Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sarajevo je dokonáno, říká Klausův tajemník Ladislav Jakl

Tajemník prezidenta Ladislav Jakl si myslí, že Topolánek po pádu vlády dokončuje Sarajevo 1997, čímž naráží na politické aktivity v průběhu návštěvy tehdejšího premiéra Klause v Sarajevu. "Dá se říct, že na druhý pokus se do značné míry povedlo, co se dělo v roce 1997," říká.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pragmatik/realista

SARAJEVSKÝ SYNDROM je v ODS stále

přítomen.Topolánek,politický dřevorubec ,není intelektuál.Nemá z čeho brát,nemá přirozený respekt uvnitř i vně.Dovnitř ODS používá teror,vně lži a přetvářku.  NOVÁ UNIE SVOBODY má problém,nemá lidi,....tragédií rozplizlé ODS je,že ji chválí sarajevští zrádci,....z US,....Rv 

0/0
1.4.2009 22:56

karel62

Bohužel Sarajevo není dokonáno.

Pan(soudruh) Klaus, příjemce sponzorských darů od mrtvol a neználek v oboru špinavých peněz ještě stále žije a trčí na hradě. Pravicový teoretik a levicový skutkař by potěšil, kdyby šel do pryč. Společně s rozšířením korupce ("opozxiční smlouva") a přtelem Zemanem jsou ostudou ČR v demokratickém západně orientovaném světě.

0/0
1.4.2009 18:28

viktvor

Re: Bohužel Sarajevo není dokonáno.

R^

0/0
1.4.2009 18:50

Charles_Davy

Důvod pádu vlády

Topolánek gentlemansky podržel Veseckou, která na jeho požadavek podržela Wolfa. I íčko podrželo Wolfa ze strany PČR. A místo toho, aby se Topolánek s menšími ztrátami (pouze v osobní rovině) zbavil Vesecké (o což žádal i Bursík a obě zelené odpadlice), nechal raději ČR ztrapnit před EU. A viník je teď Klaus? Topolánek rád hází zodpovědnost za průsery na druhé. Všechny ostatní důvody jsou už jenom zástupné. Zajímavé, že se o původní příčině hlasování o nedůvěře vůbec nemluví.

0/0
1.4.2009 14:39

vokroj

Ostuda

Topolánek lže, aby mně poškodil.....to sdělil, podle článku, Klaus. Myslím ale, že jsou to zbytečné prezidentovy obavy, Topolánek totiž v současné době není schopen už vůbec ničeho rozumného. Vše, co říká je už jen agesivní vyjadřování jeho představ, které se obsahově stále liší a jsou to vesměs protimluvy a podrazy. Je to tak akorát práce už jen pro psychiatra, hrozí další ostudy.....;-O

0/0
1.4.2009 13:52

Charles_Davy

Re: Ostuda

R^

0/0
1.4.2009 14:26

_Pixie

Ano, celý svět

se točí pouze okolo děda Vševěda...bude nový dopis tatínkovi?

0/0
1.4.2009 13:04

pragmatik/realista

Re: Ano, celý svět

od Vás do Trapákova,....Rv

0/0
1.4.2009 23:18

jackblack

Napoleonský syndrom

Skřet s napoleonským syndromem!(Y)RvRvRv

0/0
1.4.2009 12:58

jackblack

Za vším stojí Bém

Za vším stojí Bém!(Y)RvRvRv

0/0
1.4.2009 12:46

pragmatik/realista

NEJVĚTŠÍM PODRAZEM JE PODLE ANONYMŮ

PREZIDENTOVA SLUŠNOST,VĚCNOST.Pan Jakl má snadnou práci VK hájit.Docela je mu co závidět.To okolo pana Topolánka se vyskytují trapní obhájci typu Dadlíka,Tlučhoře atp.

