Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Architekt se zastal cestující bez jízdenky, skončil v poutech v nemocnici

Nalomená žebra, otřes mozku a rozbitý obličej si člověk odnese buď z hospodské bitky, nebo třeba ze silnice, když spadne z kola. Tomáš Butkai si stejné zranění odnesl z pražské policejní stanice. Tvrdí, že ho takhle zřídili policisté. Ti to nepopírají, ale na svou obranu tvrdí, že je Butkai napadl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ChorcheCh

to je normální praxe policistů

Zavřít "provokatéra" na služebně, připoutat k topení a pak ho skopat. Pak mu dát podepsat papír že je napadnul.

0/0
27.3.2009 0:49

D_Eternity

Policajt muze byt kdekdo

Mame malo policajtu, nemuzem je do tehle profese dokopat a vezmem kdekoho. Pak to tak dopada. Nerikam, ze nemit listek a byt pod vlivem je spravne, ale ti policajti meli jednat profesionalne. Nejednali.

Ti nasi z Brna jsou to same. Dvakrat uz mi zmlatili znameho. Jednoho zas nechali zmlatit v Mikulove. V obou pripadech byli mi znami ti, kdo byli napadeni, a jen chteli, at policie potresta vytrzniky.

Ja s nima mam sama problem. Kdyz je zavolam na ruseni nocniho klidu, jsou schopni zazvonit na vsechny zvonky baraku jen aby me nasli a rekli mi, ze mi jako nepomuzou a at je priste laskave nebudim ve sluzbe.

Policajty radne probrat, tem slusnym, co sitem projdou, pridat. Nebrat kazdou svoloc.

0/0
26.3.2009 11:41

toa

pomáhat a chránit...

A nejsou v metru všude kamery? Tam by mělo být vidět, zda policii napadl fyzicky.

0/0
25.3.2009 19:09

Zuzu.mizu

Zastávka Nemocnice Krč

autobus 106, nastoupila starší pani s dvěma taškama, odložila si je, a šáhla po lístku, který si chtěla označit. Vzhledem k tomu, že byla pomalá a dvěře se zavřely, čapl ji pan revizor, kterého neviděla, protože byla otočená zády a začal na ní řvát, že ta jízdenka je neplatná, protže jí neoznačila v 30ti vteřinovém intervalu a že zaplatí pokutu a to by tak vypadalo značit si jízdenky potom, co vidí revizora. Voda na můj mlýn. Upozornila jsem pana revizora zvýšeným hlasem, leč slušně, že ho paní neviděla a že jízdenku si označit chtěla, akurát jí to trvalo trošku déle než 30 vteřin. Poté se pan revizor na mně osopil, ať se nepletu do věcí které se mně netýkají. Pak se nás do něho pustilo víc a vyzvali jsme ho, ať zavolá policii, která to vyřeší ale sme ochotni dosvědčit, že paní ho neviděla. Nevím co by se dělo, kdyby kolem té paní nikdo nestál:-/ a nezastal se jí.

0/0
25.3.2009 15:52

_m-

Re: Zastávka Nemocnice Krč

Pokud je to tak jak píšete, tak  jste udělali dobře. Navíc jste ještě měli jeho chování ohlásit na DP. Protože revizoři mají přesně stanovené trasy a jejich šéf by okamžitě věděl o koho šlo. Možná by to pro jednou smetl se stolu, ale pokud je někdo hovado tak se u něj o jednu stížnost jednat nebude - a bylo-li by  jich víc tak by chlapec letěl - nebyl by první ani poslední.

0/0
25.3.2009 16:08

Zuzu.mizu

Re: Zastávka Nemocnice Krč

Taky je povinnen prokázat se odznakem a průvodním dokladem, který má všechny jeho iniciály. Řekla jsem si, že hovadem se zatěžovat nebudu, ale je fakt, že spousta z nich by zasloužila dát pořádně přes hubu. Tady se omlouvám výjímkám, kteří tuhle nevděčnou práci dělají dobře a snaží se lidem vyjít vstříc, ne je nesmyslně buzerovat. Ale většinou se rekrutují s lidí, kteří toho umí málo, respektive nic a když dostanou do ruky placku a nějakou tu malou moc, tak se jim z toho zatočí makoviceRv

0/0
25.3.2009 16:40

_m-

Re: Zastávka Nemocnice Krč

No nemysli - ne že by revizoři byli géniové, ale musí mít minimálně maturitu (a je mezi nimi i dost s VŠ - hlavně starší chlapi), a mají pravidelná dost těžká školení a přezkušování na jejichž výsledku mimo jiné taky závisí jejich mzda - takže blbci tam taky nejsou. Navíc je jejich chování kontrolováno a to dost.

