- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
...že pracovník Infocentra UAMK nechtěl zveřejnit své jméno. Řekl jen, že netouží po osobní prezentaci v článku a ať tam tedy napíší "Infoservis UAMK"... ...koukám, že iDNES v touze po senzaci napíše cokoli. Vím to, protože jsem rozhovor poskytoval já... ...bylo by celkem slušné, kdybyste článek buď opravili nebo tuto zcela nepravdivou informaci uvedli na na pravou míru. Ale kdo by v tomto státě počítal se slušností, že?
Představte si, jak by se ulice Prahy vyprázdnily, nebýt aut, která objíždějí bloky domů kolem dokola, hledajíc místo na parkování. Zrovna teď je naše ulice (v Nových Butovicích) plná zaparkovaných aut - a to už odjeli všichni, kdo jezdí v tuto dobu do práce. Existuje velká skupina majitelů aut, kteří jedou jednou za 14 dní na nákup do Lidlu, případně na chatu 20 km za Prahou a po celý zbytek roku zabírají místo někomu, kdo jezdí denně. Nemluvě o neexistující kontrole využívání míst pro invalidy. Připadá mi, že když jednou vznikne pakrovací místo pro invalidu, zůstane tam navěky.
U nás jedno takové je - majitel je dávno po smrti, ale parkovací místo v zoufale přeplněné ulici zeje prázdnotou.
Množství aut v provozu je problém, ale množství těch zaparkovaných a nepoužívaných je problém též.
jen pražaci jezděj do svých kolbenek ve stejnou dobu. Já jedu v 11 dopo a praha je nádherně průjezdná. Domů jedu v 19 00, zajdu si ještě na večeři a zase v pohodě projedu.
pred kazdou znackou "Hl. mesto Praha" udelat mytny brany jako maj chorvati nebo americani, a bylo by po problemu ne?
tak to udělaj středočeské obce a pražáci budou v rezervaci...
Neskutečná situace panuje ted v oblasti Zbraslavi:
1/ uzavřená ul U Národní galerie kvůli okruhu - budíž, to se dá pochopit
2/ uzavřená Žitavského ul - ta byla jako tankodrom, tak snad tam bude nový povrch - budiž
3/ semafor u kamenolomu - ráno i večer propouští oběma směry stejně, bez ohledu na ranní silný provoz do města a odpolední z města, takže zbytečné kolony
4/ uzavřený jízdní pás u nájezdu na most Závodu míru - kolony od Komořa, a od Břežan.
Ještě tam je třešnička na dortu - kvůli stavbě okruhu uzavřený výjezd ze Strakonické směrem na II/102 ve směru do prahy a objížďka vyznačená od předchozího sjezdu na Lipence přes náměstí. Kvalita značení u všech těchhle zbraslavských staveb je vůbec obzvlášť mizerná i na pražské poměry.
.... což předpokládalo protažení dálnic skrz centrum a kolem centra, čímž by se namísto okruhu vytvořil jakýsi silniční rošt. Naštěstí byla realizována jenom malá část tohoto záměru, protože by to znamenalo brutální zásahy do zástavby a zatažení ještě více aut do centra. Po revoluci bylo od roštu upuštěno a byl navržen okružní systém, bohužel se okružní systém staví velmi pomalu a hotová je pouze malá část, stejně jako jsou hotové některé pozůstatky roštového systému. Takže tahle nedotaženost je hlavní příčinou dopravních problémů v Praze.
omyl, roštový systém (radiály) se vesele dodělává dál, např. štěrboholská radiála, chce se břevnovská radiála atd...To jsou stavby, co přivádějí dopravu do centra a rychle jej zahltí v kritických místech. Jediné řešení je donutit lidi jezdit mhd, a tranzit převést na okruh, to se mělo ale řešit před 20 ti lety a ne vrážet peníze do předražených tunelů městského okruhu...
Praha je dělaná pro poloviční množství"...kdyz nikdo nema vuli omezit pocet aut vpustenych do centra a kazdej jezdi v aute i pro rohliky za roh, tak se nesmite pak divit
At se zrusi regulace najmu a aut do centra bude jezdit mene. Velka cast bytu v centru je obsazena duchodcema, kteri drzi byty zuby nechty.
jsou bezne. jsou zpusobene nedostatecnou, z 90% velmi spatne resenou (tech 10% je ,,jen" spatne resenou) a v neposledni rade nehorazne nekvalitne postavenou siti silnic a dalnic. pripocteme idiotsky silnicni zakon, nechopnost tolerance a respektu vuci jinym na silnici a jarni unavu ceskych ridicu a mame tu ,,jarni provoz" jak vysity. v clanku mi neuniklo, ze je tu tendence zase hazet vinu na stavebni a zasobovaci nakladaky a kamiony v jednom pytli. coz u me vyvolava usmev, ponevadz je nabiledni, ze prave pro tyto vozidla byla tato sit stavena predevsim, s vyjimkou mobilizace, kdy by tam mely mit prednost vojenske masinky.
no a nejvice poskozeni se opet citi ti, kteri maji do problemu nejmin
co kecat, tedy ,,borci" v osobnich automobilech. dle meho je tato
situace ne nepodobna antidiskriminacnimu nesmyslu, kdy ten, ktery svou
existenci a praci prinasi spolecnosti nejmene, z ni chce cerpat a taky
cerpa nejvice! ale jinak preji hezky, vydelecny a uspesny den.
dědek v klobouku vytáhne Škodu 120 L ze stodoly, namontuje kola a hurá do Prahy.
Vetšina semaforů si dnes běhá v autonomním režimu, takže auta popojíždějí od semaforu k semaforu. Např. Výtoň od Vyšehradského tunelu k centru, 3 semafory a propouštějí po 10 sekundách.