Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hudebníci z kapely Ready Kirken zažalují stranu přeběhlíků z ODS

Kapela Ready Kirken bude žalovat nově vzniklou Stranu svobodných občanů. Ta totiž zvala na svou sobotní politickou akci s tím, že tam hudebníci z Pardubic vystoupí. Na letácích se objevilo i logo kapely.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

detour

Autor článku

Za ten nadpis si autor článku plně zaslouží čestný titul "Humanoidní obdoba samce Tura domácího- cíleně zbaveného reprodukčních orgánů".

0/0
11.4.2009 20:21

kamasutra.novakova

Rudé prskafffky :- )))

Téda, se mi líbí, jak tady ty komančové tak nějak rozvrženi napříč politickým  spektrem prskaj :- ))) Jo tadle nová strana je jistě strana Odborníků :- )))

0/0
11.4.2009 12:08

kamasutra.novakova

No...

Jo, tak já doufam, že tadle strana našeho nadstranického prezidenta odborníka :- ))) získá co nejméně hlasů. Po období komunismu, přišlo období veksláčků - chtělo by to nějakou opravdovou změnu.

0/0
11.4.2009 11:56

bluetake

Re: No...

a co navrhujes ? Jakou "opravdovou zmenu" mas na mysli ? Byl (a) jsi vubec nekdy u voleb ? Jestli ne, pak jsi volil(a) tu socanskou a komunistickou luzu stejne, jako socansti a komunisticti volici. kazdy propadly hlas nevolice jim pomohl naprosto stejne.

0/0
11.4.2009 12:12

Katka B.K.

nové informace

Jak probíhalo jednání s kapelou - zde:

http://boudakasparova.blog.idnes.cz/c/79049/Co-vedlo-Ready-Kirken-ke-zruseni-vystoupeni.html

Bylo posláno samozřejmě i redakci Idnes i MF Dnes.

Opakuji - NEJSME strana přeběhlíků z ODS. Bývalých členů ODS je v řadách Strany svobodných občanů cca 10%. Bylo by fajn opravti zavádějící titulek u článku.

Kašparová, mluvčí Svobodných

0/0
11.4.2009 10:42

tinkturak-1-tinkturak

Re: nové informace

Milá Kateřino, chápu sice, že jste mluwčí strany, ale oprawdu, wy soukromě, nechápete to, co kapelu RK wedlo ke zrušení wystoupení? Jestliže, jak sama píšete, kapela wedla jednání s pořadatelem akce, která měla být prezentowána jako pro rodiny s dětmi k příležitosti welikonoc, a náhle je to na letácích prezentowáno přímo we spojitosti se stranou swobodných, tak se jim tedy upřímně nediwím....

Chtějí - li si zachowat swou apolitičnost, nic jiného ani udělat nemohli..... 

0/0
11.4.2009 11:56

bluetake

Re: nové informace

Jestli ta kapela od zacatku vedela, ze se jedna o spolecenskou akci,kterou porada politicka strana a jeste si davala podminku, ze nebudou zadne projevy pul hodiny pred jejich vystoupenim, tak bezostysne nyni lzou a snazi se pouze zviditelnit na ukor prave politicke strany. Ono je jednodussi vydavat nejake radoby apoliticke prohlaseni a vyhrozovat soudy, nez nekde mlatit do bubnu a saskovat na jevisti.Tato medialni "kausa" je urcite zviditelni vic, kdyz uz na ne nikdo nechodi....Budou to "ti hrdinove, co se vzepreli politice"....Smesne.Jinak,pokud existuje mezi RK a agenturou pisemna smlouva, a predpokladam, ze existuje, tak ji RK proste nedodrzeli, at uz z jakehokoliv duvodu , a zalobu by tedy meli obdrzet oni, prinejmensim za poskozeni jmena poradatele, tedy ne svobodnych ale poradajici agentury, zaplatit tucne sankce a zverejnit stejnou cestou i omluvu . Takova reklama by jim urcite prospela vice , protoze by si je uz asi zadna jina agentura priste nepozvala ani na zahradni slavnost.

