Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vánoční kampaň ČT zabodovala v prestižním klání

Česká televize získala prestižní profesní ocenění Promax/BDA za spoty z loňské vánoční kampaně. Navázala tak na podobný úspěch z předchozích dvou let. "Cílem naší vánoční strategie bylo odbourávat bariéry mezi lidmi. Je to zvykání si na jinakost," uvedla programová ředitelka ČT Kateřina Fričová.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

12345hanka

Nerozumím

Chtěli bychom vybudovat vskutku multikultruní společnost? Respektovat zvyky a tradice menšin? Proč tedy vnucujeme Vánoce těm, jejichž tradice to není?

0/0
26.3.2009 16:28





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.