0/0
1.4.2009 12:19

viktvor

Re: NEJVĚTŠÍM PODRAZEM JE PODLE ANONYMŮ

Na kritiku reaguje hystericky, protože kritika = atentát. Naprosto otevřeně propaguje drancování planety, šíří donebevolající nevzdělanost. Nedávno se distancoval od těch, kterými se nechal vynést do funkce (navíc stylem rozmazleného fracka: "Já chci a chci a chci a chci a chci!!"). Nechává si pomáhat od Topolánka, kterého za odměnu neustále shazuje. Mnohokrát veřejně podpořil Mečiara proti slovenské pravici, dneska koketuje s Paroubkem. Nevím, kde žijete, ale k vaší představy o slušnosti mám jediný komentář: :-©

Navíc kritizujete anonymy, a sám / sama se podepíšete jako "pragmatik/realista". To mi fakt hlava nebere. "Rektoskop" by vám slušel víc :)

0/0
1.4.2009 18:38

pragmatik/realista

Re: NEJVĚTŠÍM PODRAZEM JE PODLE ANONYMŮ

snůška nesmyslů,útoků na Klause,s kterým nejste schopen věcně debatovat.V politice si, pane ,pomáhá každý sám.Pokud to nevíte,o politiku jste nezavadil.Vaše pozice je dána Vaší schopností přesvědčit.Pokud by VK neměl kvalifikaci přesvědčit,byl by tam,kde jste Vy.Tím,čím jste Vy,politickou nulou.Ale říkáte,že Vám to hlava nebere,co se dá dělat,....

0/0
1.4.2009 23:08

viktvor

Re: NEJVĚTŠÍM PODRAZEM JE PODLE ANONYMŮ

Díky, Vaše "věcná" reakce mě přesvědčila, pane Jakle :D Máte pravdu, jsem politická nula (mimochodem velmi by mě zajímaly Vaše informační zdroje), rád se nechám poučit od zkušenějšího. To jste opsal z Mein Kampfu?

0/0
1.4.2009 23:20

viktvor

Všude samej podraz

Tak to je vostrý. Král podrazáků se zase cítí ukřivděnej. Jdu blejt.

0/0
1.4.2009 12:07

SUPERčech

Pěkné, pěkné

Jediné štěstí je, že se prezident nevolí přímo. To by bylo všude sajrajtu při kampaních. Neměla by role a úřad prezidenta být míň prostý a sprostý než běžní politici?

0/0
1.4.2009 11:31

xyman

klausův osobní šašek rozumuje

jakle pozor, abys od toho arogantního ješitného zmetka nedostal pokárání.

0/0
1.4.2009 11:03

Bouše

Pane Jakle, objasněním role Tlustého a Schwippela

jste Klausovi moc nepomohl. Cituji:

 

"To ano, ale ani jeden z nich nepožadoval po prezidentu Klausovi doporučení, jak se má zachovat. Jen chtěli vědět, jestli by stav, který pak nastal, prezidenta nezaskočil."

 

Pro mne z toho zcela jasně vyplývá, že kdyby jim Klaus řekl, že by ho jejich jednání  z a s k o č i l o,  proti vládě by nehlasovali. Čili - Klaus mohl pádu vlády   z a b r á n i t.  :-P 

0/0
1.4.2009 10:54

Vosta Jindra

Re: Pane Jakle, objasněním role Tlustého a Schwippela

dyť to stejně každej ví, tak proč by to složitě zastírali.

0/0
1.4.2009 11:06

Bouše

Re: Pane Jakle, objasněním role Tlustého a Schwippela

Jasně, ale Klaus se po celou dobu dušuje, že s tím nemá nic společného. Jakl mu svým výrokem docela slušně zavařil.

0/0
1.4.2009 11:13

denny2006

Re: Pane Jakle, objasněním role Tlustého a Schwippela

a pro mne z toho jasně vyplývá,že pád vlády je v parlamentní demokracii běžný, známý pojem,který on bude pochopitelně řešit ústavní cestou a že toto je problém parlamentních stran a on,jako nadstranický president případným pádem vlády nebude zaskočen.Btw,proč by měl president zabraňovat pádu vlády,demokratickým vyslovením nedůvěry?