Ten odznak samozřejmě musí ukázat automaticky a legitimaci na požádání - já jsem měla na mysli situaci, kdyby se s vámi nechtěl bavit.

0/0
25.3.2009 18:48

individual

Re: Zastávka Nemocnice Krč

Ono je evidentne neco jineho absolvovat skoleni a pak skutecne stat mezi lidma... MHD jezdim minimalne, vzdy s platnou jizdenkou a tech slusnych revizoru potkavam max. pulku. Ze bych jen ja mel takovou smulu?

0/0
26.3.2009 9:11

_m-

Re: Zastávka Nemocnice Krč

Já reagovala na to, že tam jsou blbci, kteří by se jinde neuplatnili, ne na jejich morální vlastnosti. A asi máš smůlu. Já jezdím MHD denně a revizora potkám tak 4x do roka (krom metra). Kdy mě naposledy kontrolovali vůbec nepamatuju.

0/0
26.3.2009 9:51

Zuzu.mizu

Re: Zastávka Nemocnice Krč

nevím, jestli mají revizoři z každého pokutovaného bonus, ale... Tenhle stál při dveřích, nelegitimoval se nikomu a až se zavřely dveře, a ta pani neměla označený lístek, tak šel najisto. Zdá se mi to, nebo to udělal schválně? Nevybíravě někoho čapnout za loket zalomcovat ním a strčit mu pod nos odznak a začít na něho řvát? Tak to by mě zajímalo jaké školení absolvoval TENHLE člověk.

0/0
26.3.2009 14:26

mira232

me

me jednou na policejni stanici v Pisku rozbili hlavu.

0/0
25.3.2009 15:19

blastula

Člověk u toho nebyl, takže nezná přesně okolnosti, ale

jak dalece se všichni orientujete v zahraničí  ( v pozici turisty)kdy , kde a jakou koupit jízdenku, abyste neudělali přehmat? Vžijte se do pozice cizince- turisty v Praze . Na Infu v metru  buď nikdo není,nebo by se nedomluvil pomalu ani slovensky a revizoři ( podobně zdatní v komunikaci) místo aby měli prioritně snahu neznalému vysvětlit, poradit a pomoct, prvořadě buzerují.Ale tak to u nás chodí se vším .Národní úchylka.

0/0
25.3.2009 14:58

_m-

Re: Člověk u toho nebyl, takže nezná přesně okolnosti, ale

Moc jsem toho ve světě nenajezdila, nicméně proti těm několika zemím (Španělsko, Itálie, Francie) jsou  naše informační  cedule naprosto perfektní. A věř mi, že se o to zajímám, protože mám právě mezi "svými lidmi" i zaměstnance DP Praha (autobusák, revizor, dozorčí stanice) .  Krom toho pro turisty jsou snad průvodci, nebo tuirstické informace, kde jim mají vysvětlit jaké jízdenky se u nás prodávají. 

0/0
25.3.2009 16:06

Nick99

Re: Člověk u toho nebyl, takže nezná přesně okolnosti, ale

Tak zrovna ve Francii maji cedule v poradku. A to neumim francouzsky..

Zato takove Mexico City, to byl narez.. ;-D

0/0
26.3.2009 3:14

Pan Navratil

Re: Člověk u toho nebyl, takže nezná přesně okolnosti, ale

Líbila se mi zastávka MHD v Irsku. Nebylo poznat, co tam jezdí, kdy to jezdí a kam to jezdí. Prostě čas od času tam zastavil nějakej autobus.:-)

0/0
26.3.2009 9:48

_m-

Re: Člověk u toho nebyl, takže nezná přesně okolnosti, ale

No - tak v Římě to bylo podobné. Teda byly tam cedule s čísly autobusů a názvy ulic, nebo spíš silnic, kterými autobus proijíždí - ovšem nikoli zastávek. A časy?  Vždyť jednou přijede.....:-)

0/0
26.3.2009 9:53

Mak1

Mrzí mě, že IHeute neuvedla,

zda šlo o státní, nebo obecní policii. I když v doprovodu revizorů jsem viděl jen měšťáky

0/0
25.3.2009 13:21

pacient

Re: Mrzí mě, že IHeute neuvedla,

mrzi me tvoje neinformovanost, a potreba to verejne prezentovat, ale ja sem se ze clanku dozvedel, ze slo o statni policii, protoze "policiste" jsou od PCR a "straznici" od MP a OP  :-P

0/0
26.3.2009 20:02

_m-

Zvláštní

já jsem v životě neměla s revizory problém. Jestli to nebude tím, že platím jízdné.

