Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na Rokycansku havaroval motorkář. Po nárazu do lípy uhořel

Čtyřiadvacetiletý motorkář uhořel v noci po nárazu své motorky do lípy ve Strašicích na Rokycansku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Muadib

Udeřily tepla

Vymírání vypatlanců chválabohu pokračuje...

0/0
11.4.2009 10:57

dislektik-idnes si na mě zasedla

při některých příspěvcích jsem se opravdu dobře pobavil

;-D

0/0
10.4.2009 16:43

Pan Navratil

Blbý.

:-/

Ale kalit to v noci není dobré v žádném vozidle.

0/0
10.4.2009 15:50

admiral666

jaro

je tady, uz to zacina.

0/0
10.4.2009 13:52

Radek1979

tak koukám, že jsem se zase dočkal

v ysvětlení proč motorkáři nejsou schopni dodržovat maximální povolenou, nebo alespoň bezpečnou rychlost. 8-o

0/0
10.4.2009 13:20

brekebrekeke

jak muze nekdo,kdo nevystrci z popelnice zadek

vykladat, kde je a neni sterk? v aute to nikdo nepozna! pozna se to jen na kole a motorce

0/0
10.4.2009 13:08

individual

Re: jak muze nekdo,kdo nevystrci z popelnice zadek

Pokud pri jizde v aute podle kombinace vizaze silnice, tukani kaminku do podbehu, drobneho drnacni, zmeny zvuku od pneumatik nepoznas, ze na silnici neni cisty asfalt, ale sterk, potez te noha.....

0/0
10.4.2009 13:20

icmek

Re: jak muze nekdo,kdo nevystrci z popelnice zadek

ty jsi chytrý a přemýšlivý řidič. sorry, ale když najedu na štěrk, písek, nebo třeba drobky z rohlíku, tak to poznám okamžitě a to i na rovině.

0/0
10.4.2009 13:26

brekebrekeke

2pro blbouny jako borecz

i kdyz je par dni teplo,silnice nejsou prohraty,nejde to kalit jak v cervnu. zadny normalni motorkar nebude riskovat.podlitnout to muze kazdymu. jsem ochotnej souhlasit jen s tim,ze bohuzel ted jezdi i spousta nenormalnich magoru. tenhle podle vseho mel blbej osud,nehoda. tak se nenavazejte, jste jak hyeny howada !

0/0
10.4.2009 13:04

Tomáš Nemravný

Re: 2pro blbouny jako borecz

Minulou sobotu jsem nepotkal jediného normálního motorkáře... Zřejmě ti normální ještě seděli doma za pecí a čekali, až se prohřeje silnice.

0/0
10.4.2009 14:00

brekebrekeke

admine mel bys to tady zrusit !

zadnej motorkar,zadnej kdo se zabije na nasich silnicich si nezaslouzi tyhle kecy! a jeho rodina taky ne. je to humus a odpad ;-€Rv

0/0
10.4.2009 13:01

Radek1979

Re: admine mel bys to tady zrusit !

co konkrétně máš na mysli ? 8-o

0/0
10.4.2009 13:03

brekebrekeke

Re: admine mel bys to tady zrusit !

uprimne, zrovna ten slavex me vytocil :-/ to jsou kecy !

0/0
10.4.2009 13:09

individual

Re: admine mel bys to tady zrusit !

Pokud si vezmu nuz s 15 cm cepeli a s doufanim, ze to rozchodim, si jej vrazim do hrudniku, taky to nebude tragedie ale jen a pouze debiIni chovani jednoho bIba.

0/0
10.4.2009 13:09

Ahasver

Re: admine mel bys to tady zrusit !

Když ten nůž normálně poneseš, zakopneš / uklouzneš a napíchneš se na něj tak to taky bude pořád tak a každej kdo nosí nože je debil kterej si to napíchnutí se zaslouží?

0/0
10.4.2009 13:12

individual

Re: admine mel bys to tady zrusit !

Nema cenu slovickarit a hledat skulinky v te analogii - jsou tam. Kdo chce chapat, chape, kdo chce pitvat aniz by jej postihla pointa, muze...

0/0
10.4.2009 13:17

Ahasver

Re: admine mel bys to tady zrusit !

Snažil jsem se Ti sdělit úplně jinou pointu - o té nehodě, jejích příčinách a jejím mechanismu víš prd, naopak jestli něčím nebo na něčem jezdíš, jistě víš jak málo stačí aby se stalo neštěstí. Na jedné stopě zvlášť. Vynášet tady soudy typu "pontenciální vrah" je minimálně hloupé.

Jestli ale máš lepší informace než ty v článku, pak se omlouvám.

0/0
10.4.2009 15:45

individual

Re: admine mel bys to tady zrusit !

O nehode vim to, co pisou v clanku: 24 let, terenni KTM, 23 hodin v noci. Jaka je za tmy na takove motorce s tou bludickou vepredu bezpecna rychlost si umim predstavit. Ze by nekdo v tehle bezpecne rychlosti vyletel ze zatacky a rozflakal se o strom si uz moc predstavit nedokazu...

