- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tak tomuhle říkám maximální ptákovina. Jsem ve třeťáku mám obor počítače. a budu se muset další ptákoviny, který mě nezajímaj a stejně je časem zapomenu protože je v životě nevyužiji. Nevim k čemu mi např bude nějaká organizace ANZUS o které sem v tomhle článku slyšel prvně.
Naposlední chvíli.
Zeptám se angličtináře jak bude vypadat maturita "nevim", češtinářky "nevim", učitelé na počítače ty už neví jak se jmenujou např. v počítačových systémech skutečně neví jak podle nich mají vypadat otázky.
měli bejt jasno min. o rok dřív. neví na co nás třeťáky připravit. Pan Mach to ví. Tak ať přijde a laskavě si svoji práci obhájí.
Hlavně že on má normální maturitu, ale nám dá toto.
z cvičných maturit vidíte, že rozumnější je maturovat z matematiky než ze "společenských věd (za komančů známých coby vědecký ateismus a marx-leninismus)"
Za komančů se nematurovalo ze společenských věd. Nato byly vysoké školy.Nepleť neustále do všeho politiku.
proč se ze státních maturit dělá taková věda. Také jsem dělala maturitu , kdy témata pro češtinu a ruštinu byly pro všechny školy stejné. Také přijímačky na střední školy byly stejné. Čeština i matematika. Vše se vyhlašovalo v rádiu.
Obavam se, ze nova statni maturita resi neresitelne dilema: Overit v celem state jednotnym metrem vedomosti maturantu a zaroven nevzbudit nevoli tim, ze snad v nekterych skolach studenti u maturity neuspeji.
Vysledkem je to, ze za hodne penez a s velkym usilim ziskame nova maturitni vysvedceni, ktera nebudou o urovni absolventu nic rikat. Ano, i nyni je uroven absolventu nekterych strednich skol nizka - ale jsou i takove stredni skoly, ze kterych maturitni vysvedceni opravdu neco znamena.
Jestli bylo puvodnim zamerem autoru statni maturity zvyseni urovne na slabsich skolach nevim, ale zda se, ze pripravene statni maturity pouze komplikuji situaci skolam s narocnejsimi zkouskami.
vědět spoustu užitečných informací, protože ani jejich ředitelům tyto informace zodpovědní autoři státních maturit nejsou schopni podat.
Například jak se bude hodnotit státní a nestátní část zkoušky. Půl napůl? Nějakými procenty? Jediná spása před nekonečnou ostudou našeho vzdělávacího systému je státní maturity opět odložit.
V ČR se státní maturity nebudou odkládat, ale rozdávat za účast.
Nebylo to tak hrozné, ale nebyly tam chujoviny, jako v připravovaných státních maturitách. Někdy si říkám, zda ti, co připravuji testy a další zkušební materiály to mají v hlavě v pořádku ! Veškeré vzdělání a zkoušky by měly vést k přípravě na život a ne ke zkoušení encyklopedických znalostí, v životě z valné části nepoužitelných!
Já nevím, jestli to mají v hlavě v pořádku, ale pokud se za n let vystřídá n-1 ředitelů, přičemž celý systém se kruhem vrátí k původnímu, posléze zavrhnutému, způsobu, zamotá se z toho v hlavě leckomu.
No když se u zkoušek v autoškole mohou ptát 18 letého, od kolika může dělat řidičák na podskupinu A1, namísto, aby ověřili, jestli chápe signalizaci semaforu (rozdíl mezi zelenou šipkou, zeleným kruhem, odlehčovací šipkou a signálem k opuštění křižovatky nechápe 70% řidičů), proč by se u státních maturit nemohli vtipně zeptat kdo je členem ANZUS. Musím říct, že jsem to nikdy neslyšela, ale po kouknutí na net jsem se zasmála dobrému vtipu autora otázky A-NZ-US = Austrálie, Nový Zéland, Spojené státy... Opravdu hloupé, ale vtipné... Zajímalo by mě, jak to budou hodnotit. Jestli seřadí výsledky pod sebe a nechají projít 97% nejlepších, nebo budou dělat náhodný výběr...