- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Sakra po "transformaci" železnice není jediný den bez prů.eru Nevím jetli ti vyhození výpravčí atd by nevyšli levněji.
u této nehody vykolejit podvozek vagónu co přepravuje koleje. Tomu by nezabránil ani výpravčí........
Sakra po "transformaci" železnice není jediný den bez průseru Nevím jetli ti vyhození výpravčí atd by nevyšli levněji.
A přitom železnice dřív přepravily 3x víc osob a i nákladu.
Nejake fotky jsou zde: http://4koridor.cz/storage/by_pary/index.htm
Ještě stačí označit viníka a tetonkrát zato nemuže ani ČD ani ŠŽDC,nýbrž soukromá firma pracující na "modernizaci",údajně GJW. Holt vysypat kolejová pole u Vysočan nestačilo,tak to zkouší jinde.
"Jeden z rychlíků byl krátce po nehodě v části trasy odřeknut a
cestující jsou přepraveni následujícím spojem, který jede s hodinovým
odstupem"
A že přijedou cestující o hodinu později nevadí. Úkol je pouze je někam dopravit bez náhrady, jedno kdy, jedno jak
Na téhle trati nezbývá než vydržet, než skončí přestavba na koridor. V současné době je místy ve velmi špatném stavu a ani se dál neopravuje, protože koleje brzy povedou jinudy. Bohužel nehody se stávají a na jednokolejce zejména to mívá velmi negativní dopady na cestující i na trnasport zboží. Když je ucpaná dálnice po nehodě, taky autobusy nedojedou dřív než s velikým zpožděním.