Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rodina dlužila Chomutovu stokoruny, exekutor s posvěcením soudu sebral tisíce

Jedna z chomutovských rodin, která přišla o sociální dávky při exekuci, dlužila městu asi pětistovku. Teď je už v Británii. Se zastavením exekuce u soudu neuspěla. "Nikdy nic nedlužili. Exekutor jim sebral 6 500 a soud jim nedal za pravdu," zlobí se Jan Šipoš z Člověka v tísni.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

luki

Škoda,

kritika se snese na Chomutov, ale přitom je za tím jen zlovůle exekutorů - zatracený zákon :-©

0/0
2.4.2009 15:31

wartas

Odjela rodina ....

Kde vzali peníze na cestu d Anglie? Když budou slušně žít můžou i v ČR. Jsem

zvědav jak je dlouho rodina v Anglii bude živit když se tam  budou chovat tak jako tu.

Na chlast a grogy peníze mají z příspěvků na děti od státu ale poplatky za popelnici

jim bude paltit kdo ? Vyčuránci všichni a ještě se jich určití funkcionáři zastávají.Ať

 jdou s nimi bydlet a uvídí co je to za verbeš.

0/0
2.4.2009 12:51

činčo

Podle tvrzení jednoho nezainteresovaného nic nedlužili

tak proč je stát okradnul je mi záhada?:-P

0/0
2.4.2009 9:42

unbelieving dog999

Hmm, pri dluhu 4 kila nasazovat exekutora??

Ja jsem mel sekeru cca 300 kila na zdravotnim a kdyz jsem to prisel zaplatit, tak mi zenska rekla, ze neni online a ze mam prijit za 14 dni. Rikam ji ze za 14 dni uz budu v UK a tak to musim zaplatit snad pred odjezdem. Prej to je fakt, ale ji nejde pocitac a tak to mam zaplatit jindy. Kaslu na to, v CR uz doufam delat nikdy nebudu, tak mi muzou polibit..(Y)

0/0
27.3.2009 16:36

12345hanka

Re: Hmm, pri dluhu 4 kila nasazovat exekutora??

Tak toto je pro podobné instituce typické.

0/0
27.3.2009 17:25

pařez3

Re: Hmm, pri dluhu 4 kila nasazovat exekutora??

 Ani se nedivím , před pár lety jsem dostal obsílku z VZP že dlužím na zdravotním pojištění více než 30 000 za poslední roky že zaměstnavatel nestrhával patřičnou částku  a že bude tedy přikročeno k zákonnému vymáhání . Vzhledem k tomu že jsem si schovával výplatní lístky a podle let vylepoval v evidenční knize , divila se slečna ve VZP jak je to možné že firma strhávala a oni to nemaj evidované . No  jó

 vy jste přešli od tamtý a mi to tady nemáme . Na jejich bordel přišli po pěti letech

a já měl spolu jak jsem zjistil se svými kolegy hradit již jednou uhrazené . ;-€;-€;-€

0/0
27.3.2009 17:38

pařez3

Re: Hmm, pri dluhu 4 kila nasazovat exekutora??

opravuji : a my to....

0/0
27.3.2009 17:39

orinka3

Re: Hmm, pri dluhu 4 kila nasazovat exekutora??

toto se mi stalo u Vojenské zdr. poj. - dostala jsem obsílku, že nemám uhrazeno přes dvacet tisíc od zaměstnavatele v odvodech zdravotního pojištění. Málem jsem hrůzou omdlela, na mě je to strašná suma. Tak jsem letěla na mzdovou účtárnu, samozřejmě, všecko v pořádku. Binec měli v evidenci té pojišťovny, odváděno bylo všecko v termínu a pravidelně. Co mě to stálo nervů, běhání, kopií...Myslíte, že se mi tam někdo omluvil? Slabá povaha by z toho leknutí chytla mrtvici. A tak jsem tam psala a psala, dokud jsem je nedonutila situaci vysvětlit a a chtěla jsem záruku, že se to opakovat nebude. Protože se mnou jednali arogantně, přešla jsem k pojišťovně jiné a tam je všecko OK.

0/0
1.4.2009 10:11

lopenik

njn...

zakon a poradek...R^R^

nemyslis? zaplatis... R^R^

0/0
27.3.2009 16:32

činčo

Re: njn...

ale platí jen pro někoho:-P

0/0
1.4.2009 10:30

Li.Kr

Platit poplaky

Je vidět,že ty sociání dávky jsou velké,když si šestičlená rodina může dovolit cestu do Anglie.To si mnozí  kteří pracují nemohou dovolit.