0/0
25.3.2009 12:34

individual

Re: Zvláštní

Ja ano a ne jednou. A to i pres to, ze jsem vzdy mel platny a spravne oznaceny jizdni doklad. Jejich arogance a pocit, ze muzou vsechno narazil na me povedomi o jejich i mych pravech a povinnostech.

I mezi revizory jsou slusni a blbove, jako vsude.

0/0
25.3.2009 12:36

_m-

Re: Zvláštní

To s těmi blby je sice pravda, nicméně opravdu nechápu jak můžeš mít během 10 vteřin, kdy podáš doklad, nějaký problém.  Byť s arogantním blbem.:-)

0/0
25.3.2009 12:43

individual

Re: Zvláštní

No treba tak, ze po jeho zadosti o predlozeni jizdenky jsem ho pozadal, aby mi ukazal i legitimaci. To on odmitl a zacaly problemy...

0/0
25.3.2009 14:09

_m-

Re: Zvláštní

Pokud odmítl měls to hlásit - odmítnout nesmí. Ale z ruky ji dát taky nesmí.

0/0
25.3.2009 16:09

individual

Re: Zvláštní

Pochopitelne, ze jsem si na nej stezoval u DP. Vysledek: revizor nicim neporusil sve povinnosti.

O davani legitimace nebo odznaku z ruky snad nikdo nepsal, ne?

0/0
26.3.2009 9:09

Mak1

Re: Zvláštní

a nebude to tím, že jste se nikdy nikoho nezastala ?:-/

Mně se to jednou taky stalo - ještě za komunistů. V autobuse se mnou jela slečna, která si štípla lístek a když si ho dávala do kapsy tak jí vypadl. A když přišek revizor, tak byla v (Y). Tak jsem vstal, lístek zvedl a podal jí ho - a revizor se málem po(Y)

0/0
25.3.2009 13:19

Pan Navratil

Mno,

co jiného čekat od policajta... :-P

0/0
25.3.2009 10:50

freak2

...

Takýhle napití zastánci čehokoli a kohokoli jsou vůbec nejlepší. Jedno mají společné - údiv, když to pak s plnou parádou schytají.;-D

0/0
25.3.2009 10:35

iuos

hmm

mně se líbí, že kdykoli se objeví text o policajtech, tak všichni jsou proti nim, i kdyby to mělo být ve skutečnosti jinak ;-D;-D;-D;-D

0/0
25.3.2009 10:28

chroustík

Naši hrdinní policisté = hlupáci a svoloč

jinak spodina a odpad lidské společnosti, kteří by se bohužel normální prací neuživili. Hridnové jsou, pokud mohou zřejmě se dvěma revizory v počtu 4 buzerovat jednu cizinku. Muselo to být na jednu stranu komické, protože nevěřím tomu, že by alespoň jeden z těchto 4 imbecilů uměl anglicky více než báj, báj.

0/0
25.3.2009 10:08

stewiegriffin

kdo za to muze?

ona nemela jizdenku, on mel blbe kecy, oni malo trpelivosti s agresivnim ozralou.

0/0
25.3.2009 9:53

nonick

Opilec se montoval do policejního zásahu?

Co na tom mění, jestli to byl architekt - ti snad mají nějakou výjimku z maření úředního výkonu?

Jak je vidět - tak nemají...;-D

0/0
25.3.2009 9:42

mastaba

Re: Opilec se montoval do policejního zásahu?

jakej opilec? 1,1 promile...vzdyt to jsou tak max. 4 pivka...myslis, ze to je na dospeleho chlapka nejake terno?? Mozna mu to dodalo kuraz...coz by potrebovala valna vetsina nasich spoluobcanu..

0/0
25.3.2009 10:23

celim

Re: Opilec se montoval do policejního zásahu?

Kde by se vzaly 4 piva! Když si dám malé pivo, tak mám za půl hodiny 1promile a za hodinu už skoro nic. Ten kdo má 1.1 promile sice není střízlivý, ale rozhodně ne opilý. pro řízení má možná trochu opožděné reakce ale pro komunikaci jen větší odvahu se bavit s policajty. Rozhodně není ve stavu aby si šlapal na jazyk.

