Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Slovenští policisté, kteří týrali romské děti, jsou mimo službu

Slovenská policie postavila mimo službu devět svých příslušníků, kteří údajně nutili romské děti k fackování, líbání nebo svlékání do naha a vše si natáčeli na mobilní telefon. Sedm z nich by mělo opustit řady policie. Muži jsou vyšetřováni na svobodě a hrozí jim až osm let za mřížemi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

MagorA

jak to dopadne?

Policiste se nezachovali správně. ale - pokud bude systém dbát více o "lidská" práva zločinců, a netrestat nezletilé kriminálníky, tak až půjde do tuhého, tak lid dá opět řešením ve stylu A.H. , protože k záchraně naši civilizace nezbude nic jiného. A do plynu půjdou opět neviní lidé, i děti, ale odpovědnost je na dnešních "korektních" politicích, kteří raději lžou, jen aby byl klid.

0/0
9.4.2009 21:32

Zuza30

Aspoň

ti smrádci poznali, co to je mít opravdu pořádnej strach ze silnějšího člověka, kterýmu se nemají šanci ubránit. A že okradli a zmlátili starou paní, to nikoho zjevně neštve..(Y):-© Zločinci mají práva, slušnej člověk jen musí držet hubu a krok...Kdeto jsme, ksakru??;-€

0/0
9.4.2009 12:53

vasek001

Jaky trest?

Chtel bych se zeptat pana Toma Nichosona jaky trest by si predstavoval, ze by policie mela dat tem romskym detem, ktere se zivi zlodejinou svoje rodiny a byli chyceni a konecne usvedceni mozna v 1 pripade ze 100 kdy je nechytili. To si jako mysli ,ze kdyz policie zavola rodicum ,ze ty jako deckam vynadaji serezou je a tim budou potrestane? At se proboha probudi, Jejich rodice je sami uci a posilaji krast (protoze jako mladistvi jsou nepostizitelni) . Kdyby si pro ne prisli na stanici tak je klidne serezou zfackuji , ale ne proto, aby je vychovavali, odradili od kradezi, ale protoze se nechali chytit!!! :-P

0/0
9.4.2009 9:49

novakjara

Milá redakce,

Něco vám z článku vypadlo:

Policajti chlapcov predviedli na stanicu ako podozrivých z lúpežného prepadnutia starej ženy. Na miesto, kde malo prísť k  lúpeži, vyslali hliadku. Na zemi ležala zranená dôchodkyňa. Prepadli ju šiesti páchatelia, ktorí jej  vytrhli z rúk kabelku.

Hliadky zadržali šesť páchateľov, z ktorých traja boli maloletí. Troch obvinili z lúpeže.

 zdroj www.sme.sk

0/0
9.4.2009 9:37

novakjara

Re: Milá redakce,

Kdž už se těch lupičů zastáváte, buďte alespoň trochu objektivní.

0/0
9.4.2009 9:39

zdeseny obcan

Re: Milá redakce,

Zmlacena duchodkyne se novinarum nehodi do kramu. To prece jen cikani jsou chudacci, zmrzacena babka nikoho nezajima, ma spatnou barvu kuze.

0/0
9.4.2009 10:57

dislektik-idnes si na mě zasedla

co to je za rodinu policisty která ho udá ??

0/0
9.4.2009 9:18

mm.strange

Re: co to je za rodinu policisty která ho udá ??

asi černá ovce:-P

0/0
9.4.2009 9:19

Vyletnik04

Re: co to je za rodinu policisty která ho udá ??

Viz Pavka Morozov.

0/0
10.4.2009 22:36

ChorcheCh

to je hrozné

Měli jim vysvětlit že přepadat starší osoby a poškozovat jim zdraví je špatný  a zavrženíhodný čin a poslat je s lízátkem domů...

0/0
9.4.2009 9:02

EWCZ+

Re: to je hrozné

Jen tvrde na ne - zadne lizatko!

0/0
9.4.2009 21:04

mpes

dvojí metr

ukrást staré paní kabelku - to je v pohodě...

nechat zloděje, aby si mezi sebou naliskali - hrubé porušení lidských práv...

iHojte a ostatní humanisti - spojte se! A potom jděte ruku v ruce do pr/dele.

0/0
9.4.2009 8:36

leebitch

Re: dvojí metr

R^

0/0
9.4.2009 8:48

jalaj

Re: dvojí metr

Nelze než souhlasit.R^

Objektivita článku je nulová. Článek je polopravda, místami až lež.

