Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Fanoušky rozlítil nadšený slovenský komentátor, Nova ho hájí

Mnohé české fotbalové fanoušky rozpálil do běla nejen výsledek utkání Česko - Slovensko (1:2), ale také jeden z komentátorů. Zápas totiž komentoval ve své mateřštině Slovák Slavomír Jurko, který na závěr ještě zajásal: "Fantastický výsledok!" Televize Nova si za jeho výběrem stojí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Altheus

A co jako?

0/0
4.4.2009 17:35

pancho10

Mě se to líbilo!

Slovák fandil slovákům a Čech čechům.Jinak to stálo za prd.Vypadalo to jako přátelák.Na MS nemá ani jedno mužstvo co dělat.

0/0
4.4.2009 10:54

NCay

TV Nova

se zase chtěla něčím vytáhnout a po..ala to. Už minule se mi to nelíbilo, český komentátor tam ponižoval a zesměšňoval slovenské hráče. Teď  měl navrh slovenský komentátor a narozdíl od českého kolegy (nevim jestli to byla stejná dvojice) nikoho neponižoval a jako Slovák fandil svému týmu, problém ovšem je, že na české TV a poslouchali to čeští diváci. Přehmaty typu "naši kopů roh a kopali ho Slováci", "a dáváme gooooool", "vynikajůcí výsledok", "podělme sa s našimi chalanmi o nefalšovanů radost". Tohle by roznítilo každého fanouška na světě, kdyby na jeho TV fandil komentátor soupeři. Tohle udělat v Turecku, tak jsou ve Sport-barech bez TV. A co na to Nova? Minule se to líbilo, všechno to bylo způsobeno tím, že naši fotbalisti prohráli. Nova říká: "Prohráli díky naší hře, ne kvůli slovenskému komentátorovi." Co na to říct? Myslím, že odpověděli jasně, na 90% tohle bude i v září. Problém je Novo, že fanoušek nechce slyšet jak komentátor fandí soupeři, co na tom nechápete?

0/0
3.4.2009 15:28

popradčan

Re: TV Nova

Česká televizia? No, pane tá TV vysiela aj v SR. Mimochodom, keď sledujem športový prenos, ktorý sa týka oboch naších republík, rád si pozriem komentár napr. na ČT 2. Tentokrát to takto nebolo, pretože ČT 2 prenos nevysielala.

0/0
3.4.2009 16:39

NCay

Re: TV Nova

Prezentuje se jako česká veřejnopráví televize. To jsi mě pobavil, prý vysílá aj v SR. ;-D V roce 2009 v době satelitů a kabelových TV na tom nevidím nic zvláštního. Já taky chytám ORF, STV apod., a české TV to rozhodně nejsou. ;-D;-D;-D

0/0
3.4.2009 19:38

Philosopher

Tak pro tupce - opět formou otázek

Kdo je vlastníkem TV Nova ? Kdo rozhoduje o tom, co se bude vysílat a kdo bude učinkovat (na TV Nova samozřejmě) ? Kdo je vlastníkem televizoru a rozhoduje, co se bude sledovat ?

0/0
3.4.2009 15:08

Malimola Malimej

Re: Tak pro tupce - opět formou otázek

tak pro tebe - formou otázky. Co mi můžeš políbit, když jinde přenos nelze vidět?

0/0
3.4.2009 16:24

Kocek

Nic proti Slovákům

Většina jich je normálních, ale tohle je fakt demence... Jurko je dobrej, má hlášky a umí komentovat, ale tohle prostě je totální fraška :-©:-© 

0/0
3.4.2009 15:02

Hebeto

Slovenština

Mně slovenština taky nevadí,naopak je to krásný jazyk.Na mně to působilo tak,jakoby to komentoval čechna českém programu,ale přál neskrývaně soupeři!! ;-O

0/0
3.4.2009 14:50

proQ

Re: Slovenština

preto som písal, že sa mi nápad zdal od začiatku blbý, Nova si mohla domyslieť, že to bude brané ako provokácia. Keby Čech komentoval zápas na STV a Češi by vyhrali, riskoval by zavesenie za gule do prievanu... ale to je o tej slovenskej impulzivite