0/0
11.4.2009 12:07

tinkturak-1-tinkturak

Re: nové informace

Problém je w tom, že tu akci pořádá nějaká agentura a nějaký pořadatel...ta SSO je tam jako "přílepek".....alespoň na mě to takto nyní působí.....

0/0
11.4.2009 12:40

Katka B.K.

Re: nové informace

od začátku se jednání účastnil např. i náš volební manažer a bylo jisto, že se budou na akci prezentovat třeba i kandidáti do eurovoleb.

Na jednu stranu plně chápu, že někteří umělci se nechtějí spojovat s žádnou stranou a pokud by to tak řekli na začátku, respektovali bychom to a sjednali jinou kapelu. Ale oni to nechali dojít až na den před akcí a pak spustili humbuk. Mně osobně na tom prostě cosi zavání....Rv

0/0
11.4.2009 12:47

tinkturak-1-tinkturak

Re: nové informace

Netwrdím, že to nezawání...Otázkou wšak je - co - a proč - a z jaké strany.....

 

Možná pomylsná kapka přetekla, pokud SSO si RK přiwlastnila na swé letáky, jako swou prezentaci? Newím, jen se zamýšlím.....

0/0
11.4.2009 13:47

Katka B.K.

Re: nové informace

co prosím??8-o Už jste někdy pořádal veřejnou akci, aniž byste na ni pozval veřejnost??  Prosím zamyslete se nad tím, ano?

0/0
11.4.2009 16:03

tinkturak-1-tinkturak

Re: nové informace

Prosím, zamyslete se nad tím, co jsem napsal....Nikde nepopírám přítomnost weřejnosti, ba práwě naopak......

0/0
11.4.2009 16:49

Yurek

Re: nové informace

http://sula.eblog.cz/symbolizuje-skandal-kolem-ready-kirken-a-strany-svobodnych-obcanu

0/0
11.4.2009 18:21

tinkturak-1-tinkturak

Re: nové informace

Podotýkám ještě, že dle mého názoru se jedná hlawně o akci piwowaru....a wo wo tom to je ;-)

0/0
11.4.2009 12:41

činčo

Ty kdo bude někdon volit, tak volí jen z bláta do louže.

;-D

0/0
11.4.2009 10:22

bluetake

Re: Ty kdo bude někdon volit, tak volí jen z bláta do louže.

tvuj hlas jim urcite chybet nebude......:-)

0/0
11.4.2009 12:08

činčo

Re: Ty kdo bude někdon volit, tak volí jen z bláta do louže.

To určitě, protože takovejch jako ty je mraky;-D;-D

0/0
11.4.2009 20:28

MHHH

Apolitická kapela :-))))

Jééén to jsou zbytečné kecy. Apolitická kapela vystoupí na akci "S komunisty se nemluví"

0/0
11.4.2009 9:33

kamasutra.novakova

Re: Apolitická kapela :-))))

Myslim, že kapela se nemá za co stydět... narozdíl od komunistů... Komunisti alespoň pro mě nejsou standartní stranou...  A strana s vekslácko, mocensko korupčními myšlenkami Klause, Béma, Tlustého těžko přinese naši zemi něco pozitivního....

0/0
11.4.2009 12:04

Katka B.K.

Re: Apolitická kapela :-))))

co to prosím blábolíte??? Pan Tlustý ani Bém NEJSOU U NÁS! To prosím nadávejte o kousek vedle - u p. Železného :-)

0/0
11.4.2009 12:49

Huczín von Szinágl

Až budete zase chtít někde hrát...

