Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Při zemětřesení zahynuli i dva čeští studenti, chlapec a dívka

Po zemětřesení v italské Aquile zemřeli dva čeští studenti, chlapec a dívka. "Jejich těla byla identifikována v úterý v podvečer," řekla mluvčí ministerstva zahraničí. Studenti z pardubické střední průmyslové školy chemické zahynuli v troskách jednoho z domů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

magdik

berlusconi

Hlavně že má nahrabáno mafie včetně Berlusconiho.;-O

0/0
13.4.2009 10:58

svarak z krabicoveho vina

17 let...

Upřímnou soustrast do Parbudic i do Itálie.

0/0
8.4.2009 16:33

djsano

Ach ko

Jsem z Pardubic a na SPŠCH jsem studoval. Už je to sice delší dobu, takže tyto dva studenty neznám, ale je to tragédie. SPŠCH má na tohle opravdu smůlu, není to tak dlouho, co se tam zabil kluk po té co vypadl z okna. Upřímnou soustrast rodinám.

0/0
8.4.2009 8:53

Fidel Castro v plne sile

Re: Ach ko

V Itálii?

0/0
8.4.2009 8:54

kubel

Re: Ach ko

ne, v Pardubicích. Skočil z okna školy.

0/0
10.4.2009 18:28

chroustík

Re: Ach ko

Ten chlapec nevypadl, ten z toho okna bohužel skočil.

0/0
8.4.2009 10:30

donotcrosss

Co to to

Myslím, že češi jsou nám bližší než nějaké dítě z malawi nebo odkud si. De o to, že čím blíž se neštěstí stane tím víc je to pro lidi smutné. Proto nechápu proč se tady oháníte takovými stupidními kecy, že každou minutu umře deset dětí. Když má někdo 17 let a spadne na něho střecha tak je to sakra smutné, když někdo umře na malarii v africe tak je to taky smutné ale nás se to přímo netýká protože tam nežijeme a jestli vám to tak vadí tak jed te do afriky a starejte se o děti.

0/0
8.4.2009 8:43

Fidel Castro v plne sile

Re: Co to to

A jak se mě týká tato událost?8-o8-o8-o ty lidi jsem neznal, stejně jako děti v Africe...nežiju ani v Itálii ani v Africe.

0/0
8.4.2009 8:46

_m-

Re: Co to to

Tak proč čteš tenhle článek a potažmo i diskuzi k němu? Mimochodem nevím kdo řekl, že jeden mrtvý je tragédie, tisíce mrtvých je statistika.

0/0
8.4.2009 9:07

Fidel Castro v plne sile

Re: Co to to

ale tady je 235 mrtvých...takže statistika? potom nechápu zdejší reakce...proč reagovat na statistiku?

0/0
8.4.2009 9:48

_m-

Re: Co to to

A z těch 235 mrtvých jsou dva Češi...............

To je naprosto normální reakce a to že ji nechápeš je tvůj problém, ne náš.

0/0
8.4.2009 10:01

svarak z krabicoveho vina

Re: Co to to

Přesně je to takto:  Jeden mrtvý je tragédie, milion mrtvých statistika.

(hromadný vrah a zrůda Josif Vissarionovič Stalin)

0/0
8.4.2009 16:35

donotcrosss

Re: Co to to

takže všichni novináři se vždycky zamyslí jestli fidel castro zná a pak se rozhodnou.. no Nikdy se nesetkal s Milanem Barošem tak o tom nebudeme psát. K volbám nešel tak nebudeme psát o tom jak dopadli volby on ty lidi stejné nezná.. chápeš co si za magora??

0/0
8.4.2009 9:46

Fidel Castro v plne sile

Re: Co to to

tykže ty jsi je znal...upřímnou soustrast...

0/0
8.4.2009 9:49

donotcrosss

Re: Co to to

proč se mi omlouváš když mě neznáš.. ?? ne neznal.

0/0
8.4.2009 9:52

Pikot

Jak se jmenuje ono město?

Co udělá redakce s ukradeným l ?

0/0
8.4.2009 8:33

Sunny29

Fideli, ty jsi nejen komunista, ale vážně ubohý,

nenávistný cynik. Jestlipak bys takhle reagoval, kdyby byli z tvé rodiny?