0/0
3.4.2009 14:56

Malimola Malimej

a mě je to putna, ať to komentuje třeba Tatar,

ale ať na mě neřve nadšeně góóóóól, když ho dostaneme my. To už není ze strany Novy jen fotbalová fušeřina, to je přímo deviace a ta by se měla trestat. Proto vyzývám všechny hackery aby napadli všechny novácké servery

0/0
3.4.2009 14:34

proQ

Ako Slovák žijúci v Čechách...

 som pozeral zápas na Nove a od začiatku sa mi nápad s dvojjazyčným komentárom zdal blbý. Ale môže za to jedine TV Nova, komentátor bol dobrý a rozhodne svoju radosť nepreháňal naschvál, aby Čechov naštval. Slováci sú holt značne emotívnejší. A že niektorých tu štve samotná slovenčina, je problémom ich samých - aj tak si myslím, že ide o zástupný problém, dotyčných naštvalo, že Čechov s donedávna výbornými výsledkami potupilo na ich pôde "malé" Slovensko...

0/0
3.4.2009 14:28

Kocek

Re: Ako Slovák žijúci v Čechách...

Tak já osobně jsem na Slovensko vsadil, já čekal že prohrajeme. Ale nechápu Novu, už jednou tohle udělala a lidem se to nelíbilo, tak jak můžou LHÁT a KECAT, že poprvé se to lidem líbilo, když to neni pravda?!!!

0/0
3.4.2009 15:06

habit

... mohli tam dát aspoň české titulky...

0/0
3.4.2009 14:13

neville

smiesne

Naozaj je to smiesne. Za prehru Cechov moze slovensky komentator. HA ha ha.Keby ste si radsej priznali, ze vas futbal uz nie to co bol a za prehru mozu hraci a nie Slavomir Jurko.Keby ste vyhrali, vobec by sa o tom nediskutovalo.Pretoze to nieje prvy krat, kedy nase dueli spolukomentovali ceski a slovenski komentatori.Lenze teraz ste nevyhrali a uz si treba vybit zlost na komentatorovi. Ste ubohi cest vynimkam(Y)

0/0
3.4.2009 14:12

Hebeto

Re: smiesne

Nikdo na slovenského komentátora prohru nesvádí.Možná by se ti líbilo,ale bohužel to tak není.Nevím jak by se ti líbilo kdyby na STV komentoval zápas SVK-CZ v Bratislavě český komentátor a pokaždé když by češi překročili vaši půlku by řval jak češi hrajou fantasticky.....vyhodil bys TV z okna.Takže buď v klidu bratček.

0/0
3.4.2009 14:20

Malimola Malimej

Re: smiesne

ty jsi naprosto mimo mísu, popleto. Nic jsi nepochopil

0/0
3.4.2009 14:26

hlnocd

Klasicka ceska malost

Vzdyt je to SLOVAK. Proc by se neradoval? Aby nepochroumal ego ceskych namyslenych primitivu? Co takhle panove stahnout ocas mezi nohy, uzat ze nas narodak stoji za starou belu a slovakum prat jejich radost?

0/0
3.4.2009 13:17

Kolokol

Re: Klasicka ceska malost

Proč se k tomu vyjadřujete, když evidentně nevíte která bije?

0/0
3.4.2009 13:24

hlnocd

Re: Klasicka ceska malost

tak mi prosim vysvetli ktera bije? Proc by se jako slovensky komentator nemel radovat ze vstreleneho golu?

0/0
3.4.2009 13:28

Leporelo z lepenky 9

Re: Klasicka ceska malost

proč slovenský komentátor komentoval na české TV? já tak nějak očekávám, že komentátor bude fandit nám ... to se můžu rovnou dívat na Eurosport

0/0
3.4.2009 14:01

hlnocd

Re: Klasicka ceska malost

To souhlasim, ovsem kdyz si prectes debatu, vetsina lidi zde nadava na slovenskeho komentatora misto toho aby nadavali na ceskou televizi.

0/0
3.4.2009 14:04

Kocek

Re: Klasicka ceska malost

Vysílala to nova, ta má s Českem společnýho asi tolik co ty s rozumem

0/0
3.4.2009 15:08

trojuhelník

Re: Klasicka ceska malost

hele mladej Fritzel se sere do fotbalu;-D

0/0
3.4.2009 16:01

Ludo Balazec

Re: Klasicka ceska malost

Televizia ma respektovat svojho divaka. Keby spickovy vedec nadaval divakom do debilov, hajil by ste ho, ze z pozicie jeho intelektu bezny divak je naozaj blbec, tak co, preco by ich tak neoznacoval ?!