0/0
10.4.2009 16:36

Radek1979

Re: admine mel bys to tady zrusit !

nůž můžu nést tak, že když zakopnu dokáži snížit pravděpodobnost napíchnutí. Stejně jako když sednu na motorku, můžu snížit pravděpodobnost zabití. Kolik lidí se zabilo při nesení nože a kolik lidí na motorce?

Jinak. Když poneseš nůž, vezmeš ho tak, že celou dobu budeš mít namířené ostří proti sobě, nebo ho poneseš ostřím od sebe? Já osobně ho ponesu ostřím od sebe, dosti se eliminuje možnost toho že se tím nožem v případě zapoknutí zapíchnu :)

0/0
10.4.2009 13:19

Juras

Re: admine mel bys to tady zrusit !

To přece neřekl. Spíš je debil ten, kdo sám sebe nožem zabije. Ještě horší debil je ten, který zraní nebo zabije někoho jiného. Tomuhle motorkářovi děkuju, že před stromem nešly holčičky s kočárkama. Mám ho rád, nepřeju mu nic zlého. Ale když jezdí tak, že je schopen skončit ve stromu, tak su šťastnej, že na to doplatil on a zítra aspoň nevletí  na chodník plný lidí.

0/0
10.4.2009 14:27

Radek1979

pro blbouny jako borecz

Pravda, je to chudák, je to tragédie. Po zimě jede po silnici, ještě nejou uklizeny, mohl by se tam vyskytnout štěrk, proto jezdí jako by tam nebyl... abych použil vaše kydy.

Posledních pár dní je pěkně. Zatím každej motorkář, kterýho jsem potkal mě předjížděl. v 90% jsem jel maximální povolenou rychlostí. Pak když ten motorkář vlítne do díry, štěrku... ostatní ho ospravedlňují tím že tam byla díra, štěrk.... To je věc po zimě, co? Díra v silnici kdo by ji tam čekal.

Dále se stačí podívat kolik motorkářůch řítících se před smrtí víc jak 150km/hod zničilo život lidem kteří je, ač neradi sejmuli. Musí se s tím žít opavdu krásně.

Dodržujte pravidla i rychlosti, zapojte mozek a uvědomte si že nejedete tankem ale na motorce. Ještě jsem se nedočkal vyvsvětlení proč je pro motorkáře takřka nemožné dodržet maximální předepsanou, popřípadě bezpečnou rychlost?

Je to jednoduché, máte dvě možnosti, jezdit tak aby jste přežili, nebo jezdit jak hovada, ale pak si nestěžujte.

0/0
10.4.2009 12:57

Ahasver

Re: pro blbouny jako borecz

Ty musíš mít strašně jednoduchej život s takovým černobílým pohledem na svět... Rv

0/0
10.4.2009 13:14

Radek1979

Re: pro blbouny jako borecz

?

0/0
10.4.2009 13:19

Syryn

Blutky

..ty voe,to sou zase komentare...

0/0
10.4.2009 12:35

slavex

Jistě...........................................! ! !

Jediné co ho asi do poslední chvíle mohlo těšit že (z odvoláním na hořejší článek)měl do poslední chvíle zachováno svoje soukromí  ! ! ! Rv  ;-( Rv

0/0
10.4.2009 12:28

individual

Sterk na silnici

Je usmevne, jak se v pripadech, kdy nejaky motorkar vyletne ze zatacky, v diskusich sletnou jeho nohsledove s teorii, ze v zatacce mozna byl sterk.

Po ceskych silnicich jezdim temer denne a celkem nemalo (rocne kolem 45 tis. km) a nepredvidatelny vyskyt sterku vyhradne v zatacce vazne nepotkavam. Zamerne pisu nepredvidatelny, coz vylucuje mista oprav, naplavy po vydatnem desti atd.

Vysvetleni techto nehod je pritom pragmatictejsi: ridil bIbec, ktery si myslel, ze to da...

0/0
10.4.2009 12:21

Bubrak

Re: Sterk na silnici

Hele, nikdo nerika, ze tam sterk byl, ale sterk je v zatackach casto a zvlast na jare. Sam jsem vjel do sterku a skoncil v protismeru v lete v Praze. NASTESTI nic nejelo proti. V aute bych akorat pribrzdil (na motorce to na sterku nejde). Bylo to v prave zatacce kdyz se jede na Strahov od Kinskeho zahrady, posledni prava dvoupruhova. V levem pruhu byla zaplata (neoznacena) a sterk cca 5x 2 metry. Neslo udelat vubec nic, motocykl v naklonu, sterk byl videt na posledni chvili (cerna zaplata, cerny sterk, v pravem pruhu auto). Volal sem PCR at to uklidej, ze se tam nekdo zabije. Za 30 minut to tam porad bylo. RvRv

0/0
10.4.2009 12:24

Bubrak

Re: Sterk na silnici

Dalsi prikla. Jel jsem pred lety po okresce a asi 10km pozoruju, ze mi nejak klouze zadni kolo, zatacky projizdim jak na vode. Az po tech 10km jsem zjistil, ze jedu po pisku, ale vypadalo to jak takovy ten asfalt s bilyma teckama. Uplne me polilo horko. Nebylo to videt.

