Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Odpůrci radaru šli Prahou, ke Kongresovému centru je ale nepustili

I druhý den návštěvy amerického prezidenta v Česku doprovázely protesty. Prahou pochodovali příznivci Ne základnám. Chtěli dojít až ke Kongresovém centru, kde jednali šéfové EU a USA. Centru se ale pouze přiblížili. Zastavili se v ulici Na Pankráci. Aktivisty z hnutí Nenásilí policie zarazila na Vyšehradě, kde si na protest lehli na zem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

malypivo

česká povaha

tolik let jste vzhlíželi k americe jako k něčemu dokonalému, vzdálenému, nedosažitelnému.  cokoliv, co je americké, je přeci lepší, kvalitnější... nic dobrého pro nás nikdy neudělali, jen když něco potřebují tak podlézají, to ale už nikdo nevidí. Přiletí jejich prezitent a češi jak stádo tupců máva nad hlavami americkými vlaječkami a s bouřlivým potleskem hltá každé jeho slovo... je to ostuda. lezeme jim do zadnice. jediný důvod proč tu chcete ten radar je, že se chcete amíkům nějak zavděčit. proč by tu jinak měl být? co je čechům po nějakých arabácích? osobně my žádný nikdy nic neudělal...a to že vyznává jiného boha- ať...jeho věc.  zlikvidovat je a pak si jezdit za levnej benzín, nic jiného v tom nevidim... s celou amerikou mi můžete  políbit(Y)

0/0
6.4.2009 8:49

hlnocd

2bar.budo

Ty mas koule z kristalu ze nam tu vestis co bude za 15-20let? To je totiz horizont pro ktery se radar stavi. Otazka k cemu nam je radar ted je krapet mimo misu. Asi jako kdyby jsi argumentoval, ze vysadkar nepotrebuje padak, protoze jsi jeste na zemi a TED je ti preci k nicemu.

0/0
6.4.2009 8:23

bar.budo

Re: 2bar.budo

... a kam bude v tomto horizontu převeden provoz pražských letišť?

0/0
6.4.2009 8:27

hlnocd

Re: 2bar.budo

achjo...bar.budo, ty jsi vazne tak hloupy? Zjisti si jak to chodi na letecke zakladne v Nemecku, kde je take velmi silny radar. Nebavi me zde porad dokola vysvetlovat, ze radar nepobezi v kuse a v dobe kdy bude zaply na funkcni vykon budou letadla pozdrzena ve vzduchu. Jedna se doslova o par minut za den.

0/0
6.4.2009 8:30

bar.budo

Re: 2bar.budo

... je jedno, jak dlouho poběží ...

... bezletová zóna bude 80 km jen kvůli hygienické normě na krátkodobou expozici ...

... o přístrojích nemluvě ...

0/0
6.4.2009 8:35

hlnocd

Re: 2bar.budo

aha....takez podle tve logiky kdykoli zasahne radarovy paprsek letadlo tak by melo spadnout? Neco jako odstineni pristroju ti moc nerika co? Navic, ve sprave hlavniho hygienika kterou jsi jiste NEcetl, je doporucovana bezletova zona 40km, vetsi bezletova zona je ciste z bezpecnostnich duvodu (na navrh MOCR) ale to jsou vsecho veci ktere ty jiste vis.

0/0
6.4.2009 8:37

bar.budo

Re: 2bar.budo

... zpráva hlavního hygienika vychází z nějakých parametrů vysilače, které byly opakovaně měněny a jsou úmyslně falšovány ...

... radarový paprsek letadlo nesestřelí, ale na palubě si nemůžete jen tak zapnout jakýkoli vysilač. Dokonce mnohde ani směšný mobil ...

... a brdský radar bude mít nad Prahou 10 MW pulzního výkonu v paprsku o průměru nějakých 100 metrů ...

... nevíte, proč by nemohl být třeba na Libavé?