Tož sláva! Pánové z kapely Ready Kirken, snad jsme ten kosmopolitně znějící název napsal správně, jste apolitičtí! Nehrajete na stranických akcích průřezově politickým spektrem, jak jsem pochopil. S jedinou vyjímkou. Nenávidíte komunisty a proto jste si pár svých pecek střihli pro podivuhodnou partu kolem hesla S komunisty se nemluví. Vaše občanské názory jsou zřejmě tak pozoruhodné, jako vaše hudba. Pro mě naprosto neznámá....Doufám, že to tak zůstane i nadále.

0/0
11.4.2009 5:59

alienated

Re: Až budete zase chtít někde hrát...

co to je za kecy? A co je na tom špatnýho? Rv

0/0
11.4.2009 6:37

DanC

Re: Až budete zase chtít někde hrát...

Naprosty souhlas... Pokud jsem tzv. apoliticky, drzim hubu. Vzdycky. Kdyz ne a jeste to davam najevo formou "zhrzena stara panna nebyla pozvana na vecirek, ale mluvilo se o ni", jsem vul...

No a co se tyka muziky, slysel jsem jednou a fakt nechci :-©

0/0
11.4.2009 10:09

Katka B.K.

jak to bylo doopravdy:

se dočtete zde:

http://boudakasparova.blog.idnes.cz/c/79031/Jak-je-to-s-kapelou-Ready-Kirken.html

0/0
11.4.2009 0:44

Radeczek1

Re: jak to bylo doopravdy:

Nezávislá mluvčí strany přeběhlíků. ;-D Na vašich stránkách chybí v sekci "napsali o nás" tento článek, ale vaše reakce už tam je. To tam budete zveřejňovat jen pozitivní články? To tu svobodu a spravedlnost berete opravdu vážně :-P

0/0
11.4.2009 8:02

Katka B.K.

Re: jak to bylo doopravdy:

Nemáte pravdu - link na tento článek je od samého začátku přímo v textu naší zprávy o tom, jak to bylo - jak na mém blogu, tak v TZ na našem webu. Pokud na něco reaguji, samozřejmě tam dám obsah toho, na co reaguji :-)

0/0
11.4.2009 9:27

Soami

Re: jak to bylo doopravdy:

Vážená paní. Svými odkazy a formulacemi děláte straně medvědí službu. RK je dnes třetí liga, stejně jako vy.

0/0
11.4.2009 8:51

outrageman

Mach už neví jak získat preference

možná přizve k SSO i Spejbla s Hurvínkem. To jsou také slavné osobnosti a dobře se s nimi manipuluje. ;-D

0/0
11.4.2009 0:37

Profík

objektivita

V rámci objektivity by se o ODS nemělo psát jako o ODS, ale jako o MTS: Mafiánské totalitární sektě.

0/0
11.4.2009 0:29

Martin Kostera

Re: objektivita

Ano. A Vy jste papež.Rv

0/0
11.4.2009 1:15

petrmalyx

No potes koste, Ides

Pani duveryhodni novinari se pustili do boje proti stranickemu nepriteli se vsim ideologickym zapalem. Nemejme jim to za zle, jsou za to placeni. Neco mi ale rika, ze treba takova prostitutka ma cestnejsi zamestnani - zaplatite sluzbu, dostanete ji. Kazda slusna prostitutka, kdyby po ni nekdo chtel takove prasarny, jakych jsou schopni novinari, na miste by se pozvracela a zakaznikovi nafackovala.

0/0
10.4.2009 22:31

Katka B.K.

Re: No potes koste, Ides

je to drobítek slátanina.... jak to bylo doopradvy je zde: http://boudakasparova.blog.idnes.cz/c/79031/Jak-je-to-s-kapelou-Ready-Kirken.html

0/0
11.4.2009 0:45

Kei: polib si věrtel, Bingu...

...

1) Ready Kirken bez Hrůzy je jen "nějaká neznámá kapela".

2) SSO není strana přeběhlíků z ODS, pokud se tímto výrazem myslí Schwippel, Tlustý a podobní státokazové...