0/0
1.4.2009 11:39

Bouše

Re: Pane Jakle, objasněním role Tlustého a Schwippela

Pád vlády je běžný a taky bych neřekl ani popel, kdyby padla kdykoliv jindy, než v průběhu našeho předsednictví EU. Jinak o demokratickém vyslovení nedůvěry v našich špinavých politických poměrech si můžeš nechat jen zdát. :-/

0/0
1.4.2009 12:19

pragmatik/realista

Re: Pane Jakle, objasněním role Tlustého a Schwippela

KLAUS PÁDU VLÁDY ZABRÁNIT NEMOHL,Topolánek na pádu pracoval dlouhodobě,resp.od okamžiku,kdy si myslel,že vést stranu,je jak řídit firmu VAE.Výsledek zná už každý,....

0/0
1.4.2009 12:05

Bouše

Re: Pane Jakle, objasněním role Tlustého a Schwippela

Je to přesně naopak. Nevím, který dnešní politik by dokázal tak dlouho udržet vládu s takovými osinami v (Y) (osiny si doplň sám).

0/0
1.4.2009 12:22

pragmatik/realista

Re: Pane Jakle, objasněním role Tlustého a Schwippela

NA VÝROBU OSIN MÁ Topol talent,.....Rv

0/0
1.4.2009 22:16

Bouše

Re: Pane Jakle, objasněním role Tlustého a Schwippela

Tou hlavní osinou byl od samého prvopočátku Klaus, když tak upřímně popřál Topolánkovi ke zvolení předsedou ODS onou "záhadně" profláklou SMS "Prázdný a falešný". To bylo vskutku nemírně kulantní, čestné a vstřícné gesto. :-/ Rv

0/0
2.4.2009 8:22

ou_Jo

Zajímavé,....

...asi před 2 dny byl na tomto serveru avízován chat s "podržtaškou" Jáklem...a najednou je z toho redakční rozhovor...to se nikdo nechtěl tohoto muže u zdroje na nic zeptat ?:-©

0/0
1.4.2009 10:45

petr-pavel

Apríííííííííííííííííííííííííl

:-);-D:-);-D:-);-D:-);-D:-)

0/0
1.4.2009 10:36

duml

Klausi,Klausi...

 Prudký pokles popularity Klause díky jeho konání v posledním období  přece se dal očekávat. Toplánek se mohl strhat a riskoval dost při jeho poslední volbě prezidentem a tohle má místo vděku nebo aspoň tolerance! Je to falešné,vskutku falešné... Ke svému dítěti (ODS) se chová hůře jak macecha.Tu nenávist musel v sobě 5 let potlačovat,chudák...:-/

0/0
1.4.2009 10:18

sorki

Re: Klausi,Klausi...

..prozraďte mně (a možná nejsem sám, kdo si nevšiml) o jakém "konání" prezidenta mluvíte? Co proti Topolánkovi bylo "falešné, vskutku falešné"? Co bylo "macešského" v jeho chování k ODS. Já jsem na sjezdu ODS slyšel jen slušné odmítnutí čestné funkce se stručnými důvody. Žádné výpady proti konkrétním osobám (mimochodem, jeho oponenty právě tohle překvapilo). Ale asi se rád ukájíte vymýšlením temných Klausových teorií, jak jsem to mohl číst u některých novinářů, kterým bylo Klausovo spiknutí od počátku úplně jasné, i když skoro každý den jiné.

0/0
1.4.2009 10:44

pragmatik/realista

Re: Klausi,Klausi...

je zvláštní,že je jen pár těch,kteří mají obyčejný,selský rozum,bez nenávisti,zloby.Vás si vážím,pane,....R^

0/0
1.4.2009 12:13

ZEROVAN

Jakl, to snad nemyslej vážně

vždyť jste u toho  byl od prvopočátku. Umíte se ještě červenat?Rv

0/0
1.4.2009 10:14

sorki

Re: Jakl, to snad nemyslej vážně

..ano, Jakl tam byl, a VY? Co víte vy, proč by se mněl červenat? Pište, bude to jistě "výživné".

0/0
1.4.2009 10:48

miromax

nejmenovaný prezident,

nejmenované země se dočista pomátl....