0/0
6.4.2009 8:47

hlnocd

Re: 2bar.budo

pokud mas naky dukaz, ze udaje ze kterych byla spracovana hygienicka studie jsou lzive, mas povinost nahlasit toto na PCR. Paklize takove dukazy nemas, dopoustis se sireni poplasne zpravy a tedy trestneho cinu. Nechapu co sem pletes pristroje vne letadla to je trochu mimo misu.

0/0
6.4.2009 9:12

bar.budo

Re: 2bar.budo

... přístroje letadla mohou být rušeny vysilačem uvnitř i vně letadla ...

0/0
6.4.2009 9:41

hlnocd

Re: 2bar.budo

letadla jsou od vnejsich vlivu temer dokonale odstinena. Krom EM pulzu by mely vydrzet temer jakykoli vnejsi vliv.

0/0
6.4.2009 10:00

bar.budo

Re: 2bar.budo

... nad 1000W/m2 ?

0/0
6.4.2009 10:03

Pan Navratil

Re: 2bar.budo

Co to melete proboha??? ;-D

0/0
6.4.2009 10:40

bar.budo

Re: 2bar.budo

... zpráv bylo několik a opakovaně lživé. Počkáme, pokud to neodpískají žaloby budou, nebojte. V Praze se totiž přistává převážně přes město. Mimochodem, víte, proč sednul do pole ten Turek se 737 ve Schipholu?

0/0
6.4.2009 9:52

JÚLINEK.ŠÍŠAL

Re: 2bar.budo

tak tak ... za 15-20let bude čížsku ten radar na houby, protože přeživší stejně budou chodit pěšky a radar bude v troskách ...;-D

0/0
6.4.2009 9:23

hlnocd

Proc ma u nas v republice

kazdej druhej nouma pocit, ze ma pravo kecat do mezinarodni politiky a otazek bezpecnosti statu? Trochu usmevne je to, ze ti lidi co ted nejvice rvou svoji rudou prislusnost ani neskryvaji. Nechapu slusne lidi kteri se spoji se svoloci jako jsou komuniste a ruzne extremisticke skupiny v tomto boji.

0/0
6.4.2009 8:18

bar.budo

Re: Proc ma u nas v republice

... a představte si, že někteří ti ňoumové ani nevědí, kterým směrem je Korea ...

0/0
6.4.2009 8:22

hlnocd

Re: Proc ma u nas v republice

naprosto bez komentare, tve nazory na toto tema jsou velmi usmevne.

0/0
6.4.2009 8:25

hlnocd

Re: Proc ma u nas v republice

jen tak pro zajimavost, zkus nam rici, jakym smerem by mela smerovat raketa mirici cca presne na druhou stranu zeme nez je CR? Jaka vlastnost nasi planety se k tomuto da vyuzit? No, predved se nam

0/0
6.4.2009 8:27

bar.budo

Re: Proc ma u nas v republice

... pokud letí velmi rychle, pak je to úplně jedno, protože je Země kulatá  ...

0/0
6.4.2009 8:31

hlnocd

Re: Proc ma u nas v republice

ale barbudu, ty nas maly hlupacku, i stredoskolak s ucebnici fyziky ti dokaze tento blabol vyvratit. Ty jsi asi nikdy nevidel tabulku energeticke narocnosti pro balisticke rakety co? Navic zeme neni kulata ty noumo. To se ucilo na ZS a je to takova mala lez detem. Btw, vis ty vubec proc jsou vsechny kosmodromy umisteny na rovniku?

0/0
6.4.2009 8:33

bar.budo

Re: Proc ma u nas v republice

... ach tak, Vy tušíte i něco o rotaci Země ...

... takže raketa z Plesecka je nesmysl, protože neleží na rovníku? Nějak Vám nerozumím ...

