Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Neplatiči se městu vysmívají, oponovala Řápková Kocábovi v ČT

Exekuce sociálních dávek chomutovským neplatičům spustila vlnu emocí. "Lidé, kteří pokuty dostali, se v podstatě městu vysmívají," hájí se primátorka Ivana Řápková. Podle ministra pro lidská práva Michaela Kocába ale dávky v hmotné nouzi exekuci nepodléhají. Oba se dnes střetli v pořadu ČT Máte slovo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

tenisovejloket

ivanka byla dobrá

ale kocáb a ten druhej, nějakej publicista či co to bylo za komika, to byla fakt tragédie;-D

0/0
3.4.2009 19:10

slatin

Já to včera viděl v televizi.

Když jsem poslouchal argumentaci p.Kocába ( totalita,Hitler,Stalin) a p.Urbana (Hitler - nepřizpůsobiví), málem jsem se rozbrečel vzteky a bezmocí,jak se uměle vytvářejí problémy,spojují se nespojitelné pojmy-viz slova v závorkách výše),jak hážou klacky pod nohy lidem,kteří chrání peníze daňových poplatníků apod. Každý má nějaký problém,nikdo není bez chyb,ani paní Řápková nejspíš),ale to,co tam předváděli její oponenti,byl děs......

Chtěl bych vidět p.Kocába,jako starostu....Srovnávat Kolín,Č.Krumlov apod. s Chomutovem nelze.V těch městech žijí už usazení a většinou slušní cikáni,ale  Chomutov byl naplněn nepřizpůsobivými uměle(chamtivost realitní kanceláře vyčistit Karlín  od neplatičů,atd).

0/0
3.4.2009 14:06

jekkal

Řápková

je stejně jako Janáčková prachvobyčejná rasistka a nemá ve slušné demokratické společnosti nárok zastávati místo primátorky, takže k takové společnosti máme ještě kus cesty

0/0
3.4.2009 12:47

iuos

hmm

v demokratické společnosti mají místo jen ti občané, kteří uznávají pravidla hry... odpověz si sám, kdo to není

0/0
3.4.2009 14:18

Cynyc

Protipohled

Tak aby ta diskuse nebyla tak jednostranná: Kocáb má samozřejmě pravdu a Řápková je nebezpečná demagožka a populistka. :-)

0/0
3.4.2009 12:18

slatin

Re: Protipohled

Jasně Leilo,že máš pravdu...

0/0
3.4.2009 15:56

jacek097

Lidi, prosim nereagujte na madquerta

byl jiz tady od spracvcu Idnes odhalen jako placeny diskuter od CSSD. Ted si ho asi najali Zeleni. Je to student, ktery ma placeno za to, ze bude postvavat diskuze na ruznych serverech... No, kazdej se nejak zivi, ze Madquerte....

0/0
3.4.2009 10:55

EWCZ+

Ono stacilo,

co ve ctvrtecnim Pravu Kocab vykladal, na celou stranku. Jsem se z toho malem opupinkovala. Treba to, jak Rapkova rekla, ze si lide musi uvedomit, ze kdyz nebudou plnit sve povinnosti, tak nebudou jist, ze je to pry fasisticke  a zcela neprijatelne. Dale odsoudil litvinovskou koncepci nulove tolerance jako nebezpecnou, protoze pry nesmime byt nulove tolerantni k lidem, kterym chceme pomoci... a za kazdou takovou perlou haze Hitlerem, Zidama a podobne. Chtel by pry Romy rozstehovat a dat jim pozitivni diskriminaci ve skolstvi - no to at jde do (Y). Kazdy se od nich snazi dostat co nejdal a on zas bude delat socialni inzenyring.

Taky se honosi, ze odhalil pricinu vzniku tech ghett - ty chamtive realitky, ktere je tam stehuji z "lepsich" ctvrti.

Akorat, ze uz neuvedl, proc vlastne kazda nemovitost na cene nabude, kdyz z ni cikani zmizi a cenu ztrati, kdyz se tam nastehuji...

0/0
3.4.2009 8:54

zeolit

Re: Ono stacilo,

R^R^R^

0/0
3.4.2009 10:49

jacek097

Re: Ono stacilo,

to ze tady funguji cigosske realitky vime uz asi 5 let. To objevil Ameriku, pitomec!!! Tak at jde a zkusi je sejmout, jenze to by nejdriv musel pozavirat pulku romskyho ansambklu nasvym povedenym ministerstvu, ktzery v tom samozrejme jedou!!!!

hahahhaa

0/0
3.4.2009 10:53

zoufalec1

Re: Ono stacilo,

"Chtel by pry Romy rozstehovat" a rovnoměrně rozmístit po celém Grónsku

0/0
3.4.2009 12:53

slatin

Re: Ono stacilo,

To nejsou jen Rómové.Na nich se přiživují i bílí....(cca 5%)

0/0
3.4.2009 14:10

ročník 68

Kocáb + Urban

Vždycky jsem si myslel , že největší osel v této zemi je Paroubek.Včera jsem zjistil , že Kocáb a Urban jsou ještě větší.Oba byli zralí na pěst , fakt se divím p.Řápkové , že se s nimi bavila , jen na ni pořvávali ty svoje demagogie.Argumenty nikde.