0/0
1.4.2009 9:59

Vosta Jindra

Re: nejmenovaný prezident,

tak tak, škoda, že jste na to všichni nepřišli o něco dřív:-)

0/0
1.4.2009 10:07

miromax

Re: nejmenovaný prezident,

to mi nepřišiješ... :-)

0/0
1.4.2009 10:15

Vosta Jindra

Re: nejmenovaný prezident,

Klause jsi tu loni obhajoval, ne? :-)

0/0
1.4.2009 10:24

tučňák v exilu

Re: nejmenovaný prezident,

Veřejně přiznávám, že jsem se mýlil:-)

0/0
1.4.2009 10:34

Vosta Jindra

Re: nejmenovaný prezident,

to je správný, málokdo to umíR^:-)

0/0
1.4.2009 11:06

twine

Toje debil to je debil

Nikomu nenadávám, pouze cituji ze hry Mlýny od divadla Sklep (vojín Šimák), nevím proč mě to zrovna napadlo ;-D;-D

0/0
1.4.2009 9:57

briza

Re: Toje debil to je debil

Me se vyjevy s tehle hry vybavuji v ruznych situacich velmi casto. R^;-D

0/0
1.4.2009 10:00

Webovka

"Hajzlove" z Hradu

To uz je opravdu neunosny jak lide kolem toho ješity spolu s nim jsou narcisové a jediní ti správní....skoda ze v demokracii neexistuje defenestrace!!!!

0/0
1.4.2009 9:35

pragmatik/realista

Re: "Hajzlove" z Hradu

Vy jste dobře vypadl z okna,že Vám to ještě aspoň píše,....když už nemyslí,...Rv

0/0
1.4.2009 23:15

čuk2gek

komentovat Jaklovo výpotky je ztráta času

"Sarajevo" bylo reakcí na bordel s neexistujícími sponzory ODS, černými konty etc.etc. a stupidní chování V.K.

Jakl - konec tlustého střeva V.K. -  formuje myšlenky genija do podoby pro sprostný  lid.

0/0
1.4.2009 9:30

pragmatik/realista

Re: komentovat Jaklovo výpotky je ztráta času

když jste to pochopil,tak se neurážejte,....Rv

0/0
1.4.2009 23:22

briza

Legenda zije!

Zadny Sarajevsky atentat se nekonal. Ani tehdy ani nyni. "Sarajevsky atentat" byl pouze coververzi dodatecne vymyslenou Mackem aby se verejnosti a hlavne vyplasenym spolustranikum lepe zapomnelo na podstatu tehdejsiho problemu - stepeni strany v dusledku provaleni prachsprosteho skandalu s jejim nelegalnim financovanim.

Jenze kdyz uz tu coververzi mame (a pravda, celkem zabrala) bylo by skoda ji nevyuzit jeste jednou za stejnym ucelem - odvedeni pozornosti od podstaty veci.

0/0
1.4.2009 9:26

dicky75

Jakl

je blázen, hoďte na něj síť. Ano, je to Sarajevo II, ale Klaus v něm hraje roli Havla.

0/0
1.4.2009 9:25

vokoun6

Jakle nech se vyšetřit!!!

Pokud dnešní situace něco připomíná události "Sarajeva", tak je to intrikaření (dle naší mytologie kterou se krmíme) "nadstranického" prezidenta za účelem likvidace premiéra který se v očích Hradu znelíbil.

V Havlově podání těmi "užitečnými idi_oty" byli Pilip, Ruml  v Klausově podání to jsou Tlustý, Schwippel a ty dvě rudozelené maškary.

0/0
1.4.2009 9:17

pragmatik/realista

Re: Jakle nech se vyšetřit!!!

premiér se zlikvidoval sám,ovečky se rozběhly,proč asi?Rv

0/0
1.4.2009 23:27

1255

Přesvědčil jste mne, pane Jakle,že Klaus škodí.

Měl by odstoupit z důvodu poškozování státu.

0/0
1.4.2009 9:14





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.