0/0
27.3.2009 15:51

send

Jsem tak rád...

...že jsem Člověku s plísní nikdy nic neposlal:-)

0/0
27.3.2009 15:06

ac97c

Pěkný folkór na té fotce,

na co tam čekají ti milí spoluobčané? 

0/0
27.3.2009 14:04

stefi_ul

Re: Pěkný folkór na té fotce,

to privezli cerstvy vovoce... to je fotka ze sedmdesatych a osmdesatych let... brrrrr...

0/0
27.3.2009 14:20

stefi_ul

Re: Pěkný folkór na té fotce,

A nejlepsi je ta podvyzivena sportovkyne v cervenych teplakach... ta uz nevidela jidlo nekolik let...

0/0
27.3.2009 14:21

xsally

Re: Pěkný folkór na té fotce,

To nekvalitní strava a stres se na její postavě podepsaly. ;-D:-©

0/0
27.3.2009 16:40

Samuraj_PH

lže Chomutov nebo Člověk v tísni?!

"NIKDY NIC NEDLUŽILI. Exekutor jim sebral 6 500 a soud jim nedal za pravdu," zlobí se Jan Šipoš z Člověka v tísni.

RODINA MĚSTU DLUŽILA  424 korun za odpad a ještě pokutu za to, že nechali u popelnice skříňku po malování. Na dvě upomínky k zaplacení ovšem nereagovali.

Tak jak to teda je?! ;-O

0/0
27.3.2009 13:59

ac97c

Re: lže Chomutov nebo Člověk v tísni?!

No zřejmě dlužili nebo že by Vyžírka s plísní nepovažovala 424Kč za bezvýznamnou částku nad kterou by měl věřitel mávnout rukou?

0/0
27.3.2009 14:07

stefi_ul

Re: lže Chomutov nebo Člověk v tísni?!

Urcite lze Chomutov, protoze pro Cloveka s plisni 424 korun nejsou zadny prachy a tudis kdyz to nejsou ZADNY PRACHY, tak se nemuzou ZADNY PRACHY dluzit. Pak je to jasny. No a ucetnictvi by se to nak udelalo, na coz jsou CLOVECI S PLISNI asi zvykly...

0/0
27.3.2009 14:26

12345hanka

Re: lže Chomutov nebo Člověk v tísni?!

Za nezaplacené pohledávky se účtuje penále. A když na zaplacení někdo kašle, může to penále narůst do podstatně vyšších částek, než je původní dluh. To je normální postup, jinak by se přece každému vyplatilo splácet své dluhy "až někdy".

0/0
27.3.2009 15:03

Lobos

Tato diskuze jeste porad funguje?

Pan censor musi byt jeste porad na obede;-D;-D;-D

0/0
27.3.2009 13:32

stefi_ul

Re: Tato diskuze jeste porad funguje?

Je patecek po obidku... prece nebude rabotat ;-D

0/0
27.3.2009 14:27

Xavier-xxx

hELLO

Jsou to prostě cigánští rentiéři,a proč ne když jim to umožňujeme?V anglii budou půl roku brát podporu,poté se vrátí a dostanou podporu půl roku nazpátek co byli v anglii a k tomu ještě nějakej ten bejváček.No nejsme to my rasisti a xenofobové?;-D

0/0
27.3.2009 13:15

stefi_ul

Re: hELLO

To uz by ted nemelo byt tak jednoduche... drive, kdyz jsme nebyli v EU, tak to tak slo, ale nebyly to uplne socialni davky, co dostavali v cizine. To byly spise takove "zebracenky" pro cizince zadajici o azyl... ted jsme ale v EU a Schengenu, takze by UK mela dat vedet nasi Socce a celkove nasi zemi, ze vyplatila davku.

0/0
27.3.2009 13:18

Xavier-xxx

Re: hELLO

no ja nevim...v tě době jsme určitě v EU byli...jde o to že cigoš příde na úřad se svoji 30člennou rodinou a všechno si dá se říci násilně vyřve...oni prostě nejsou my:-/

0/0
27.3.2009 13:24

ac97c

Re: hELLO

Stačí to ještě uhrát na razýzmus a hned se jim ustupuje a dosáhnou i toho na co by slušný majoritní občan nikdy neměl nárok.