0/0
3.4.2009 8:30

zeolit

Re: Kocáb + Urban

R^R^R^

0/0
3.4.2009 10:49

lazuli

nepřispůsobivý

Když se všichni začnem chovat jako naši nepřispůsobivý spoluobčané,co pdnikne pan Kocáb ?

0/0
3.4.2009 8:13

chatab

Jedine davky

na ktere se nevztahuje exekuce, jsou davky z AK 47 :-P

0/0
3.4.2009 7:55

slatin

Re: Jedine davky

nebo vz 58.......;-D

0/0
3.4.2009 14:11

Bundas

Lidským právům odporuje,

pokud někdo chodí celej život do hokny, maká aby se uživil a nějakej nefachčenko se třema třídama pomocné se mu směje, protože on má víc ze sociálních dávek, který ten pracující ze svýho platu platí....

0/0
3.4.2009 7:18

Qíteček

Teeeda......

Oni to tu eště nezavřeli?

0/0
3.4.2009 1:14

Yaroukh

jindra25

jindra25 je pomatenec

0/0
3.4.2009 1:09

zlej

na lidském neštěstí se nejlépe vydělává

Dřívější vymahačské mafie teď jednají s požehnáním zákonů a státu...dobře zlegalizovaný kšeft...

Nechápu proč exekutoři nejsou normální zaměstnanci soudu s platem odpovídajícím náročnosti zaměstnání...

Pak by nešťastník dlužící pětikilo neplatil deset tisíc ale třeba jen tisícovku....

0/0
3.4.2009 0:54

MychalB

Re: na lidském neštěstí se nejlépe vydělává

Kolik je tak průměrný měsíční výdělek exekutora (po zaplacení daní, soc. a zdrav. pojištění)?

0/0
3.4.2009 0:57

zlej

Re: na lidském neštěstí se nejlépe vydělává

podle vlivu exekutorské lobby na politiku a politiky to bude velmi slušný příjem :-P

0/0
3.4.2009 1:03

MychalB

Re: na lidském neštěstí se nejlépe vydělává

na takové pindy ti kašlu. Hoď konkrétní číslo (klidně i nějaké rozpětí) ať se můžeme bavit konkrétně :-P

0/0
3.4.2009 1:06

MychalB

Re: na lidském neštěstí se nejlépe vydělává

Takže nevíš, ale každopádně je to neúměrně hodně ;-D Du do hajan.

0/0
3.4.2009 1:12

zlej

Re: na lidském neštěstí se nejlépe vydělává

Co mi je po tom kdo má jaký plat? Pokud se díváš na věci v souvislostech tak ten kdo má vliv na rozhodování zákonodárců určitě netrpí hmotnou nouzí...a exekutorská lobby prokazatelně existuje...Pohledávky byly, jsou a budou vždy slušný kšeft..

0/0
3.4.2009 1:14

231

Re: na lidském neštěstí se nejlépe vydělává

Protože ksyž exekutoři byli zaměstnaci soudu, tak jich bylo málo a na výkon exekuce jste čekal i několik let. Ten nomální plat pobírali i když nic nedělali, takže proč by se snažili.

P.S. Kdybyste někdy v minulosti potčeboval soudního exekutora, pochoplil byste nevýhodnost Vámi navrhovaného systému.

0/0
3.4.2009 0:58

zlej

Re: na lidském neštěstí se nejlépe vydělává

hm...a to víte že když částku z objektivních důvodů exekutor nevymůže tak náklady exekuce zaplatí navrhovatel? :-)

Výborný systém ;-D

0/0
3.4.2009 1:06

231

Re: na lidském neštěstí se nejlépe vydělává

Nevím. A upřímně řečeno se mi to moc nezdá. Odkaz na nějaký § by nebyl?

0/0
3.4.2009 1:09

zlej

Re: na lidském neštěstí se nejlépe vydělává

Bývalá přítelkyně chtěla dát k exekuci pohledávku na peníze co jí dlužil bývalý manžel.

Pan exekutor byl relativně slušný člověk, vysvětlil ji že jestli neví o nějakém majetku dlužníka ( nebyl - bydlel u přítelkyně kde mu nic nepatřilo a byl bez práce ) tak aby to ani k vymáhání nedávala neb by náklady nakonec zaplatila sama...Ale paragraf nevím...

0/0
3.4.2009 1:19

231

Re: na lidském neštěstí se nejlépe vydělává

Žádnej systém není dokonalý a tohle je to minimum co by mi na tom současném vadilo.

0/0
3.4.2009 1:28

zlej

Re: na lidském neštěstí se nejlépe vydělává

Ono je to trošku jinak...byla doba kdy byly dluhy skoro nevymahatelné...To je špatně...