0/0
6.4.2009 8:39

hlnocd

Re: Proc ma u nas v republice

jeji energeticka spotreba bude daleko vetsi, ale jsi trochu mimo tema. Jen jsem se ptal, jestli vis, proc jsou kosmodromy umistovani na rovnik. S rotaci zeme to ma jen neprimou spojitost. Respektive by sme se meli bavit spise o odstredivem zrychleni ktere jak jiste odborniku vis, je nejvetsi na rovniku, protoze nase zeme NENI koule jak se nam tu snazis podsunout, ale lehce zmackla koule ktera ma prez  "boky" trochu vice nez prez poly. Ale zpet, co se tyce technicke stranky, muzeme se tu maximalne hadat, ale to je tak vse. Presne technicke specifikace nikdo nema, proto necht rozhoduje o radaru vlada. Pokud se ti to nelibi, dej svuj nesouhlas najevo v dalsich volbach.

0/0
6.4.2009 8:45

bar.budo

Re: Proc ma u nas v republice

... až strany jednoznačně deklarují svůj postoj k přítomnosti rušičky v koridoru pražských letišť, budu je volit podle toho ...

... mimochodem, z Plesecka raketa startovat nemmůže? A z pólu taky ne?

... a kterým směrem je Korea?

0/0
6.4.2009 8:57

hlnocd

Re: Proc ma u nas v republice

ovsem ze muze, ale energeticka narocnost bude uplne neke jinde. Jakym smerem je Korea je pomerne zajimava otazka. Ptas se z pohledu geografickeho nebo z pohledu idelani energeticke drahy letu?

0/0
6.4.2009 9:13

bar.budo

Re: Proc ma u nas v republice

... taková průměrná balistická ...

0/0
6.4.2009 9:49

hlnocd

Re: Proc ma u nas v republice

barbudo, je krasne jak kazdou vetou dokazujes svoji naprostou neznalost. Existuji v zasade pouze dva pohledy na vec. Budto podle casu potrebneho k dosazeni cile nebo podle spotrebovane energie. Naka prumerne baliscitka je vec kterou jsis ted vycucal z prstu :)

0/0
6.4.2009 10:02

bar.budo

Re: Proc ma u nas v republice

... a vemte tu nejrychlejší, ať to nemáte s obletem Měsíce ...

0/0
6.4.2009 10:06

hlnocd

Re: Proc ma u nas v republice

stale cekam na otazku: mas dva body, oba na opacnem koncim zeme (jejich spojnice prochazi stredem zeme) Jakym smerem poleti raketa mirena mezi temito body? Jednoducha otazka a prosim jednoznacnou odpoved. Dekuji

0/0
6.4.2009 8:35

bar.budo

Re: Proc ma u nas v republice

... jsou-li tyto dva body póly, je to úplně jedno. Nejsou-li to póly, pak záleží na poloze těchto bodů a rychlosti rakety a průběhu rychlosti rakety ...

0/0
6.4.2009 9:01

hlnocd

Re: Proc ma u nas v republice

clovece....ctes vubec po sobe to co napises? Dle tve teorie se bude draha rakety urcovat podle jeji rychlosti? Jedine co te v tomto okamziku zajima je poloha cile a cas za ktery chces cile dosahnout.

0/0
6.4.2009 9:17

bar.budo

Re: Proc ma u nas v republice

... na zvláštní škole jste fyziku nebrali, že?

0/0
6.4.2009 9:39

hlnocd

Re: Proc ma u nas v republice

na skole jsem opravdu fyziku moc nemel, ale jako drztel A3 leteckeho prukazu mam myslim dostatecne zaklady abych se na toto tema mohl bavit.

0/0
6.4.2009 10:03

bar.budo

Re: Proc ma u nas v republice

... letadla jsou i mým oborem ...

0/0
6.4.2009 10:10

bar.budo

Re: Proc ma u nas v republice

Letadlo se už rozjíždí ke startu, najednou se ale vrátí zpátky a zůstane stát. Stojí hodinu, pak se znovu rozjede a odstartuje. Cestující se ptá letušky, co bylo za problém, že se zdržel odlet?

„Ale, kapitánovi se nějak nelíbil zvuk motoru a odmítl letět, a trvalo skoro hodinu, než jsme sehnali pilota, kterému by to nevadilo…“

0/0
6.4.2009 10:26

voj. Kouba

Zhulenci staci se podivat na uvodni foto.