0/0
27.3.2009 13:29

Xavier-xxx

Re: hELLO

pokud se nám je nepodaří nějakym způsobem asymilovat(což je dle mého sci-fi)tak tu máme za 30 let velkej problej Houstone,jelikož oni jaksi nevyznávají hodnoty jako my,nemají zábrany jako my,pro ně je nůž v břiše takovej folkór....s jejich nynější natalytou ten problem bude možná i o něco dříve:-/

0/0
27.3.2009 13:37

stefi_ul

Re: hELLO

Ale toho by se mohlo nejakym zpusobem vyuzit, kdyz je kudla takovej folklor... Co takhle se jim slozit na vagon koralky a nekolik beden britev... mohli si mezi sebou vyridit nejakej ten ucet a treba by .... fuj to sem ale... ;-D;-D;-D

0/0
27.3.2009 14:38

ac97c

Re: hELLO

Já jsem pro rovnoprávnost, všem měřit stejným metrem, i v povinnostech a zrušit různé rasistické organizace jsou jsou Romea apod.

0/0
27.3.2009 13:19

ac97c

Re: hELLO

Já jsem pro rovnoprávnost, všem měřit stejným metrem, i v povinnostech a zrušit různé rasistické organizace jako jsou Romea apod.

0/0
27.3.2009 13:19

dodo23

normalka...

ja som dlzil VZP cca 1161 Kc a bez vyzvania na mna nasadili exekuciu... Odmena exekutora: 6 051 Kc :o))) exekutor mi obstavil ucet, ja som nasledne dostal vyrozumenie, ze dlzim VZP 1161 Kc plus penale cca 400 Kc... Odvolal som na u okresneho sudu a moje odvolanie zamietli... Tri roky mam obstaveny ucet, paaac rozhodnutie sudu este nanadobudlo pravnej moci... :o)))

Mi to pride minimalne nefer voci obcanovi.. Moj dlh vznikol z neznalosti zakona: platba poistneho OSVC sa zvysila v priebehu roka, ja ovsem som o tom netusil a posielal som pravidelne povodnu ciastku...

0/0
27.3.2009 13:08

stefi_ul

Re: normalka...

No jenze... to je presne ono. NEZNALOST ZAKONA...  Kdyz chci podnikat, cokoliv delat, mel bych si poradne nastudovat, za jakych podminek a jak. Nebo se poradit s nejakym pravnikem. Ano, stoji to penize, ale kdyz to SAM NEZNAM...

0/0
27.3.2009 13:14

dodo23

Re: normalka...

pokial ta neznalost plati len pre mna, tak ma to opravnuje byt znepokojeny... su formy, ktore dlzia VZP ci OSVC krute ciastky... a exekucie sa nekonaju...

0/0
27.3.2009 13:41

EWCZ+

Re: normalka...

Nojo, ale posilat vyrozumeni az po exekuci je ponekud zvlastni...ale u VZP mne to neprekvapuje. Znamemu nejak vypadla jedna splatka, kdyz menil zamestnani a mile VZP ho vyrozumelo az po trech letech takze pribylo jeste tucne penale.

0/0
27.3.2009 13:49

romsky aktivista

Re: normalka...

vzp vyrozumelo az po 10 letech - cekali az naroste penale. To sice nakonec odpustili, ale trvalo to pul roku dohadovani

0/0
27.3.2009 16:33

pivopad

Exekutoři

Exekutoři to je stát ve státě, a ted nejde o jednu nezaplaceou složenku,ale o daleko složitější případy, kdy třeba udělá dluhy váš bývalý partner.To se ani nemusíte dívat na TV  Noha a ČT na ty spešl pořady, můžete žít spořádáný život osobně nedlužit nikomu ani korunu a jednou zrána máte polepeny celý byt,bloknute konto atd.A ted se domáhejte několik měsíců svého práva, prostě stát ve státě,,,akorat že tady je ta kauza zase trošku více medializovaná.;-O(Y);-O

0/0
27.3.2009 13:02

papaya

Re: Exekutoři

R^R^

0/0
27.3.2009 14:13

důchodce

pane autore

věc se má asi tak. Ta "nešťastná, ubížená rodinka" prostě a jednoduše měla-tak jako každý slušný občan své závazky plnit. Bez diskuze. Tím spíše, že zcela bezpracně dostává peníze od státu. To, že si za svou práci exekutor naůčtuje poplatek, je přece zcela logické a zároveň jako odstrašující výstraha pro ty "zapomětlivé." Já jsme důchodce, měsíční poplatky za byt a energie mi činí 7500 kč a léky cca 800-1000 kč. Přesto mě ani nenapadne, "zapomenout" zaplatit popelnici, tv či rozhlas atd. Jen vlastní drzost oněch parazitů, prochlastávání dávek, jež jsou určeny k naprosto jiným účelům a dosavadní nepostižitelnost z nich dělají jakési ubližované nešťastníky. Apropos: kde ta vaše tak bezohledně oloupená rodina vzala peníze na cestu do UK?