0/0
10.4.2009 12:27

individual

Re: Sterk na silnici

Pred vyjmenovavanim dalsich prikladu si prosim jeste nekolikrat precti muj prispevek. Myslim, ze jsem nenapsal, ze se sterk neocekavane na silnici nevyskytuje nebo ano?

Podstata prispevku lezela jinde, pkud to jsi schopen ve svem nesmyslnem boji pochopit...

0/0
10.4.2009 12:30

Bubrak

Re: Sterk na silnici

Psal jsi o nepredvidatelnem sterku, o tom byl i muj priklad. Psal jsi, ze nepredvidatelny sterk nepotkavas, ja ho potkavam.

0/0
10.4.2009 12:32

borecz

Re: Sterk na silnici

máš pravdu, je to nesmyslný boj... lidi nás motorkáře prostě nesnáší... Jeden můj známý motorkář je doktor... Třeba bude příště zachraňovat život tobě, až ve své "nehodou neposkvrněné jízdě" uděláš chybu...

0/0
10.4.2009 12:34

individual

Re: Sterk na silnici

Nevim, proc bych mel nenavidet motorkare. Pises jeden neopodstatneny nesmysl za druhym.

0/0
10.4.2009 12:36

nnyky

Re: Sterk na silnici

A kolik jsi jel?

0/0
10.4.2009 12:27

Bubrak

Re: Sterk na silnici

cca 30-40km/h , bude to rok, co se mi zabil blizky kamarad a jel 50km/h

0/0
10.4.2009 12:28

nnyky

Re: Sterk na silnici

Tak spadnout při této rychlosti už je docela pech :-(

0/0
10.4.2009 13:00

emget

No mladík má smůlu

0/0
10.4.2009 12:03

tmf

viděl někdo

měřit policajty rychlost v zatáčce? A měli by.

0/0
10.4.2009 11:33

def...

Po nárazu do stromu uhořel

tak pochopit se to da, ale zni to trochu nesikovne

0/0
10.4.2009 11:32

dislektik-idnes si na mě zasedla

Re: Po nárazu do stromu uhořel

doufám že víš že motorkáž má nádrž s palivem mezi nohama?

0/0
10.4.2009 11:39

dislektik-idnes si na mě zasedla

Re: Po nárazu do stromu uhořel

motorkář

0/0
10.4.2009 11:39

dislektik-idnes si na mě zasedla

24 let to mluví za vše

0/0
10.4.2009 11:32

def...

Re: 24 let to mluví za vše

tak povidej, jaky je rozdil mezi 24 letym, ktery ma ridicak 6 let a 46 letym, ktery ma ridicak 6 let, protoze si ho delal pozdeji?

0/0
10.4.2009 11:35

dislektik-idnes si na mě zasedla

Re: 24 let to mluví za vše

protože v tom máš chyby pokud chceš diskutovat o 24 letém motorkáři na silné mašině zjisti si od kdy může takové papíry dělat!a pak se podívej na nehodovost podle věku řidičů kteří zavinily nehodu!až si to zjistíš dostav se

0/0
10.4.2009 11:38

Mr. Datel

Re: 24 let to mluví za vše

46-ti letý má s velkou pravděpodobností méně testosteronu, jehož množství v těle mimo jiné ovlivňuje "strach" (pud sebezáchovy).

0/0
10.4.2009 11:55

emget

Re: 24 let to mluví za vše

Nesmysl na n- tou. Mnohokrát v praxi potvrzeno

0/0
10.4.2009 12:04

Mr. Datel

Re: 24 let to mluví za vše

Co je nesmysl? a) s přibývajícím věkem klesá hladina testosteronu nebo b) vliv testosteronu na chování muže?

Souhlasím s tím, že porovnávat dva různé jedince různého věku je ošidné. Ale když si vzpomenu co jsem vyváděl v pubertě....

0/0
10.4.2009 12:12

emget

Re: 24 let to mluví za vše

No už jsi to napsal sám. Srovnávat jakékoliv dva jedince je ošidné

0/0
10.4.2009 12:20

činčo

Jezdí si jak chtějí v ochranném přírodním pásmu,

třeba na Vysočině mezi Nihovem a rančem u Bisoma a nikdo s nimi nehne!!!;-O;-O;-O

0/0
10.4.2009 11:10

Radek1979

co dodat

zatím za každou letošní nehodou motorky, alespoň co jsem já postřehnul, je na vině samotnej motorkář 8-o Pokud každej motorkář bude tak rozumnej a rozmázne se o strom, traktor, most... nezbyde než pogratulovat k jejich šikovnosti. Pokud někdo přehlédne traktor nebo strom, nemá na silnici co dělat. !

0/0
10.4.2009 10:40

yed69

Re: co dodat

Doufám, že dostanete nějakou ošklivou nemoc a brzy umřete. Bytost jako Vy nemá mezi lidmi co dělat.;-€

0/0
10.4.2009 11:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.