To skutečný hnus, ti, kteří si z toho děláte legraci, ukazujete jen svou pravou tvář. A jsem fakt ráda, že taková nejsem. Rv

0/0
8.4.2009 8:31

Innominateus

...

Tohle mi po změně diskuzí na seznamu chybělo. Banda usedavě plakajících nad zašlápnutou mouchou, těsně následovaná bandou provokujících pošahanců ukájejících se nad tím že někoho naštvou.  No jdu se taky zapojit ..

0/0
8.4.2009 7:49

Hanyz01

Re: ...

Do které skupiny patříte vy?

0/0
8.4.2009 7:54

Hanyz01

smůla

Byl to pech, že k tomu došlo vlastně ještě v noci - za dne by bylo obětí mnohem méně. Upřímnou soustrast všem pozůstalým...

0/0
8.4.2009 7:44

Sunny29

Re: smůla

R^

0/0
8.4.2009 8:35

Dusan321

Italsky bordel

Mistni klasika. Mafie postavila, mafie uplatila, zemetreseni znicilo, mafie opet postavi, opet uplati a pojede se dal mocalem cernym podel skal az do dalsiho zemtereseni. Proste Italie. (Y)

0/0
8.4.2009 7:33

Hanyz01

Re: Italsky bordel

Když už mluvíte o mafii, máte ponětí, jak se staví v Česku?

0/0
8.4.2009 7:45

ntw

Re: Italsky bordel

Já ponětí mám. Proto když napadne více sněhu, chodím radši kolem Kauflandu obloukem.

0/0
8.4.2009 10:08

José Antonio

Re: Italsky bordel

To jistě platí, ale v jiných oblastech. Tady je problém v tom, že šlo z velké části o velmi staré budovy postavené z kamene spojeného na dnešní poměry nekvalitní maltou.

0/0
8.4.2009 7:46

Dusan321

Re: Italsky bordel

V Kalifornii se s tim nemazali. Proste vydali zakon, ze vsechny budovy musi do urciteho roku splnovat standardy ochrany proti zemetresenim bez ohledu na jejich stari jinak pamatka nepamatka budou strzeny. A uz se zacalo zpevnovat, trvalo to desetileti, ale kdyz dneska prijde podobne zemetreseni tam, tak si toho ani nevsimnou.

0/0
8.4.2009 9:38

s(h)arka

konzul jména neřekl z ohleduplnosti...

ale v pardubických trolejbusech do Semtína se o ničem a nikom jiném nemluvilo...všichni otřeseni, litovali děti i rodiče....

0/0
8.4.2009 6:53

babacek

Při zemětřesení...

Je to smutná a traumatizující  zpráva především pro rodiče. ;-(

Zemětřesení nelze nijak ovlivnit zatím co jízdu motorovým vozidlem ano a přesto den co den na našich silnicích umírá víc obětí než-li dvě.;-(

0/0
8.4.2009 6:45

copedoc

SOUSTRAST

0/0
8.4.2009 0:11

D.a.r.k

Upřímnou soustrast

Upřímnou soustrast té paní, co se ptala odpoledně toho italského novináře v diskusi na její dceru/syna z Pardubic ve věku 17let. Odpoledně měla ještě naději, teď jí tento článěk asi složil :( Hrozný :(

0/0
8.4.2009 0:01

izeizei

Proboha! Snad by nechtěla vláda nějaké demokratické evropské

země jako třeba Itálie investovat peníze svých daňových poplatníků namísto do stíhaček, vybavení armády, a dalšího zbrojení, do renovace domů, aby tyto nezabíjeli při zemětřeseních jejich obyvatele?8-o!(Y)

0/0
7.4.2009 23:24

don-au

Re: Proboha! Snad by nechtěla vláda nějaké demokratické evro

Vyborny napad. Este lepsie by bolo keby talianska vlada investovala do technologii ktore su schopne zneskodnit zemetrasenie. Mozno najlepsie by bolo keby existovala technologia ktora zneskodni blbost. Mozno by si to ocenil i ked pochybujem pretoze ziadny blb vratane teba o svojej blbosti netusi.