0/0
25.3.2009 23:45

aarghot

k lopate s nima

doufam ze ti fizlove pujdou k lopate a zacnou delat neco smysluplneho, narozdil od bu.zerovani slusnych lidi

0/0
25.3.2009 9:37

crook.crook

pomahat a chranit?

to ne ale otravovat a prudit tojo

0/0
25.3.2009 9:36

moravák z asie

doufám, že ten architekt dostane pořádnou pálku

aby si příště rozmyslel někomu pomáhat

0/0
25.3.2009 9:34

SULiik

Re: doufám, že ten architekt dostane pořádnou pálku

R^ R^ ... Jsme přeci v [>-], ne? :)

0/0
25.3.2009 10:34

moravák z asie

takhle vypadá policajtský vysvětlení hesla

"Pomáhat a chránit":-©

0/0
25.3.2009 9:32

guliverm

Kriminalita policie je zjevná z mnoha případů

Další záznam potvrzující vysokou a častou kriminalitu policie, která si v ničem nezadá s chováním odsuzovaných etnik. Bohužel násilí, korupce, vydírání, podvody včetně loupeží, krádeží a zabití jsou Inspekcí "vyšetřovány" stovky. Potrestání policistů je však velmi sporé a to jen v nejkřiklavějších případech. Služební agresivita vydávaná za horlivost je rozhodně v rozporu s logem Pomáhat a chránit, které se tak vlastně stalo symbolem velkého posměchu. Cítíte ten smrad od hlavy?

0/0
25.3.2009 9:11

aarghot

Re: Kriminalita policie je zjevná z mnoha případů

Nejen od hlavy - i velka cast radovych policistu jsou odporni jedinci. Nerikam ze vsichni, ale procento lidskych sv.ini je mezi policisty opravdu vysoke.

0/0
25.3.2009 9:20

Garrison

Re: Kriminalita policie je zjevná z mnoha případů

To není žádný div. Kdo jiný taky může chtít pracovat jako policajt. Buď zakomplexovaný primitiv nebo úchylácký sadista, kerý si potřebuje občas bouchnout do živýho. A vzhledem k tomu, že noví příslušníci se dnes rekrutují z nejhoršího odpadu lidské společnosti , myslím, že bude hůř.   

0/0
25.3.2009 9:31

individual

Re: Kriminalita policie je zjevná z mnoha případů

Asi bych nebyl tak radikalni, ale v principu s tebou u radovych policajtu souhlasim.

0/0
25.3.2009 9:37

Garrison

Re: Kriminalita policie je zjevná z mnoha případů

Ano. Můj příspěvek se týkal zejména řadových policajtů.

0/0
25.3.2009 9:53

guliverm

Re: Mohu doložit řadu odkazů

Vloni zaznamenala Inspekce policie ČR 384 případů kriminality policistů. Letos jsem zachytil již 17 případů.

0/0
25.3.2009 9:54

anžto

no

je jedno, jestli jim nadával a kafral do toho. Policajti snad mají být trénovaní poradit si s lidmi i jinak než lámáním žeber - navíc jak je z článku patrno, nebyl to jeden policista, ale bylo jich víc. Hlavně nechápu proč by ho měli poutat k lůžku, když má zlomená žebra atp. Navíc jeho údaje snad už měli ze služebny dávno napsané, takže i kdyby odešel nic jim do toho není, do vazby jít neměl, mohli ho pak jen obeslat předvoláním. 

0/0
25.3.2009 8:04

Santa1

Re: no

Policajti jednoznačně nezvládli svoji vyvinutou agresivitu. Pan architekt sice svoji verzi taky barví na růžovo, ale je jasné, kdo to nakonec nezvládnul víc..

0/0
25.3.2009 8:31

Bartiqe

Re: no

jo, vidim to podobne

0/0
25.3.2009 8:55

harfan

jen aby tady byly obě verze

Architekt napadl policisty, skončil v poutech 

0/0
25.3.2009 7:23

referentka

?

...ať to bylo jak chtělo, každopádně neměl skončit zraněný...to na jedné straně...no a na druhé - chápu, že ho policajti poslali do háje, když přiopilý  chlap začně vyrypovat a rušit při práci...kdo ví, jakým způsobem...

0/0
25.3.2009 6:58

demagog_007

Re: ?

já takhle ryl do policajtů dvakrát.... jednou na smíchově, když dávali pokutu na svém obligátním místě někdy ve dvě ráno.... ale pánové to zvládli excelentně, měli trpělivost a velice slušně mě vypoklonkovali a druhej incident jsem měl cca. 30 minut na to na barrandově, kdy jsem před služebnou řekl státním nazdar klucííí ušatý.... nakonec jsme tam hodinu kecali, zjistili že jsme byli na vojně u stejného útvaru atd. Takže někteří policajti s vožralou uměj jednat i jinak než pěstmi....

Prvním jsem kecal do práce a druhý jsem v podstatě urážel a nic se mi nestalo, protože jim bylo jasný, že jsem vožralej jak brok... Já jim nic nedělal, neudělali ani oni mě... a wo to jde.

0/0
25.3.2009 9:29





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.