0/0
27.3.2009 12:52

JCage

Re: pane autore

klobouk dolu za Vas nazor R^

0/0
27.3.2009 13:31

pancho10

Re: pane autore

moudrý muž!R^

0/0
27.3.2009 13:48

12345hanka

Re: pane autore

Ano, konečně slušný a poctivý názor. A takoví lidé de fakto doplácejí na různé ty nemakačenky a vyžírky, kteří si z obrany nemakačenků udělaly kšeft.

0/0
27.3.2009 15:06

pařez3

Re: pane autore

 Smekám klobouk R^

0/0
27.3.2009 17:26

lopenik

Re: pane autore

stara dobra skola poctivosti a zdraveho rozumu... R^

0/0
27.3.2009 16:37

datlik5

člověk si musí placení složenek hlídat

Nám tuhle přišla upomínka za nezaplacní internetu, prostě jsme zapomněli, tak jsme to hned uhradili, ale že by na nás hned poslali exekutora, tak to tedy rozhodně ne. Spíš si myslím , že někteří naši spoluobčané na podobné upomínky kašlou a pak když se situace vyhrotí, tak začnou fňukat a dělat ze sebe chudinky.

0/0
27.3.2009 12:47

strowfan

Re: člověk si musí placení složenek hlídat

R^

0/0
27.3.2009 12:48

kunta_kinte

umele vykonstruovane.

Je to jednoduche, exekutor ma yhruba stejnou praci pri vymahani dluhu 500 jako 20000. jen u tech 500 se to navyseni holt projevi vice.

Vsichni si porad pucujou a vedi ze na splatky nebudou mit. A nejhorsi na tom je ze i tito lide maji volebni pravo.

0/0
27.3.2009 12:46

Kudllanka

Problém je jinde

Problém je v tom, že náš právní řád neošetřuje lichvu, o niž se v případě exekucí jedná. Pokud je možné, aby se vybíraly částky i stonásobně vyšší, než činil kdy dluh, je to o zbídačování části populace.

Zapomeňtě na to, že zde se jedná o cikány... exekucemi trpí daleko více rodin, než si myslíte. Dnes, pokud přijdete o práci, nebo vás donutí zkrachovat stát svým buď nic neděláním a nebo naopak nerovnými podmínkami ze zákona pro podnikání a rovnou soutěž, připraví vás následně exekutor pro pár korun o byt, dům, a nakonec i děti. Vytvoří se dva bezdomovci, z dětí se vychovají ku-vy, zloději a další socky, které obvykle skončí v rukou drogových mafií.

Znám případy, kdy zkrachovalý živnostník, kterému za zády postavili supermarket neměl na odvody zdravotní pojišťovně, dlužil pár tisícovek i na sosiálním, celkem asi 45.000. Dnes je na ulici, přišel o dům, a dluh má několik milionů!

Je třeba stanovit maximální hranici, kterou lze vymáhat, např. trojnásobek, jinak vás zničí i dluh 100 Kč.

0/0
27.3.2009 12:42

Kudllanka

Re: Problém je jinde

Když totiž přijdete o práci, a nemáte nejen na pojistné, ale ani na hypotéku, nebo nájem, elektřinu, plyn, odpadky, telefon, na školné atd... navalí se to na vás a každý se jako chrt snaží urvat co se dá. Je mu jedno, že vás zničí... jen hrabe a kouše... to nemá obdobu v žádném státě Evropy. Pobíráte pár korun podpory a možná ani nic, protože máte auto, dům... prodejte ho a prožerte, pak přijďte....

A zákon o oddlužení? Ten se nevztahuje na drobné živnostníky... na lidi, kteří třeba po 20 let od státu nevzali ani kačku a jen točili kola ekonomiky... svou pilnou nikdy nekončící prací i koupěschopností.

Ten, kdo se zadluží tím, že si nabere úvěry na kraviny a pak je nemůže splácet, se do tohoto programu o oddlužení zařadí, 5 let žije z minima a zbytek dluhů je mu odpuštěn. Pro živnostníky v Česku to neplatí, asi za trest, že si dovolili vytvářet pracovní místa, mnohdy nejen pro sebe. Přitom tento zákon platí všude ve světě hlavně pro zkrachovalé drobné živnostníky.

Je to hanba!

0/0
27.3.2009 12:42

Kudllanka

Re: Problém je jinde

Opsala jsem to, protože mi to bylo smazáno!!! Chápete to?

0/0
27.3.2009 12:43

romsky aktivista

Re: Problém je jinde

ne. Jdi radsi zaplatit popelnici

0/0
27.3.2009 16:35





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.