Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

KLDR vypálí i raketu středního doletu, píše japonský deník

Severní Korea zřejmě připravuje start rakety středního doletu, která by mohla být odpálena krátce po plánovaném startu rakety dlouhého doletu. Píše o tom tokijský deník Sankei s odvoláním na neupřesněný japonský vládní zdroj. KLDR tvrdí, že počátkem dubna chce do vesmíru vyslat družici pro vědecké účely.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

swiss111

po nastoupeni komunistu 1948 v Ceske republice

se zvysily vydaje na zbrojeni ca. 18x 

0/0
30.3.2009 9:39

JÚLINEK.ŠÍŠAL.

Re: po nastoupeni komunistu 1948 v Ceske republice

bodejť ... ještě si pamatuju ten plakát propagující těžký průmysl u vchodu, když jsem začínal navštěvovat městskou knihovnu ...:-P

0/0
30.3.2009 10:19

ThomasHKS

hm

Tohle je téměř nepovšimnutá zpráva...rád bych se mýlil, ale začátek světového konfliktu

0/0
30.3.2009 9:18

Brutalsoldat

Komunisti

Se divím, že tam amíci neposlali už pár atomovek a byl by klid

0/0
29.3.2009 22:08

ELAPHURUS

Do toho

nikomu nic není....

0/0
29.3.2009 16:25

MrtvejFidel

Cenzura

Mohl bych poprosit cenzuru aby někam zveřejnili seznam slov která se jim nezdají? Fakt se necítím uraženej když mě někdo osloví 'volečku' a ani nemyslim že bych někoho urazil 'blbečkem'.

0/0
29.3.2009 12:25

JÚLINEK.ŠÍŠAL.

souzi a soušky překabátovaní čížci,

bodejť ... když emerycká vláda s japonskou neustále tvrdí, že se postaví na odpor pokroku a tu první sestřelí, je nutné se nějak prosadit ... buďte rádi, že jde jenom o klamný cíl ....;-D

0/0
29.3.2009 11:08

júLinek šíšaL

Rusko přiškrtilo rozpočet pro hry v Soči na třetinu

http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/business-ve-svete/clanek.phtml?id=630615  :-P

 

0/0
29.3.2009 10:34

MrtvejFidel

Btw

Jsem rád že neni ropa u nás. Jinak by nás bush přijel 'osvobodit' už dávno :-)

0/0
29.3.2009 9:28

fleret1

Re: Btw

na  Morave je diky slendriansky utesnenym starym vrtum kontaminovana zemina ropou - hrozi kontaminace pitne vody ze studni v nejblizsim okoli - a stale kape a kape -

0/0
29.3.2009 11:37

MrtvejFidel

Re: Btw

Já vim. Myslel jsem tim že ji tu neni tolik aby se znovu vyplatilo ji začít těžit natož prát se o ní. Navíc ji máme dost nekvalitní pokud vim - zaplať pánbůh.

0/0
29.3.2009 12:33

D.E.S.

Re: Btw

Naopak, ropa je tady velmi kvalitní, žádná síra ...

0/0
29.3.2009 12:55

MrtvejFidel

Re: Btw

Fakt? Slyšel jsem opak ale možné to je. A kolik ji tu je? Nebo proč ji netěžíme?

0/0
29.3.2009 13:01

Antoninus

Re: Btw

Má pravdu ropa na moravě je velice kvalitní. Podle toho co vím tak jí ale není až tak mnoho.

0/0
29.3.2009 13:53

chicagan

Re: Btw

Vsak tu ropu prazaci chlemtaj imrvere a myslej si ze je to kvalitni vino.

0/0
30.3.2009 16:38

MrtvejFidel

Ropa

Škoda že v KLDR neni ropa. To by jistě světový četník - USA zasáhly už dávno. No jo jenže oni jsou tam 'jenom' zbraně hromadného ničení. Na rozdíl ne Iráku apod.

0/0
29.3.2009 9:25

JÚLINEK.ŠÍŠAL.

Re: Ropa

inu, kordíku, též bys měl udělat něco pro své zdraví, a ne jen postávat na lyžích v kaprounu pod kopečkem a vrhat ramena na slepice ...:-P:-P:-P

0/0
29.3.2009 11:45

JÚLINEK.ŠÍŠAL.

Re: Ropa

nojo ... díky, censore ... tohle byla reakce na kordíka ...;-(

0/0
29.3.2009 11:47

duhastrecht

Re: Ropa

Nějak ti uniklo, soudruhu, že v roce 1950 když Severní Korea napadla Jižní Koreu tak ten "světový četník" opravdu zasáhl, ač ropa opravdu na Korejském poloostrově skutečně není a zahnal útočící severokorejské soudruhy zpátky k jejich hranicím, nijak nedbaje na rasantní vojenskou pomoc čínských a sovětských soudruhů severokorejským rudým agresorům.;-D;-D;-D

No a dneska na rozdíl od roku 1950 je Jižní Korea připravena na eventuální další rudý útok - a to velice dobře, jejich armáda patří k nejlepším na světě. R^

0/0
29.3.2009 11:53

JÚLINEK.ŠÍŠAL.

Re: Ropa

jojo ...už tehdá mekáč arthur cosi mekal o rozšíření jaderného střeliva ....