0/0
3.4.2009 13:26

hlnocd

Re: Klasicka ceska malost

Nechapu proc srovnavas radost ze vstreleneho golu s vulgarni urazkou. Pokud te radost slovenskeho komentatora urazila, jsi opravdu maly clovek. Nadavej na nase hvezdy, ktere hrajou jako ponocni. Komentator ktery projevil nefalsovanou radost je naprosto v poradku. Navic se nekdy podivej na nake slovenske sportovni prenosy, tam se rve i kdyz se kope roh.

0/0
3.4.2009 13:29

Ludo Balazec

Re: Klasicka ceska malost

Ak to nie je dobre porovnanie, tak preto, ze normalny chlap ked vidi jasot superov nad golom v nasej sieti, tak by radsej zniesol nielen nadavku, ale asi aj facku.

0/0
3.4.2009 13:39

hlnocd

Re: Klasicka ceska malost

takovej clovek je dusevni chudak. Nechapu co je spatneho na tom, ze se souper raduje z golu. Ty jsi asi nikdy zadnej sport zavodne nedelal co? Co se treba naucit prohravat se cti? Ale to by chtel asi clovek moc co?

0/0
3.4.2009 13:45

Ludo Balazec

Re: Klasicka ceska malost

Keby ste si moje meno vlozil do google, zistil by ste, ze som sachista a naprehravam sa az-az. Ja o vas neviem nic, pretoze sa ani nedokazete pod svoje blaboly podpisat.

0/0
3.4.2009 13:54

hlnocd

Re: Klasicka ceska malost

Psal jsem sport, ne sachy :) R^ Ale vazne, sachy opravdu s fotbalem a podobnym srovnavat nejdou....nebo by jsi snad chtel aby ti divaci rvali do ucha choraly? To ze po poracze je clovek nastvany je normalni,ale nechapu proc by to clovek mel ventilovat fackovanim soupere.

0/0
3.4.2009 13:58

Leporelo z lepenky 9

Re: Klasicka ceska malost

blábolíš naprosto neuvěřitelný nesmysly

0/0
3.4.2009 14:02

hlnocd

Re: Klasicka ceska malost

zlodej nicku mi tu bude rikat neco o nesmyslech :)

0/0
3.4.2009 14:05

Hebeto

Re: Klasicka ceska malost

Ale vždyť jim to vítězství nikdo nebere.Vyhráli....sice po těžké haluzi,ale vyhráli.Vadí nám slovenský komentář při zápasu české repre :-©

0/0
3.4.2009 13:28

hlnocd

Re: Klasicka ceska malost

Tak si stezuj na to, proc zapas spolukomentoval slovak - nadavej ceske televizi, ne slovenskemu komentatorovy, ktery se uprime radoval z golu.

0/0
3.4.2009 13:30

Heralik3

Re: Klasicka ceska malost

Jako ze kdyby hralo Nemecko proti Turecku a v ZDF by to komentoval Turek a fandil nepokryte turkum, tak je to v poradku? Dokazes si predstavit, kdyby se tohle delo na slovensku?

0/0
3.4.2009 13:32

hlnocd

Re: Klasicka ceska malost

A komu by jako ten Turek mel fandit? MS v roce 2004 take spolukomentoval cesky komentator a zdny problem to nebyl.

0/0
3.4.2009 13:34

Hebeto

Re: Klasicka ceska malost

Samozřejmě si stěžuju na Novu,že to tak vymysleli,ale mezi náma,ten slovák moc dobře věděk jak nás tím řevem všechny sere.;-O

0/0
3.4.2009 13:40

hlnocd

Re: Klasicka ceska malost

Me to nevadilo, vadil mi vykon nasi hracu. Uprimna radost slovenskeho komentatora opravdu neni neco co by me nak rozhodilo.

0/0
3.4.2009 13:46

Hebeto

Re: Klasicka ceska malost

Docela jsem toho slováka bral jak komentuje angl.ligu,ale teď u mně skončil.....když si vzpomenu jak na českém programu zdůrazňuje: NAŠI FUTBALISTI !! :-©:-©

0/0
3.4.2009 13:47

Hebeto

Re: Klasicka ceska malost

Dělal to schválně.Je to parchant,ale máš pravdu,největší zklamání večera byl výkon našich!!!

