Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČSSD: Předsedu prozatímní vlády ať navrhne Topolánek

Premiéra prozatímní vlády by měl podle ČSSD navrhnout předseda ODS Mirek Topolánek, musí tak ale učinit do neděle. Sociální demokraté zároveň chtějí, aby Topolánkův kabinet skončil nejpozději 8. května a aby se předčasné volby uskutečnily 9. a 10. října.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vencac

To sem se nasmál

Tak jsem si tu přečet pár výkřiků a nestačim se smát;-D;-D

To je skřeků a nadávek. ;-D;-D nojo ona modrá lůza težce nese že jejich vláda není schopna ani dokončit řádné období.;-D

Ale co ona se to ODS jednou naučí a třeba za 40 let se už ty 4 roky udrž;-D;-D

0/0
4.4.2009 20:19

uprimnyhosan

je to nad vše jasné

Nechť jen vůdce je soudruhem premiérem!;-DJedine Vůdce nás vyvede z krize, jedine on to přece dokáže!8-oa kdyz ne?taky náš vyvede z krize a to přímo do(Y);-D  kádr na to přece má: Gró-SS-zázrační obchodník,SO-BOTKA zázračný rektoekonom  a S.Ráth zázračný demamgog a čistič! SOCDEM je i-SEX!;-D

0/0
4.4.2009 14:28

kouc

S Paroubkem není o čem jednat

Proč jednat s Paroubkem a nechat se od něj vydírat. Vláda v demisi vládne až do té doby, než bude vyslovena důvěra vládě nové. Ať jmenuje premiéra Klaus. A třeba i Paroubka. Paroubek s pomocí "konstruktivních poslanců"Shodil vládu, tak ať ukáže co umí.

0/0
4.4.2009 11:54

Zmuda

Re: S Paroubkem není o čem jednat

A to jsi vzal kde, že vláda v demisi vládne do vyslovení důvěry vládě nové? To tu budou jako budou v určitou dobu fungovat vlády dvě. To si jako vyčetl kde?

0/0
4.4.2009 12:14

imax

Re: S Paroubkem není o čem jednat

do "jmenování" vlády nové...

0/0
4.4.2009 12:21

Zmuda

Re: S Paroubkem není o čem jednat

To napiš svému brachu ve "zbrani" koucovi,...ten tu šíří tento nesmysl...:-)

0/0
4.4.2009 12:31

uprimnyhosan

Re: S Paroubkem není o čem jednat

souhlas, ale asi by se mu pak scvrkl ten jeho malej pindour z te situace co s tim jeste vic! aby nezacal tezce chlastat jako Klema Gottwaldů nakonec!;-D

0/0
4.4.2009 14:29

Lemaxik

jediny co je na Mirkovi dobry je,svejkovi ze nikdy nekouril

(Y) tomu hradnimu svejkovi Klausovi.R^

0/0
4.4.2009 10:57

ELAPHURUS

Re: jediny co je na Mirkovi dobry je,svejkovi ze nikdy nekouril

Jenom Bushovic Jirkovi....

0/0
4.4.2009 11:08

koleis

Re: jediny co je na Mirkovi dobry je,svejkovi ze nikdy nekouril

právěže jo. ale vytrvale ho prosazoval na prezidenta i když věděl že ho klaus nesnáší. no a klaus ho za odměnu leda nakopne do pedele:-)

0/0
4.4.2009 11:12

imax

Re: jediny co je na Mirkovi dobry je,svejkovi ze nikdy neko

"vděčnost" v politice neexistuje....

0/0
4.4.2009 11:14

pancho10

"Dobrá vůle ČSSD"

;-D Hele zkusíme to po pátý ne?No jistě jenom z principu...

Ty vogo ona padla! Ale co teď budeme dělat?No budu muset zavolat Mirkovi aby mě poradil.Ale on je na nože s Vaškem aby se něco nepohnojilo!Ty Jirko mi tě podržíme.

Grebeníček Rv

0/0
4.4.2009 9:40

imax

Re: "Dobrá vůle ČSSD"

jj...asi tak nějak. o osudu ČR republiky rozhoduje banda diletantů bez jasné koncepce či vize, co bude dál...;-(

0/0
4.4.2009 9:56

ELAPHURUS

Re: "Dobrá vůle ČSSD"

A to trvá už od podzimu 2006....

0/0
4.4.2009 10:57

imax

Re: "Dobrá vůle ČSSD"

tak to bych nesouhlasil....odstupující vláda přes všechny výhrady jakous-takous vizi měla...přinejmenším zastavit maďarizaci ekonomikyR^

0/0
4.4.2009 11:12

ELAPHURUS

Re: "Dobrá vůle ČSSD"

Ty neznáš jinej stát než Maďarsko ? Nevím, proč by mělo být našim předobrazem ?

0/0
4.4.2009 11:18

imax

Re: "Dobrá vůle ČSSD"

proč ne? rysy byly stejné: neochota dělat reformy a život na dluh...

