- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
se rozhodlo propouštět a jestli to bude technický personál, tak se pomalu milí cestující připravte na nejhorší.
..tam jsem využil vždy služeb jiných společností (vždy zcela OK), ale mohu porovnávat ČSA a BA na lince Praha-Londýn, kde oba dopravci nasazují "stejné" Airbusy. Tady bych jednoznačně preferoval ČSA. S BA byl vždy nějaký problém, letadla na této lince mají evidentně starší, servis je u BA horší.
s CSA jsem pres ocean letela jednou sem a zpet a uplne mi to stacilo, prestup je zpestreni a vubec mi nevadi, CSA prodava o mnoho vic letenek nez je mist a tak znama co nechce prestupovat uz zmeskal ruzne akce
btw 10 hodin na nefunkcnim sedadle, zpozdeni 7 hodin, pristavani natrikrat bez jedineho vysvetleni, me krvaceni z nosu a nezajem letusek je fakt zazitek
Ten obrázek ze simulátoru není A310, ale A320. Nojo, stačí jedno číslo, a už je editor idnesu za blbce, že...
Před třemi týdny jsem solidní problém s A310 zažil osobně při letu do New Yorku. Celý text vzhledem k omezení dély příspěvků najdete na mém blogu http://www.plachow.cz
(příspěvek Cesta na Hawaii, aneb po pár měsících opět na druhou stranu zeměkoule)
Vybrané highlights: "blije celé letadlo" (včetně letušek), "je na palubě lékař?" anebo "přehlídka záchranářské techniky na JFK".
Ač to byla má již myslím čtvrtá cesta za oceán s A310 ČSA, dosud s maximální spokojeností, myslím že tímto jsem létání s A310 ČSA zakončil.
Asi to letí vysoko. Bojím.
NIC SE NESTALO
ukazatel neukazoval, tak se letadlo vratilo, noooboooze... to je durch to same, jako kdyby ceske drahy zrusily jeden spoj Pendolina protoze ukazoval nestandartni hodnoty v palubni siti treba... situace just stejna a nebude se o tom psat nikde... citim okurky
a letadlo mělo opravdu problém.....
To, co spolecnost CSA nazyva letadlem a cim leta denne do New Yorku, je stara konzerva, ktera nikdy nebyla urcena pro transatlanticke lety. Mesicne se snad alespon 3 krat vrati z nektereho z dalkovych letu nebo doleti s fatalnim ohrozenim bezpecnosti cestujicich. Nejcastejsi pricina je porucha hydrauliky. Navic to, co spolecnost CSA nazyva palubnim servisem a co poskytuje na palube tohoto starickeho letadla, je nejstrasnejsi vec, jakou svet kdy videl. Arogantni, stare a upocene stevardky nabizeji cestujicim jakesi odpadky pod nazvem obcerstveni. Na blikajicich obrazovkach, ktere pamatuji jeste Gustava Husaka, nabizeji nejaky trapny obstarozni film Zdenka Trosky, kteri vsichni uz videli 100 krat, a rikaji tomu palubni zabava. Nesmite se v letadle ale ani oprit, protoze hrozi, ze se pod vami zlomi operka nebo podperka propocene sedacky. Vsechny tyto vymozenosti si lze pak koupit za cenu mnohdy vyssi, nez nabizi konkurence, ktera ovsem leta, pravda s prestupem na jinem evropskem letisti.