No a teď je to zase obráceně......

Prostě mám pocit že když někdo dluží dva tisíce a exekutor mu sebere věc v hodnotě padesáti tisíc kterou prodá za deset tisíc v dražbě, načež náklady exekuce + ostatní jsou 13 tisíc takže po exekuci dlužník dluží víc než před ní...mno tak to je hodně hustý :-P

0/0
3.4.2009 1:39

231

Re: na lidském neštěstí se nejlépe vydělává

Souhlasím s váma.

Solidnost soukromých exekutorů, je podle mne, je přímo úměrná kvalitám soudního systému. Státní exekutoři budou asi bída vždy.

0/0
3.4.2009 3:03

rtzuio

Re: na lidském neštěstí se nejlépe vydělává

R^

0/0
3.4.2009 12:01

ChorcheCh

prostě je jasné,

že cesta exekucí problém těchto lidí nevyřeší. Cesta vede pomocí vzdělávání a sociálních programů zabývajícími se začleňováním komunit do normálního života. Vzdělanost národů se také vytvářela stovky,tisíce let...V budoucnu bude možným řešením genová terapie.

0/0
3.4.2009 0:38

231

Re: prostě je jasné,

Vy jste čekal, že exekuce budou řešit problémy dlužníků?;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
3.4.2009 1:10

EWCZ+

Re: prostě je jasné,

Ja si naopak myslim, ze jak zapraskani bice muzou ty exekuce fungovat. Do te doby meli pocit, ze pokuty za hluk a neporadek platit nemusi a naopak muzou vesele obtezovat okoli dal, ze jsou beztrestni. Ted najednou zjisti, ze kdyz nezaplati, nebo budou ty prestupky hromadit, tak budou o chlebe a vode. Mozna ze se tak povede zlomit ten jejich pocit beztrestnosti a neodpovednosti. Je to proste takove placnuti pres zadek, jako u maleho spratka.

A podle toho, ze si honem zacinaji domlouvat splatky, asi ucinne.

0/0
3.4.2009 8:35

slatin

Re: prostě je jasné,

nemíchejte jabka s hruškama

0/0
3.4.2009 14:16

Lanta2004

Made fakt lžešjak když tiskne

http://zpravy.idnes.cz/rodina-dluzila-chomutovu-stokoruny-exekutor-s-posvecenim-soudu-sebral-tisice-gc2-/domaci.asp?c=A090325_212258_domaci_lpo

Trochu sis to přikrášlil k obrazu svému.Skutečnost je ale jak se dočteš z článku přesně opačná;-D

0/0
3.4.2009 0:27

madqwert

Re: Made fakt lžešjak když tiskne

v cem lzu? ze ze svych dani davas tisice exekutorum? ;-D

0/0
3.4.2009 0:30

ferdapytlik

Re: Made fakt lžešjak když tiskne

uveď konkrétní příklad !

0/0
3.4.2009 0:32

madqwert

Re: Made fakt lžešjak když tiskne

mas ho v tom clanku ;-D

0/0
3.4.2009 0:33

ferdapytlik

Re: Made fakt lžešjak když tiskne

žádnej tam není .... tak sem zkopíruj to, o čem si to myslíš

0/0
3.4.2009 0:35

madqwert

Re: Made fakt lžešjak když tiskne

Rodina se čtyřmi školáky žila v Chomutově desítky let. Městu dlužila 424 korun za odpad a ještě pokutu za to, že nechali u popelnice skříňku po malování. Na dvě upomínky k zaplacení ovšem nereagovali.

V únoru si šla rodina na úřad pro dávku v hmotné nouzi. Byla jednou z těch, které "zkasíroval" exekutor.

"Sebral jim šest a půl tisíce, přitom městu jde z těch zabavených peněz jen pár stovek," podotkl Šipoš. Rodině zůstala tisícikoruna, na kterou soudní exekutor podle zákona nesmí sáhnout. 

0/0
3.4.2009 0:37

ferdapytlik

Re: Made fakt lžešjak když tiskne

slovo "dane" jsem tam nikde nezahlédl

0/0
3.4.2009 0:40

madqwert

Re: Made fakt lžešjak když tiskne

no a z ceho myslis, ze jsou ty socialni davky vyplaceny? ;-D

0/0
3.4.2009 0:41

ferdapytlik

Re: Made fakt lžešjak když tiskne

dneska to s tebou nemá cenu ... nejsi diskutér, jsi ulhaný demagog Rv  :-/

0/0
3.4.2009 0:44

madqwert

Re: Made fakt lžešjak když tiskne

ne, demagog je rapkova :-©;-D

0/0
3.4.2009 0:46

MychalB

Re: Made fakt lžešjak když tiskne

nj, máš se zeptat ostřílenějších než začneš "diskutovat" s madem :-)

0/0
3.4.2009 0:47

231

Re: Made fakt lžešjak když tiskne

Kdy přestávají sociální dávky být Vašimi daněmi?

0/0
3.4.2009 1:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.