0/0
4.4.2009 11:25

Pilad

Re: "Dobrá vůle ČSSD"

ODS taky žádné reformy neudělala jen o nich mluvila. Přesuny z přímých daní na nepřímé ani sama reformou nenazývala. Topolánek tomu říkal úsporný batoh. Poplatky ve zdravotnictví byl je pokus nahradit výpadek ve výběru zdravotního pojištění zavedením stropů.

0/0
4.4.2009 11:31

imax

Re: "Dobrá vůle ČSSD"

ta debata nebyla o skutečně provedených reformách, byla o vizi...já tvrdím, že ji vláda měla, ty reformy avizovala a chtěla dělat, což ji stálo mimojiné panování na krajských úřadech.

0/0
4.4.2009 11:34

Pilad

Re: "Dobrá vůle ČSSD"

Minulé krajské volby projela ČSSD taky kvůli reformám, Špidla připravoval celkem rozumné věci ale ztráta preferencí ho stála křeslo premiéra.

0/0
4.4.2009 11:40

imax

Re: "Dobrá vůle ČSSD"

to není pravda, ČSSD je projela kvůli vnitřním neshodám uvnitř partaje...ano ŠPidla byl odejit, ale tam ho za snahu o "reformy" odstřelila vlastní strana...lze říci, že Topolánka Tlustý a Švipel odstřelil za nedostatečné reformy....

0/0
4.4.2009 11:44

Pilad

Re: "Dobrá vůle ČSSD"

Já si to pamatuje, je pravda že Špidlu odstřelila vlastní strana, ale Lidovci ani US-DEU Špidlovi vůbec nepomohla.

0/0
4.4.2009 11:46

Pilad

Re: "Dobrá vůle ČSSD"

Když začala být koaliční vláda menšinová tak se měla podle toho chovat. Je viník ten který zkouší pevnost koalice nebo ten který neudržel koalici ve většinovém postavení?

0/0
4.4.2009 11:19

imax

Re: "Dobrá vůle ČSSD"

co je zase tohle za blbost? vláda předstupuje pře parlament s programovým prohlášením a dostává důvěru, pakliže ji v čase ztratí, podává demisi a končí a dle logiky věci (někdo to mají dokoce dáno ústavně, viz. maďarsko) nastupuje ten , kdo vládu "sundal" a přebírá iniciativu....

0/0
4.4.2009 11:29

Pilad

Re: "Dobrá vůle ČSSD"

Ústava Maďarska mě nezajímá, ale logicky když u nás není schopna žádná strana sestavit vládní většinu tak musí být nové volby!

0/0
4.4.2009 11:35

imax

Re: "Dobrá vůle ČSSD"

tak jistě. možná by nebylo od věci se v mezičase domluvit na posílení prvků většinového systému

0/0
4.4.2009 11:39

Pilad

Re: "Dobrá vůle ČSSD"

O tom se už jednou ODS a ČSSD dohodli ale ÚS na popud Havla tuto změnu zákona zrušil.

0/0
4.4.2009 11:41

Next Apache

S R A N D A

Jak se to vyvíjí, hehehe. Nedávno Přijal ÚV ODS usnesení, že Klaus musí pověřit sestavením vlády nejsilnější stranu (údajně ODS) a jejího předsedu (údajně ještě Topolánek). A teň je mydlí Paroubek koštětem. ODS se drží jako veš v kožuchu. Zbalte si svých 5 švestek a vypadněte, řekli vám to zástupci většiny voličú...A copak copak demokraté? Demokracie se vám nelíbí? Melčák, Pohanka, Snítilý a Wolf nestačili?

0/0
4.4.2009 9:28

Zmuda

Re: S R A N D A

V této zemi platí pouze a pouze demokracie dle patentu ODS. Jen ODS může hodnotit co je demokratické a co nikoliv!

0/0
4.4.2009 9:30

imax

Re: S R A N D A

"Sbalte si svých 5 švestek?" ČSSD je nechce evidentně propustit. Musíš ten pláč směřovat do Lihového domu:-)

0/0
4.4.2009 9:36

Zmuda

Re: S R A N D A

Ňákej nechápavej,..ostatně jak jinak,..že...;-D

0/0
4.4.2009 9:40

imax

Re: S R A N D A

čemu zase nerozumíš? dyť to máš dokonce v nadpisu, ty troubo:

"ČSSD: Předsedu prozatímní vlády ať navrhne Topolánek":-)

0/0
4.4.2009 9:49

denny2006

Re: S R A N D A

plácáš nesmysly,o demokracii dle tvého popleteného textu nemáš ani páru:-P!

0/0
4.4.2009 9:51

Zmuda

Re: S R A N D A

Tak vylož princip demokracie! Jsem žádostiv co z tebe vypadne.

0/0
4.4.2009 10:04

denny2006

Re: S R A N D A

vládě byla demokraticky vyslovena nedůvěra,premiér podal demisi do rukou presidenta,ten ho pověřil vládnout v demisi do jmenování navé vlády.Tu president jmenuje na základě jím danných podmínek. Nevím,co je na počínání ODS,potažmo vládní koalice nedemokratického.Odejít,"sbalit si svých 5 švestek" ze Strakovky do jmenování nové vlády presidentem nelze,tedy vyzývání k tomuto je plácání nesmyslů a s demokracií to nemá nic společného.Btw, principy demokracie si můžeš  vyhledat sám,nebudu to sem kopírovat:-P!