Pokud jsou zákony takové, že občan-zločinec je zákonem chráněný, co k tomu dodat?

Dítě ve věku 10ti let je v pohodě schopné fyzicky ublížit, potažmo i zabít, zvláště když je v organizované skupině. A to dítě - zločinec je podle zákona beztrestné. Pokud to dítě navíc ví (v rámci rodinné výchovy), že je jako dítě beztrestné, páše to zcela úmyslně - navíc v mnoha případech je na to naváděné rodiči a kamarády. Záměrně nepíši o romském etniku, myslím to všeobecně.

Pokud nebudou zákony takové, že rodiče trestně odpovídají za výčiny svých ratolestí, nic se nezlepší. Podle ústavy má občan nárok na ochranu před kriminálním činem. Sám ovšem musí být bezúhonný...R^

0/0
9.4.2009 9:11

ChorcheCh

Re: dvojí metr

Nejsme ve středověku, kde by jim za loupež veřejně usekli levou ruku...

0/0
9.4.2009 9:04

José Antonio

Re: dvojí metr

Souhlas. V humantiní společnosti by se měly raději řezat uši, to se dá schovat pod delší vlasy.

0/0
9.4.2009 9:09

Jan.Emil

Re: dvojí metr

Taky víc kriminálů, jenže těch se poněkud nedostává, tak policajt musí dělat to co umí a využívat alespoň těch omezených prostředků kterých se mu dostává.

Pořád nedokáži ty slovenské policajty kritizovat, kromě toho nahrávání na mobil.

0/0
9.4.2009 9:16

mm.strange

Re: dvojí metr

máš můj souhlasR^

0/0
9.4.2009 9:19

mm.strange

Re: dvojí metr

ale naflákat jim je na místě a seřezat ještě jejich rodiče by chtělo

0/0
9.4.2009 9:14

General Custer v.2

Rychle

nez se Banga probudi.

0/0
9.4.2009 8:00

General Custer v.2

Vazena IDnes

Kdyz nasilim vyrvete kabelku, tak to neni kradez, ale loupez. A ti spratci nepujdou ani pred soud.

0/0
9.4.2009 7:58

KFDmatej

POLICIE

stojím za ní

0/0
9.4.2009 6:02

nokianew

... nezměním

Mám obavu, že nezměnil. Nestavím se zásadně proti fyzickým trestům (i když to by měli provádět jiní). Ale rozhodně se stavím proti ponižování druhých! (Navíc ty děti měl někdo vychovat - a tímhle způsobem, že někoho budu nutit stát nahýho na chodbě, nikoho nevychovám) Je to problém rodičů a taky celý společnosti, jestliže ti kluci se chovají tak jak se chovají. A konečně - ti policajti se vlastně chovali stejně, jak se pak, jednou, budou chovat ti kluci. A proč se tak budou chovat? No, především proto, že se k nim tak také chovali....

0/0
9.4.2009 1:23

General Custer v.2

Re: ... nezměním

Ty spratky meli vychovat rodice, policie od toho neni. Nase spolecnost bohuzel takove spratky nechce trestat.

0/0
9.4.2009 7:59

Jan.Emil

Re: ... jedna chyba

Jediná chyba byla v tom, že si tu exekuci policajti natáčeli na mobily, tak pevně věřím že se tato chyba již nebude opakovat.

Jde o delikventy na které neplatí nic. Zavřít do diagnosťáků nemá cenu, utečou. Pokuty rodičům nefungují, projednat na služebně neúčinné, seřezat pendrekem je pro policajta profesionálně nebezpečno a taky omezeno, nelze romské dítě tím obuškem utlouci, tak se zkouší možnosti a jednou z nich je ponižování a nabourávání jejich vzájemné soudržnosti.

Není moc prostředků jak bojovat proti romské kriminalitě, tak vás prosím vážení a milí pseudohumanisté, nekecejte blbě policajtům do jejich nelehké práce, oni v tom plavou jak umí a nezávidím jim tu práci.

