- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To (@) : Čidla jako myšlenka nezní špatně,ALE kolik km by se muselo zabezpečit,nemluvě o reagování čidla na zvěř. Pokud půjde kanec,srna,rozsvítí se v dopravně signál a zastaví to vlaky? To by bylo pak cestování..... Leda aby čidla byly na přejezdech,když bude blikat červená,tak budou v činnosti. Ale zase,bude tam zvěř a bude zcela zbytečný poplach. Ještě k těm dceřinkám. To je také myšlenka. X lidí z CD se přemístilo do dceřinek,takče papírově u ČD se propustilo,zefektivnělo a pod. Takže ČD se bily v prsa,jak jsou dobří. Jenže ty dcery mohou podnikat zase jen pro ČD (tedy hlavní činností). Telekomunikace, opravy a údržba tratí a pod. Takže stejné množství lidí maká vlastně pod jiným IČO zase jen pro ČD. Takže reforma, nereforma. To mohlo rovnou zústat vše při starém. Je třeba si uvědomit,že tak rozsáhlou železniční síť se nedá dozorovat,opravovat v pěti lidech.
se vším souhlas. To technické řešení by jistě machři v oboru vypiplali. Vždyť ty věci exitují a můžete si je nainstalovat třeba na chatu! Pohybové čidlo, pošle vám to sms (to by se jistě na dráze zvládlo i jinak :-). Jistě, co když je to kanec? V tu chvíli aktivujete propojení na monitorovací kameru a na dálku kontrolujete opticky a zvukově, co se děje. Pak teprve řešíte, zda zavoláte sousedovi - nimrodovi, že si u vás může na zahradě skolit pašáka, nebo zda zavoláte tamní policii, aby si tam šla skolit loupežníka . TOHLE JE DNES K DISPOZICI. Takže aplikovat to odpovídajícm způsobem na kritická místa na drahách nemůže přece být zase až takový problém.
To je vše, čeho jste na iHrůze schopni???
dovezl vlakem.Nebo stálo původně na přejezdu a dostlačil ho tam jinej vlak, jehož strojvůdce si ničeho nevšim.
Já tam denně vlakem jezdím, pokud by ho tam tlačil od přejezdu, tlačil by ho mnoho set metrů a trať nevede rovně, to fakt není možné. Ale jak se tam dostal jinak, je taky celkem záhada...
..která někde v různých Bauhasomaxech kopíte za pár babek a instaluje si to už kdekdo na dvorky třeba kvůli slepicím, pořád ještě ta "skvělá" firma "České dráhy" asi neobjevila. A tak i na nejexponovanějších a nejnebezpečnějších místech to pořád vypadá jako na dráze v 19. století - bože, vyházejte celý ten neschopný management ČD, který tohle není schopen zajisti!!! Podržte se, oni teď objevili Ameriku a budou ČÍSLOVAT železniční přejezdy - no to je pokrok, to už se umělo za Františka Josefa!
A co s tím má společného ČD?
Já bych to tipoval na nějakýho roztockýho frajera. Jezdí jich tu v noci ožralejch dost a běžně tu po ránu zůstávají v ulicích nabouraný ploty, sloupy a vraky aut. Blbců, kteří by to po kolejích zkusili je tu dost.
to musel mít strojvůdce šok, srazit se s autem tam kde se sotva dostane chodec. Jestli se tam náhodou neprokrtkovali návštěvníci.
Jinak je to ohromné štěstí, jet tam osobák a naskládat vagony do vltavy bez možnosti záchrany, bylo by tam hodně mrtvých. Řidiče bych zavřel min na 10 let.
Proč je u článku fotografie světelné signalizace PZZ, když se nehoda stala mimo silnici?
Žádnou vědu bych z toho nedělal. Akorát ráno sedět v EC 178, tak bych vožralovi nakopal řiť.
jeden autobus zůstal viset způlky z dálničního mostu ... řidič vyvedl ven lidi a pak odnesl všechny dokumenty od vozu z palubní přihrádky ... prostě Japonec
A tady: náklaďák na kolejích, řidič ?, doklady ... prostě
pardon osobák ...
Doufám že kralupskej výpravčí zastavil jako obvykle provoz na všech lokálkách v okolí.
Až nato že nikdo nevolal, bylo v místě kam se autem normálně dojet nedá protože nejbilžší silnice je dot daleko. A ještě tento úsek je dálkově řízen z Holešovic.