0/0
4.4.2009 11:42

Next Apache

Re: S R A N D A

Koukněme se, expert ODS na demokracii. Právě vařím jednoho ODS demokrata v kotlu psúm. Pára stoupá slušná. Páry mám dost. ODS demokrat před uvrhnutím do kotle, mával červenou knížečkou.

Na ní bylo napsano Členský prúkaz KSČ. Nepomohlo mu to.

0/0
4.4.2009 10:17

imax

Re: S R A N D A

hele, esli ty náhodou nebudeš krapet psychopat...;-D

ty poznáš dle nicku stranickou příslušnost diskutujícího? nebo jenom prostě nedokážeš rozdejchat, když ti někdo neleze do řiti jako právě Zmuda?:-)

0/0
4.4.2009 10:20

Lovec bolševiků

Šibalové praví:

Ale jsme optimisté a věříme, že Mirek Topolánek (kterého tolik nenávidíme) a jeho vláda v demisi (kterou jsme svrhli) najde v sobě dostatek morálních sil (které my, kteří jsme vládu svrhli a neumíme sestavi novou, nemáme) na to, aby tuto situaci rychle řešila (a sestavila novou vládu, abychom se zase měli do koho trefovat a na koho svést světovou ekonomickou krizi).

Pokud to nedokáže Topolánek, ať to udělá Klaus.

My to vše budeme přísně sledovat za bukem a komentovat na tiskofkách.

0/0
4.4.2009 8:45

Zmuda

Re: Šibalové praví:

No a? To že byla vyslovena nedůvěra Topolánkovi je problém Topolánka! To není vůbec problém opozice která toto iniciovala. Nebo snad chceš tuto možnost opozici zakázat? Máš nějaké divné představy o principech parlamentní demokracie!

Tak ať se hoch snaží, má co vylepšovat.

0/0
4.4.2009 8:57

imax

Re: Šibalové praví:

jak to že to není problém opozice? ona teda nechce vládnout?

0/0
4.4.2009 9:39

Pilad

Re: Šibalové praví:

Je to trapná mediální kampaň ODS, podobná jako Zahradilovo video. Když všude ve světě opozice svrhne vládu nemůže automaticky začít vládnout ale čeká se na nové volby.

Za pád vlády a rozpad koalice může jednoznačně ODS s Topolánkem!

0/0
4.4.2009 9:05

Zmuda

Re: Šibalové praví:

Samozřejmě!!

0/0
4.4.2009 9:07

imax

Re: Šibalové praví:

co to tady vypravuješ?;-D na jaký nový volby?

V Maďarsku lze nedůvěru vládě vyjádřit pouze tak, že bude při odstoupení premiéra zároveň jmenován jeho nástupce. Aby se vládnoucí Maďarské socialistické straně (MSZP) podařilo zabránit předčasným volbám, které požaduje opozice, snaží se vybrat nového premiéra, který by v parlamentu získal dostatečnou podporu.

0/0
4.4.2009 9:47

imax

Re: Šibalové praví:

pokrač.: a jak je to asi u nás? máš pocit, že si Klaus prohlášení "kdo mi přinese 101 podpisů, toho pověřím sestavením vlády" vycucal z prstu?

ty předčasná volbo;-D

0/0
4.4.2009 9:54

Pilad

Re: Šibalové praví:

No tak ať Topolánek sežene dostatek poslanců a může vládnou dál!;-D

0/0
4.4.2009 11:11

imax

Re: Šibalové praví:

no jasně...nebo někdo jinej, třeba ten kdo hlasování inicioval a úspěšně ho dotáhnul do konce...:-)

0/0
4.4.2009 11:13

PresiDeath

Re: Šibalové praví:

Souhlasím, Paroubek jenom vykřikuje požadavky, ale sám s ničím nepřijde. Je to nedobrý člověk.

0/0
4.4.2009 9:18

www.evlada.cz

No nevim, jestli je ODS dobra volba

pro cas krize..Pokud povedou CR jako samotnou ODS.Bilance ODS za minulej rok je 178 Mil korun minus . CSSD je 4 M plus... Je opravdu zajimave jak pohlavari z ODS muzou nekoho osocovat ze ziti na dluh, ci nedostatku zodpovednosti...S ODS by prisla CR na buben , jak po kazdy kdyz ODS byla u moci...

0/0
4.4.2009 2:52

Lovec bolševiků

Re: No nevim, jestli je ODS dobra volba

čssd soudí, že ano :-)

0/0
4.4.2009 8:45

--Judith--

Ten pan Paroubek se už zcela pomátl.

Jeho zájmy ční z každého jeho slova, zatímco zájmy moje, prostého občana, jsou mu ukradené. Už to ani neskrývá. Prostě blázen. Ostuda naší země.

0/0
4.4.2009 2:17





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.