0/0
9.4.2009 9:10

nokianew

všem kteří se zastávají těch policistů

Chápu, že ty děcka něco provedly. Ani bych se nebál některých fyzických trestů. Takový výprask (třeba i řemenem na holou) dokáže hodně (v ideálním případě od rodičů - v méně ideálním případě - leč tolerovaným - rákoskou od učitele). Ovšem nutit je, aby se tloukly vzájemně, štvát proti nim psy, nechat je svlékat do naha ... to je přeci úchylné. To nemůže udělat normální člověk. Je to dost na pováženou, když se to stává v instituci, která má "pomáhat a chránit". Takové jednání je rozhodně odsouzeníhodné!!!

0/0
9.4.2009 0:20

PeterKE

Re: všem kteří se zastávají těch policistů

Tí policajti jednali v tom duchu - pomáhať a chrániť. Tá stará pani, čo jej vytrhli kabelku MÁ VYKĹBENÚ RUKU A ROZBITÉ KOLENO! Tí policajti tie decká poznali osobne. Nedá sa s nimi nič poriešiť legálnou cestou. Ak sa s rodičmi presťahujú do CZ a stanú sa Vám susedmi - zmeníte na tých košických policajtov názor..

0/0
9.4.2009 1:06

nokianew

Re: všem kteří se zastávají těch policistů

Mám obavu, že nezměnil. Nestavím se zásadně proti fyzickým trestům (i když to by měli provádět jiní). Ale rozhodně se stavím proti ponižování druhých! (Navíc ty děti měl někdo vychovat - a tímhle způsobem, že někoho budu nutit stát nahýho na chodbě, nikoho nevychovám) Je to problém rodičů a taky celý společnosti, jestliže ti kluci se chovají tak jak se chovají. A konečně - ti policajti se vlastně chovali stejně, jak se pak, jednou, budou chovat ti kluci. A proč se tak budou chovat? No, především proto, že se k nim tak také chovali...

0/0
9.4.2009 1:25

leebitch

Re: všem kteří se zastávají těch policistů

jejich rodiče na to nemají čas, když jsou celý den v práci

0/0
9.4.2009 8:47

mm.strange

Re: všem kteří se zastávají těch policistů

;-D

0/0
9.4.2009 9:22

PeterKE

Poznám ten detský gang

Z videa som spoznal túto konkrétnu zberbu. Často chodia robiť bordel aj na železničnú stanicu v Košiciach.Tlačia sa ľuďom do ich áut, keď tam zastavia.Sedíte v aute a zrazu tlupa malých cigánov vám otvára dvere a chytajú vám veci! Pchajú sa dnu ako muchy.Žobrú, kradnú.Sám som voči nim zakročil, keď surovo napádali bezdomovca. Ten dospelý chudák plakal, kvílil bolesťou. Rozbehovali sa voči nemu a kopali ho do rozkroku, chrbta, do hlavy! Pred Silvestrom zas hádzali ľuďom pod nohy pyrotechniku. Možno mi ich bolo kus aj ľúto, keď spali v zime pred stanicou schúlený na kartónoch, zašitý za nákupnými vozíkmi Lidlu.Ale oni tam radšej takto v chlade prespali, než by sa pešo vrátili domov na Luník IX. - cca 45 min. chôdze. Nočné spoje ich bez lístkov nezobrali.. Je mi ľúto tých policajtov, nie cigánov.Taká hlúposť - natáčať dôkazy proti sebe na video, hm.A tak útlocitná teta, čo udá synovca-policajta bulvárnemu denníku...Ťažko komentovať. Asi nebude duševne v poriadku.

0/0
9.4.2009 0:04

badongo

Re: Poznám ten detský gang

vono se blbě kope do rozkroku, když máte nohy u sebe .....to je dyžgrymynácija .....

0/0
9.4.2009 0:12

ChorcheCh

hm

No soud ty děcka stejně nepotrestá...

0/0
8.4.2009 23:14

narami

Mame se tak,jak volime!

Sbohem cesi,sbohem moravaci a slezani! Jestli si sem nechame nalezt pozvolna grazly a nebudeme se brant,tak zanikneme!!Uvedomte si to!! BURCUJME, NENECHME SE ZAPRODANCI SVEST!!!! A ted mi dej BAN cikane!!!

0/0
8.4.2009 22:42

BlackHororMovie

no to je

iDěs a hrůza, že? kdopak je polituje?

0/0
8.4.2009 21:08

_-1-_

A ani jediný slovo o tom, proč ti mladí ubozí

chlapci byli předvedeni na policejní služebnu   ..........   a hned mě takový článek přestává bavit, když je se mnou manipulováno  :-/Rv

0/0
8.4.2009 20:45

novakjara

Re: A ani jediný slovo o tom, proč ti mladí ubozí

To je u politicky korektního "nejdůvěryhodnějšího" serveru normální.

