apod.

0/0
16.4.2009 19:13

regazzi

Re: jsem zvedav

Je videt, zes po D1 hodne dlouho nejel.

Na tech info tabullich se uz normalne zobrazuji informace o: Dodrzujte rozestupy, Radiozurnal 95,4 FM, www.rsd.cz a Dodrzujte predepsanou rychlost.:-)

0/0
16.4.2009 22:18

piErcE

Re: jsem zvedav

naposled pred par dny... a na cedulich vesmes informace o kolonach, stavebnich pracech a zuzenich. pokud nejake jsou.

a samozrejme i informace o rozestupech apod - kdzy neni co hlasit

od te doby, co tam behem minuleho roku pridalli hafo tabuli, tak je to uplne neco jineho. driv bylo radiozurnal na vsech. ted uz tam ty obecny informace davaji opravdu jen, kdyz nemaji co hlasit.

0/0
16.4.2009 22:42

icmek

neni se co divit

dnes na D1 jsem dojel rychlostí 140km/h člověka, který jel levým pruhem 110km/h. normální řidič by mně viděl a uhnul by mi, tenhle ne. neví k čemu jsou zrcátka a nezná zákon o provozu na pozemních komunikacích. budiž. já zákon znám, tudíž jsem použil donucovacích prostředků zcela v souladu se zákonem, ačkoliv to jindy nedělám. sáhnul jsem po dálkových světlech. nepomohly mi. musel jsem použít dalšího, také povoleného, způsobu - akustické houkačky. ani to s kreténem nehnulo. nakonec jsem ho předjel zprava a kousek za mnou pak i policajti s rozsvícenym majákem. ale aby ho čapli to ne. :-/

0/0
16.4.2009 17:28

cinsky_buh_srandy

Re: neni se co divit

to je hotové neštěstí, když sedí někdo takovej za volantem

0/0
16.4.2009 17:49

icmek

Re: neni se co divit

ano, je to hotové neštěstí.

0/0
16.4.2009 17:57

drs

Re: neni se co divit

Jestli on nemyslel i tebe. Prasacke jednani je totiz jak blokovani rychleho pruhu, tak vynucovani si prednosti blikanim a podjizdeni zprava. Za to bys asi dostal tucnejsi pokutu nez on. Na druhou stranu musim priznat, ze uz jsem to taky par krat udelal :-P

0/0
16.4.2009 18:05

cinsky_buh_srandy

Re: neni se co divit

myslel jsem idiota, který má zpětný zrcátka jenom na couvání

0/0
16.4.2009 18:14

icmek

Re: neni se co divit

pokud je prostřední (pravý) pruh zcela prázdný a v levém jede auto, které tudíž nikoho nepředjíždí, nevidím v blikání a troubení nic prasáckýho. nehledě na to, že mně k tomu opravňuje zákon o provozu na pozemních komunikacích. když je holt člověk blbej, musí se mu pomoct. kolikrát někoho dojedu tak, že jedu v pravym pruhu rychlejc než on v levym. pak musim přejet do levýho za něj a když dlouho neuhybá, posvítit mu do zrcátka, aby si vzpomněl kam se má neustále dívat.

0/0
16.4.2009 18:15

ChorcheCh

Re: neni se co divit

Když se nedívá do zpětného zrcátka, tak nemůže vidět ani světla. Troubení je však zhovadilost, může se leknout a dupnout na brzdu.

0/0
16.4.2009 18:48

Tomáš Nemravný

Re: neni se co divit

Já dupu na brzdu už když bliká... Protože nevím, jetli mně nesděluje, že mně hoří kufr nebo že jsem vytrousil tchini :-P.

0/0
16.4.2009 20:00

icmek

Re: neni se co divit

světlama mu zrcátko do ksichtu zabliká, tak by si moh všimnout. a jestli se lekne klaksónu, notabene od fabie, tak budeme mít důkaz, že je to kretén a né řidič, a jestli úlekem dupne na brzdu, máme podklady pro zabavení dokladů.

0/0
17.4.2009 8:06

AlesekV

Re: neni se co divit

No ty ses poved :-D

0/0
16.4.2009 18:35

stewiegriffin

Re: neni se co divit

treba to byl turista z usa, tam takhle jezdi bezne. jen me zarazi onen zakaz predjizdeni z prava. tak to tady pak jezdim uz nejaky ten patek proti predpisum ;-D

0/0
16.4.2009 18:41

mpes

Re: neni se co divit

jenže v USA je to povolený, narozdíl od ČR...  Mluvím o jízdě v libovolném pruhu na dálnici mimo obec...

0/0
16.4.2009 19:44





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.