X

0/0
6.4.2009 8:01

hlnocd

Re: Zhulenci staci se podivat na uvodni foto.

no.....taky hulim a jsem pro radar. Vetsina lidi co znam a huli jsou take pro radar....nevim kde jsi prisel na to, ze ten kdo huli radar nechce.

0/0
6.4.2009 8:19

maagoor22

Re: Zhulenci staci se podivat na uvodni foto.

jj já taky :-) R^

0/0
6.4.2009 9:53

babacek

´´ Odpůrci radaru šli Prahou ´´.

Ta hrstka bláznů oproti několika tisícovému davu který radaru aplaudoval na Hradčanském náměstí.:-) To je těch Paroubkových 70%?;-D

0/0
6.4.2009 7:43

JÚLINEK.ŠÍŠAL

Re: ´´ Odpůrci radaru šli Prahou ´´.

to víš, babáčku ... nikdo za to nemůže, že jsi šel na obamu opilý jak tágo

0/0
6.4.2009 7:53

seppikub

xx

0/0
6.4.2009 5:27

Fidel Castro v plne sile

sluníčko...

http://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/165696-pentagon-setri-ve-zbrojeni-dotkne-se-i-radaroveho-stitu.html

to je ale překvapení pro blbku jako jsi ty, že?;-D

0/0
6.4.2009 5:00

Profík

policejní stát

Super, proti neozbrojeným nasezeni těžkooděnci, lítá tam vrtulník. Lidi svobodně se houpající na Nuseláku jsou zadrženi a musejí "podávat vysvětlení". S tím, že s nimi policie jedná ponižujícím způsobem se jaksi počítá předem. Na takové kraviny jsou vyhazovány peníze daňových poplatníků! Tedy myslel jsem si, že po Grossovi na vnitru nemůže přijít nic horšího, ale zmýlil jsem se. Ještě že ten Langer už končí -- jen škoda, že nebude zavřen na nucené práce, kde by musel vydělat na to, co svévolně promrhal.

0/0
6.4.2009 4:05

maagoor22

Re: policejní stát

jo jo taky nechápu proč těm na nuseláku jen neodřízli lana, proč je tahali nahoru....... policajti jsou svině. A nějaké veřejně prospěšné práce by se pro tu svoloč hodily alepoň by je přešla chuť dělat kraviny..... :-P       

0/0
6.4.2009 9:57

chorimehbooba

no slava , ze by opravdovy zacatek obcanske spolecnosti

u nas!.obzvlast no star wars ;-Dje docela originalni R^. Mam z toho velkou radost.

0/0
6.4.2009 1:56

markyz.Gero

Pane Barbudo

stále čekám na vaše vysvětlení jak je možné že když chceme směřovat do země která leží jižněji než my,  musíme směřovat severněji, abych zopakoval vaše tvrzení že " Severní Korea leží od nás na severovýchod"

0/0
5.4.2009 22:44

bar.budo

Re: Pane Barbudo

... protože je země kulatá ...

... kupte si globus nebo se zeptejte nějakého radioamatéra ...

0/0
5.4.2009 22:49

mtis

Re: Pane Barbudo

No tak v tomto pojetí lze ovšem pravdivě konstatovat, že Severní Korea od nás leží v zásadě libovolným směrem, že milé děti? ;-D;-D;-D

0/0
5.4.2009 22:50

bar.budo

Re: Pane Barbudo

... nikoli, z Prahy 45 stupňů ...

0/0
5.4.2009 22:52

markyz.Gero

Re: Pane Barbudo

opravdu je mi líto ale nemáte pravdu;-D

0/0
5.4.2009 22:54

bar.budo

Re: Pane Barbudo

... dobře tedy, globus je na Vás moc, skusíme představivost. Mějme dva body na kouli (zeměkouli). Blízko pólu, pro názornost. Třeba na 80 rovnoběžce. Jeden na poledníku 0 a druhý 90. Kudy je to nejblíž? Po rovnoběžce? 

0/0
5.4.2009 23:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.