0/0
8.4.2009 20:50

Velká hlava - studnice moudrostí

to, že cikáňata loupila BANgo shledalo jako multikulturně

závadný detail.

[>-] R^

0/0
8.4.2009 21:30

S.H.A.R.M

...

Ještě zapomněli přizvat Amnesty international a člověka v plísni to by teprve bylo fackováníčko;-D

0/0
8.4.2009 20:42

psi

A priste prijdou na radu...

trochu kontraproduktivni postup policajtu...az ty kluci budou vetsi, tak si podaj par policajtu a bude vymalovano. Jinak, takove chovani policie nelze tolerovat: priste totiz budete na rade vy !

.

P.s. policie ma byt prisna, ale v mezich zakona !

0/0
8.4.2009 20:27

Velká hlava - studnice moudrostí

SI TROUBA PSE

8-o(Y)

0/0
8.4.2009 20:33

dj Tekiler

Re: A priste prijdou na radu...

ano priste budes na rade ty, v predeslem clanku bylo psano ze ukradli kabelku, tobe priste ukradou auto

0/0
8.4.2009 23:44

nokianew

Re: A priste prijdou na radu...

Souhlasím s Tebou - aspoň někdo tu trochu myslí.... R^

0/0
9.4.2009 0:07

Jan.Emil

Re: A priste prijdou na radu...

Jenomže zákon musí být takový aby skýtal možnost účinně stíhat delikventy. A dokud taový zákon není, musí policajti dělat co dokáží.

Jejich zásah byl v pořádku a je na veřejnosti aby dokázala těm policajtům poskytnout morální podporu, případně odstranit následky jejich trestu spoluprací pri shánění jiné práce, kdyby byli vyhozeni. Ovšem napřed je třeba vyčerpat všechny možnosti k tomu aby vyhozeni nebyli a mohli pokračovat dál ve službě, kterou vykonávali nepochybně dobře.

Dobrá služba se projeví tím, když cikáni v jejich rajónu budou krást méně než jinde. Úplně krást asi nikde nepřestanou.

0/0
9.4.2009 8:48

copo

Re: A priste prijdou na radu...

mozes si ich adoptovat, bedeme ti naveky zaviazani...

0/0
9.4.2009 16:50

ka.ba.r86

brno

nechoďme zase tak daleko... v Brně umlátil policajt vietnamce a také si to točili na mobil...

0/0
8.4.2009 20:15

Montaigne

Re: brno

nechoď daleko, v Brně umlátil kykán ženskou venčící psa, pro nedostatek důkazů osvobozen (dokázali mu jenom, že tu ženu držel za ruku a za nohu), osvobozen a do týdne v hospodě těžce zranil dalšího člověka!;-€

0/0
8.4.2009 22:55

novakjara

!!

Nikde v článku se ovšem nepíše, že tito chudáčci okradli a zranili starší ženu.

viz www.sme.sk

Redakce zřejmě tuto "nevýznamnou skutečnost" jen opoměla zmínit.

0/0
8.4.2009 20:12

xaouen

Re: !!

Policajti chlapcov predviedli na stanicu ako podozrivých z lúpežného prepadnutia starej ženy. Na miesto, kde malo prísť k  lúpeži, vyslali hliadku. Na zemi ležala zranená dôchodkyňa. Prepadli ju šiesti páchatelia, ktorí jej  vytrhli z rúk kabelku. /www.sme.sk/ - nechapu proc takovy podstatny fakt redakce idnes zamlcela. at je decko takove nebo makove barvy, za takovou brutalni trestnou cinnost zaslouzi zkopat do hranata, kdyz uz nemuze kvuli veku brucet do basy.

0/0
8.4.2009 20:34

Jan.Emil

Re: !!

Ano, to jsou informace z médií. Těm policajtům třeba projevit morální podporu a pokud budou vyhozeni od policie, je nanejvýš potřebné jim zajistit dobrou práci, lidově řečeno nějakou výnosnou trafiku abychom dali najevo že si dokážeme práce dobrých policajtů vážit.

AŤ dělám co dělám, nedokáži s těmi policajty nesouhlasit.

0/0
9.4.2009 8:41





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.