0/0
7.4.2009 23:47

ciankal

Re: Proboha! Snad by nechtěla vláda nějaké demokratické evropské

nebud naiva - na obyvatele se muzes vys....t   dokud mas tech obyvatel dost R^

0/0
8.4.2009 1:42

KulaCZEk

To je smutny.

0/0
7.4.2009 23:16

KulaCZEk

Re: To je smutny.

Studenti, urcite je to muselo vazne bavit, ne kazdy se dostane v 17 na stazi do zahranici...

Skoda jich.

0/0
7.4.2009 23:16

don-au

Smutok.

Hrozna tragedia. Mladych ludi mi je hrozne luto ich rodicov a blizkych detto.

Tragedia v sobotu kedy ZBYTOCNE zomrela ceska studentka v bratislave mala ale ineho rezisera. Motorkar ktoremu po nehode urobili pozitivny test na kokain...

0/0
7.4.2009 23:02

kubam

Zveřejnění jmen

Hrozil by mi trest za zveřejnění jmen? Protože já je vím.

0/0
7.4.2009 22:58

don-au

Re: Zveřejnění jmen

Nikoho to nezaujima.

0/0
7.4.2009 23:03

Steve A.

Re: Zveřejnění jmen

To jenom hrozba trestu ti v tom zabrání? Rv

A můžeš mi prozradit k čemu to bude tobě nebo komukoliv jinýmu dobrý, když budou zveřejněna dvě jména? X

0/0
7.4.2009 23:08

DM3

Re: Zveřejnění jmen

žádnej trest. to nejsou oběti trestné činnosti...

0/0
7.4.2009 23:25

DM3

Re: Zveřejnění jmen

a navíc, i kdybys to sem napsal o nějaké oběti trestného činu a někdo podal trestní oznámení a začalo by se to vyšetřovat, tak pokud jsi to napsal z práce a máte tam proxy server, jako že asi jo, podle IP adresy by zjistili maximálně tu proxinu. Velice bych se divil, kdyby firma logovala všechna navštívená URL od všech lidí, to by se zbláznili, protože by tam byla URL všech objektů na všech stránkách, každej debilní obrázek, atp. a je to datově neúnosné a k ničemu kromě dohledání takovejhle konin to ani není dobré.

0/0
7.4.2009 23:28

babacek

Re: Zveřejnění jmen

Tak si je nech pro sebe. Cyničtí hlupáci by to hned bagatelizovali.;-(

0/0
8.4.2009 6:50

RVK

hmm

Tak to je teda smůla :-((( Soustrast jejich rodinám...

0/0
7.4.2009 22:44

kubam

chemici

Chudák chemici

0/0
7.4.2009 22:30

Ledovec.muž co prodává zmrzlinu

tak to maj blbý

ale takovej je život :-P

0/0
7.4.2009 22:18

jririk

tragédie

mrazí mě v zádech- je mi 21, v tom regionu jsem byl na pracovní stáži před rokem... proboha.... upřímnou soustrast rodině...

0/0
7.4.2009 21:58

notebook.r51

Když to bouchlo v Londýně

můj syn - taky tehdy student - právě vystupoval z undergroundu. (po pravdě - ten den jsem se dost opil). 

Pozůstalým, zejména rodičům a blízkým upřímnou soustrast, ale když už musí někdo zahynout, je trochu útěchou, když za to může příroda/náhoda (pro věřící: bůh tomu chtěl), než aby tomu bylo z vůle politických či náboženských fanatiků.

Proti takovým - se vší rozhodností bojovat.

0/0
7.4.2009 21:56

lukinoo

Re: Když to bouchlo v Londýně

jo, takze se v podstate nic nestalo Buh to tak chtel. Jak vis, ze to tak buh nechtel po atentetu nejakeho nabozenskeho "fanatika"...jak vis ze to tak buh nechtel?;-D..odborniku vsevede

0/0
7.4.2009 22:07

blekkal

Re: Když to bouchlo v Londýně

Takže kterej? Chci jména, chci místa, chci data. :-)

0/0
7.4.2009 22:35

kostej_

Re: Když to bouchlo v Londýně

Jestli nejsi verici, tak jsi asi nechapavy, nebylo to urceno tobe, tak jdi o dum dal.

0/0
7.4.2009 23:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.