0/0
10.4.2009 22:26

Marigold

Re: ...

Ti jsou akorát mediálně známí. Věřte mi, že bývalých členů ODS jsou tam tuny. Většinou těch neschopných.

0/0
10.4.2009 22:31

petrmalyx

Re: ...

No, jsou tam lide, co pred nekolika lety z ODS vystoupili, kdyz strana zacala nabirat smer moc doleva. To ano Kdyby je nekdo zvazil, treba by dohromady dali nad 2000 kg. Ale je sakra rozdil, mezi prebehlikem a byvalym clenem nejake strany. Vetsina clenu SSO jsou byvali nestranici.

0/0
10.4.2009 22:41

Reporter

Re: ...

jací státokazové ????

já už 4 roky poizoruju, že jedinej kdo tady kazí na co šáhne je chachar Topol Rv 

0/0
10.4.2009 23:36

Katka B.K.

Re: ...

Tlustý a spol. S NÁMI NEMAJÍ NIC SPOLEČNÉHO!!!!

Jak to bylo doopravdy najdete ZDE: http://boudakasparova.blog.idnes.cz/c/79031/Jak-je-to-s-kapelou-Ready-Kirken.html

0/0
11.4.2009 0:45

Marigold

Nedivil bych se

Ani bych se tomu moc nedivil. Když jsem s hrůzou uviděl, že v předsednictu SSO sedí "Užvaněná neschopnost" Bednář (dokonce na postu místopředsedy), který si právě pro tyto schopnosti ani neškrtl, když se chtěl dostat do oblastní rady ODS pro Prahu 4, už mě u téhle "nové" strany nic nepřekvapí.

0/0
10.4.2009 22:26

norton

Hudebníci???

???

0/0
10.4.2009 22:23

miguels

korektní

Ten titulek je asi tak korektní, jako když řeknu, že iDnes jsou novinářská žumpa.

Co je pravdě blíže, nechť soudí vážený čtenář.

0/0
10.4.2009 22:16

Fiara.L

Pánové Ready Kirken

Tak důležití nejste,aby na vás stála existence nějaké strany.Chtělo by to trochu soudnosti.

0/0
10.4.2009 21:56

jahodove_ticho

že bytenhle zbytek Hrůzy

měl kšeftů tři zadele? Ještě budou hrabat prstíčkama aby si zabrnkali na XXXVII sjezdu KSČM ;-D

0/0
10.4.2009 21:55

slatin

Re: že bytenhle zbytek Hrůzy

;-D;-D;-D

0/0
11.4.2009 18:31

Reporter

žaloba

kluci ani pořádně nevědí zo to znamená zažalovat. To není jako když na základce žalovali na chytřejší spolužáky (tedy na všechny)

0/0
10.4.2009 21:55

koncovka

PR článek

pro koho?

kdopak asi ten článek objednal (zaplatil) - bude správně za A - Ready Kirken, nebo B - tzv. "nová" Klausova politická strana?

(Y)

0/0
10.4.2009 21:52

Teleke z Téléké

modrý, oranžový, rudý nebo zelený?

všude je to samej korýtkař a šmejd. je to jedno. že se lidi pořád tak vzrušujete.

0/0
10.4.2009 21:47

cannabis

Re: modrý, oranžový, rudý nebo zelený?

Moje řeč.R^

0/0
11.4.2009 0:35

babka_080

Re: modrý, oranžový, rudý nebo zelený?

A mojR^e taky.

0/0
11.4.2009 16:02

Yurek

Re: modrý, oranžový, rudý nebo zelený?

Vy tři si nic jiného, než socialismus nezasloužíte. :-©

0/0
11.4.2009 18:24

Petrucciani_cenzor

Hudebníci z kapely Ready Kirken zažalují stranu přeběhlíků z

Vzdyz to je premalovana odSS. ;-)

0/0
10.4.2009 21:35





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.