0/0
29.3.2009 12:09

MrtvejFidel

Re: Ropa

Neboj nic mi neuniklo. V zásadě máš pravdu. Já se ale nevyjadřuju k USA před padesáti lety ale k dnešním USA. Změnilo se dost

0/0
29.3.2009 12:29

Antoninus

Re: Ropa

Pane nějak vám uniká trochu více souvislostí. V případě války s Irákem byla situace zcela neporovnatelná už jen pro porušování mírových podmínek z Irácké strany. Jediný důvod proč USA mohly tvrdit že Irák vyvíjí zbraně hromadného ničení byl že Hussaj blokoval činost meniznárodních inspektorů a tak porušoval dohody. To jen tak jako dodatek přímo k situaci v iráku. Ale potom také v případě napadení KLDR by se za ni postavily její soudruzi ve zbrani z Číny protože ta by v žádném případě nepřipustila pád tohoto státu a sjednocení koreji pod vlajkou jižní korei. Tedy vy by jste chtěl aby USA kvůli vývoji atomových zbraní v KLDR rozpoutaly světovou atomovou válku s Čínou?

0/0
29.3.2009 12:48

MrtvejFidel

Re: Ropa

Ne neuniká. Tohle všechno vim. Naopak vám uniklo že už husain v iráku pár let neni a američani ano. Btw ani v iráku ani v USA a ani v číně neni hlavou státu dítě jako je Kim - ten člověk nemá ani své sebezáchovy což ho dělá nebezpečným víc než kohokoliv jiného. Husain byl prevít ale byl to díkybohu také sobec. Chápete rozdíl?

0/0
29.3.2009 12:58

MrtvejFidel

Re: Ropa

* pud sebezáchovy

0/0
29.3.2009 13:03

Antoninus

Re: Ropa

Opět poněkud nepochopení z vaší strany protože co má znamenat "husain v iráku pár let neni a američani ano" ? Tento výrok jasně ukazuje vaše nepochopení věcí. Američtí vojáci byly i v Japonsku po druhé světové válce. Výte obvykle to tak bývá že pokud jedna strana prohraje válku tak ji ta druhá okupuje dokud nevytvoří novou vládu nebo stabilní podmínky až po té může zemi opustit. Je samozřejmě jasné že ta vláda bude nejspíše dosti loajální k okupantům ale to je asi logické. Nebo by jste raději aby Američané sesadily hussajna a po té irák opustily a nechaly zde rozpoutat občanskou válku do které by se mohly připojit i okolní státy? Nehledě na to že by to bylo pro USA krutě nevýhodné. I takhle na tom moc nevydělají vzhledem k výdajům.

Je pravdka že Kim je hodně podivný člověk který je teoreticky schopný rozpoutat válku ale evidentně si je vědom slabosti své armády vůči Jižní koreji jinak by nevyvýjel za každou cenu atomové zbraně.

0/0
29.3.2009 13:48

MrtvejFidel

Re: Ropa

Pamatujete jak nás přijeli stabilizovat sověti? To byla paráda, že? Jinak s posledním odstavcem souhlasím doslova. Kim nemá zdaleka tak vyspělou armádu ale jako asi jako jediný má předpoklady na zmáčknutí červeného tlačítka:-(

0/0
29.3.2009 13:57

Antoninus

Re: Ropa

Promiňte ale srovnávat válku v Iráku s okupací sověty je už opravdu poněkud přitažené za vlasy.  Jsou to dvě neporovnatelné události prosím pokud chcete srovnávat tak srovnatelné věci. Kdybych tu měl rozepisovat rozdíly a nesmyslnosti vašeho srovnání tak by to bylo hodně dlouhé doufám že si sám uvědomíte svůj omyl a že tedy nemusím zde uváďet rozdíly bylo by to na dlouho.

0/0
29.3.2009 14:32

MrtvejFidel

Re: Ropa

Srovnávat nesrovnatelné jste začal vy. No a jak na to nejlépe a nejstručněji upozornit? Vyhnat to ad absurdum:-)

Takže se povedlo:-)

0/0
29.3.2009 14:59

Antoninus

Re: Ropa

Kde jsem začal srovnávat nesrovnatelné? To by mě docela zajímalo. Jestli myslíte okupaci japonska a okupaci Iráku tak to potom opravdu je vidět že o věci nemáte moc přehled. Tyto dvě věci jsou celkem srovnatelné.

To kam jste to vyhnal nevím spíše jste ve mě udělal dojem že nevíte vůbec o čem píšete.

0/0
29.3.2009 20:51

MrtvejFidel

Re: Ropa

no tak hold jak pro dementy: japonsko samo, primo a prvni napadlo USA. je to tak? takze?

0/0
30.3.2009 17:43

;-)

Re: Ropa

Všichni tu píší, a nic o tom neví. V KLDR ropa JE, i v pobřežních vodách. O ty se vedou mezinárodní spory.Akorát se moc netěží.Rv

0/0
29.3.2009 13:28

MrtvejFidel

Re: Ropa

No vono ropa je skoro všude. Jde o to jestli ji je tolik aby se vyplatila těžba. Už jsem to tu někde psal myslim.

0/0
29.3.2009 13:45

Antoninus

Re: Ropa

Ano ropa je i na Moravě, sice v malém množství ale je. Jde vždy o to jak velká či dostupná jsou ložiska. Jinak ale k většině příspěvků co se tu píší velice dobrá poznámka.

0/0
29.3.2009 13:51





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.