0/0
3.4.2009 13:49

hlnocd

Re: Klasicka ceska malost

nemyslim si ze by to delal schvalne. Neni to tak davno co nasi komentatori rvali stejne a to ani nemusela byt naka sance. Navic kdyz se podivas na jakykoli slovensky prenost tak komentatori rvou stejne.

0/0
3.4.2009 13:52

Hebeto

Re: Klasicka ceska malost

Dobře,ale pochop,že ten slovák komentoval na českém programu pro české diváky zápas české reprezentace.Mohl být aspoň trochu objektivní,když věděl,že ho poslouchají jenom češi a ne provokovat pištěním při každém náznaku šance slováků.;-O

0/0
3.4.2009 13:57

hlnocd

Re: Klasicka ceska malost

To mohl, ovsem jeho radost mi nepripadala nijak strojena....navic co jsi cekal ze bude rikat? Jako ze to je skoda ze slovaci dali gola? To by bylo fakt usmevne :) navic neverim tomu, ze by se naky cesky komentator pri spolukomentovani pro slovenskou TV nak ovladal.

0/0
3.4.2009 14:06

Hebeto

Re: Klasicka ceska malost

Právě proto si myslím,že ten slovenský komentář byl v tak vyhecovaném zápasu krajně nevhodný,protože bylo jasné,že se slovák nebude ovládat a všichni češi,kteří to poslouchali byli nasraní!!NOVA jen potvrdila svou naprostou debilitu co se sportu týče.(Y)

0/0
3.4.2009 14:15

hlnocd

Re: Klasicka ceska malost

Ano to souhlasim, ale za to tezko muze ten komentator. Za to nadavej nove, ne jemu.

0/0
3.4.2009 15:01

hlnocd

Re: Klasicka ceska malost

Tak nadavej na CT a ne na neho. Nebo snad ocekavas, ze ohne hrbet a zahodi svoji narodni hrodost, protoze nakemu ceskemu noumovy vadi jak si uziva golovou radost?? U me naopak stoupl v cene.

0/0
3.4.2009 13:53

Ludo Balazec

Patrim k tym ceskym obcanom ...

... ktori tazko mozu tvrdit, ze im slovencina vadi, ale toto teda na*ralo aj mna ! Nova ma sice pravdu, ze keby nasi vyhrali, tak by to nevadilo, ale pre istotu rozhodne mala mat zmluvu s tym pakom, aby krotil pro-slovenske emocie, inak zostane bez honoraru a samozrejme si uz nikdy na Nove nezakomentuje. Ked tak neucinili, mali by sa narodu ospravedlnit. Je vrcholne arogantne, ked televizia, notabene komercna, nechce priznat, ze spravne v jej vysielani je to, co povazuje za spravne jej vacsinovy divak a ten nazor je myslim jasny.

0/0
3.4.2009 12:58

Hebeto

Re: Patrim k tym ceskym obcanom ...

Na mně ta slovenština působila hrozně už od začátku a neměla s výsledkem nic společného.A vadilo mi to už tenkrát,když to tak komentovali minule a naši vyhráli.Byl jsem vzteky bez sebe už v 10.min a netušil jsem jak budou naši hrát.Je pravda,že tenkrát neměl komentátor prostor pro takové národní blujance jako teď bo naši hráli dobře,ale aby fanaticky pištěl,kdykoliv slováci přešli půlku,ot jsem nezkousl a nikdy nezkousnu!!! :-©:-©

0/0
3.4.2009 13:26

mk_kossak

nova

Me to taky zarazilo ze si dovolili slovaka nasadit na tento zapas, nevadilo by mi to u jinyho zapasu a nebo kdyby ten somar komentoval nestrane a nebo pro cechy. Jsem byl v hospode a kazdej tam nadaval jak kanal na to a navic kdyz uz byly nervy z nasi hry tak to jeste vystupnoval ten vocas...

0/0
3.4.2009 12:05

robio

Re: nova

Vidis aky je ten zivot krasny?;-D

Vidno ze hlupaci ziju aj u Vas a bude ich dost. Taku monstroznu debilitu urobit u nas si neviem ani predstavit. Holt, Cesi;-D

0/0
3.4.2009 12:14





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.